ook een dikke :-* van mij.(moeilijk he dat wachten…)
groetjes Suzanne
hey esther meid watmoet jewachten zeg moeilijk he , knuf en kus van mij hoor,
ik ben ook nu 2 dgn overtijd de kans op zwanger zijn is klein dat weet ik wel ms maak ikme gek en blijft het daarom uit of ms ( ik weet niet of dat kan) komt het door de medicijnen ,
maar morgen is mijn liefie vrij en smiddags als de winkels opengaan en ik nog niet ongesteld ben dan gaan we een test kopen en doen
maar ik hoop echt zoooooo dat uitblijft en niet om hormomen of door mijn geest ofzo :?
:thumbup: :-*
Hoi Meiden,
Essie, balen meid. Denken aan je… Dikke knuf :-* .
Bianca, DUIM heel hard voor je en hoop dat het nu dan zover is.
Hier alles rustig, te rustig. :?
Liefs Linda :-*
Bianca
Ik ook mee voor bianca
groetjes Suzanne
Oei Bianc wat spannend! Ik ga ook nog een nachtje keihard duimen! Wauw wat zou het gaaf zijn!!!
Oh Es wat balen weer… Hoe kan dat toch steeds Een hele dikke knuf voor jullie !!! :-*
Bianca wat spannend… hopelijk heb je alvast ochtendurine opgevangen, zodat je de test hiermee kunt doen vanmiddag (is sterker geconcentreerd!)
Ik kom vandaag regelmatig kijken
Hier is alles rustig… geen cyclus, geen kansen, maar wel rust. Al word ik HELEMAAL gek van alle zwangeren om me heen.
Deze week heb ik alle zwangere vriendinnen gezien en ik ben toch jaloers… :oops: Maar goed, ook dat went… :?
Ik moet naar mn werk… DOEIDOEI
Hoi Meiden,
Bianca, DUIM EN HOOP ZO VOOR JE… :thumbup: :thumbup:
Wacht in spanning op je nieuws.
Nicje, Meid ik vind je zo ontzettend sterk. Je bent een kanjer.
Net als Essie jullie zijn echte kanjers zoals jullie je er door heen slaan. En alle begrip ervoor als jullie in een dip zitten en alle zwangeren wel kunnen schieten. Dikke knuffels voor jullie beide.
:-* :-* :-* :-* :-* :-
Liefs Linda. :-
Hier is het rustig.
ach meiden toch, gekkies, nee ik ga niet vandaag testen nog hoor ms morgen ik koop vanmiddag wel een test. Maar wil vandaag zowieso afwachten, vandaag 3 dgn overtijd, we hebben net gevreeen, ik zei al tegen dre zul je zien doen we het en dan wordt ik ongi ( dat is vaker gebeurd nl) dan kwam het daardoor op gang, maar nog niks van dat alles , hihi , we wachten af…lief, echt ontzettend gaaf te weten dat jullie meedenken, zelf voel ik me niet zwanger dus ,maar heb ookgeen gevoel dat ikongi moet worden, denk wel dat hetkomt hoor…we hebben immers 1 x gevreen zonder voor behoed en dat was op dag 12, jaalles kan dat weet ik maar toch… nu ja ik blijf hopen, maar ben ookbang dat ikmezelf voor de gek houdt en het daarom uitblijft snappen juliie?
Nou toedels en liefs mij
Oh spannend!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
ben nog niet ongi, heel vreemd zo overtijd zolang niet eerder gehad hihi wel gek hoor, heb geen test gekocht , ik durfde niet en daarbijkwam dat dre en ik zo opgingen in het winkelen en leuke dingen zien.
We zijn ook even bij intratuin geweest hebben leuks gekocht voor op grafje vanmams en ons kleintje maar moet nog even knutseln ,
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
nog geen onig morgenochtend 4 dgn overtijd…
Oh Bianca wat spannend!!!
Wij denken aan je en zijn al druk aan het duimen!!
Dikke kus,
Samuel en Brennie
hey lieve brennie en samuel :inlove: lief van jullie hoor, hier nog geen menstruatie gelukkig. Ook niet het gevoel er van af en toe wel pijnlijke steken.
Ik ga morgen wel echt testen hoe dan ook dit om de reden dat ik ms hoop heb dat het geluk brengt., ( komt gekke bianca weer aan :mrgreen: )
Kijk in december 2004 toen dre en ik testten was het ook op woensdag de15 en dat is morgen weervalleen dan maart, maar ms zegt het iets hihihi, nee morgen ga ik testen ik wil weten of ik zwanger ben en of ikkan genieten, kan ik ook deze weeknog bijdie lieve ha van me terecht ,
ik houd jullie opo de hoogte meiden. :-*
Hopelijk wordt 15maart een lucky day voor je!!!
Bianca,
Onze duimen draaien nog steeds voor jou!!!
Hoop echt dat je morgen een positieve test hebt!!
Oh meis , ik leef zo met je mee, krijg gewoon kriebels ervan in mijn buik.
Heel veel succes nog deze dag, en en en …ik weet even niet mer wat te zeggen, hihi.
In elk geval dikke knuffels,
Brennie en Samuel
ow bianca
Wat spannend…Ik zal voor je gaan duimen voor je…maar zat je niet in de wachtweken??? :eh: maar goed maakt niet uit ik hoop het voor je
Veel succes morgen
Wij hebben gisteren de testen gehad…bij mij was er een aantal follikel te zien op de echo waarvan er eentje 11mm :shock: was en nog een paar maar die waren veel kleiner…Heeft iemand een idee of dit goed is??? Hij zei van wel maar geloof hem niet echt…vond hem nou niet echt aardig en geloofwaardig over komen…hij was zo kort door de bocht en als ik hem wat vroeg keek ie me raar aan alsof ik het had moet weten…hij had ook nog een assistent waar ie meer oor voor had geloof ik :eh: …had geen eens tijd om dingen na te vragen…was er ook al binnen een minuut of 2 vandaan.ging allemaal zo snel heb net het gevoel dat ik er niet ben geweest… :? …moet donderdag er weer naar toe en hoop ik echt op een andere…voel me er alleen maar onzeker door deze arts…
hoe gaat het trouwens met onze zwangere??? Is het nog steeds rustig of komt er al wat verandering in???
en al die anderen succes met alles
groetjes knuffeltje
wachtweken , in de zin van ik mocht deze maand niet ongesteld worden om ik voor 3 week trug zo ziek was en ik zware medicijnen had,
maar we hadden het gedaan zeg maar en die dag erop kreeg ik medicjnen, nu ja we zien wel ,
ik gaeven naar mijn lievie, en dan ms een test halen