De gezellige kletsmiepen :)deel 4

Ha, wat een warm welkom terug! Voel me helemaal happy de peppie.

Hihi Nicje, ik bedoelde ook dat je 24ste weer naar de gyn gaat en dat toch weer een ivf voorstel krijgt? Tenminste die datum is zo…

Enne 6 oktober is ook zo en vandaar het verzoek om een jurk waar een lekkere buik in kan :wink:

Ja ik hoop ook dat we onze wens kunnen waarmaken dat Meike een brusje krijgt. Voordat ik zwanger was van Meike heb ik natuurlijk ook een aantal mk gehad dus ik ben wel heel voorzichtig en we nemen de tijd. Ondanks dat het wel kriebelt natuurlijk. Ik ben wel teleurgesteld als ik ongesteld ben maar ja dat vind ik ook niet meer dan normaal want je hebt tenslotte een droom en die valt op dat moment een beetje in duigen.

Liefssssss

Haha Gien,

Ik dacht er gister aan in de auto… DAAROM zei Gien dat over de 24ste… Dan moet ik weer naar de gyn… :wink:

Slome ben ik ook hahaha

We gaan dan bij de gyn alleen bespreken en bekijken of de nieuwe meds hun werk doen en een kleine voorspelling wanneer weer kan…

We willen in mei / juni op vakantie naar Ierland (voor-huwelijksreis noemen we het maar :wink: ) en daarna beginnen met spuiten, tenminste dat is de planning 8)

Ik kan me goed voorstellen dat het iedere keer weer net zo’n teleurstelling is, dat het niet gelukt is. Of het nou de eerste of de 10e baby is, als het je wens is, voelt de teleurstelling hetzelfde…

Hoop dat het je snel weer lukt (en goed he :wink: )

Mojo, is alles nu goed met jullie meisje? Een tijdje terug was er wat twijfel over de niertjes… Alles goed hoop ik…

Ik ga gauw aan het werk!!!

@Nicje wrote:

Ik kan me goed voorstellen dat het iedere keer weer net zo’n teleurstelling is, dat het niet gelukt is. Of het nou de eerste of de 10e baby is, als het je wens is, voelt de teleurstelling hetzelfde…

Hoop dat het je snel weer lukt (en goed he :wink: )

Mooi gezegt en 1000% waar.!! Zo is hetmaar net meid, :-* :-*

Gien ik vind het echt leuk dat je ook weer hier bent! Over een paar maandjes willen wij ook weer gaan kijken of we een kindje mogen krijgen. Bij ons zijn er ook al een tijdje kriebels, maar we hebben net een nieuw huis gekocht en ik wil niet bevallen voor de verhuizing!

Nic proberen jullie ook nog elke maand op de natuurlijke manier zwanger te worden? Ik hoop echt dat je met een wondertje in je buik gaat trouwen!!!

Brechtje,

Helaas kan dat niet, omdat ik niet ongesteld mag worden (dan wordt de endometriose erger)

Ik slik nu dus hormonen, zodat ik geen cyclus heb…

Is weleens moeilijk, maar aan de andere kant houdt het ook de moeder-gevoelens-hormonen een beetje tegen… Dus het is een beetje een gemiddeld gevoel… :wink:

Ik vroeg het me al af hoe dat ging! Wel fijn dat die hormonen je gevoelens ook een beetje temperen, kun je vast gebruiken in deze zware tijden! Dikke kus voor jou!

Maar het wachten wordt wel makkelijker omdat ik me nu helemaal aan het richten ben op onze bruiloft :inlove:

Gisteren de gemeente geregeld, vrijdag 6 oktober 2006 (06-10-06) om 14:45 gaan we elkaar het JA-woord geven…

Deze week krijgen we ook de offerte binnen van het restaurant… Spannend, want ik heb GEEN idee wat het gaat kosten…

Hoe gaat het hier verder… Heeft er niemand een NOD… Tis zo stil wat dat betreft…

Esther? Bianca? Gien?

Is er verder nog iemand die hier schrijft?? Meisjes JOEHOE :mrgreen:

hey nic spannenden leuk he je huwelijk regelen vondt ik destijds bij ons ook.

Hier gaat alles wel oke hoor mijn nod weet ik niet doordat ik laatste keer 5dgn overtijd was en die maand daarvoor ookaleenaantal dgn, benik het kwijt,maar zal komendeweek ergens wezen.

Hoi hoi

Ben ik ook weer even.

Nicje, wat super dat jullie een datum hebben geprikt!!!

Heel veel succes en vooral ook plezier met de voorbereidingen.

Brechtje, Mojo en Gien, leuk om jullie hier ook weer eens te zien!!!

Mijn NOD is op 14 april denk ik.

Ik heb mijn eisprong gevoeld volgens mij.

Maar weer afwachten.

Voor iedereen die ik niet heb genoemd, dikke kus :*

Ik ga gauw weer, heb nu vakantie en ben lekker aan het opruimen hiero.

Liefs E :**:

Hallo lieve meiden ,

Mijn verhaal is dan eindelijk geplaats ( niet dat ruud er lang overdeed maar gewoon zo van na zon tijd na het gebeuren) en staat bij vlinderverhalen.

In mijn ondertekst staat de link voor wie het graag wil lezen.

Liefs bianca.

Oooh lieve Bianca, wat heb je dat mooi geschreven!!

Ik heb tranen in mijn ogen, echt waar.

Zó herkenbaar!!!

Dikke kus van mij! :**:

Bianca wat heb je dat mooi verwoord…

Ik zit op mijn werk en dacht : Ik lees het ff… Maar dat ff kan ik wel weglaten… Wat indrukwekkend!!

Ik heb sommige stukjes 2 keer gelezen, gewoon om te kunnen voelen hoe het moet zijn geweest… :cry:

Kippenvel, om zo duidelijk iemands verdrietige maar zeer dappere verhaal te (mogen) lezen!!

Lieve lieve Bianca, wanneer mag het nu eindelijk eens jullie tijd zijn???

Het is jullie zo gegund!!!

Liefs Nicje :-*

Bianca,

Je verhaal heeft veel indruk op mij gemaakt.

Meid, het leven kan soms zo hard zijn.

We gunnen het jullie zo.

Denk vaak aan je…

Liefs Linda :-*

Bianca, ik heb je verhaal gelezen… ik heb een brok in mijn keel en kan het verdriet voelen door het scherm heen. Je schrijft zo mooi! Je bent een lieve meid en veels te goed voor deze wereld! Je hebt altijd voor iedereen een lief woord of een “aai over de bol”. IK gun het jou en andre zo erg…

Nicje, fijn dat je een datum hebt gepland! Nu kan je ergens naar uit kijken!! Veel plezier met het voorbereiden.

Essie, super om wat van je te lezen! Hoe gaat het verder met je?

Brechtje, wat gaat de tijd toch snel he? Wat een goed nieuws dat je het binnenkort weer gaat proberen om een brusje te maken.

Mijn cyclus? Ik snap er niets van… Heb twee maanden terug mijn spiraaltje verwijderd. Direct een bloeding gekregen en daarna na 25 dagen weer??? Nu zit ik op dag 32. Ik weet het gewoon niet. Ik heb het vermoeden dat ik of anderhalve week geleden mijn ei heb gehad of afgelopen zaterdag. Sinds anderhalve week had ik echt menstruatiebuikpijn en afgelopen zaterdag een trekkerig gevoel in mijn buik. Dus tja, dat zal wel mijn ei geweest zijn? Notabene op dag 28 dan heb ik wel een lange cyclus? Ach natuurlijk hoop je op een innesteling maar ja laat ik daar maar niet op rekenen (maar dromen mag altijd toch)

Liefs Gien

Dromen mag zeker!!!

En hopen alhelemaal zeker als je het graag wilt hoor.

Bedankt voor de lieve woorden

:-*

Hallo Allemaal,

Ik denk dat ik me wel het meest van allemaal moet schamen :oops: heb hier al meer dan een jaar niet geschreven wel meegelezen. Ik vond het toen zo moeilijk dat ik wel zwanger was en ik het om me heen bij mensen die ook zo graag kinderen wilden het niet lukte of zelfs mis ging. Ik ben te gelijk zwanger met je geweest Bianca ik denk dat toen het mis ging bij jou ook een reden was om ff niet meer te reageren ik bang werd om mensen te kwetsen. Ik vind je echt ongelovelijk sterk en zo begripvol hoe jij met deze situaties omgaat. Als ik iemand zo’n lief klein mensje gun is het jullie wel hoeveel pijn moet iemand doorstaan voordat ze dit geluk mogen hebben. Ik duim iedere dag voor je. Ik heb je verhaal gelezen met kippenvel en tranen in mijn ogen en tevens vol boos heid waarom het elke keer niet zo mocht zijn voor jullie.

Ik hoop dat voor jou 2006 een knallend jaar mag zijn en dat je het ziek zijn maar is ff snel over boord mag gooien en zwanger mag raken. (dit hoop ik ook voor de andere dames hoor). Want jullie verdienen een kind en ik denk dat een babytje zich geen beter moeder kan wensen dan jij.

Ik zal hier weer wat vaker posten tenminste als jullie het goed vinden en ik niet te lang uit beeld ben geweest.

Liefs Chantalle

Join the club Chantalle!!!

En welcome back!

Liefs E :**:

hey chantalle, fijn dat je weer trug bent joh, en tuurlijk mag je zo weer meekletsen, heerlijk toch we zijn er voor elkaar.

Dank voor je lieve woorden. Ik kan me zo niet herinneren meer dat we tegelijk zwanger waren. Ik ben idd toen even minder hier geweest,maar dat duurde kort aangezien ik echt verslaafd ben ofzo hiih ik weet niet wordt toch telkesn hierheen gelijdt en ms moet het zo zijn.Ik vindt het fijn hier.

Iig tot snel spreeks en liefs van mij :-*

Bianca jij verslaafd??? Niks van te merken… :liar:

Je hebt pas 43628 berichten gepost!!! :mrgreen: 8)

Chantalle welcome back… Ook in de running voor een nieuw beebje??

Uhmuh Gien, hoelang ga je wachten??? Hoelang geef je jouw lichaam voor je gaat testen??? :wink:

Dat zou toch zooooooooooooooo mooi zijn!!!

Mooie foto Linda!!! Hoe gaat het nu met je?? Weer een beetje aan het herstellen??

Ik ben net bij de osteopaat geweest. Voel me daarna altijd zo lekker! Wel moe, maar ontspannend…heerlijk is dat…

Hopelijk komt hubbie zo thuis, gaan we ff een plant uitzoeken voor op de slaapkamer (tis hier koopavond :dance: ) En misschien nog wel naar de stad. Heb ik vanmorgen al lekker rondgelopen, naar de kapper geweest, kleren gekocht :mrgreen: :inlove: heb mezelf heerlijk verwend vandaag… EN da voelt goed!!! :dance: :shifty: :mrgreen:

Voor de duidelijkheid, er zijn alweer 2 berichten bij in de tussentijd, kletskous :wink: :wink:

Je zou er eigenlijk een award voor moeten krijgen :mrgreen: