Knuffeltje,
Ik heb geen ervaring met folikels enzo, dus ik kan je helaas niet geruststellen.
Wat irritant dat die man zo belachelijk deed, kan me voorstellen dat je er erg onzeker van wordt.
Juist hij had je beter moeten informeren, hij kan toch niet verwachten dat jij alles al weet…hij heeft er voor geleerd, maargoed, soms vind ik dat ze ook een les omgaan met mensen in de opleiding hadden moeten krijgen. Want ze denken soms zo vreselijk makkelijk.
ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.
Dikke knuffel Brennie
Linda,
Hoe is het met je?
Moet de hele dag al aan je denken.
Dikke knuffel,Samuel en Brennie
sorry als ikeven niet zo reageer op jullie allen meiden, linda iig sterkte succes meid,
ik heb zopas 2 testen gekocht en ben even bij andre langsgegaan stond ik daar ineens tehuilen :? :shifty: nu ja , ik zeinhuis bel zohetzkh even , heb een vraag, aan hun
Dat je huilt is volgens mij heel normaal hoor Bianca. Het kan of te maken hebben met een eventuele zwangerschap dus de hormoontjes. Of je bent zo vreselijk zenuwachtig wat ik me HEEL goed kan voorstellen.
Ik ben iig nog steeds ontzettend hard voor je aan het :thumbup: :thumbup: en
Ik duim mee,en natuurlijk moet je huilen het is ook doodeng…
Je bent gewoon bang om WEER een negatieve test te krijgen terwijl je ZO graag iets anders wilt zien…
En ja zoals Deb al zei,misschien toch hormonen?
Ow Bianca, zoooooooooo spannend!!!
Duimerdeduimerdeduim!!!
Knuffeltje, de grootte van de folikels hangt er vanaf op welke dag je in de cyclus zit.
Normaliter groeit een folikel 2 mm per dag en als hij 2,2 cm is gaat hij springen.
Dat zou betekenen dat je dan over een dag of 5 - 6 je eisprong hebt.
Maar het kan ook langer duren.
Bij mij groeien ze meestal maar 1 mm per dag.
Liefs E :**:
Hoi Meiden,
Ben bij de verloskundige geweest. Heb voor donderdag 11:20u een afspraak bij de gyn staan.
Maar ze heeft een VT gedaan en heb 2cm ontsluiting, voelde erg soepel en centraal aan. Ben ook gestript met de hoop dat het nu uit zichzelf doorzet. En anders dan bij de gyn naar die afpraak.
Dus de ongigevoel en slijmverlies hebben zeker wat betekend. Want had 2 weken geleden een vingertop ontsluiting. :dance:
Meiden ga lunchen, jullie horen wel weer als er nieuws is. Zal straks nog even terug lezen wat jullie hiervoor hebben geschreven.
Liefs Linda :-*
Ohoh Wat spannend allemaal
Bianca, je hebt de testen gehaald, moest huilen (heeeeeel logisch, is ook doodeng) en je belt nu het ziekenhuis omdat je een vraag voor hun hebt… ??
Ik ben bang dat het niet goed is, als ik jou zo hoor… hopelijk zit ik ernaast… maak me zorgen om je… :? je klinkt zo verdrietig/bang
Ik duim zooooooooo hard voor jullie!!!
Linda hopelijk helpt het strippen en kun je deze week jullie meisje in je armen hebben Vaak gaat het daarna sneller…
Knuffeltje, zoals Esther al zegt, het is goed hoor!! Er is 1 follikeltje die groter groeit, de rest wacht op de volgende keer.
Je gebruikt geen hormonen toch? Dan is het heel mooi.
Donderdag zal ie nog iets groter zijn en waarschijnlijk zal de arts jullie verzoeken om dit weekend te vrijen, want dan heb je waarschijnlijk eisprong. Kan ook iets later worden, maar dan geven ze dat aan.
Ik neem aan dat je daarom deze follikelmeting krijgt !?!?!
Jammer is dat, dat deze arts niet even de tijd voor jullie genomen heeft. Voor hun is het routinewerk, maar voor jou is het heel spannend.
Helaas maak je dat nog wel wat vaker mee, al is het niet normaal hoor!! Er zijn ook hele lieve artsen, die wel rustig de tijd nemen. Als je het durft, moet je het gewoon vragen. Tijdens de echo uitleg, rustig al je vragen stellen, ze moeten de tijd voor je nemen. Hopelijk durf je het en tref je volgende keer wel een lieve arts !!! Succes
Liefs Nicje :-*
Linda ik ben op donderdagmiddag gestript (rond 1 uur) vervolgens de hele nacht gerommeld. De volgende ochtend heeft de VK mn vliezen gebroken omdat ik maar 3cm had na al dat gerommel en om 5 voor half 5 ´s middags werd ons prachtige ventje geboren! Dus ik duim voor jou! Hopelijk werkt het strippen!!!
Bianca wat spannend! Nog steeds niet ongi? Ik duim keihard voor jou!
Knuffeltje wat naar! Ik heb ook een heel vervelende gyn gehad en daar kun je echt heel verdrietig van worden! Het is allemaal spannend en eng en helemaal niet leuk! En dan kun je niet eens je vragen kwijt! Ik kan me daar erg kwaad om maken, die mensen mogen van mij alleen werken als ze ook sociaal zijn! Grrr! Ik hoop dat je die andere krijgt straks en anders stel je je vragen lekker hier! Er zijn vast een aantal die je wel kunnen helpen! Dikke kus voor jou!
Hoi Meiden,
Hier is het rustig, af en toe menstruatiegevoel, maar zet niet echt door.
Ben nu ook aan de vrouwenmantelthee begonnen, schijnt ook te helpen. Ken het van mijn werk als hulpmiddel na de bevalling als men nog veel vloeit. Het maakt de baarmoeder sneller schoon.
Bianca, wat is er toch met je? Hoop dat alles oke is?? :?
Denk aan je… :-
Knuffeltje, je hebt je antwoorden van de 2 experts onderons al gekregen.
Duim voor je dat alles oke komt. :thumbup:
Brechtje, ik hoop dat het zo gaat doorzetten desnoods vannacht (volle maan).
Brennie, alles oke met je kleine man. Fijn dat je al de hele tijd aan me denkt.
Verder weinig te melden. Hoop dat ik volgende keer goed nieuws lees en/of zelf kan geven.
Liefs Linda :-
Bianca, succes met het testen. Ik snap best dat je bang bent omdat je die zware medicijnen hebt geslikt. Ik hoop toch dat het raak is en dat alles goed is gegaan, ik zal morgenochtend meteen op KOK. De spanning kan ook ervoor zorgen dat je niet ongi wordt.
Linda, ik hoop dat die kleine meid nu snel komt. Sterkte alvast met de bevalling.
Hier alles goed, heb vorige week mijn eerste ongi na het stoppen met de pil gehad. Had ik ook wel verwacht en ben best wel blij dat ik zo snel weer ongi werd (2/2 laatste pil, 2/3 ongi) .
Goed ga nu echt naar huis,
Sopje
Halllo lieve allemaal,
Ik typ en kopieer het verhaal even knippen plakken anders steeds overal doen geen zin in,
heb net een pijnaanval gehad, en behoorlijk ook. Moest wendy naar huis brengen dus gedaan, wel even snel maandverband om tuurlijk,
en toen thuis test gedaan negatief helaas, ik heb al licht bruin en bloed verlies en ik denk aangezien de erge pijn ik nu weer heb het wel doorzet,
ik duik mijn bed weer in ( kom er net uit) met een kruik en pijnstilling,
morgen ben ik er wel weer
wil wel iedereen bedanken voor het duimen, en hopen met me ointzettend lief. Ik kan dus volgende keer uitgaan van een nog langere cyclus nl 35 /35 dagen ,
nou toedels en liefs van mij
mhhh das balen Bianca Niet leuk
waarom nou toch
Knuffel lieverd… :-*
Dikke kus van mij meis!! :*
Hallo dames ik ben er weer even.Ik snap het niet meer, en iga even weer typen en knippen en plakken omdat ikmeerderetopics schrijf,
het ging dus zo, andre en ik hadden gezegtmorgen te gaan testen. Als ik wel ging bloeden wel een testom een evt miskraam uit te sluiten.
Tegen half 7 toen ik wendy naar huis wou brengen, kreeg ik kramp en heel heftige steken in mijn rug en benen, zo gaat demenstruatie dieop gang komt delaatste maanden steedsdus ikdacht ja hoor. Maaromdatik op tijd stond heb ik snel bij de toilet, een maandverband omgedaan en bij het afvegen zat er heeel licht bruin heel weinig.
Dus wendy naar huis gebracht…en toen naar huis. Had veel krampen dus toch samen met andre getest negatief.
Heb toen maar even op bed gelegen en toen hier getypt, maandverband bleef schoon , toen heb ik een pijnstiller genomen en ben op bed gegaanmet een kruik, de pijn zakte afdus we hebben zopas gewoon csi gezien. Maar nu moest ik plassen en er was totaal niks op mijn maandverband gekomen. Als ik diep van binnen voel met 1 vinger, dan zit erwel bloed op. Heel donker, ik heb het nooit gehad…
Heel vreemd dus dit. Ik kan dit nog niet echt rekenenals een ongi, das nl heel anders.
Ik weet niet of ik hoop moet houden of moetlatenzakken, vooralsnog ben ik en zo ook andre de kluts kwijt, als dit vrjdag nog zo is bel ik gewoon even de ha.
liefs bianca,
Meiske toch, wat een onzekerheid.
Ik hoop echt dat het een innestelingsbloedje is…duimerdeduim!!!
En zolang je nog geen echt rood bloed hebt, dan blijf ik de engeltjes naar je sturen hoor.
Misschien duurt het bij jou gwon iets langer om positief te testen?? Bij mij was ik al 6 weken zwanger en toen zag ik pas twee dikke strepen op de test. Ik wil je geen valse hoop geven, maar gewoon een armpje om je heen. Geen zorgen tot morgen, zeg ik altijd.
Meis het is moielijk en het is een schrale troost maar ik dnek aan je.
Kus, Brennie
je bent een schat meid, lief van je, ik kan ook nu nog niet zeggen of ik nu menstrueer of niet ik krijg er weinig hoogte van, we zien het wel even aan nu …