oh nee, 111, :hug: :hug: :hug: sterkte meid!
gemma, gefeliciteerd!! :D:D:D:D lekker tegenstrijdig hier he…
pinkie, spannend zeg, nog steeds niet ongi… umbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
mam, spannend hoor, de wachtbank!! duurt lang he?
marieke, misschien innestelingsbloeding?? :thumbup: :thumbdown:
sorry meiden waarop ik niet heb gereageerd, kan nu niet meer verder terugkijken…
hier zit ik midden in de klusweek… dus wie weet. Als ik weer een cyclus heb van 32 dagen dan heb ik zondag de vruchtbaarste dag…
111, wat ontzettend rot voor je zeg
Sterkte meid!
Gemama! Gefeliciteerd!!!
Hoop dat het erg goed mag gaan allemaal, wat ben ik blij voor je!
Marieke, hoe is het daar? Nog steeds gestopt alles??
Pinkie, jij ook succes! :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Bigsby where are you???
O 111 heel veel sterkte!!! Wat erg meis…
Gemma, gefeliciteerd!
Vanmorgen negatief getest
111, wat kl.te meid, heel veel sterkte :hug:
Gemma, wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd meid en dat er snel veel mogen volgen met een positieve test!
Pinkie, balen dat ie (nog) niet positief is, maar zolang je niet ongesteld bent, kan het nog komen…
Annekep, balen zeg dat je toch ongesteld bent, op naar de volgende ronde dan maar…
Bigbsy, wij lopen gelijk he, en heb jij al enig gevoel, zeker aangezien je deze keer je ei tgoch niet had gevoeld?? Ik had donderdagavond ineens last van m’n onderbuik… misschien wel een innesteling, al schijn je deze volgens mij helemaal niet te voelen… ben erg benieuwd wat volgend weekend ons gaat brengen…
Hè pinkie wat balen zeg…maar…geen bloed geeft moed!!
111 wat kl*te zeg :hug:
Pinkie: jammer dat je een negatieve test hebt :hug:
mam: ik heb wel weer veel last van mijn buik, en dan al die steken nog. Maar ik denk meer dat dat cyclus gebonden is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar allemaal even niet meer op ga letten, vorige maand had dat allemaal ook niks te betekenen.
Maar ik ben wel heel benieuwd, misschien dat ik woensdag al kan testen :think: want ik denk dat ik dan ongeveer mijn ei hebt gehad :think:
Rosa: hier ben ik :mrgreen:
Ik kreeg hier ff geen mail van denk ik :think:
Pinkie wat jammer van de negatieve test :hug:
Monique oeh spannend
Hier alles zijn gangetje, heb deze week 5 dagen gastkindjes dus zal proberen tussendoor even hier te spieken.
Mijn “ongesteldheid” is alweer over. Het is bij dat lichte bloedverlies gebleven. Niet zoals normaal dus. Het is dat je je natuurlijk regelmatig verschoond maar anders had ik het met 1 inlegkruisje wel afgekund.
Bigsby, we gaan gelijk op! Jij wilt woe al testen??
Ik wacht tot vrijdag. Maar gezien de puistjes die alweer zijn verschenen, denk ik dat ik gewoon ongesteld wordt.
Jammer Pinkie :hug:
Verder alles goed hier! Gelukkig nog steeds geen zieken!
groetjes voor iedereen!
balen pinkie… :hug:
marieke5000 misschien toch innestelingsbloeding… ??? :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Marieke: ik weet niet of ze dat wel een ongesteldheid noemen :think: dat is wel erg weinig. Dan ben ik heel benieuwd of je volgende maand wel weer gewoon ongesteld word, of nog liever helemaal niet
Rosa: ja ik denk dat ik het dan ga proberen, al durf ik niet zo goed :shifty: Nu kan alles nog, en als ik straks ga testen dan weet ik het :shifty:
Maar ik kan me ook niet echt voorstellen dat het nu raak is, vorige keer wist ik het gewoon.
Woensdag zou dan dag 11 in mijn cyclus geweest zijn :think:
JIj denkt ook al van niet? nou als je zwanger bent dan kun je ook puistjes krijgen hoor
Rosa ook al bijna aan haar nod
CVS nee ik ga niet van een innestelingsbloeding uit, het heeft wel vanaf woensdag/donderdag tot zaterdag geduurd.
En daarbij voel ik me ook beslist niet zwanger
Monique ik ben dus ook heel benieuwd wanneer ik weer ongesteld ga worden en hoeveel het dan is. Ik heb voor nu gewoon de 28 dagen aangehouden die ik normaal heb. Hopelijk was afgelopen ronde gewoon een vergissing.
Tja, je voelt het zelf denk ik wel als je zwanger bent, zo was ik er dus gewoon gevoelsmatig helemaal zeker van dat het niet raak was de laatste keer en ik had gelijk (geloof ik :mrgreen: )
Marieke; ik heb best wel wat dingen wat erop kan wijzen maar ik wil me daar niet aan vast houden Vorige week lette ik op alles, en toen was het niks :?
En wat voel je zoal dan??? Ben niet nieuwsgierig hoor :liar: :liar:
Maar ik hoop het gewoon zo voor je :-*
Maar ik ben nog niet eens aan de beurt, jij wacht al veel langer :oops:
Veel buikpijn, steken, af en toe misselijk, geborrel in mijn buik.
Alles in mijn buik dus en dat had ik bij Luca ook. Maar dit keer heb ik ook weer last van mijn bekkenbodem :?
Monique een kindje komt wanneer het komt!!!
Maar wel lief dat je aan me denkt :-*
Klinkt wel spannend allemaal.
Heb je altijd last van je bekkenbodem als je ongesteld moet worden of juist niet?
Oeoeoeoeeoeoeh Rosa en Bigsby spannend
Ik ging even terug lezen toen Marieke aan Monique schreef en ik dacht nog hé die ken ik nog helemaal niet, maar toen begreep ik het uit een ander topic, de m&mmetjes :wall: :mrgreen: :mrgreen:
Marieke het is wel een vreemde ongesteldheid geweest bij jou. Hoop dat je nu wel weer gewoon na 28 dagen ongesteld wordt, nou ja, ik hoop natuurlijk meer dat je de komende 9 maanden niet meer ongesteld wordt,
Pinkie hoe is het nu…heb je nog een keer kunnen testen of was dat niet meer nodig???
Pinkie, Bigsby, Rosa succes! Spannend voor jullie.
Hé meiden hoe gaat het??
Vanmiddag bij de gyn geweest, we hebben nog een keer de opties besproken. Die zijn: 1, wachten en de natuur zijn beloop laten 2, medicijnen tegen de endometriose en dus geen mogelijkheid op zwangerschap of 3, beginnen met IUI. Ik kies voor het laatste en daar ging ook de voorkeur van de gyn naar uit. Morgen bel ik voor een afspraak met de IUI afdeling voor een intake. Ondanks dat het wel mijn keuze is vind ik het toch moeilijk… ik wil het graag zelluf doen!! De gyn drukte ons nog op het hart dat het geen wurgcontract is en dat we konden stoppen wanneer we wilen. Ik ben geloof ik wel opgelucht.
Ik ben trouwens nog niet ongesteld geworden en ook nog niet weer getest. Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben. Ik voel helemaal niets namelijk en voel me ook niet zwanger. Toch is er een een hoopje dat irritant op de achtergrond zit…
111, hoe gaat het met je nu?? :hug:
Bigsby, Rosa, spannende dagen!