De gezellige kletsmiepen :)deel 4

Lieve Bianca,

Hier gaat het stukken beter hoor!!! :wink:

Dank je wel.

Ja erg zielig voor Sammie, we gingen naar een inval dokter, en die vertelde me dat hij in januari ook al bronchitus hadā€¦wist ik niks van af, had mijn eigen dokter me nooit verteld, alleen dt hij een antibiotica kreeg tegen benauwdheid en verkoudenheid , maar het heeft waarschijnlijk te maken met zijn verkoudheid, dan kan het eerder opspelen.

Gelukkig is hij er nog wel vrolijk onder.

Hoe is het met jullie?

Dikke kus, Brennie

tjee bren, wat een malle hadat ie het je niet zegt, domoor .

Nou laat je manneke maar flink opknappen, fijnd at het verder iig wel oke is, :-

Hier ook wel zijngangetje, andre is aardig aan het opknappenvanene longontsteking maar blijft moe.

Ikzelf ben nu 1 dag in de week aan het werk, wel vrijwililg ,maarmet veel plezier, woensdag is mijn 1e dag alleen, eens zien hoe het gaat ( halve dagen hoor)

Wendy heeft even trug haar 1e zwemlintje behaald hartstikke goed van der,

Met dre en mij kwa zwanger raken ook wel goed we gaan deze maand er voor, alhoewel dre wel ziek is, hihi nuja we zien welhoor en anders volgende maand, as vrijdagmoet ikweer naar de gyn voor een gesprek,

hopelijk is de uitslag van dna dan ook binnen,

nou toedels en liefs bianca :-

Hallo lieve meiden!

Ik denk veel aan jullie hoor!! Ben zelf niet zo lekker door de misselijkheid. Gelukkig nog niet hoeven te spugen maar het zit wel dichtbij. Bahbahā€¦ ik heb er een fobie voor dus ik hoop dat het hierbij blijft. Het is allemaal nog zo onwerkelijk dat er een frummeltje hard bezig is om die eerste enge weken door te komen. Vandaag ben ik 7 weken dus het gaat de goede kant op!

Bianca, Dre longontsteking? Jeetje zeg dat is niet niks! Laat hem maar goed uitrusten!!! Enne ondanks dat hij ziek is hoop ik op een wondertje deze maand!! Toppie om er weer helemaal voor te gaan!!! IK ben benieuwd naar de uitslagen. Nog gefeli met het zwemlintje van Wendy, je zal heel trots op haar zijn!

Nicje, hmm toch wel een kleine tegenvaller dat je niet direct kan beginnen met je 2e ivf poging. Je geduld wordt op de proef gesteld.Maar 7 juni is een hele mooie datum en dan kunnen we de duimen goed warm laten worden!!!

Jeetje ik vind het fijn om te horen dat het is opgelost met je forumaanvaring maar het is niet leuk om mee te maken. Ik weet niet wat er gebeurd is maar je bent een lieve leuke aardige meid! Altijd een lief woord voor iedereen!!! :-*

Brennie, klinkt ook al zo heavy, Sam met bronchitis!!! Ik hoop dat ie snel opknapt! Het is toch niets om je ventje zo ziek te zien???

Linda, Amber zal wel groeien als kool niet? Ze is dus af en toe lekker aan het spoken?? Soms zou je willen dat ze konden praten om te vertellen waar ze ā€œlastā€ van hebben.

Liefs Gien

owwwwwww gien wat heeft meike blauwe ogen, wat gaaaaaaf zeg, heeft wendy ook zo mooi alleen dan wat donkerder, maar ook helblauw,

wat een leuke foto van der zeg.

Nog gefeli met het zwemlintje van Wendy, je zal heel trots op haar zijn!
ow ja ik was echt trots wist niet dat ze voor lintje gingen zus was er niet bij vondt ik wel jammer wantje had wendy moetenzien die trots, ow en dan ik emodoos als ik ben, heb echt een zwak voor wendy dan..........dus ik zo traan in mijn oog zegt de juf, tis dat ik weet dat je der moeder nietbent anders zou ik het echt denken hihi ,

Tja en deze maand mogen we weer, ik hoop gewoon zo stiekum er echt op he........ :pray:

Gien wat een mooie foto zeg van Meike in bad en nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Jammer dat je je zo misselijk voelt, maar het is voor een goed doel. Heb je al een afspraak gemaakt voor een echo?

Brennie, wat vervelend zeg dat Samuel bronchitis had. Ik hoop dat ie snel weer beter wordt.

Nicje, wat jammer dat je 2e ivf-poging pas in juni is. Hoe is het met het plannen van jullie trouwerij? Al een leuke locatie en jurk gevonden?

Linda, hoe is het met jou en je kleine nachtbrakertje?

Bianca, gefeliciteerd met het eerste zwemlintje. Snap heel goed dat je heel trots op haar bent en dat je emotioneel wordt toen je zag hoe trots ze wastoen ze het lintje kreeg. Ze is toch ook een beetje jouw dochter. Heel veel succes deze dagen met klussen, ik hoop dat Dre al een beetje hersteld is van de longontsteking. Met een beetje geluk worden we allebei januari 2007 moeders.

Met mij is alles goed, ben nog steeds niet ongesteld en ik had dat zaterdag moeten worden dus dat is een goed teken. Had afgelopen weekend wel steeds het gevoel dat ik ongesteld ging worden, maar dat gevoel is nu ook weg. Vanmiddag ga ik even langs de drogist en een test halen en dan vanavond testen. Ik laat het jullie morgenochtend wel even weten wat de uitslag was.

Groetjes Sopje

Met mij is alles goed, ben nog steeds niet ongesteld en ik had dat zaterdag moeten worden dus dat is een goed teken. Had afgelopen weekend wel steeds het gevoel dat ik ongesteld ging worden, maar dat gevoel is nu ook weg. Vanmiddag ga ik even langs de drogist en een test halen en dan vanavond testen. Ik laat het jullie morgenochtend wel even weten wat de uitslag was.

SOPJE :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Wow Sopje wat spannend!!! Ik duim mee!!! Ben je wel vaker overtijd?

Nicje ik begrijp niet dat een lieve meid als jij problemen kan hebben hier! Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik wil je een dikke knuffel geven!

Gien wat een mooie foto!!! Wauwie!

Oh Sopje, spannendā€¦ DUIMERDEDUIM :pray: :pray:

We gaan deze week nog een keer kijken bij een restaurant in de buurt. We hebben een andere lokatie, maar als deze goedkoper/leuker is, dan gaat de andere niet door.

De rest gaat zā€™n gangetje, nog even en we hebben alles geregeld :wink: :inlove:

Bianca wat goed van Wendy!! :dance: :clap: Logisch idd dat je zo trots bent!! Alweer een mijlpaal in haar jonge leventje!!

Is Andre weer gaan werken of toch verstandig thuis gebleven??

Gien 7 weken, dan is jullie kleintje idd al goed zijn/haar best aan het doen!! Aan de ene kant is de misselijkheid wel een goed teken, maar niet echt prettig, zeker als je er niet goed tegen kuntā€¦ Good luck!!

En wat een ongelooflijk mooi meisje is Meike!!! :inlove: :inlove: Ons neefje en Samuel moeten nog knokken om haar hand te bemachtigen :wink: Hou dā€™r maar goed in de gaten :mrgreen:

Bren, gaat het met jullie ook wel weer beter? You know what I meanā€¦ En zielig dat Sam zoā€™n last heeft van Bronchitis. Hopelijk gaat het nu weer wat beterā€¦ :-

Heb ik nog iets te melden?? Nee niet echt denk ik, ben weer aan het werken, maar moest even bij jullie neuzen :wink: Baas weg, Nicje achter KOK haha

Sopje, succes meid!!!

Liefs Nicje :-

En lief van jullie dat jullie mij lief vinden :oops:

Het was een vervelende discussie geworden, terwijl ik er geen discussie van wilde maken. Misverstand van beide kanten, laat ik het daar maar op houden.

Ik heb iig meerdere malen mijn excuses aangeboden, dus ik voel me niet meer schuldig of verantwoordelijk!! :wink:

Het vervelende discussie-verhaal is verwijderd, dus het beledigende berichtje gelukkig ookā€¦ :wink: Mooi opgelost door de modies. :clap:

En ik kan weer met een gerust hart verder KOKken :wink:

Hoi Meiden,

Ik ben er op dit moment maar weinig. Heb gewoon te druk met Amber. Ze slaapt nauwelijks 's nachts, dus maak maar korte nachten. Ben gewoon echt op. Ze is nu ook meer aan het huilen weet niet echt waarom. Voeding genoeg e.d. Maar het grootste probleem is dat slapen. Doet ze eigenlijk het liefst en alleen maar als ze bij ons ligt.

Ik schrijf later nog wel een keer verder over het probleem.

Liefs Linda :-*

Dank julliewel voor jullie geduim.

Dit is de eerste keer dat ik echt overtijd ben. Na mijn 1e mk had ik een onregelmatige cyclus maar nooit langer dan 28 dagen en ik zit nu al op dag 31 maar dit is pas mijn 2e cyclus sinds ik weer met de pil ben gestopt (ik tel de cyclus tussen mijn laatste pil ongesteld en eerste normale ongesteldheid niet mee). Ben best wel een beetje zenuwachtig.

Sopje

hye linda meid wat vervelend zeg dat amber jullie wakker houden,

wendy deed het ook , de eerste 2 a 3 week niet en toen begon het, later werd ontdekt dat de voeding die ze kreeg ( bv maar wat er in zit door de voeding van mijn zus dus) een reactie uitlokte en ze darmkramjes kreeg later bleek ze ook koemelkallergie te hebben en is mijn zus op dieet gegaan( melkvrij en eiwit vrij en nog iets vrij) en dus kreeg wendy niks verkeerds meer binnen .

En dat uitte bij haar alleen maar snachts ( blijkt zo te zijn ook vaak bij die allergie) en als je dan bij haar was of haar vasthield was het huilen soms al minder, zeker als je haar masseerde op der buikje ( darmpijn nam af) ms heb je er iets aan?

Nicje schreef

En lief van jullie dat jullie mij lief vinden

tuurlijk meid, je bent toch een schat, nogmaalswat er ook gezegt isdoor wie en wat , meid wij weten hier beter!!! :-

Sopje schreef
Ben best wel een beetje zenuwachtig.

Ik ook :oops: voor jou ihi meid ik zit gewoon af te wachten, morgen ochtend meid en ow wat hoop ik op die streep die je meld dat jullie zwangerzijnenwenog meer mogen duimen op dat het goed gaat, het kan natuurlijk ook door de pilstop komendat je lichaam je fopt, maar ik hoop zeer zekers van dat dat niet aan de orde is,

:-
:-* :-*

Linda wij hebben ons mannetje soms even laten huilen. We gebruiken dat nog steeds soms als hij ijv telkens al om half 6 wakker wordt. Dan laten we hem huilen en elke 10 minuten gaan we heen om hem een kusje te geven en een muziekje aan te doen. Dat is hier 1 nacht flink doorbijten, maar daarna is het leed weer geleden. Het breekt je hart en is verschrikkelijk om te doen, maar het helpt hier enorm goed!

Maar ja, ik weet de rest van het verhaal natuurlijk niet. Schrijf het eens op! Wie weet kunnen we helpen!

Sopje ik hoop echt dat je morgen een positieve test in handen hebt!

Es hoe gaat het bij jou?

Haha Nic leuk dat je hem nog steeds neefje noemt!

Ik ga de kerel uit bed halen. Hij heeft gezeten, gekletst en gestaan, maar niet geslapenā€¦ Nou ja, dan maar niet!

Haha een boefje is het Brechtje!!!

Ik wil zā€™n naam niet noemen (op jouw verzoek) dus dan is zijn koosnaampje hier natuurlijk handig voor :wink:

ow ships had ik laatst wel zijn naam genoemd? excuus daar dan voor.

Dat was niet de bedoeling dus euhm het wordt boefje? hihh

ben zwanger, heb net getest en hij was positief!

morgen langer bericht ga nu schappen doen

Sopje

heyyyyyyyyy toppieeeeee, dat vindt ik evht megagaaf joh, ow lieve sopje GEFELICITEERD MEID!!! :dance: :dance:

Aaaaah Sopje, wat geweldig!!!

Gefeliciteerd meid!!

Liefs E :**:

Hahaha

Sopje GEFELICITEERDā€¦!!!

GE-wel-dig hoe je het brengtā€¦ ā€œIk ben zwanger, ga even boodschappen doenā€¦ā€ :lol: Volgens mij ben je aan het springen en weet je niet meer wat je moet schrijven??? :inlove:

We duimen heel hard voor een geweldige zwangerschap die je tot het einde helemaal gezond en wel uit mag dragen :wink: :mrgreen:

Ennuh Bianca, heb ff terug gelezen, maar zag zijn naam niet staan hoor :wink: En boefje, neefjeā€¦ Denk dat het allemaal goed isā€¦ :-*

@sopje wrote:

ben zwanger, heb net getest en hij was positief!

morgen langer bericht ga nu schappen doen

Sopje

:dance: GEFELICITEERD :dance: