De gezellige kletsmiepen :)deel 4

Hoi meiden,

Michael typed dit namens mij.

Ik kan namelijk nogsteeds niet zitten.

Sta hier nog heel erg te wankelen. Dus een kort berichtje.

Alles gaat wel redelijk.

Zal het bevallings verhaal later doen.

De kleine maakt het goed. :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Zal jullie berichtjes later nog lezen kan nu niet langer staan.

Liefs Linda :-*

hey linda fijn af en toe wat van jullie te lezen,

hopelijk neemt d epijn snel af meid, rust maar lekker uit hoor,

nou toedels en kus bianca

Rustig aan hoor Linda! Ik zit te springen om je verhaal, maar denk eerst om jezelf!

ben benieuwd hoe het met linda gaat… Hoop voor haar dat ze van de pijn af is…lijkt me nou niet een pretje om de gehele dag te liggen…kus :-* om de pijn te verzachten

liefs knuffeltje

Hoi Meiden,

Nu even persoonlijk een berichtje van mij.

Ik zit vandaag pas voor het eerst achter de computer. Heb namelijk een hele gevoelige en pijnlijk onderkantje vanwege een flinke knip en scheur erbij.

Zal even kort het verhaal samenvatten wat er gebeurt is vorige week:

Dinsdag (14 maart) naar de verloskundige geweest. Daar VT: 2cm ontsluiting en gestript. Verder gebeuren er vrij weinig die dag.

Woensdag (15 maart) rommelde wat. Veel slijmverlies en af en toe menstruatiegevoel. Maar verder vrij rustig tot ‘s avonds ongeveer 21:00u. Kreeg weeën om de 4 minuten maar helaas zakte dit af na 45 minuten. Dus op naar bed.

Donderdag (16 maart) werd s’ nachts regelmatig wakker om weeën weg te zuchten dus Michael wakker gemaakt om te gaan klokken. Rond 3:00u begonnen met tijd bijhouden. Na genoeg kwamen de weeën om de 2 a 4 minuten maar soms zaten er ook meer dan 5 minuten tussen. De kracht wisselde ook steeds. Dus sprekende uit de verpleegkundige en niet uit de a.s moeder, geen goede weeën. Maar toch maar de verloskundige gebeld, deze liet even op zich wachten omdat ze bezig was met een bevalling. Maar om 6:30u was ze er. VT 3-4 cm maar hoofdje lag nog wat hoog en weeën die niet overduidelijk waren dus afwachten. Rond 12:00u a 13:00u zou ze herbeoordelen. Inmiddels kwamen de weeën iets krachtiger. Om 12:15u kwam de verloskundige weer. VT:3-4 cm, maar nu toch maar de vliezen breken om te kijken of dit ervoor zorgt dat de weeën krachtiger zou maken. Helaas had de kleine in het vruchtwater gepoept dus moesten nu naar het ziekenhuis. Inmiddels werden meteen na het breken van de vliezen de weeën zo heftig. Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest. Later in het ziekenhuis(13:15u), bleek dan ook dat ik 5-6 cm ontsluiting had en het hoofdje al aardig gedaald was. Ik kreeg nauwelijks nog rust tussen de weeën door. En bleek na een half uur (14:00u) al 9 cm met een randje te hebben. Ik bleef aanhoudende drukgevoel houden en om 14:30u was randje goed weg te drukken en mocht beginnen met persen. Na 1 uur en 15 minuten is de kleine geboren doormiddel van de vacuum pomp en grote knip. Deze dame lag namelijk verkeerd en was behoorlijk groot.

Amber Naomi is geboren: op 16 maart 2006 :inlove:

weegt: 4735 (bijna 9 1/2 pond)

Bijdeze een korte versie van de bevalling.

Zal later nog meer reageren maar krijg nu bezoek.

hey lieve linda fijn te lezen van je, wat een verhaal meid,

gelukkig een mooi resultaat joh,

heerlijk he? Rust nog maar goed uit hoor, we lopen niet weg :mrgreen: Hoe is het met de trotse papa nu? al bekomen?

Nou toedels en megaknuf van mij :-*

Oh Linda meis wat een verhaal zeg, ik voel al weer helemaal mee, hihi.

Doe maar rustig aan en ga maar lekker genieten van jullie meid!!

Dikke knuffels Brennie

Heel mooi om je verhaal te lezen! Geniet lekker van je kleine meid!!!

MOOIE FOTO VAN AMBER LIN!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Hoihoi

Linda wat een verhaal… Ik merkte dat ik het snel ging lezen, om maar te weten hoe het ging verlopen :lol:

Wat een flinke dame, de spuitjes van een aantal maandjes terug hebben goed hun best gedaan :silenced:

Hopelijk gaat het goed en genieten jullie van dit wondertje!!! :inlove:

Hoe gaat het verder met de meiden hier?? Tis een beetje stil…

Ik moet zeggen dat ik zelf weinig schrijf, omdat ik door de meds niet zwanger kan worden en weinig meemaak op dat gebied.

Behalve dat we aankomende maand nog een aantal baby’s verwachten in onze vriendenkring. Das wel pittig… Ook al die bolle buiken is wel confronterend… We zijn erg aan het twijfelen om toch niet eerder te beginnen weer :wink: Eerst dr Willemsen z’n advies afwachten (24 april, rond die datum is het iig :wink: )

Ik ga hubbbie mee naar boven slepen, ligt hier te slapen op de bank… 8) Slimmerik, vraag ik aan hem, ga je mee naar bed…???

Nee ik heb geen zin… 5 min later ligt ie dus op de bank te slapen… :naughty: :mrgreen: dus mooi tijd om naar boven te verdwijnen :wink:

Trusten Nicje :-*

Hier alles best Nicje! We zijn druk met de verkoop van ons oude huis, tenminste, het komt binnenkort in de verkoop. Vandaag is de makelaar hier geweest en hebben we vanalles besproken. Over een paar weekjes gaat het gebeuren.

