*de hopelijk zwangere mutsen topic*

kan ik me voorstellen marieke… daarom wil ik enigzins ook zo graag realistisch blijven maar moet zeggen soms wel moeilijk…

en helemaal omdat ik nog maar 1 eileider heb durf ik eigenlijk helemaal niet te hopen maar net wat gemma zegt soms heb je ff van die momenten dat je zo weg fantaseerd

maar ik ga er eigenlijk nog steeds vanuit dat het vandaag of morgen wel komt… mede omdat mijn temp lager was… maar ja zegt ook niet altijd alles.

Nee precies je kunt nog zo rationeel denken maar er is altijd die maar hè.

En aan de andere kant, waarom zou het niet raak zijn, is het echt zo gek dat je pas wat later positief test, is het echt zo raar dat je je hoop ergens op vestigt, dat je fantaseerd over hoe het zou zijn?

ja ben ik helemaal met je eens hoor…

waarom het niet raak zou zijn… mm heb ik voormezelf misschien nog wel een beetje een antwoord op… maar ja of dat altijd reeel is want ja ook bij mij zou het dus ook wel raak kunnen zijn… al hoor je er niet altijd hele goede verhalen over na wat er in mijn buik allemal gebeurd is…

maar andere kant denk ik dan ook weer ja de arts laat hem niet voor niks zitten … links waren e jaren terug toen wel over uit … dat ie er uit moest maar goed vorig jaar rechts gehad en gewoon laten zitten… ik mocht dat wel zelf beslissen om het alsnog te doen maar toen de gynacoloog hoorde van mijn nog kinderwens overwoog hij het niet eens meer om hem eruit te halen

Tis wat he meiden, hopen dat je een wondertje gegeven gaat worden :hug:

Het lijkt me best wel vreemd om misschien deze ronde zwanger te worden, stel dat ik op de verjaardag van mijn moeder uitgerekend zou zijn ofzo :?

Hoi

Ja dat lijkt mij ook een dubbel gevoel ik weet natuurlijk niet hoe lang het geleden is maar kan heel rot wezen om dan uitgerekend te zijn … maar het kan ook iets heel moois zijn…

zo was ik in het verleden getrouwd met mijn ex op de datum dat zijn ouders ook getrouwd waren… en zijn moeder leeft ook niet meer… wij vonden het heel bijzonder (vooral voor hem natuurlijk)

maar dat is helemaal een eigen gevoel denk ik

hier nog alles het zelfde nog niks geen :evil: te besporen

An mijn moeder is afgelopen augustus overleden.

Tja ik was bij Nathalie heel bang dat ze op de sterfdag van mijn opa geboren zou worden, 17 mei. Ik was namelijk 14 mei uitgerekend. Op die dag had ik eigenlijk zoiets van nou ik zou het wel mooi vinden maar tja… ze verkoos om pas 1 juni te komen :roll: :mrgreen:

Snap er echt niks van, vanmorgen brak het dus wat door, hele lichte menstruatie en nu is het al weer bijna over :?

Hee marieke

das mooi balen weer nog wat in onzekerheid… dit schiet niet echt op ik heb dat een paar jaar terug eens gehad… voelt mooi rot

hoop voor jou op snel meer duidleijkheid

liefs an :hug: :hug:

Hoi Meiden,

De laatste dagen niet meer actief hier geweest aangezien we met hier thuis met z’n allen ziek waren, bah bah, echt niets aan. Hopelijk gaat het morgen weer een stuk beter… :pray:

Heb wel meegelezen en weer een hoop gebeurd!

Marieke, hoe gaat het nu met je, ongi niet meer doorgezet, kan het dus toch nog zo zijn, deze onzekerheid kun je natuurlijk helemaal niets mee, wat dat betreft kan het dan beter ineens doorzetten zodat je weet waar je aan toe bent of gewoon wegblijven natuurlijk en een hele dikke positieve test in je handen, ik duim nog voor je hoor :pray: :pray: :pray:

Gemmama en Annekep, jullie zitten nog vol in spanning, hopelijk snel een positieve test, duim ook voor jullie en voor alle anderen natuurlijk!

HIer nu de wachtdagen, heb vorige week m’n eisprong gehad dus nu nog een weekje wachten… spannend!!!

Spannend mam en annekep.

Marieke :think: :think:

@annekep wrote:

pffff ik durf soms gewoon niet naar de wc :oops: :oops: :oops: klinkt erg he??

Ik loop juist om de haverklap naar de wc!! Hier nog geen ongesteldheid. Mijn rug doet wel zeer maar niet zoals altijd laag maar hoog en mijn littekens steken af en toe, verder nog geen ongi-sympies... We wachten maar weer rustig af!!

Hoi Pinkie

ja ik moet ook wel veel naar de wc en ga ook wel maar gevoelsmatig… :wall: :wall: … en ja als je weer nuchter nadenkt het komt toch wel als het komt… dus is het een gevoel wat je bekruipt op dat moment haha

Maar goed we zijn weer een dag verder flink raar gevoel in mijn onderbuik temp was weer graadje gezakt maar nog geen :evil: :evil: … dus ik ben benieuwd wanneer het me vandaag brengt want ik raak er steeds meer van overtuigd dat het gewoon moet komen.

maar dat zal dan idd ff balen wezen maar weten we idd wel waar ik aan toe ben

liefs An

Dames, ik ben ff heel ego hoor, maar ik ben me toch blij, zoooooooooooooooooo blij. Nog nooit zo blij met pijnlijke tepels en ochtendmisselijkheid geweest :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Enne, ik bestel dus nooit meer van die goedkope dingen hè, hier was het kruisje al verschenen voordat de controle streep er zelfs was :o

Gemma ook hier GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Echt super!

Pinkie; wordt nog spannend :pray: :pray:

@Gemmama wrote:

Dames, ik ben ff heel ego hoor, maar ik ben me toch blij, zoooooooooooooooooo blij. Nog nooit zo blij met pijnlijke tepels en ochtendmisselijkheid geweest :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Enne, ik bestel dus nooit meer van die goedkope dingen hè, hier was het kruisje al verschenen voordat de controle streep er zelfs was :o

Jihoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Ik spiek hier steeds sinds ik jou hier heb gespot :mrgreen:

Wat top!!!

Oh lieverd ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor jou!!!

Op naar de 12 wekennnnnnnnnn…wat fijn zeg…goed begin van het jaar voor jou!

:-* Sas

Ladies, ik ben weer bij af…

Zwangerschap is niet goed gegaan, groei van het vruchtje is gestopt met 6 weken helaas. :cry:

Nu maar hopen dat mn lichaam snel op gang komt met afstoten en dan kunnen we weer opnieuw gaan hopen dat er voor ons een wondertje is weggelegd in de toekomst.

Ook hier eventjes lieve 111, heel, heel veel sterkte :hug: :hug: :-*

111, sterkte!! :hug:

Gem gefeliciteerd!!! Wat geweldig zeg!!! Je mag best ego doen hoor het is je van harte gegunt!!

Ooooo lieve 111, hier ook nog even een hele dikke :hug: :hug: