met mij gaat het wel… heb het nogal druk op dit moment met allerlei dingen dus vervelen hoef ik me niet…en dat scheelt ook een heel stuk zodat ik er niet aan hoef te denken en de dagen gaan/ willen zo ook wel om :dance: maar goed elke dag wachten is een dag te veel…laten we hopen dat het gauw achter de rug is en de uitslagen krijgen…
hoe gaat het verders hiero??? vind het nogal rustig of ligt dat aan mij???
liefs knuffeltje
Ik was ff druk met onze zieke vent en vaak ook ff te moe om te reageren, want het spookt hier goed ´s nachts! Maar nu heb ik uitgeslapen met de kleine man en dat zorgt voor wat meer vreugde! We zijn erallebei van opgeknapt en dat was echt ff nodig!
Ik hoop met je mee dat het wachten gauw voorbij is knuffeltje!
He Brechtje, wat vervelend dat je mannetjes ziek is. Kan me voorstellen dat het je opbreekt die nachten wakker. Hopelijk gaat het nu wat beter met hem.
Knuffeltje, nog even geduld. Ook als is dat moeilijk! Ik hoop dat het wachten snel voorbij is.
Linda, jij ook al wachten! Heel veel succes daarmee meid!
thnx meiden…
Al heb ik nog een klein probleempje :? wij willen het graag nog steeds geheim houden ookal zitten we nu in de mmm. Maar door verschillende redenen kan ik mijn ouders tegen komen in het ziekenhuis en zouden ze er achter kunnen komen dat ik in het ziekenhuis vertoef zonder dat hun er van weten…dat zal ff schrikken zijn en nog meer vragen op leveren en uiteindelijk denk ik ook nog dat ze het ons kwalijk zal gaan nemen mochten we elkaar tegen komen…Heeeft iemand een idee wat ik het beste zou kunnen doen…Mijn vriend wil het liefst net als mij gewoon stil houden en hopen dat het elkaar wat ontloopt omdat mijn moeder nogal iemand is die graag alles en iedereen wil inlichten en daar hebben wij geen behoefte aan om al die vragen te beantwoorden…hoe gaan jullie met zoiets om???
liefs knuff
Hoihoi
Knuffeltje, wat een lastige situatie!!
Ik denk dat je het beste goed rond kunt kijken als jullie in het ziekenhuis zijn, dat ze niet in de buurt zijn.
Of van te voren in de gaten houden wanneer zij in het ziekenhuis kunnen / zullen zijn…
Lastig zeg… :think:
Wij hebben dat gelukkig niet omdat we heel bewust ervoor gekozen hebben om iedereen op de hoogte te stellen. Het is heel prettig dat iedereen het weet, gaf mij zoveel meer rust!!
Heel veel succes ermee…
En in welke provincie (of woonplaats) woon je, hoe oud ben je en in het kort jullie verhaaltje… kan ik de lijst bijwerken
Brechtje hoe gaat het met Zias?? Voel hij zich al weer wat beter?? Blijft wel tobben met z’n gezondheid, stomme griep… :naughty:
Beterschap meissie!!
Essie, beetje positiever meissie… We duimen zooooo hard voor jullie
Bianca hoe is het bij jou nu??
Oh Linda, wat zal dat aftellen zijn he… Spanennd hoor!! Nog even en dan kunnen jullie het kleine meisje bekijken, voelen, ruiken, zelfs proeven (als je wilt , want volgens mij kun je zo’n klein mensje wel opvreten :inlove: )
Ik ga zo lekker naar huis, ben nu op m’n werk. Ik ben nl jarig vandaag :dance: :dance: Vanavond lekker gourmetten met vrienden en ik heb al weekend!!! :mrgreen:
Dag meiden… tot gauw!!!
Lieve Nicje,
HARTELIJK GEFELICITEERD !!!
Dikke kussen, Brennie en Samuel
ik heb vanmiddag ook een felicitatie topic geopend voor je meid, maarnogmaals gefeliiii
NICJE,
:: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG ::
:-* Liefs Linda :-*
Hoi Meiden,
Ben bij de verloskundige geweest. Alles was oke (bloeddruk en hartje).
Krijg echter alleen een heel groot kind. Nu al ruim 8 pond en als ik niet binnenkort beval maar na 42 weken gaat het over de 9 pond heen. Dus de verloskundige heeft geadviseert om als ik dinsdag nog niet bevallen ben spontaan contact op te nemen met de gyn en inleiding voor te stellen. Ik hoop dus dat ik nu erg snel zal bevallen en anders te accepteren dat het een ziekenhuis bevalling wordt. Ik kan het zelf niet echt opwekken echter.
De kleine zit gewoon te lekker op dit moment volgens mij. Eerst er al uit willen bij 31+5 weken en nu er niet uit willen. En door alle rust in deze zwangerschap(door bloedverlies, halve dagen werken en daarna dreigende vroeggeboorte) groeien als kool.
Ik zelf denk persoonlijk dat de kleine er volgende week nog niet is en dat ik ingeleid ga worden en misschien nog wel…
Meiden hou het hier even bij ga proberen te ontspannen.
Liefs Linda :-*
hey linda meid, geen zorgen maken meid, niet doen hoor , het gaat goed komen , ze begeleiden je goed ze helpen je goed, en je hebt je lieve mannie ook nog,
het is wel teleurstellend natuurlijk dat je heel ms niet thuis kan bevallen dan, dat snap ik , maar liever veel % veilig in het zkh dan twijfelig thuis das ookniet fijn hoor,
nou hier een roep naar jullie beeb
Kom er nu maar uiiiiiiihuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttt, baby, kom maar hoor, je bent welkom!!!
succes en veel geluk meid, bianca
Nicje, HARTELIJK GEFELICITEERD meid!!!
En dat je maar een hele oude oma mag worden!!!
Liefs E :**:
Nicje, van harte gefelitieerd meid!!
Linda, maak niet druk. Een inleiding stelt echt niets voor. En het grote voordeel is dat je weet dat je binnen 2 a 3 dagen mama bent!
Kan me best voorstellen dat het een grote domper is dat je niet thuis kan bevallen dan, maar echt hoor, je bent in goede handen in het ziekenhuis.
Dank jullie wel We hebben een heerlijke avond gehad!!
Linda, das wel weer het andere uiterste he… Even wat woorden voor jullie meisje :
Lieve lieve kleine meid, jouw mama en papa willen weten hoe je eruit ziet. Een tijdje geleden heeft het ook geholpen dat we met z’n allen tegen je gepraat hebben om nog te blijven zitten, maar nu mag je jezelf wel laten zien hoor!!! :inlove: Kom je???
Zo, al onze berichtjes hardop voorlezen Linda, dan moet ze wel
Liefs Nicje :-*
Hoi Meiden,
Bedankt voor jullie lieve woorden.
We zullen haar eruit moeten praten volgens mij.
Hoi Meiden
Wat is het stil hier. :?
Hier helaas weer rustig. Heb gisteravond en vannacht wel wat gerommeld. Menstruatieachtig gevoel, bloederigslijm en onregelmatige pijnlijke harde buiken. Maar zakte weer weg in de loop van de nacht.
Hoop dat het vandaag nog weer verder gaat en uiteindelijk over gaat op het echte werk. Maar ga er maar niet vanuit.
Linda ik zie telkens zoveel overeenkomsten tussen ons! Ook hier een bijna-bevalling met 28 weken en daarna minder werken en heeeeel veel rusten. Elke middag lag ik te slapen! Daarna wachten, wachten, wachten, hij kwam maar niet! Ik ben uiteindelijk bevallen met 40 weken en 8 dagen, gelukkig wel thuis, van een ventje van precies 4000 gram! Ik ben zelf 1.63m en 51 kilo! En dan komt er ff 4 kilo uit je! Wow, daar schrok de VK ook even van! Achteraf vond ik het een mazzeltje dat ze nooit door hebben gehad dat hij zo groot was, anders hadden ze bij mij misschien wel willen ingrijpen, maar ik wilde dolgraag thuis bevallen! Ik moet ook zeggen dat de bevalling niet zwaarder was doordat hij zo groot was, hij paste dr prima door! Oh meid, ik hoop voor je dat jij het ook thuis mag proberen! Ik vond het echt geweldig, maar ja, veiligheid e gezondheid gaat absoluut voor! Ik zwijmel helemaal weg bij jouw verhalen. Wie weet gaan wij binnenkort proberen of er een tweede kindje mag komen.
Nicje alsnog van harte gefeliciteerd!!! Hoe gaat het met jou?
Kuffeltje, ik zou mn gevoel achterna gaan. Als jij het liever niet zegt dan zou ik het echt niet zeggen. Stel dat je ze tegenkomt, dan kun je het alsnog vertellen en dat zij het anders hadden gewild is toch een beetje hun probleem! Het is jullie leven en jullie keuze! Wij hebben het ook aan niemand verteld dat ik zwanger was, niet altijd handig, maar wij voelden ons er prettig bij. Als het mis zou gaan dan hoefden we het niet aan iedereen te vertellen. Iedereen heeft zo zn eigen gevoel erover en je moet doen wat jij belangrijk vindt!
Met onze kerel gaat het gelukkig weer goed! Hij is opgeknapt, eet weer, drinkt weer! Gelukkig maar. Hij is een heel jaar niet ziek geweest en nu 2x achter elkaar. Sneu hoor! Maar gelukkig is het weer over. Hij is nu wel aan het stoeien met een kies, dus ook dat is sneu, maar ja, ze komen vanzelf door, dus dat is een kwestie van tijd (en heel veel kusjes).
Hoi hoi
Hier zijn de Russen weer gearriveerd.
Heb even niet zoveel zin om een lang verhaal te schrijven.
Even een dipje… sorry…
Liefs E :**:
Wat enorm jammer meid! Een hele dikke kus voor jou! Ik hoop dat je gauw weer uit je dipje komt! Dikke knuffels!
Voor Esther, :-* :-* :-* :-* :-*
Voor Linda, :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Esther :-* :-* :-*