Hoi meiden.
Nou, de feestweek is weer geweest.
Nogal balen, maar goed.
Ik heb me voorgenomen om nog maar een maandje pauze te nemen.
Bevalt me eigenlijk prima.
Ben nu de zolder aan het opruimen.
Ik reageer een volgende keer weer even op jullie allemaal hoor.
Dikke kus van mij! :**:
Jeetje Es wat balen allemaal! Ik wilde dat ik je kon helpen!
Dikke kus voor jou!!!
Oh lieve Essie…
Dikke knuf voor jou!!!
Hoi Allemaal
He es wat balen weer van die ongesteldheid.
Nicje ik :thumbup: voor je mee dat die cyste kleienr is en misschien wel weg is.
HIer weer een drukke niet slapende week gehad we waren gestopt op proef met astma medicijnen van anne maar dat ging naar een week weer goed fout om de 4 uur snacht’s eruit om haar te puffen zodat ze niet stikte.
Ik voel me goed moe hiero ik heb ook steeds meer het gevoel dat er nog meer allergieen zullen komen sorry dat ik van de week zo weinig hier gereageerd hebt.
Nou dames mogen jullie maar snel zwanger zijn sorry voor mijn geklaag.
Groetjes Chantalle
Oh valt ook niet mee Chantalle…
Zielig voor zo’n kleintje en vervolgens ook voor jou (en hubbie)
Hopelijk kan ze snel zonder de meds…
Heeft ze ze veel nodig?Sterkte met jullie meisje!!
Hoi Meiden,
Hier een geweldige nacht achter de rug, Amber heeft wel 7 half uur geslapen achter elkaar voor het eerst. Hubbie geschrok ervan en maakte me wakker dat ze nog steeds niet wakker was. Heb haar maar wakker gemaakt omdat mijn borsten op springen stonden.
Ze lacht ook steeds meer, geweldig :inlove: :dance: :inlove: .
Verder ben ik overgestapt naar de Daro venkeldruppels ipv de cinababy en we hebben beide het idee dat het daarom nu ook iets beter met haar gaat. Dus darmkrampen weg ermee! :thumbup:
Ik moet dinsdag weer naar de verloskundige op nacontrole. Ben benieuwd. Ga gelukkig wel naar diegene waar ik het meest mee heb.
Mijn knip zit er prima uit, hou het regelmatig in de gaten. Heb het zelfs aangeraakt al een aantal keren, voelt erg raar aan. Heb zelf een beetje dat verdoofde gevoel nog. Maar ja het is 5 weken geleden en zal toch nog wel even duren voor het “normaal” wordt. Als dat uberhaubt nog gebeurd.
Meiden ga ontbijten en huishouden doen. Daarna naar mijn opa/oma(opa jarig) en schoonouders(komen terug van vakantie uit Turkije) toe. En hopelijk genieten van de zon.
Liefs Linda :-*
Linda, fijn te horen dat het zo goed gaan met jullie Ambertje…
Prettig ook dat de knip zo goed geneest, is ook spannend of alles naderhand nog goed gaat.
Wij zijn vanmorgen naar Nijmegen geweest, daar heeft de gyn weer een echo gemaakt. De cyste is van 4,7 naar 3,5 cm gegaan, dus dat is heel mooi!!
Nadeel is wel, dat ie dus hormoongevoelig is en ik dus nog 6 weken door moet gaan met de Provera-pilletjes en we nog niet voor de 2e poging door mogen
Op 7 juni moeten we terug en dan mogen we wel meteen weer door. Dus geen wachtlijst gelukkig, meteen daarna over op deca :dance:
Maar nog even geduld dus… :think:
Liefs Nicje :-*
Hoi Nicje,
7 juni is een hele mooie datum meid.
Dan ben ik namelijk jarig.
Dus moet goed komen.
Denk aan je die dag…
Liefs Linda :-*
:-*
Goed en slecht nieuws bij elkaar dus eigenlijk. Pfff ik hoop voor jou dat het heeel gauw 7 juni is!!!
Fijn Linda dat het goed aan het genezen is! En die nacontrole is weer een bijzonder moment. Je besluit alle bezoeken aan de VK. Ik weet nog dat de VK vroeg of het allemaal al een beetje normaal begon te worden. Of we een beetje gewend waren aan onze kleine man. Nou nee, ik kon me toen echt niet voorstellen dat we ooit zouden wennen aan dat prachtige mannetje. Elke dag was zooooo bijzonder. Nu zijn we tóch gewend, ondanks dat we nog bijna dagelijks aan elkaar vertellen hoe knap/leuk/lief/geweldig/schattig/enz hij is!
Gien hoe gaat het met jou?
Gaan jullie nog iets leuks doen zaterdag (Koninginnedag)??
