Zo bij deze verklaar ik het volgende deel voor ge-opend!!! :dance:
Esther ik heb jouw lijstje gekopieerd, voor wijzigingen : Roept u maar !!
DIT ZIJN WIJ:
BIANCA - 24 jaar - Groningen
Gestopt in 2002 - 2 Keer MK gehad - wacht op uitslagen ziekenhuis
JADEC - 32 jaar - Rotterdam
Gestopt in Februari 2004 - Heeft 1 keer een MK gehad - bevallen op 1 December 2005 van een zoon : JANNES
NICJE - 28 jaar - Brabant
Gestopt in November 2002, maar in Februari 2004 begonnen met zwanger worden - Geopereerd i.v.m. endometriose - tijdelijk aan de Provera - waarschijnlijk in mei/juni 2e IVF
SOPJE - 35 jaar -
Gestopt in Juli 2004 - 2 Keer een MK gehad, waarvan de laatste een MOLA-zwangerschap was - is weer volop in de running om zwanger te worden
LIND@ - 25 jaar - Almere
Gestopt in ?? - Werkt als verpleegkundige op de kraamafdeling - 2 Keer een miskraam gehad, de laatste van dochtertje Kimberly - Nu weer zwanger en uitgerekend op 13 Maart 2006 van een meisje!!
DEBBIE - 25 jaar - Rotterdam
Gestopt in December 2004 - MK gehad - bevallen op 17 februari 2006 van een meisje : Illiyana (Lana)
GIEN - 28 jaar -
Gestopt in Oktober 2003 - 3 Keer een MK gehad, waarvan 1 een missed abortion - bevallen op 11 augustus 2005 van een meisje : MEIKE
NEEL - ?? jaar -
Gestopt in ??
BRECHTJE -
bevallen op 18 februari 2005 van een zoon : ZIAS
BRENNIE - 32 jaar -
Gestopt in Oktober 2003 - Op 3 juli 2005 bevallen van zoon : SAMUEL
TAMMA - ?? jaar -
Gestopt in ?? - op 27 juni 2005 bevallen van zoon : MISCHA JONATHAN
ESTHER - 25 jaar - Friesland
Gestopt in Februari 2004 - MK gehad in april 2005 - Onder behandeling van gyn en internist - Te traag werkende schildklier - Cyclus is sinds kort regelmatig door schildkliermedicatie
MOJO - 30 jaar - Utrecht
Gestopt in December 2004 - 2 Keer een MK gehad - Heeft uit een eerdere relatie 4 kids - Is weer zwanger en uitgerekend op 24 mei 2006, ze verwacht een meisje!!
DEETJE - 34 jaar -
Heeft een zoon, Rowan - 4 Keer een MK gehad, waarvan de laatste een BBZ - Heeft even rust genomen, maar gaat er nu weer voor
SMARTYGIRL - 20 - Zeeland
Gestopt in Februari 2004 - Gaat nu na en korte stop weer volop meedoen
He Nicje, ik zag het lijstje en ik ben ondertussen al bevallen :mrgreen: Op 17 feb bevallen van Lana :inlove:
Haha
Je was me voor Debbie :)
Ik heb m gekopieerd en heb net alles aangepast :mrgreen: Heb ik Lana d’r naam goed geschreven?? Ik heb het uit m’n hoofd gedaan (en het was dus fout, was de i vergeten
Hoe gaat het nu met je?? Happy met jullie meisje?? Doet ze het goed?? En ben jij weer hersteld??
Hopelijk wel… :-*
En wat lijkt jullie kleine meisje toch op jou zeg!!
Bijna goed Nicje :mrgreen: Na de twee LL komt nog 1 i dus illiyana shannon. Maar zo uit je hoofd!! Goed hoor!
Ja het gaat gelukkig goed hier. Gisteravond nog wel naar de dokterspost geweest met Lana omdat ze al sinds 's ochtends 8 uur neit meer had gepoept en bij het persen begon ze iedere keer te krijsen van de pijn. Dus heeft ze laxeermiddeltje gekregen die ikzelf moet inbrengen en daar reageerde ze de eerste keer heel goed op. Ze begon na 5 min. gelijk te poepen en ook vannacht en vanochtend had ze normale poepbroeken. Dus zonder rijstekorreltjes. Ook zijn we overgestapt naar een andere voeding in de hoop dat die beter werkt voor haar darmpjes.
Maar verder geniet ik elke minuut van de dag van haar. Soms iets minder als ze huilt :mrgreen: maar dan nog geniet ik!
Wat betreft mijn herstel, alles gaat goed. De plek van de hechtingen is nog een beetje gevoelig, zeker als ik het was met een washandje of afveeg met een toiletpapiertje. Maar verder gaat het prima. Ik doe dan ook niet veel en zeker geen zware dingen in het huishouden. Don stofzuigt en dweilt. Ik loop gewoon een beetje te rommelen in huis. Ik krijg dus alle rust van hem :inlove:
Ik ben ook weer helemaal verliefd op hem sinds de kleine er is, echt heel raar! Maar ik heb nu twee schatjes en ik ben echt de gelukkigste vrouw op de wereld!
HEERLIJK Debbie… ben ik erg blij om…
Was zo bang dat het niet goed zou gaan na de bevalling!! Toppie!!
Daar was ikzelf ook bang voor. Juist omdat ik Lana qua gevoel begon af te stoten op het eind van mijn zwangerschap. Maar zodra ze op mijn buik lag, was alles weer goed. En als ik heel eerlijk ben, ik voel me perfect nu! Ik wil dus echt niet meer zo’n zwangerschap hebben als deze, ik doe nog liever 10x mijn bevalling over :mrgreen:
Debbie,ben blij dat het weer goed met je gaat,moet ook eerlijk bekennen dat ik me een beetje zorgen maakte om je de laatste weken van je zwangerschap…
Geniet van je prachtmeisje :inlove:
Hier gaat ales goed,alles begint een beetje in de knel te zitten waardoor slapen minder wordt,maar verder alles goed op bekkenpijn na dan
Mag er bij mij bij staan dat ik wachtende ben op de uitslagen van de onderzoeken ?
Kijk je wel uit met die bekkenpijn Mojo?
Bianca, nog steeds wachtende he? Och ik hoop zo dat je snel zwanger bent nu je bij het ziekenhuis loopt.
LINDA, HOE GAAT IE??
Tis wel stil he…
Linda we denken aan je meissie!!!
Hoi Meiden,
Sorry, maar helaas is het erg rustig.
Dus nog geen baby. Denk ook dat het echt wel even zal duren hoor. Heb officieel nog 3 weken de tijd om te bevallen en anders bij 42 weken inleiding he :? . Maar goed moet gewoon nog even volhouden. Ben ontzettend nieuwsgierig naar deze kleine van ons. Wat voor kleur haar e.d.
Verder beginnen de kwaaltjes me een beetje op te breken zoals het slechte slapen en bekkenklachten (vooral mijn stuitje doet z’n pijn). En dan het vocht vasthouden in de voeten/enkels. Maar vindt zelf dat ik niet zo moet zeuren omdat ik nu een levend wondertje in mij heb en er van moet genieten. Maar wil der erg graag en snel vasthouden en zien.
Dank jullie voor jullie belangstelling. Jullie zijn de beste. :thumbup:
Liefs Linda
:-*
dank je debbie, je bent lief dat je daar zo aan denkt voor me.
Ben ook zo ontzettend blij dat het zo goed gaat met je en je meiske ik heb je verhaal gelezen van de bevalling hopelijk vindt jeneit erg, tjee meid wat een lange zet heb je gehad,
Linda we denken aan je hoor, en hopelijk alles goed meid, succes met wat komen gaat meid ,
Kijk je wel uit met die bekkenpijn Mojo?Ja,ik moet een afspraak maken met de fysio,ok omdat het mn 5e zwangerschap is en ook omdat het nu meer naar onderen toetrekt zei de vk.......
Linda,spannend hoor,bijna mama :D
Hoi meiden,
Ik was even de weg kwijt, maar heb jullie weer gevonden.
Ik kom morgen weer even kletsen en reageren op iedereen.
Welterusten!!
Brennie
hallo meiden
hoe gaat het hier??? Debbie nog gefeliciteerd met je meisje…wat een schatje :mrgreen:
Linda
hoe gaat het met jou??? Hou je het nog een beetje vol?? de laatste loodjes he…
bianca
weet je al ongeveer wanneer je de uitslagen kunt verwachten?? Ik ben gisteren voor het bloedprikken weer terug naar groningen geweest en moet volgende week samen met mijn vriendje weer terug komen voor onderzoeken…Zoals het nu staat krijgen we midden april overal de uitslag van…ik hoop dat het bij jou ook niet zolang maar gaat duren…wachten is nog het ergste vind ik…maar hoe is het verder met je??? zie je het nog een beetje zitten na al die tegen slagen??? sterkte meid en succes :-*
en voor al die gene die ik ben vergeten: veel succes
liefs knuffeltje
ps mag ik ook op de lijst???
Gezellig weer zo’n nieuw deeltje!
Ik kan even snel een berichtje plaatsen in de pauze.
Heb niet zoveel nieuws eigenlijk.
Ik voel nog steeds helemaal niks.
Over 4 dagen is mijn nod al.
Het zal wel weer niet gelukt zijn deze keer.
Tot snel!!
Liefs E :**:
Hoi Meiden,
Weinig te melden. Is rustig hier. Begin nu echt te wachten op de bevalling, maar kan helaas nog wel 3 weken duren. Heb alles in huis al klaar wat ik wilde, dus doe nog wat huishoudelijke klusjes verspreid over de week, maar verder wachten op wat komen gaat. Iedereen werkt door de weeks bij mij. Kijk veel t.v., zit achter de computer, lees wat en probeer s’middags wat te doezelen.
Essie, ik duim wel voor jullie hoor :thumbup:
Knuffeltje, hoe is het jou??
En met een ieder ander, hoe gaat het met jullie??
Liefs Linda
Meiden het is tijd voor goed nieuws! Iemand lekker zwanger of misschien Linda die bevallen is! Er hangt iets in de lucht!!! Hopen dat ik gelijk heb!
Linda ik vind het geweldig om te lezen hoe het met je is! Hoe zwaar die laatste weken ook zijn, toch zijn ze enorm bijzonder! Ik ging elke avond slapen met het idee dat het die nacht misschien wel zou beginnen, ik krijg helemaal de kriebels als ik er weer aan denk! Maar dat iedereen moet werken is minder gezellig! Ik ging elke week ff met mn moeder naar de markt en mn man probeerde een dag thuis te werken, want je bent flink opgesloten die laatste dagen! Strkte maar weer! Wie weet vannacht???!
Es spannend weer! Is je temp nog steeds in orde? Nog naar de gyn geweest? Ik duim weer!!! Ik hoop het zo voor je!
Knuffeltje lang wachten hoor! Oh wat moeilijk is dat! Heel veel sterkte!
Hier weer een ziek kereltje! Echt sneu! Hij heeft al sinds vrijdag tlkens koorts. Hij wil nu ook niet meer eten en drinken, maar gelukkig is hij dol op yoghurt, dus dat gaat er nog in. Misschien morgen toch maar eens naar de ha, maar ja, die kan waarcshijnlijk ook niet helpen…
Ik ga straks vast eten koken. Ik moet om kwart over 6 de deur uitrennen en dan moet er wel iets te eten zijn voor de kleine en grote meneer… Eerst maar eens verzinnen wát ik ga koken, iets lekker makkelijks denk ik zomaar…