Zeker stilletjes!
Mojo, Gien en Sopje alles goed??? Ik hoop het!!!
Wij gaan er pas in juli weer voor, ipv in juni. Ons nieuwe huis is nl misschien niet op tijd anders. Jammer hoor, nog een maand afwachten, ik heb dr wel weer zin in!
Hoi meissies
Eigenlijk is het helemaal geen weer om binnen achter de computer te zitten, maar goed.
Hoe gaat het met iedereen hier?
Met mij gaat het wel goed.
Ik heb afgelopen weekend mijn eisprong weer gehad.
(inclusief de steken rechtsonderin mijn buik en gevoelige tepels…)
Het is dus weer afwachten…
Dikke kus van mij :**:
Hoi meiden,
Alles goed hier! Ben af en toe goed misselijk en moe maar met veel rust en geduld komen we de eerste maanden wel door!! Volgende week echo. Ik vind het superspannend en doodeng… Ik hoop maar dat alles goed is.
We hebben/zijn het de naaste familie (ouders en broers/zussen) al wel aan het vertellen dat “we” zwanger zijn en de reacties zijn lief. Van het weekend mijn ouders en tim zijn moeder.
Brechtje, nog een maandje geduld dus!!! Jammer maar dan ga je in juli als een speer :inlove:
Esther, ik ga weer voor je duimen! Het MOET toch een keer raak zijn?
Liefs Gien
Hoi Meiden
Ik ben nu sinds vandaag begonnen met inbakeren bij Amber omdat ze nu nog steeds zo onrustig is qua slapen. Ben er nu over aan het lezen. Ze ligt nu ingebakerd(heb daarnet les gehad op het consultatiebureau) al 1 1/2 uur te slapen doet ze anders nooit.
Ja, gisteren wel maar dat was na de prik (vaccinatie). Ze woog gisteren 5895 gram en is 60 cm lang.
Meiden, ga weer verder lezen over inbakeren en een stencil over de 3 R’s(rust, regelmaat en reinheid).
Lief Linda
:-*
Hoi Meiden,
Hier een geweldige avond en nacht achter de rug. Gisteren om 19:30u heeft Amber de borst gekregen en nog even gespeeld daarna slapen. En toen maar wakker gemaakt om 22:30u voor een voeding zodat we vannacht door konden halen als ze dat dan toe zou laten. En ja dat heeft ze gedaan (ze was wel even wakker maar viel vrij snel in slaap en wij ook) tot 6:30u perfect :dance: .
Ze is een stuk rustiger sinds gisteren en kan zichzelf vermaken in de box dat lukte haar ook niet echt, wel in de wippertje voor 15 a 20 minuten. Maar niet in de box. Ze speelt nu heel lief in de box als ze erin ligt :inlove: . Ze ligt nu weer op bed sinds 8.06 heeft even gehuild maar viel daarna vermoeid in slaap. Ben benieuwd wat deze dag ons gaat brengen! :o
Meiden, ga weer verder met mijn huishouden en hubbie komt zo thuis van de boodschappen.
Liefs Linda :-*
watgoed zegvan der, komt echt door het inbakeren, krijgen ze rust van, heerlijk voor jullie ms kun je dan echt genieten van de dagen zonder vermoeid te zijn enzo ,
goed zo voor jullie!
Wat heerlijk dat het zo lijkt te helpen! Lekker hoor Linda, kom jij ook weer wat tot rust!
En Gientjuh, ik ben nog steeds zo blij voor je! Heerlijk! Leuk dat jullie het ook al verteld hebben! Heerlijk!
Hoi Meiden,
:: FIJNE MOEDERDAG! ::
En ook aan de andere moeders(dames) (in wording) een hele fijne dag???
Hier al erg verwend door hubbie, Amber en mijn jongste zus. Hubbie en Amber hebben een foto lijst met elf foto’s erin gemaakt. Allemaal foto’s van Amber, de katten, Hubbie en ik. En mijn zusje kwam ontbijt maken en op bed brengen :drool: :dance: . LIEF HE! Mijn zusje wilde dit zo graag doen omdat het mijn eerste moederdag is. :-*
Verder een geweldige nacht achter de rug Amber heeft ongeveer 8 uurtjes geslapen en werd om 7:00u vrolijk en wel wakker. Ze is sinds het inbakeren en de RRR een heel ander maar vooral vrolijk kind, dat nu ook de energie heeft om meer dingen te doen en interesse heeft in de omgeving. Erg leuk om te zien. Zo zie je maar denk je al die tijd dat je het goed hebt gedaan, mooi niet dit werkt pas voor Amber. Maar goed wist zelf niet beter, hier leer ik als verse moeder ook weer van.
Ga stoppen en even bij Amber kijken.
Liefs Linda
Hoihoi
Wat fijn dat je een oplossing hebt gevonden voor de kleine boef!!
Volgens mij blijf je als moeder iedere keer weer nieuwe dingen ontdekken… Waarschijnlijk zal dat altijd wel zo blijven!!
Maar fijn dat ze er zo goed op reageert!!!
Hier is alles rustig… vanmorgen weer op de fiets naar mijn baas gereden, vanmiddag weer terug! Ben wel trots dat ik dat doe , hopelijk werkt de weegschaal nu echt een keer mee…
Vorige week is bij mijn moeder Angina Pectoris ontdekt. Dat houdt in dat haar hartspier soms te weinig zuustof krijgt. Eng idee…
Komt waarschijnlijk door haar overgewicht en diabetes…
Nog een reden om af te vallen en gezond te leven; hierdoor houd ik het extra goed vol… dat wil ik niet ook meemaken hoor :eh:
Verder heb ik geen nieuws. Iemand anders nog dingen te melden??
Hallo meiden.
Allereerst wil ik even sory zeggen dat ik niet zo vaak meer reageer.
Ik lees wel iedere dag even hoor, maar het is de laatste tijd zo druk dat ik niet meer aan reageren toekom.
Sorry.
Ook vandaag is het weer druk.
Moet straks boodschappen halen en taart, want ik ben jarig vandaag. :dance:
Vanavond dus het huis vol visite en vanmiddag komt mijn schoonzus met de 2 meiden.
Het gaat goed met mij.
Zit weer in de wachtweken.
Ik reken maar weer nergens op, maar je weet maar nooit…
Dikke kus voor jullie allemaal van E :**:
Hoi Essie,
:: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG ::
Liefs Linda :-* :-*
ESSIE,
GEFELCITEERD MET JE VERJAARDAG !!!
Wij wensen je een hele fijne dag toe.
Liefs, Brennie en Samuel
Van harte Es! Maak er een geweldige dag van!!! En ik duim weer hoor!
Nic jeetje, da´s schrikken van je moeder! Tja, overgewicht kan veel narigheid opleveren! Helaas zit het er makkelijker aan dan dat het eraf gaat…
Nieuws? Ehm nee, niet echt…
Nou ja, de makelaar is net geweest en die heeft foto´s gemaakt van ons paleisje. Volgende week komt ons huis in de verkoop.
En onze vent gaat lekker! Hij staat de hele dag, echt leuk! Hij legt ook telkens al zn blokken op de tafel om ze er vervolgens weer af te gooien. Oh ja, hij heeft ook zn favo huisdier ontdekt! Hij is helemaal weg van de vissen! Haha, de katten rennen weg voor hem, ze kijken wel uit, maar de vissen vinden alles best, dus helemaal leuk!
ik ben jarig vandaag.
GEFELICITEERD!!! En een fijne dag lekker van de taart genieten en de aandacht en leuke dingen meid heel veel goeds!!!
liefs bianca
Juf_Essie
Gefeliciteerd en een fijne dag
Hoi Meiden,
Ik wordt straks terug gebeld door het consultatiebureau. Kwam namelijk net tot de ontdekking dat Ambers hoofdje scheef is. Het achterhoofdje loopt scheef aan de kant waar ze ook haar voorkeurshouding heeft. Maar heb pas volgende maand weer een afspraak en wil niet zolang wachten want anders wordt het nog erger.
Ben benieuwd, heb namelijk begrepen dat ze pas naar de fysio sturen als ze 3 maanden zijn.
Ik had het al aangegeven aan de wijkverpleegkundige dat ze een voorkeurshouding had, maar dat we al steeds aan het oefenen zijn en haar stimuleren om de andere kant op te kijken. Maar er werd verder nog geen actie ondernomen, zelfs niet naar het hoofdje gekeken. Moet zeggen ben zelf ook niet zo bijdehand geweest om het te vragen(vergeten!).
En vanmorgen bij het afdrogen na het badje kwam ik er achter. :shock:
Hebben jullie hier ervaring mee??? :?
Meiden, ga weer stoppen, even kijken bij Amber. Ligt weer in bed.
Liefs Linda
Nog gefeli Essie…
Linda,ik heb daar ervaring mee…
Met fysio is nog een boel te verhelpen hooor,althans dat was bij mijn zoon wel zo…
Zijn achterhooofd was gewoon helemaal plat.
Hij moest vaker op zn buik liggen zodat hij eerder zn hoofd op kon gaan tillen…
Als dat niet had geholpen had hij een helmpje nodig gehad,maar dat was bij hem gelukkig niet nodig
essie gefeliciteerd :dance:
Hoi Allemaal,
Sorry dat ik weer zolang op me heb laten wachten heb wel meegelezen.
MAarik weet af en toe niet waar ik de tijd vandaan moet halen sinds ik mamma ben geworden al begint het steeds beter te worden . Heb denk ik erg moeten wennen aan de nieuwe situatie.
Dochterlief ligt nog lekker ff te slapen en ik heb vrij vandaag dus ik dacht dit is mijn kans.
Bianca wat las ik nou in een ander topic het blijft jullie ook niet gespaard he al die ellendigheid. Trekt wendy het een beetje en jijzelf.
Hier heb ik het idee dat Anne het ook weer wat beter gaat doen heeft nog wel last van haar ooronsteking maarja ze blijft vrolijk en supersnel. Ze kruipt en staat al aan tafel en probeert eer dan om heen te lopen.
Linda hoe is het met jou en wil kleine Amber zich een beetje aan jou draaiboek houden :?:
Mojo nog steeds geen kleine ook nog geen voorweeen.
Jufessie nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag hopelijk heb je een leuke dag gehad en ben je heerlijk verwend.
Nou ik ga is boven bij anne kijken ofdat ze al wakker wil worden voor de fruithap.
Groetjes Chantalle
Hoi Meiden,
Amber ligt nu weer in bed. Ingebakerd en wel, dit gaat goed. Amber komt nu ook nog maar 6 keer gemiddeld voor een voeding, dus perfect.
Slaapt ook redelijk s’nachts in iedergeval veel beter dan ze hiervoor deed.
En overdag ook vele slaapjes van minimaal 1 uur soms zelfs 2 a 3uur en als ze wakker is. Is het een vrolijke, gezellige meid die veel lacht naar ons. Die actiever is en steeds meer van de omgeving opmerkt. Soms zelfs te veel vind ik want tijdens het borstvoeden ook en dan laat ze steeds los om te kijken naar iets of brabbelt iets terwijl de tepel nog in haar mondjes hangt om vervolgens weer hard verder te gaan met drinken. Hihihihi maar wel grappig om te zien hoor.
Heb a.s dinsdag huisbezoek van de kinderfysio ivm het scheve hoofdje(afplatting aan de linkerkant) van Amber. Ben erg benieuwd wat zij er van vindt. We zijn hier naast al een aantal weken met het stimuleren van haar “verkeerde” kant (voor ons de goede kant) ook al een tijdje bezig met het trainen en sterker maken van haar nekje. Dit gaat goed en ze tilt steeds beter en meer haar hoofdje op.
Nou meiden, dat was het wel weer voor nu. Tot later…
Liefs Linda :-*