SOPJE,
HARTELIJK GEFELICITEERD !!!
BEN REUZE BLIJ VOOR JE!!!
KNUFFEL BRENNIE
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Sopje!! Ik kijk hier weer eens en meteen supergoed nieuws :dance:
GEFELI ZEG!!! ,ik ga duimen dat alles goed blijft gaan…
meiden mag ik julie wat vragen?
Ik heb de hele dag al wat trekkerig gevoel onder in mijn buik en moet steeds plassen, nu sinds een uurtje doet het pijn, mijn urine ziet erniet anders uit kan het dan toch een blaasontsteking zijn?
Of komt het door de zenuwen ( ivm het gedoe wat zich hier afspeeltnu zie topic arm om jeschouder) kan dat? mijn ha is afwezig voor 1.5 week dus kan niet terecht ,
msweten jullie het? Of kan een eisprong zo zeer doen? Ik heb wel de laatste paar cyclussen zon pijn steeds gedurende vanaf mijn ei maar niet zo ,…zucht, ik wil niet weer een ab kuur nl want dat zou dit jaar de 4e zijn ,
Oei Bianca, ik zou het echt niet weten… ik heb maar 1 x in mijn leven een blaasontsteking gehad en dat is heel lang geleden…
Hmmm ik hoop eigenlijk voor je dat het een duidelijke eisprong is… Maar alleen dat pijn bij het plassen lijkt me niet zo best… Misschien toch even een testje doen bij de ha voor blaasontsteking?? Ik heb nog niet je verhaal gelezen van arm over je schouder dus dat zal ik eerst maar effe doen…
Ik hoop in ieder geval dat het geen blaasontsteking is
Sopje: gefeliciteerd!! Dan ben je ook een decembermama of niet??
Bedankt voor jullie complimenten over Meike, ik ben ook zo trots op haar!!
Linda, wij hebben Meike ingebakerd. Uit het boek van Marion Bloem Regelmaat en Inbakeren (volgens mij) hebben wij veel tips gehaald.
Daar heb je geen dure doeken voor nodig want je kan het ook met twee flanellen /hydrofiel luiers en een veiligheidspeld doen om uit te proberen of het werkt.
Liefs Gien
nou de buikpijn is zo goed als over ws waren het spanningen of ms toch een eisprong? nu ja als dat laatste zo is geweest dan hebben we juist geklust, ik kan het alleenniet terugzien in mijn templijst,
en tuurlijk mag je trots wezen op je meiske meike hihi klinkt leuk
nee maar euh tiss een mooierd hoor, al die wijsneusjes die hier voor bij komen trouwens,
Lieve meiden,
dank jullie wel voor jullie felicitaties, ik word er helemaal emotioneel van. Toen ik gister met de positieve test in mijn handen naar mijn schatje toeliep had ik een enorme brok in mijn keel en kon ik geen woord uitbrengen alleen knikken. We zijn allebei hartstikke blij maar ook bang dat het weer misgaat. Ik probeer er maar van te genieten, niet genieten maakt de klap toch niet minder, dus waarom zou ik niet genieten. Morgen ga ik denk ik het ziekenhuis bellen voor een echo-afspraak. Ik ben op 12 januari uitgerekend en word dus een januari-mama en hoop dat jullie me snel gezelschap komen houden.
Bianca, fijn dat de buikpijn over is, misschien kwam het toch door de spanning of een eisprong.
Liefs Sopje
Sopjedie angst blijft,ik heb het zelfs nu nog op zn tijd…
Maar inderdaad je kunt beter genieten van het zwanger zijn…
Sterkte
ow dan ga ik voor een 8 januarie baby :mrgreen:
Ik hoop dat dat lukt Bianca, dat zou een leuk verjaardagscadeautje zijn.
Ik kwam er trouwens net achter dat ik een telfout heb gemaakt, ik ben namelijk 6 januari uitgerekend ipv 12 januari.
Sopje
ik bijf hopen op de 8 januarie beeb :mrgreen:
Wow Sopje wat gaaaaf! Van harte gefeliciteerd meid! Probeer lekker te genieten! Idd het maakt de klap niet minder en wij gaan allemaal duimen dat er helemaal geen klap komt, op naar de bevalling!
Mojo jij mag vanaf morgen thuis bevallen! Een magische grens! Wil/ kan je ook thuis bevallen? Gaat het allemaal?
Gien alles goed met jou?
Neefje, boefje, alles is best! Wij gaan in juni weer rustig aan de klus. We hebben er enorm veel zin in en ik kijk er echt naar uit! Wie weet Nic en ik saampjes? Zou ik heel leuk vinden!
Wat een heerlijk weer!!! Ik heb vakantie en zit gewoon in bikini op het balkon te genieten! De kleine aap ligt lekker even in bed, maar hij is zo druk de laatste tijd. Hij kan nu zelf gaan staan en dat doet ie de hele dag, overal! Dus net een dikke giebel uit zn kamer en ja hoor! Meneer stond in zn bedje! Dus hem goed gelegd, maar nu kruipt ie telkens onder de dekens uit, dus ik hoor hem elke keer, hoewel ik net even bij hem was en toen lag ie half te slapen terwijl ik hem goed legde, heel lief!
hey wat vertederend , je ventje wordt groot joh, heerlijk he?
Allemaal kleine mijlpalen waar je helemaal gelukkig van kan worden,
in juni weer klussen, haha leuk hoor, benbeneiuwtr, zou leuk zijn, een brusje voor de kleine grote man van je , succes iig.
Hier verder geennieuws, ergens middenin mijn cyclus meen ik , dus wachtenen wachten, stiekum hoop ik op een zwangerschap, anderszeids blijf ik het spannend vinden hihi ,
het is heir vandaag ook heerlijk weer, zon enweinig windt, zo aan het werk, de deurenkunnen lekker open, zullen de mensen ook heerlijk vinden
nou toedels en laters bianca
Hoi Meiden,
Hoop dat ik nu weer een keertje rustig kan schrijven zonder dat Amber om mamma roept. Ze ligt nu nog lief te slapen maar voor hoelang? Amber slaapt slecht, maar nu sinds 2 nachten weer iets beter. Ze is erg onrustig met haar lichaam als ze in bed ligt. Ik ben nog steeds bezig om haar aan het ledikantje te laten wennen en soms lukt het me om haar er in slaap te krijgen maar vaak ook niet. Ik denk zelf dat het ledikant voor haar te onveilig aanvoelt, te groot ofzo. Want in de wieg gaat het beter. Dus nu sinds een paar weken in reiswieg die in ledikant staat, dit gaat redelijk, maar de laatste week was het dus mis en liep ik meer dan 10 keer op en neer naar een huilend kind. Overdag wel zo in ledikant want dan heb ik gewoon meer energie om elke keer naar haar toe te gaan als ze erg huilt. Houd nu ook voor me om haar 10 minuten te laten huilen, tenzij het echt een paniekhuil is. Verder heeft ze nog veel last van haar darmen, ben ook al af en toe aan het masseren bij haar, soms alleen buikje en soms hele lichaam. Ik zal volgende week donderdag de darmproblemen aankaarten bij het consultatiebureau net als het slaapprobleem.
Heb nu ook het boek gekocht “Oei ik groei”, hoorde daar goede dingen over. Hoop er alleen wat meer in te kunnen lezen, tot heden nog niet echt gelukt.
Maar mag niet alleen maar klagen vind ik, dus bijdeze:
Ze lacht nu naast dat vele huilen vaak. :inlove:
Speelt heel lief voor 15min tot 20 min in de wippert. We hebben z’n speelbeugel voor onderweg gekocht en aan haar wippertje vast gemaakt. Ze maakt er zelfs geluiden bij als ze veel plezier heeft.
Ze kijkt bewust om zich heen, observeert iedereen en alles wat voorbij komt. Erg grappig om te zien. Ze kijkt zelf t.v als deze aanstaat. Dus we draaien haar soms ook er vanaf hoor. Is wel erg vroeg erbij. :lol: .
Ik ga straks de stad in en naar mijn moeder wandelen. Het is nu zo lekker 8) weer. Heerlijk, dat geeft de mens ook weer energie. En is nog gezond ook.
Nou meiden genoeg over mij.
SOPJE, VAN HARTE MEID MET JE ZWANGERSCHAP! IK EN :thumbup: DAT ALLES OKE IS EN GAAT.
Gien, bedankt voor je tip. En hielp het bij jou met Meike?
Ik leg Amber al met haar armen strak naast zich met de laken/deken strak opgemaakt. Maar ze wurmt zich er soms nog uit.
Bianca, hoe is het met jou. En ook bedankt voor het benoemen van die allergie van je Wendy. Is zal er over hebben met het CB.
Brechtje, ik laat haar nu al vaker wat huilen, maar vind het zo moeilijk.
Mojo, alweer 37 weken. Wat is dat snel gegaan zeg! Hoe is het ermee? Zwaar? Waar ga je bevallen i.p.? Meid alvast succes en geniet van je kleine.
Brennie, Nicje en Essie hoe is het ermee?
Liefs Linda :-*
P.s het is gelukt om in een keer een groot berichtje te maken. :dance:
Hallo Allemaal,
Ja daar was ik ook weer is de kleine doet het nu een stuk beter en moeder heeft meer rust en het zonnetje doet natuurlijk ook veel.
Sopje allereerst gefeliciteerd probeer er lekker van te genieten.
Linda als ik jouw verhaal zo lees over Amber komt de vraag bij mij naar boven heeft zij geen last van koe eiwit allergie :?: baby’s kunnen daarvan ook enorm veel huilen en onrustig bewegen. Last van de darmen is daar ook een symptoom van. Heeft ze verder rest ook nog ergens last van.
Moet je denken aan vaak poepen op een dag breierige ontlasting eczeem
Ik vraag dit omdat bij onze Anne we er pas bij 6 maanden achter kwamen dat ze koe eiwit heeft en met name de huisarts bij ons de klachten weet aan het feit dat het een baby was. Sinds wij op speciale voeding staan gaat het stukken beter met haar.
Bianca zet hem op voor die 8 januari de duimen worden hier gedraaid hoor.
Nicje fijn dat de de kyste geslonken is en het is toch alweer bijna juni en dan gaan alle duimen voor jou ook aan hoor.
Zo ik ga er een eind aan breien want ik moet gaan werken vandaag nog en dan heb ik alweer weekend heerlijk genieten van het weer.
Mojo alvast succes met de bevalling
Groeten Chantalle
chantalle schreef
Bianca zet hem op voor die 8 januari de duimen worden hier gedraaid hoor.
hihihi moet voor sopje zijn, ik had gezegt dat alsze de 5ewas uitgerekend is ik uit ging en hoopte op 8 jan , dat is mijn eigenverjaardagsdatum.
Haha maar euhm we weten allemaalbesten sopje zeker, dat ik bedoeldat het gewoon bij ons mag komen gezond en wel…
Verder geen tijd om te typen , we gaan zo stadten ik en zus met wendy heerlijk vakantie dus kunen rustig an doen, lekker even groningen in,
nou toedeloe
Als het goed is ga ik inderdaad thuis bevallen…Dat vind ik toch het prettigst…En voor de niertjes maakt het niet uit,moet allleen in de kraamweek naar de kinderarts.
De vk zei al dat t aan het einde van de kraamweek kon als er geen problemen waren
We hebben antibiotica voor de beeb in huis
Aftellen is Nu echt begonnen,spannend hoor
Jullie lezen het wel
Spannend hoor Mojo.
Bianca shop ze in Groningen en ik zal proberen de kleine in mijn buik tot 8 januari binnen te houden. Heb vanochtend trouwens het ziekenhuis gebeld en ik mag op 23 mei langskomen voor de eerste echo. Jammer genoeg niet bij de gyn. bij wie ik wilde want die kon pas op 1 juni maar de gyn. waar ik nu langsga schijnt ook heel aardig te zijn. Nu ja, we zien het wel. Gisteravond wel een beetje geschrokken omdat ik een halfuurtje na het avondeten last kreeg van krampen, ben na een tijdje naar de wc gegaan en gelukkig verloor ik geen bloed en hielden de krampen op nadat ik een vies poepje had gedaan (sorry voor de details). Warschijnlijk was het eten niet goed gevallen of had ik eerder die dag wat verkeerds gegeten, dus ik probeer me niet al te veel zorgen te maken. Vandaag gaat het weer zoals altijd. Ga nu maar weer aan het werk, zucht.
Groetjes Sopje
ow laaat dan die viezepoeppraat maar komen, geeeeeen probleem, liever dan de praat over evt bloedingen, die mogen gewoon wegblijven ihihih
duimduim , weet je ik kan heel nog niet geloven dat je zwanger bent, vindt je dat gek? ik vindt zo fijn, al zon poos bezig, dan weet ik even van het kan en het moet goed gaan en dan volg ik en de anderen je snel, MOET MOET MOET> :-* :-*
haha als ik zo lees lijk ik wel zonnesteek te hebben :roll:
Haha zonnesteek of niet, gewoon super dat Sopje zwanger is! Heerlijk! Nu de rest allemaal!!!
Mojo gaaf thuis bevallen! Ik vond het geweldig en kijk er tevreden op terug! Gewoon heel bijzonder om in je eigen slaapkamer te bevallen!
Linda laten huilen is afschuwelijk! Ik vind het nog steeds heel naar! Maar bij ons is het nu een keertje doorzetten en daarna wordt er weer heerlijk geslapen, maar ja, dan moet je er idd zeker van zijn dat er niks is met je kleine meid!
Ik ben vandaag druk op zoek geweest naar een goede buggy, nog niet helemaal geslaagd, iemand suggesties?
Wat is het rustig hier!
:?
Ben zelf ook erg druk met Amber. Zal later nog wel een keer uitgebreid schrijven.
Liefs Linda