De gezellige kletsmiepen :)deel 4

Je hebt mn hele dag al bij voorbaat goed gemaakt Gien! Echt super nieuws!!!

Aangezien wij over een paar maandjes voor een tweede willen gaan, zal ik de naam van mn zoontje niet meer noemen. Je weet maar nooit welke bekenden hier allemaal rondhangen, dus vandaar… En ik vind het veel te gezellig om hier te blijven, dus dan maar op deze manier! Ik merk dat ik de laatste tijd daarom ook weinig over hem vertelde, zonder zn naam te noemen zal ik daarin waarschijnlijk makkelijker zijn.

Haha 3 berichtjes achter elkaar van mij…

Dit is het vierde bericht! Hihaa, op naar de 150 berichten!

nee hoor 4 berichtje s van jou :mrgreen:

Hoi Meiden,

Even kort.

Amber slaapt nu voor het eerst op haar kamertje in haar eigen bedje. En zelfs met een speentje in haar mondje. Ben het vandaag voor het eerst aan het proberen. Lekker emo wordt ik er van :cry: :mrgreen: . Mijn meissie het gaat zo snel.

Ze huilt alleen af en toe als ze haar speentje kwijt is.

Liefs Linda

hey linda,

gaat idd snel he dan weer een stapje in het leventje van jemeiske, en er volgen nog vele , daar hoort mama gevoelens bij. Maar wel knap dat ze het maar even zo goed doet he? Knap hoor.

:-* meid

Linda, het gaat echt sneller dan je denkt. Meike is 8 maanden en kan zitten en heeft twee tanden… yeah right… Laatst had tim haar vast en toen kwam in binnen in de kamer en ik dacht echt…Jeetje wat is ze al groot :shock:

Brechtje, ik ken het wel dat je een beetje “anoniem” wil blijven maar ja, ik hoop gewoon dat diegene die me kennen dit zullen respecteren en het voor zich kunnen houden. Alleen mijn vriendinnetje komt hier ook en die weet het al (als enige). Ik vind het wel heel leuk dat jullie het ook zodadelijk weer gaan proberen!

Veel plezier met het vinden van de huwelijkspresentjes.

Hihi hubbies die paaseieren moeten gaan zoeken… Misschien helpt het als een paashaasoren op doen? hihi… Laat de mannen maar tekeer gaan als konijnen hihihi…

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties. dat doet me goed!! Fijn om te weten dat jullie meeleven en meeduimen op een positieve zwangerschap.

Vandaag gebeld met MvM. Morgen komen ze al langs. Beetje vroeg maar volgende week konden ze alleen donderdag en dan ben ik jarig… Beetje lastig als er visite zit hihi…

Verder voel ik me super. Ik merk alleen dat ik zwanger ben doordat ik een hormoonbom ben (zo zeg, hoezo prikkelbaar :oops: ) en mijn borsten gevoelig zijn.

Liefs Gien

Wow ik zie dat ik bijna 1000 berichtjes heb getypt!!!

Ok Bianca, jou zal ik niet meer inhalen :lol: :wink:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

1000 berichtjes…WOWWWWWWWWWW

gefeliciteerd met je 1000 berichtjes, ms ooit mij inhalen als ik minder typ of niet meer typ, hhii anders wortd het moeilijk :mrgreen:

en tuurlijk duimen we voor goede zwangerschap, en tuurlijk mag je best weten dat ik dacht wowwww nu al maar binnen no time dacht ik gaaaaaaf!!

Meid je snapt me wel en we weten dondersbest van elkaar wat de ander denkt of voelt.

nee hoor, klep lekker mee hier zodat we het kunnen volgen, kunnen delen wat jij hebt, later maken wij ook de mensen van kok gek ihhihi

:-* :-*

ow ja niet dat je ons gek maakt dat zeg ik ook niet maar euhhhm :think: je weet wel :mrgreen:

hahaha Bianca ik begrijp je wel! We begrijpen elkaar heel goed… We kunnen wel blijven zeggen dat we elkaar begrijpen en blijven verontschuldigen maar we weten het allemaal van elkaar: wij zijn lief en we gunnen elkaar het beste en het mooiste en het liefste en een wonder!!

:-*

Enne ik zou strontjaloers geweest zijn en misschien had ik wel gebruld, je gunt het jezelf ook zo erg…

Ik ben het helemaal met je eens Gien! Voor mij is het makkelijk, maar ik ben echt enorm blij met dit goede nieuws! Jij hebt ook heel wat moeten doorstaan voor je eerste schat!

Hoeveel maanden hebben jullie er nu over gedaan?

Even een update: vanmorgen naar de dokter geweest. Hij kwam op uitgerekende datum 16 december. Van hem mocht ik direct bellen naar de vk om een afspraak te maken. 19 mei naar vk voor echo en 23 mei intake vk. Ivm mijn mk verleden mocht ik eerder een echo laten maken maar de vk-praktijk doet het zowiezo rond de 9 weken. Tegen die tijd ben ik 9en een halve week. Het is wel leuk ondanks dat we verhuisd zijn heb ik dezelfde vk-praktijk. Wel een prettig idee.

Euh Brechtje ( 2e maand). Dit is de vorige keren ook nooit het “probleem” geweest alleen het blijven zitten wel…Maar ik heb een goed gevoel tot nu doen dus ik wil gewoon genieten!

Liefs GIen

Dat moet je ook echt gaan doen Gien! Geniet ervan en wij duimen wel met zn allen, dan komt alles helemaal giga goed! Ik kan het wel blijven zeggen… ik vind het zoooooo leuk! Nu alle anderen nog dan is het feest compleet! Kom op meiden, het is voorjaar tijd voor een heleboel bolle buiken!!!

Hoi Meiden,

Even kort want Amber komt zo vast voor een voeding.

GIEN, VAN HARTE MEID MET JE ZWANGERSCHAP! :smiley:

Heb het helemaal gemist de vorige keren. :oops:

Echt sinds ik Amber heb hem ik nauwelijks tijd voor andere dingen en vooral voor mezelf.

Hubbie is vandaag thuis en heb zelf besloten tot een mammadag. Dus alleen voeding geven en af en toe Amber knuffelen als ik er zin in heb.

Hubbie doet de rest. Even voor mezelf. :slight_smile:

Ben wel huishouden aan het doen hoor, maar daar heb ik ook nauwelijks de tijd voor.

Liefs Linda :-*

Fijne Paas allemaal!

Wat een rust hier…

Wij hebben gisteren al Pasen gevierd met mijn familie. Echt waanzinnig gezellig! We hebben een groot gezin, dus altijd lekker druk en een hoop om bij te kletsen! Onze kleine vent heeft genoten van alle aandacht en het ging enorm goed! Hij heeft zelfs 3 gangen van het diner meegegeten! De tomatensoep vond ie zelfs zo lekker dat ie er 2 kommen van op heeft! Echt leuk!

Fijne paasdagen allemaal!!

Ik denk dat iedereen op zijn eieren zit te broeden hihi…

Linda, er komt vanzelf meer tijd vrij als Amber wat ouder wordt. Dan kun je zelf ook wat makkelijker weg enzo… Maar het blijft soms wel even organiseren!

Jeetje Brechtje. twee kommen soep!!! Waar laat ie het? hihi… Hartstikke fijn dat het zo goed gaat.

Wij hadden gisteren een paasbrunch en dat was best druk maar ook gezellig. Maar Meike is dan wel uit haar doen… Maar ach het gebeurt niet wekelijks dat scheelt :wink:

Verder weinig nieuws!

Laterrrrrrr

Liefs Gien

Hoihoi meiden,

Nog een fijne Pasen gewenst (al is het alweer afgelopen)

Wij zijn een lang weekend naar Frankrijk geweest, dat was wel lekker. Onze buurman was mee, heel gezellig, maar van romantiek was weinig te vinden :? We gaan het gauw over doen maar dan met z’n 2tjes…

Maar Brechtje, dat manneke van jullie kan idd goed eten als ik het zo hoor!!! Wel prettig hoor!!!

Linda wat lief van jouw hubbie dat hij jou een dagje uitgeroosterd heeft :wink: Lijkt me ook heeeeel zwaar, zo’n kleintje.

Nog even een nieuwtje van onze kant. We hebben besloten, als de gyn de 24ste zegt dat de cyste kleiner/weg is, we meteen voor de 2e poging gaan. Dus niet nog 2 maanden wachten, we zijn er klaar voor!!! :inlove:

EN ik kreeg net een telefoontje, onze vriendin is bevallen van een meisje :mrgreen: Binnen 5 uur, na het breken van de vliezen is ze geboren… Heerlijk gevoel!!! Ookal wil ik zelf zoooooooooo graag, ik ben zo blij voor hun!! Kan niet wachten om het kleintje te mogen zien :inlove:

Ik ga boodschappen doen en de vakantie-rommel opruimen en dan verder vandaag lekker niksen…

Kenavo! (zoals ze DOEI in het Bretons zeggen)

Wauw Nicje wat gaaf dat jullie er dan weer voor gaan. Oh ik ga nu vast beginnen met duimen! Lijkt me geweldig als jij zwanger bent! Eerlijk gezegd een van de redenen waarom ik hier toch telkens kom, het lijkt me geweldig als iedereen zwanger is!

Es hoe gaat het eigenlijk met jou? Je bent zo stilletjes…

Tja, 2 kommen soep, waar laat ie het? In zn bolle buikie geloof ik! Hij eet alles wat los en vast zit, zelfs kattenvoer als je niet oplet… Vandaar dat wij normaal strikte hoeveelheden geven. Maar ja, het was feest, dus hij mocht een keertje lekker meedoen…