De gezellige kletsmiepen :)deel 4

:-* :-* :-*

(zo eens alleen kussies voor jullie dan klaagzang :? )

Kusjes zijn altijd welkom, maar ik ben dol op zingen, dus jou klaagzang wil ik ook wel horen hoor, haha.

Meis, we zijn er hier voor elkaar in goede en slechte tijden.

Dus…met een lach en een traan, ik zal altijd voor je klaarstaan!!!

kusjes terug!!!

weet ik ook ,

hoe is het eigenlijk met je en samuel= doet ie het goed =

mijn toetsenbord doet gek althans de tekens klopt niet :? hihih heb ik weer, nu ja ik ga zo banken toedels meid, en tot gauwie :-*

ow ja lekker gezang van me blaaaaaaaaaaaaaadiebladie jodie jeeeeeeeee holladiejeeeeeeeee trallala hihi , :wink:

Zing maar lekker verder meid, maar ik hoop dat het gauw over is nu!

Hoi hoi,

Met Samuel is alles goed hoor. Met mij en Jan niet zo. Vandaar dat ik soms niet zo erg reageer hier. Heb er even geen kracht meer voor.

Ga maar weer huis schoonmaken.

Kusjes en tot snel.

Liefs Brennie

nou wat sneu te lezen dat het jullie danniet goed gaat, gelukkig met het knulletje wel natuurlijk,

ik hoop dat ( wat jullie ook hebben ) je snel opknapt, weer je lekker in je vel voelt,

:-* biancan , en rustig an doen hoor, als je lichaam of geest rust vraagt probeer dat te geven… :-* :-*

Ook van mij een dikke kus voor jou!

Dank jullie wel meiden.

Doet me goed.

Kus Brennie

Hoi Meiden,

Sorry dat ik maar zo weinig aanwezig ben :oops: . Maar ben gewoon nog erg moe en onderkantje is nog gevoelig. En druk druk druk met Amber.

Ze komt nog erg vaak voor voedingen, maar is sinds vandaag wel weer iets beter. Maar ze wil steeds lichamelijk contact hebben, anders ligt ze steeds te huilen.

Vandaag is ze gewogen op consultatiebureau en is bijna terug op haar geboorte gewicht, volgende week weer wegen.

Verder zijn we erg verliefd op onze dochtertje :inlove: .

Brennie, wat vervelend meid. Hopelijk is het maar tijdelijk. :frowning:

Bianca, het zit je ook steeds niet mee he! Ik gun je het zo dat alles oke is en je gelukkig kan zijn. :frowning:

Denk aan je…

Liefs Linda

Neem lekker je tijd Linda! Rustig aan, het forum komt wel weer!

Lastig dat ze veel huilt als ze geen lichamelijk contact heeft, maar ja, het is ook nogal shocking om op die koude wereld te komen! Misschien helpt een draagzak jullie?

Wat een trieste verhalen hier :frowning:

Ziek, troubles, moe, verdrietig… IEDEREEN EEN DIKKE KNUF!!!

Zal ik eens iets leuks vertellen?? Had ik al gemeld dat we gaan trouwen en nu ook een datum hebben???

Wij gaan dus trouwen :inlove: op vrijdag 6 oktober.

Morgen gaan we bij het kasteel in Helmond naar de trouwzalen kijken en als het ons bevalt, gaan we meteen afspraken maken voor de ondertrouw en de ECHTE dag :wink:

Leuk he… Ik heb er echt zin in…

Nu kan ik ook op jacht gaan naar een jurk. Eerst overal passen en kijken wat ik mooi vind en daarna hopen een patroon te vinden en mijn mama de jurk laten maken :mrgreen:

We zouden dinsdag naar het restaurant gaan, maar zij hadden zich vergist, ze hadden een feest die avond, dus we zijn ergens anders gaan eten. Volgende week dinsdag om 1630 weten we meer… als het financieel meevalt, geven we daar het diner (+/- 20 pers.) en daarna een feestje (+/- 70 pers)

Nu moet ik weer werken, hopelijk vandaag eerder naar huis, want we gaan vanaaf gourmetten met vrienden van ons en daarna naar de bios (Ice Age 2) Dat is ons cadeautje voor hun verjaardag :mrgreen: Hebben we zelf ook nog een leuke avond :):slight_smile:

Hoi Meiden,

NICJE, WAT SPANNEND ALLEMAAL!

LEUK HOOR.

Voel weer helemaal hoe het was. Op zoek naar je droomlocatie en jurk. Het eten samenstellen e.d. Geweldig. Dit jaar alweer 5 jaar getrouwd op 28 september.

Meiden krijg straks weer veel visite, dus moet stoppen.

Liefs Linda :-*

Owwwwwwwww lieve meiden , ik moet dit gewoon even typen, ben best wel blij, ms beetje gek om het idee waarom ik danwel blij ben.

Ik heb mijn verhaal ( van andre en mij ) naar Ruud ( site kindje op komst ) gestuurd.

Maar het komtnu te staan bij vlinderverhalen op de site zelf dus.

Het is flink ingekort,maar de belangrijkste dingen en de gevoelens zoals ik ze had staan erin, en ik vindt dat zo gaaf dat dat mocht .

Nu ja, het is nog niet helemaal klaar maar zodra hij er is zal ik even linkje toevoegen voor diegene die willen lezen .

Wat fijn Bianca, dat je het van je af hebt kunnen schrijven!!!

Super dat het geplaatst wordt… Als het er staat, ga ik het zeker lezen :wink:

Hoe gaat het verder hier??

Tis zo stil, ik mis jullie… Niemand een NOD, ofn iemand stiekem zwanger??

Wij zijn gisteren in het kasteel van Helmond geweest en we hebben een trouwzaal uitgezocht :mrgreen:

Nog even afstemmen met het restaurant en dan gaan we de datum officieel vastzetten en met een beetje geluk in ondertrouw, voordat we naar Bretagne gaan (12 april) :inlove:

Sopje, hoe gaat het bij jou?? Jij mag toch weer beginnen?? en hoe gaat het met jouw mams??

Linda ik denk dat Amber een beetje mama-verslaafd is… Hopelijk kunnen jullie snel een ballans vinden in het voeden en samen-zijn…

Het zal best vermoeiend zijn, zo’n kleintje!! Good luck!!

Wat een geweldig weer is het toch. Weet dat niet veel mensen het met me eens zijn, maar net regende en hagelde het heeeeeel hard en nu schijnt de zon weer :mrgreen: Heerlijk is dat :mrgreen:

Lieve meiden,

Eeeiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnndeeeeeeeeeeliiiiiiijkkkkkkkk weer een berichtje van deze miep…

Zo zeg ik mag me wel schamen… Zo lang ben ik niet geweest!!!

Ik wil eerst Linda en family even feliciteren met hun wolk van een dochter! Amber, wat een mooie naam!

Verder krijg ik veel verdriet om het feit dat het bij sommige van jullie niet lukt om zwanger te raken. Ik heb bewondering voor jullie doorzettingsvermogen. Het is soms zo oneeerlijk verdeeld en ik gun het jullie van harte… Ik krijg het dan gewoon niet opgeschreven hoe goed het mij gaat en met Meike… Laat staan dat we gaan proberen om een brusje te maken… Ik doe het toch omdat ik liever heb dat jullie het van mijn horen dan in een keer een banner voorbij zien schieten.

Jullie zijn gewoon kanjers en ik stuur alle ooievaars naar jullie toe!

Nicje, je gaat trouwen! Wat goed!! Gefeliciteerd!! Hihi hou je wel rekening bij het uitzoeken van je jurk dat je kiest voor een jurk waarin je buik kan groeien :wink: Want een mooier huwelijkscadeautje bestaat er niet!

Enne 24 april is zo!

Bianca, het zit je niet mee! Ik ben wel blij dat je een fijne arts hebt getroffen. Ik weet niet precies waar je zit in de mmm, maar ik wens je veel succes en heel veel knuffels.

Hoe gaat het met Essie? Ik heb niet helemaal terug gelezen maar meissie jij krijgt ook een dikke knuf!

En Sopje? Schrijft ze af en toe nog mee?

Brechtje, wat leuk dat je weer meeschrijft! Miste je ons zo erg? Gaat alles goed met jullie knulletje? Of moet ik al zeggen grote knul? :wink:

Brennie, fijn dat alles goed gaat met Samuel, hij ziet er ook ontzetten lief en scheetig uit op de kleine foto naast je naam. Dikke knuf voor jou en Jan, het komt vast allemaal goed!!

Meike groeit als kool, 8 kilo schoon aan de haak inclusief 2 tandjes! Ze zit als de beste en het kan een lekkere pittige tante zijn.

Meiden, ik zal af en toe een keer komen spieken!

Liefs Gien

/Oh Gien,

wat gaat het toch hard zeg!!!

Jullie kleine meisje doet het goed, gelukkig zeg!!

Wat spannend dat jullie voor een 2e gaan proberen :inlove: Kun je hier weer komen schrijven :wink:

We gaan niet 24 april trouwen, maar 6 oktober, maar ook dat is zo hier :wink:

Ow lieve Gien jouw lang niet gezien , wat ontzettend leuk dat je typt hier.

Wat gaat Meike goed zeg, en is ze werkelijk al weer 7 maand? Ik dacht wowww, en wat goed al zeg 2 tandjes,

tjee kan niet geloven dat die tijd al weer zo snel gegaan is, soms is het net of ik stilsta en er niks gebeurt, heb dan ook wel es erg moeilijk met de dgn door te komen, erg he hihi .

Gefeliciteerd met het idee dat jullie voor een brusje willen gaan, voel je er aub niet vreemd bij (ons ) ( laat ik voor me zelf spreken) miij het verteld, het is toch een wonder hoor, en als het jullie gegunt mag worden dan is dat schitterend.

Leuk idee zeker zelf om er zo weer mee bezig te zijn?

Nou toedels en kus van mij :-*

Hallo,

Ik ben hier ook aleen tijd niet geweest :oops: Maar ik denk wel aan jullie en duim nog steeds dat jullie wens snel in vervulling mag gaan…

Ben een beetje aan het aftellen hier en heb het gewoon zo druk met van alles…

Ik hou jullie in de gaten en post zo af en toe nog mee oke

:lol:

@MoJo wrote:

Hallo,

Ik hou jullie in de gaten en post zo af en toe nog mee oke

:lol:

Ja zeer zekers OKE hoor!!!

Haha tuurlijk lekker meekletsen wanneer jou het uitkomt, je hoort er bij en straks met eenklein ienieminie gaaf klein menske, leuk toch??

:-* :-*

Gien wat leuk dat je weer langs kwam! Ik miste je echt al een tijdje. Ik ben blij dat het goed met jullie gaat! Meike ook alweer 7 maanden! Jeetje! Onze knul is nu ruim 13 maanden en 10 kilo. We zijn enorm gelukkig met de kleine vent! Leuk dat jullie al voor een tweede gaan. Idd rot, omdat anderen al zo ontzettend lang wachten! Maar ja, daarvoor kun jij niet je eigen dromen opzij gaan zetten, we kunnen alleen maar keihard duimen dat ieders wens in vervulling mag gaan!

Nicje gaaf hoor, trouwen! Hopelijk met een dikke buik! Weet je al iets meer???