*de hopelijk zwangere mutsen topic*

En ik ga dus wat mijn gevoel al zei gewoon ongesteld worden. Net bij het afvegen wat roze helaas. Maar weet nu dus echt niet wat ik voor cyclus voor de volgende keer aan moet houden?

Nou ook hier dan maar :hug: :hug: :hug: Toch blijft het raar hoor, zo lang ineens, wie verzint het, ik krijg er ook spontaan buikpijn van :shifty:

Gemma ik snap er echt gewoon geen hol van. Hoe kan het nu zomaar ineens bijna een week te laat komen terwijl ik de afgelopen maanden en vroeger ook altijd een mooie cyclus had toen ik geen pil gebruikte.

Nou ja, de onzekerheid is weg en we kunnen nu tenminste door naar de volgende ronde.

Zo we hippen lekker heen en weer :mrgreen:

Nee ik vind het ook heel erg vaag :? Wel fijn dat je nu weet waar je aantoe bent, áls je dan toch niet zwanger bent dan maar ongesteld idd.

Precies alleen heb ik nu geen idee wanneer mijn eisprong zal komen. Dan zal ik uit moeten gaan van deze menstruatie wanneer die doorzet toch?

En anders gewoon maar de hele maand om de dag doen zoals Stiekem het zegt :wink:

Join de club Marieke, ik ga vanaf deze maand testen hoor, ik heb nog een zooi ovulatietesten liggen en ben er nu klaar mee, heb geen idee meer wanneer anders mijn ei is. Ik denk dat ik ook ga tempen maar geen idee hoe dat precies werkt :think:

Ik probeer het deze maand nog zo en als het dan weer niet raak is ga ik ook ovutesten bestellen. Waar bestel jij ze?

Eh ik heb ze gekregen van iemand via het forum, ik weet zo even niet welke het zijn :oops:

Maar ik zou ze niet bestellen waar ik mijn zwangerschapstesten besteld heb, daar heb ik geen vertrouwen in. ik geloof dat dat bij Babyboomshop was :think:

Linda besteld ze ook bij babybrabbel geloof ik, die heeft 1 keer een vaag positieve test gehad, nu zit ze op dag 14 maar nog geen positieve test, toch gaat ze vanavond op goed geluk insemineren. Ik denk bijna dat ze vrijdag nog een keer gaat, just in case, meer kansen natuurlijk :pray: :pray: :pray:

ik heb de testen ook van babyboomshop, de zwangerschapstesten dan en die ene die ik vanmiddag geprobeerd heb was goed. Ik zal anders Becca eens vragen die heeft ze ook gehad.

Goh wat spannend voor Linda zeg, wanneer komt ze hier nu meekletsen? :angel: :smiley:

Ik zal haar vanavond vragen, ben weer chauffeur :wink:

Waar laat ze het doen? Wel heel goed van je dat je er zo betrokken bij bent zeg :thumbup: Hopelijk hebben jullie allebei snel goed nieuws.

Even totaal offtopic maar Naatje liep net met de foto van mijn moeder te spelen en zegt “oma waar ben je nou” :cry: Nou dat was na die negatieve test en roze afvegen even teveel van het goede vandaag :cry:

Ach :hug: :hug: :hug: :hug: Die kinderen weten je altijd precies op het goede moment te raken hè :-*

Ze doet het thuis bij de donor, hele lieve, aardige jongeman, ze had geloof ik zelfs een mailtje gekregen waarin hij haar een heel mooi 2009 wenste met een prachtige baby :inlove:

Hij woont in Den Haag, dat is dan ook het enige nadeel aangezien Lin in de buurt van Drachten woont :? Maar goed, je moet er wat voor over hebben om mama te worden :wink:

Wat gaat het snel hier, ik kan het haast niet bijhouden!

Marieke balen van die negatieve test weer! Ik heb besloten niet te gaan testen als ik niet ongesteld wordt. Maandag moet ik naar de gyn en als ik dan nog niet ongesteld ben dan kan hij meteen kijken waarom niet. Mijn rug doet nu echt pijn (bovenin, boven mijn bh bandje) en ik werd wakker met een beetje een weeig licht misselijk gevoel en dat voel ik nu weer. Helaas heb ik dat vaak zo in de dagen voordat ik ongesteld word.

Al met al is het gewoon bleghhh!!!

Gemma jeetje Den Haag dat is vanaf Drachten inderdaad even een eindje weg :shock: Maar tja, alles voor het goede doel he :smiley:

Pinkie ik kan me het wel voorstellen hoor dat je niet gaat testen maar zou je voor jezelf geen zekerheid willen hebben? Maandag is nog best ver weg.

Eh naar Drachten is het zelfs nog een minuut of 20 :wink:

Aha woont ze dan meer mijn kant op?

Nope, jullie boot ligt toch in de buurt van Hardegarijp? Nou als je vanaf Leeuwarden richting Hardegrijp rijdt en dan nog een een stukje verder richting Groningen :wink:

Onze boot ligt in Gytsjerk.

Maar dan snap ik in welke richting ze woont haha.

Ik krijg toch van vriendinnen het advies om voor de volgende keer gewoon van de 28 dagen uit te gaan en dan gewoon langer door te “spelen”. Want stel dat mijn eisprong wel gewoon die 28-cyclus aanhoudt ik hem dan zou missen, dus gewoon van normaal uitgaan en flink spelen :mrgreen:

Het is nog niet doorgezet trouwens maar voel nu wel krampjes en flinke steken in mijn borsten.

Jeetje ook hier weer veel gekletst zeg!!!

Kan het haast niet meer bijhouden.

Pinkie; jij hebt ook al aardig wat meegemaakt zeg…hoop toch echt dat het raak is.

Voor die nieuwe onder ons…welkom…hoop dat jullie ook snel zwanger mogen zijn.

Marieke; balen hoor!!!

Ik haal mijn ovutesten bij sensitesten.

jeetje, wat kletsen jullie toch weer gezellig veel!! :D:D

nu ga ik vroeg t bedje in, maar morgen ga ik uitgebreid even alles teruglezen en reageren…