Spannend Nicje, ik hoop dat de volgende behandeling echt gaat helpen! Het lijkt me zo leuk als jij ook zwanger bent!

Es hoe is het bij jou?

Linda hoe gaat het bij jullie???

Dikke knuffel aan iedereen!

Hoi Meiden,

Even snel hoor, Amber komt voor een voeding. Wordt nu door Pappa verschoont.

Alles oke hier, druk met Amber en Bezoek.

Amber komt nu bijna elke 2 uur voor een voeding. Denk zelf aan regeldagen. Dus druk druk druk.

Onderkantje nog erg gevoelig, dus nog veel op bed. Maar kom er steeds meer uit.

Ga voeden want zijn klaar met verschoning.

Hallo lieve meiden ik ben er weer ben al 1.5 uur op pad hihi ,

bij de ha bleek dat ik beide oreneen ontsteking had in de re ( minst last ) buiten het oor en links meestelastin het oor zit eengaatje ofzo???Nu ja flink ontstoken, ookmijn luchtwegenzijn niet schoon , vandaar het bloed ophoesten af en toe, en mijn longen ook niet helemaal oke, vandaardedruk denk ikzelf ook. En het feit datikniet kan slapen in ligstand maar zittend .Erg lastig.

Vond het heelfijn datikbijdeze arts terechtkon even kon zomooi even de gelegenheid te nemen hem te zeggen dat ikhem nog steeds dankbaar ben voor het feit dat hij 1 jaar terug bij de mk aanwezig was vanme ons steunde en natuurlijk het belangrijkste ons vruchtje bewaarde inwater zodat we die konden begraven, hij vondt fijn te horen van me,

maar ik moet dus doorgaan met nasonex ( gebruik iknu al een maand ofzo hihi vies spul) en met stomen, maar mag iet meer met dampo maar in kamille, alsof dat helpt wantdoe ik ook al poosnu ja we gaan door,

en ik krijg weeeeeeeeeeeer een kuur, de 3e dit jaar waardeloos,

maar nu mag ik dus weeeeeer niet zwanger raken, tjee balen doe ik er echtvan heb gevraagd bij de apotheek of er iets is wat ik evt wel mag tijdens evt begin vanz wangerschap, maar omdat ik dus vorige maand verkeerd gereageerd heb op die variant vanantibitica wil dat wsniet,

ze zijnnu aan het bellen met ha apotheek ende farmac…( weet zo de naam niet)

en krijg ik vanmiddag bericht wat iknu moet. maar ik bereidt me voor door ws gewoon maar weer een maand nietzwanger te geraken,

kaner wel bij denk ik zo jhe?

nou meiden ik ga wendy halen opde fiets, ga op tijd weg wanterstaat mega wind hiero, heb voor de leuk en de warmteeen prachtige muts op ommijn oren te beschermen, echt wat heb ik daar ene hekel aan die dingen, maar het helpt en ik loop er es schattig bij

toedels van mij,

ow ja en meneer de dokter zei flink slapen en rusten ( hihi ik slaap al veel uurtjes op de dag haah)

Jeetje, balen Bianca :frowning: Heel veel beterschap :-*

AAAAAAAAAAAAAAH Bianca lieverd,

Wat is het wat zeg. En wat zul je er pijn aan hebben.

rust goed uit en inderdaad…mutsje op. Hier waait het ook al zo vreselijk.

Dikke knuffels Brennie

ja pijn heb ik idd behoorlijk,maar steeds schoof ik het vooruit, want ik baal echt steeds die ha te zien ken ze inmiddels alemaal hier in de buurt hihih ,maar goed, het moet dan wel weer, hij zei ook t was wel nodig das dan wel fijn te weten.

Ik heb wendy net gehaald en de arts heeft terug gebeld ( er was onduidleijk over welke ab ik nu mocht)

ik heb 1 gekregen die bij een evt zwangerschap zou mogen ( niet in de 2 e 3e trimester maar ja daar zit ik ook niet in vandaar) dus kan evt gewoon zwanger raken, toch zo zei de arts net tegen me is het niet verstandig zo ziek als ik ben zwanger te raken door ik infectie in de luchtwegen heb, mocht er een bevruchting plaatsvinden zal de kans op een gezonde klein zijn, dat brengt me weer in twijfel over wat ik moet,

toch kies ik denk ik maar weer voor het kindje, en zal ik ook deze mand overslaan.

Ook zei hij net dat als na deze kuur de klachten weer trug komen ik naar de kno arts moet verwezen, want dat dit al vanaf januarie en 3 kurren verder nog niet in orde is , was niet oke , nuja we zien wel vooralsnog duimen dat deze kuur maar eens aan mag slaan.

Jeetje Bianca wat BAAAAALEN! Wow wat rot! Ik wens je echt enorm veel beterschap! Ik hoop dat deze kuur supergoed aanslaat! Pfff, wat rot!

tja en toch hebben dre en ik het gisteren en vanochtend gedaan, de ha zei mocht er een zwangerschap uit voortkomen, niet de grootste ramp, eerder een wonder dus ja, toch stiekum hoop ik , anderszijds om risicos te nemen met zoiets…vanaf nu gewoon weer condoompie :? :mrgreen:

Ik snap je gevoel Bianc, ik zou ook in dubio zitten!

Agossie Bianca,

Ik kan je gevoel ookl zo goed begrijpen. Hopen dat je snel van de kuur af bent en dat je dan heeeeeeeeeeel gezond en heel snel zwanger mag zijn.

Dikke kus Brennie