Wij niet echt, hubbie houdt niet zo van markten en drukte… :roll:
Maar zondag gaan we waarschijnlijk met de trein door Nederland toeren. Met de lentevoordeelkaart kunnen we met z’n tweeen voor €35,- 1e klas reizen… Lekker luxe… 8)
We gaan echt NOOIT met de trein, dus het lijkt me wel gezellig…
Hopelijk ook nog een beetje mooi weer, dan zijn wij blij :mrgreen:
wij gaan niets doen, andre ligt nog steeds plat met zijn longontsteking, hij moet morgen werk bellen om door te geven of ie maandag wel ofniet komt werrken , wel moeilijk in te schaaten hoe je je over 3 dgn voelt hihi
we zouden eerst weggaannaar familie de markt over ,maar we blijven nu thuis ik ga ms met zus en wendy nog even op pad ,
kus voor iedereen,
Wel balen ja…
Hopelijk knapt hij snel op, maar om maandag alweer te gaan werken :think: :think: Als het nog niet hoeft, zou ik m nog even thuis houden hoor… en goed uitzieken, anders blijft hij er misschien mee doorlopen…
Beterschap!!
Hoi Meiden,
Hier een hele slechte nacht achter de rug met Amber. Spookie :roll: .
Ze wilde alleen maar bij me liggen en als ze wel lag te slapen was ze misselijk.
Ik ga niks doen met koninginnedag. Maar de koningin komt wel bij ons in de stad, maar het beloofd erg druk te worden en ik waag me echt niet met Amber en de kinderwagen dan in die drukte. :roll:
Nee maar misschien gaan we nog op bezoek bij iemand.
Ga weer naar Amber, ze roept weer.
Liefs Linda
Oh boefje Amber!! HOpelijk heeft ze het vannacht beter gedaan :shifty:
Dat van die trein, dat is vanaf volgende week pas :? Dus we moeten iets anders bedenken voor zondag…
Ik heb net al een half uur flink doorgewandeld. Ik moet toch iets doen om af te vallen… :? Hubbie staat onder de douche, ik maak het ontbijt klaar en hopelijk blijft het zonnetje nog ff, dan kunnen we nog in de tuin werken…
Tot gauw!!!
Ik was boos, maar gelukkig is het redelijk opgelost…
Dus dit berichtje maar aangepast…
Heb het even gelezen Nicje.
Vervelend dat het zo wordt opgevat.
Dat is het nadeel wel van zo’n forum, je weet vaak niet met wat voor bedoeling en gevoel iemand iets schrijft.
Het komt wel vaker voor.
Ik hoop dat dit ‘gedoe’ snel over is en dat je het weer kunt vergeten.
Je verdient het inderdaad niet om zo afgezeken te worden!
Je bent een wereldmeid! (en dat zeg ik zelf al zonder je ooit in het echt gezien te hebben )
Dikke kus Esther :**:
Hehe lief van je… :-*
Ik pas het toch maar een beetje aan, hierboven, geen zin om daar ook nog gezeur meer te krijgen…
Ik heb het ook aan een modie gemeld, hopelijk kunnen ze er iets mee…
Hoe gaat het met jou ???
Hallootjes,
Sorry dat ik nu pas weer een berichtje schrijf ,maar Sam en ik hebben griep gehad en hij kreeg bronchitus erbij. vanaf zondag nacht elke nacht met een huilend manneke opgeweest, dus was echt even helemaal moe.
Maar gelukkig gaat het beter. En ben ik weer een beetje bijgeslapen.
ZEG…volgens mij heb ik iets gemist…wat is er aan de hand Nicje? Ik weet niet waar het over gaat, maar al die jaren dat ik je nu al ken , ken ik je niet anders dan een vreselijk lief en medelevend Nicje.
Kan me ook niet voorstellen dat iemand boos p jou word.
In elk geval een hele dikke knuffel van mij aan jou!!!
Nou ik duik zo maar eens het bed in, ik probeer morgen of anders maandag weer te schrijven. Heb nog veel terug te lezen.
groetjes Brennie
ow lieve nicje ik heb ook niet een idee wat er gebeurd is wat er is voor gevallen, meid je bent een toppertje, een grote lieve topper, dus laat je niks anderswijsmaken,
maar ik benwel benieuwd wat er gezegt is ofzo, iig alshet negatieve is tegen je, kan ik dat niet snappen meid, dikke knuf,
:-
Brennie fijn dat samuel weer iets opknapt, sneu dat ie ziek was en ook nog bronchitis, mijn zus had het vroeger vaak, kunnen ze zo benauwd van zijn he, geef hem maar een dikke pakkerd van hier hoor, en voor jou een dubbele :- hoe is het verder met je?