De gezellige kletsmiepen :)deel 4

hey nicje klinkt goed joh nieuwe kleding lekker naar de kapper.

Ik ben niet echt heel erg verslaafd hoor beetje maar,

zal nu wel mijnder worden nu ik meer werk ( wel vrijwillig maar toch wel contract/verplichtingen) sinds vandaag, eerst 4 a 5 uur per week.

Omdat ik duidelijk heb aangegeven dat mijn geheugen nu is zoals ie is ( het doen denken functioneren en daar een moeilijkheid in) loop ik eerst een maandje mee, ze waren er erg goed in en ik wordt toch begeleidt om dit werk te mogen doen.

Over 2 week evalueren we over hoe en wat.

Nu ja ik ben eig ook wel aagje gien wanneer je gaat testen, ms na het weekend een testje wagen? Spannend meid, zou geweldig zijn zekers.

Nou toedels en kus van mij, een niet-verslaafde KOK-ster.

Dank jullie wel voor het warme welkom terug.

Volgens mij als je eenmal hier een keer geschreven heb wordt je er telkens als een magneet weer naar terug gezogen zo verslavend is het kijk maar naar mij heb jullie geen moment uit het oog verloren hoor!

Had alleen schrik om hier weer te reageren en als ik nu terug kijk waarom eigenlijk jullie zijn echt kanjers.

Nee Nicje we zijn nog niet bezig met de tweede mijn eertse zwangerschap is niet over rozen gegaan en de bevalling was ook niet om over naar huis te schrijven en daarna was ons ook nog geen rust gegund want Anne kreeg van allerlei klachtjes en nu na 8 maanden blijkt dat ze koeeiwit allergie heeft en nu is er rust. Daar wil ik toch ook wel weer ff van genieten maarja krieblet wel alweer een tijd om voor nummer twee te gaan maar lijkt me verstandig als we ons zelf even rust gunnen.

Maarja je weet natuurlijk nooit ben niet aan de pil ofzo.

Maar Nicje wat jij gedaan hebt klinkt ook wel heerlijk in mijn oren hoor shoppen zelf verwennen :inlove: heerlijk moeten we ons zelf eigenlijk is wat vaker gunnen.

Groetjes Chantalle

@chan1980 wrote:

Volgens mij als je eenmal hier een keer geschreven heb wordt je er telkens als een magneet weer naar terug gezogen zo verslavend is het

Groetjes Chantalle

Kijk dat bedoel ik nu !!! :mrgreen: :mrgreen:

Hey chantal tuurlijk mag je altijd trugkomen, joh, en dat je al een kindje hebt maakt niks uit, gezellig toch? Wel lastig hoor die allergie had mijn nichtje ook niet ernstig maar wel lastig zo af en toe, als je eenmaal weet wat ze wel en njiet mag is het ook makkelijker.

En ms dat je ooit wel voor een 2e gaat kun je weer meekletsen en ms ooit ons es tips en adviezen geven als wij eens zwanger mogen zijn :mrgreen: komen we jou gewoon lastig vallen met alle moeilijke vragen :lol:

En ms dat je ooit wel voor een 2e gaat kun je weer meekletsen en ms ooit ons es tips en adviezen geven als wij eens zwanger mogen zijn komen we jou gewoon lastig vallen met alle moeilijke vragen

Nou dat mag hoor hoop dat ik jullie allemaal binnen kort van tips mag voorzien als dit betekend voor jullie dat jullie dan zwanger zijn dsan doe ik dat graag.

Inderdaad bianca nu we weten wat ze wel en niet mag is hier eindelijk rust heb net mijn neefje vast gehad van 2 maanden en dan kriebelt het wel alweer maarja laat ik nou gewoon verstandig zijn en nog ff wachten.

Groetjes Chantalle

Hoi Meiden,

Hier een hele slechte nacht achter de rug. Heb maar 2 1/2 uur geslapen. De kleine is een echte nachtbrakertje. Niet om te eten nu maar gewoon gezellig bij mams liggen is veel leuker dan in het bedje, toch! :wink:

Meiden ga snel even ontbijten voordat ze weer wakker wordt.

Krijg straks ook weer bezoek van een collega en haar kleine man van 6 maanden oud.

Liefs Linda :-*

Pfff Linda, ga je ook ff naar bed straks? Tank wel lekker bij hoor!

Chantalle wat gezellig dat je hier weer bent! Je hebt gelijk, ik ben hier ook weg gegaan, maar je blijft je afvragen hoe het met iedereen is! Ik heb pas rust als ieders wens hier in vervulling is gegaan, geloof ik! Rot dat jullie een moeilijke start hebben gehad! Neem idd nu lekker rust en geniet van jullie meid, ik denk dat dat een heel verstandige keuze is!

Bianca ik heb je verhaal eerlijk gezegd niet gelezen. Niet omdat ik er geen interesse in heb, maar ik ben zo´n emo type die al het leed van de wereld op dr schouders trekt en dan nachten gaat wakker liggen. Ik geef je wel een heeeeele dikke kus, en ik hoop dat je me begrijpt!

Gien jij begint het meteen spannend te maken hier! Jeetje! Wanneer ga je idd testen?

Es ik duim voor je!

hey linda, leuk dat je af en toe es langs wipt, dus amber vindt het het maar al te gezellie in de nacht? hhihi,

wel denken ook om je zelf he meid dat je je rust krijgt.

Voel je je verder goed?

brechtje, tuurlijk hoef je mijn verhala niet te lezen,ben je mal ? Dat is niet verplicht hoor, en ik vindt het zekers niet erg, begrijp jebest. Zelf heb ik dat gevoel ook wel es dat ik iets moet laten. Nou dan er aan toe geven en het niet doen.

:-* terug meid,

liefs bianca

Tja noem het ´de kop in het zand steken´. Het slaat eigenlijk nergens op, maar verhalen trekken mij verschrikkelijk aan. Ik kan daardoor echt enorm van slag raken. Daarom lees ik wel vaker iets niet of gooi ik de tv uit als het me te ver gaat. Maar ik vind je een hele lieve meid en ik vind het knap dat je alles hebt opgeschreven. En met of zonder verhaal hoop ik gewoon dat ook jullie het geweldige geluk tegemoet zal komen!

Ik hoop deze maand op minimaal 1 zwangere! Zet hem op meiden! Ga lekker zitten broeden! Het is weer tijd voor geweldig goed nieuws!!!

Lieve meiden,

Jullie hebben vast heel veel geduimd voor mij… ik ben namelijk zwanger! Zondag al een test gedaan maar toen kon ik het eerlijk gezegd niet echt geloven. Vandaag getest en het is toch echt zo…

We zijn zoooooooooooo blij maar ik vind het zoooooooooooooooo kl*te voor jullie, jullie verdienen het ook!!!.. Toch zijn jullie zo lief voor me en vragen of ik al wat weet. Jullie zijn scheetjes!!

Liefs Gien

Als ik nu wat hormonen jullie kant op blaas??? Zou het helpen???

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff-hormoon-ffffffffffffftttttttttttttttt

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoi Gien van arte gefeliciteerd het was wel snel raak of niet. Maar geniet er maar van. Stuur die hormoontjes maar is ff op voor de dames die al zolang onderweg zijn wie weet hebben ze er wat aan.

Ik ben gisteren weer ongetseld geworden. Weet iemand hoe ik zo’n banner onder mijn naam kan krijgen?

Groetjes Chantalle

Gientjuh!!!

Hartelijk gefeliciteerd meis!!! Ik ben zo blij voor jullie, krijg gewoon kippevel.

Geniet lekker!!

Knuffel Brennie en Samuel

Oooooh GIENTJUUUUHHH!!!

Wat geweldig!!

Gefeliciteerd meid!!!

Ik ga heel hard duimen dat het goed blijft gaan!!!

Dikke kus van E :**:
[/b]

Oh GIENTJUH!!!

Super joh!!! GEFELICITEERD!!! En voel je niet ‘schuldig’ tov ons, onze tijd komt echt nog wel… :-*

Meiden, wij zijn er vanaf morgen even een paar daagjes tussenuit!! Lekker (weer) naar ons Bretagne!! We gaan op zoek naar huwelijkscadeautjes (bedankjes) en verder natuurlijk heerlijk genieten van het weer en elkaar :inlove:

Tot na de Pasen meiden!!

Liefs Nicje

(gaan er nog hubbie’s van jullie eitjes zoeken aankomende week?? :wink: Laten we hopen dat hij ze vindt!!! :mrgreen: )

En Gien, nogmaals GEFELI!!! :dance:

Gien

:dance: GEFELICITEERD :dance:

ohh gien wat goedddddd zeg, en best snel toch? of vergis ikme? Wat een topper zeg. Ik ben helemaal beduusd , kan me voorstellen dat jij het dan ook even niet geloofde zeg.

GEFELICITEERD meid, en gigasucces en alle goeds, en een fijne zwangerschap dat het heeeel goed mag gaan.( ow das wat ik net ook al zei :roll: :mrgreen: )

:-*

@Nicje wrote:

Oh GIENTJUH!!!

Super joh!!! GEFELICITEERD!!! En voel je niet ‘schuldig’ tov ons, onze tijd komt echt nog wel… :-*

Zo is het maar net !!!

@Nicje wrote:
Meiden, wij zijn er vanaf morgen even een paar daagjes tussenuit!! Lekker (weer) naar ons Bretagne!! We gaan op zoek naar huwelijkscadeautjes (bedankjes) en verder natuurlijk heerlijk genieten van het weer en elkaar :inlove:

Tot na de Pasen meiden!!

Genietse meid en lekker bijkomen, heel veel goeds en een fijne dagen.

:-*

Gien,GEFELI!!! ik kom weer ff aanwaaien hier en lees dit supernieuws!!! :dance: Echt geweldig voor je zeg…

Geniet ervan meid,enne voel je niet schuldig,hoewel ik je gevoel wel herken,heb ik ook af en toe,zeker als ik hier post :oops:

Wauw lieve Gien! Wat enorm leuk! Van harte gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je een onbezorgde zwangerschap mag hebben en dat alles helemaal goed gaat dit keer! Ik vind het echt enorm leuk voor je! Kom je wel lekker hier schrijven? Lijkt me geweldig om ook deze zwangerschap van je te volgen!!!