De gezellige kletsmiepen :)deel 4

he wat vervelend die onzekerheid…ik hoop voor je net als wat brennie zegt dat een innesteling is geweest…

maar hoe gaat het nu met je??? Is het ook doorgezet of is het opgehouden???. Ben benieuwd… ik wens je veel succes met het afwachten en hoop en duim voor je op het goede

Hoi Meiden,

Bianca, denk aan je … Hoop nog steeds op goed nieuws van je.

De kleine zit er nog in. Ik heb nog af en toe menstruatieachtig gevoel maar zet niet door in weeën of iets dergelijks. Wel veel slijmverlies die een beetje roze is van kleur. Weet even niet of ik daarvoor nu ook de verloskundige over moet bellen. Kan je na gaan, ik werk er zelf mee, maar ben bang om te vroeg te bellen. Hubbie werkt en die is zeker 45 min tot een 1 uur onderweg als er iets is. Vind het geen prettig idee, wil eigenlijk dat hij thuis is maar ja. Wil ook dat hij thuis is als de kleine geboren is.

Weet het gewoon even niet, vind het niet te heftig om er wat van te zeggen maar ook niet alsof er niks aan de hand is.

Ga ook nu gewoon wat huishouden doen zoals de was en vaatwasser uit/in ruimen en vloer wissen.

Hoop zo dat het doorzet en ik vandaag of morgen de kleine heb.

Liefs Linda

:-*

40 + 2 dagen

Linda,

Wat is het wat dat wachten zeg. Kan me voorstellen dat je niet te vroeg wilt bellen,maar als Michael zo’n eind moet rijden, dan zou ik toch voor de zekerheid de verloskundige bellen, anders wordt je alleen maar onrustiger lijkt mij.

Doe wat je hart je ingeeft!!!

Heel veel succes meissie, en doe je wel een beetje rustig aan met vloer dweilen, de was enzo…

Dikke kus, Brennie

Meiden het bloeden is doorgezet helaas, mijn hoop kan weggegooid, gisteren was het alsof ik in ene put viel heel diep wat heb ik gehuild, ik kon mezelf wel kweet niet wat doen, maar we gaan nu weer verder, de dag is weer de dag.

Ik duim maar weer voor anderen, zoals jullie voor mij, wat voel(de) t datgoed zeg, enorm blij als iemand weer had getypt ook bij de andere topics, dan doet me dat even indenken dat ik niet alleen ben,

bedankt lieve allemaal :-* :-* :-*

Oh Bianca wat balen… Ookal was de kans klein, toch is de hoop zooooo groot1!! En wat vervelend dat je nu zo ver overtijd was…

Hele dikke knuf voor jou meissie!!! (en Andre natuurlijk)

Linda… voor jou is het ook weer wachten wachten… maar wat spannend dat er ondertussen wel dingen gebeuren… Oh hopelijk zet het door!!

Ik ga weer de Nanny kijken, wat een vermoeiende ouders… Die kinderen zijn geen lieverdjes, maar als ik de ouders zie, snap ik wel waar het vandaan komt…

Doeidoei :-*

Goede morgen,

Hier en berichtje namens Linda en Mij(Michael).

Linda is flink aan het rommelen.

De Verloskundige is er vanochtend vroeg bij geweest en ze zit nu op 3 á 4 centimeter ontsluiting.

De verloskundige komt in iedergeval tussen 12 en 13 uur nog even langs.

Of eerder als we bellen.

We houden jullie op de hoogte en wie weet is het vandaag zover. :?:

Groetjes,

Michael (de man van)

OOOH Linda en Michael,

Wat enorm spannend!!!

Heel veel succes en wij denken aan jullie!!

Dikke knffels,

Samuel en Brennie

Oh spannend!!!

Ook hier in Den Bosch, op mijn werk wordt volop aan jullie gedacht!!

Heel veel succes!! :thumbup:

Liefs Nicje :-*

oww wat spannend zeg… succes

Hier is alles goed. Ben vanochtend weer voor controle geweest Bij dezelfde gyn in opleiding… Vandaag was ie alleen en had alle tijd voor me. Kon hem alles vragen wat ik wou weten dus dat was wel fijn :dance: en nu was ie 153mm?? :lol: Zal wel 1.5 cm zijn :mrgreen: Ik moet maandag weer terug komen want dan zou ik een eisprong hebben gehad…mocht dat zou zijn dan bloed prikken en afwachten… Hopelijk weten ze ook de uitslagen van mijn hubbie… Zouden blij zijn dat het wat meer hoop zou geven maar goed nog een paar nachten…

Hee bianca wat naar voor je dat het weer niet is gelukt…Je blijft hoop houden zolang het tegendeel is bewezen maar poeh wat komt dat dan hard aan als het anders uit valt dan je had gehoopt… Wil je in ieder geval vanaf hier veel sterkte toewensen en koppie op…ooit zal de dag komen :slight_smile:

liefs knuffeltje

ps bedankt alle meiden voor jullie steun en aanmoedigingen… toppie :thumbup: :inlove:

Een goede Avond,

Via deze weg wil ik jullie laten weten dat onze dochter Amber Naomi is geboren.

Moeder en kind maken het goed en mogen waarschijnlijk Vandaag (17-03) al weer naar huis.

Amber is geboren op 16-03 om 15:55

Ze is 53 cm lang en weegt 4735 gram.

Groetjes,

2 trotse ouders.

Michael en Linda.

Michael en Linda,

HARTELIJK GEFELICITEERDMET DE GEBOORTE VAN AMBER NAOMI !!!

Wat een ontzettende mooie namen!!

Ben blij te lezen dat met Linda en jullie wonder alles goed is, is met jou ook ales goed? Je zult wel vol adrenaline zitten en ondertussen ozo moe zijn, hihi.

Doe Linda en de kleine een dikke knuffel!!!

Liefs, Brennie en Samuel

:: :: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! :: ::

Wat een leuke namen!

:dance: :dance: :dance: Jahoeeeeeeeee :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd!!!

Alle goeds en knuf en kus voor mama en de kleine meid,

fijn te lezen dat alles goed is.

Liefs bianca

Oh Linda en Michael VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Toch nog een behoorlijke dame idd :wink:

Hopelijk is alles goed en we horen wel hoe het gegaan is, als jullie weer bijgekomen zijn!!!

Geniet ervan…!!!

Super mooie namen trouwens!! Amber is ook een voorkeursnaam voor ons!! :wink: :inlove:

Liefs Nicje :-*

:: :: :: :: :: JOEPIE!!!

:inlove: AMBER NAOMI :inlove: IS GEBOREN!!!

LIEVE MICHAEL EN LINDA,

GEFELICITEERD MET DIT MOOIE WONDERTJE :wink:

VANDAAG LEKKER NAAR HUIS!

DIKKE :-* GREETJE
:
: :: :: :: ::

Linda & Michael van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie grote meid Amber!!!

Ik ben hartstikke blij voor jullie en ik vind het heel fijn dat alles goed is gegaan en dat Linda en Amber vandaag alweer naar huis mogen. Linda kom maar lekker bij van de bevalling, een kind van 53 cm en 4735 gram uitpersen is niet niks, en geniet maar lekker van elkaar.

Sopje

Hierbij een berichtje Namens Linda.

Ze ligt nu lekker thuis op bed met de kleine.

Ze zal voorlopig niet op de PC komen om berichten te schrijven.

Hier heeft ze nog te veel pijn voor.

Groetje Michael.

Oh wat lief dat je een berichtje post namens haar. Enne het is logisch dat ze nu niet gaat kokken. Het gezinnetje en natuurlijk zijzelf komt nu op de eerste plaats, eerst van de pijn af, en dan komen wij weer :mrgreen: :lol:

Geef haar maar een dikke kus!!

Linda en Michael van harte gefeliciteerd met de geboorte van Amber! Wat enorm fijn dat ze nu eindlijk in jullie armen ligt! Wat een grote meid is het geworden! Geniet van jullie kraamtijd en natuurlijk van alle dagen daarna!!!

linda en man van harte gefeliciteert :dance: