De gezellige kletsmiepen :)deel 4

Zal nog even wat foto’s laten zien van Amber.

LIEF HE!!!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Liefs Linda :-*

Lind@. wat een mooi meiske hebben jullie toch!!

En hoe ze ook ligt te slapen in haar wippertje, zalig… zou er bijna jalers op worden, om zo heerlijk te liggen, hihi.

Fijn dat het nu beter gaat. Iets meer rust voor jou.

Dikke knuffels Brennie

Linda wat een droppie!!! Wauw!!!

Onzew kleine man had ook een voorkeurshouding, we moesten idd zn andere kant stimuleren. We hebben het bed omgedraaid zodat hij om ons weg te zien gaan zn hoofd naar de andere kant moest draaien. Speeltjes aan de andere kant in de box en andersom verschonen. Hij heeft nooit een echte afplatting gehad, dus bij hem is er ook niks van te zien en nu is het helemaal over.

Meiden we hebben zulk leuk nieuws! De bouw van ons nieuwe huis gaat zo goed dat we eerder de sleutel krijgen. We gaan in juni dus weer proberen of we nog een kindje mogen krijgen, ik vind het allemaal zoooo leuk! En zooooo spannend weer!

Linda dat zijn foto’s om trots op te zijn hoor wat een heerlijk grietje.

Ik zal binnenkort is kijken hoe ik hiert een foto kan plaatsen want daar ben ik nog steeds niet achter heeft iemand tips.

Zo nu ga ik ff dochter lief een fruithap geven en dan actief gaan sporten

Groetjes Chantalle

Hoi Meiden,

Waar is iedereen???

Bianca, Hoe gaat het met jou???

Essie en Nicje, Hoe is het met jullie??

Brennie, alles oke met ons neefje Samuel?

Gien, Alles goed, ook met de zwangerschap?

Brechtje, alles oke met ons neefje? Leuk dat je al eerder mag beginnen en heb je al een idee hoe je huis eruit gaat zien van binnen.

Chantelle, alles oke

Mojo, hoe is het ermee?? Al bevallen??? :wink:

Nou, hier sinds het inbakeren en de R(ust) en R(egelmaat) dus alles rustig. Ze ligt nu even ingebakerd bij mij op bed. We moeten zo weg maar ze was erg moe. En kan nu echt niet zonder inbakeren zelf slapen, we hebben het al een keer geprobeerd maar kan gaat ze weer liggen maaien met die handen en houd zichzelf wakker daarmee.

Ze drinkt nu ook minder vaak we kwamen van gemiddeld 9 voedingen soms 8 maar soms ook 11 per dag en nu is het 6 voeding met heel soms 7 voedingen. Ze is een stuk rustiger qua huilen dan maar actiever als ze wakker is. Kan beter spelen in wippert/box. Ze is goed aan het oefenen met haar hoofdje optillen, nekje was wat slap dus moesten meer oefenen. En dat kunnen we merken dat ze meer energie heeft voor het oefenen. Ze is nu ook al uit zichzelf haar hoofdje wat beter aan het optillen. Ze gaat met behulp van onze vingers, trekt zichzelf dan op en half liggen/liggen naar zit en soms wil ze al wat staan maar houd dit alles niet echt lang vol. Maar vindt het wel knap van haar hoor. :inlove: :inlove:

nou dat is het wel weer voor vandaag.

Liefs Linda :-*

Meiden, nog fijne dag voor vandaag

Nee nog niet bevallen hoor,maar weinig puf om overal te reageren :oops:

Laatste loodjes he,ze wegen deze keer wel erg zwaar,maar ik heb het er voor over hoor :inlove:

Ben alleen zo nieuwsgierig naar de beeb :smiley:

Mojo, mn hart maakte een sprongetje toen ik zag dat jij had gereageerd, maar helaas, nog geen beeb! Ja, laatste loodjes zijn heel zwaar! Maar achteraf vielen ze al gauw weer mee. Ik wens je heel veel sterkte en een goede bevalling! Laat de kleine maar komen!!!

Linda fijn hoor dat alles nu zo goed gaat. Inbakeren kun je nog een tijd doen! Laat eerst de rust maar lekker terugkomen, voor ze 16 is kan ze vast zonder slapen!

Hoe het huis er van binnen uitziet is nu nog een grote gok. We mogen al tijden niet op de bouwplaats komen, dus we hebben ons huis alleen van dichtbij gezien toen de vloer erin lag zonder muren. Hopelijk moegen we binnenkort even een kijkje gaan nemen. Vanmiddag ga ik de harde werkers een kratje bier brengen, wie weet gooien ze het hek voor me open, haha, vast alleen om het kratje aan te nemen!

Mojo, heel veel sterkte met de laatste loodjes en de bevalling.

Brechtje, leuk dat jullie al eerder de sleutel krijgen en jullie dus toch al in juni al kunnen gaan proberen. Hopelijk werken de werklui vanmiddag mee en laten ze je even naar binnen. Erg spannend zo’n verbouwing.

Linda, fijn zeg dat het inbakeren en de rust en regelmaat werkt en jullie alledrie weer wat rust hebben. Wat een schatje is het trouwens zeg.

Juf Essie alsnog gefeliciteerd en ik hoop dat dit jaar al je wensen uitkomen.

Hier gaat alles redelijk. Heb allleen de hele dag last van misselijkheid, gister en vanochtend heb ik zelfs overgeven en ik heb vooral 'savonds last van mijn borsten en mijn buik, maar ja het is voor een goed doel. Morgenochtend krijg ik een echo en ik ben er al best wel zenuwachtig voor. Aan de ene kant heb ik goede hoop omdat ik veel meer last van kwaaltjes heb dan de vorige keren, maar aan de andere kant die misselijkheid en die buikpijn kunnen ook en zullen ook gedeeltelijk door de spanning komen. We zien het wel. Ik zal jullie zo snel mogelijk laten weten hoe het was maar dat zal niet eerder zijn dan woensdagochtend, ik heb nl. morgenmiddag na de echo nog een bedrijfsuitje met eten.

Groetjes Sopje

Sopje het klinkt allemaal goed hoor! Ik denk dat het allemaal gewoon super gaat in je buik! Misselijk en pijntjes, het klinkt allemaal heel bekend! Ik ben heel benieuwd naar de echo en hoop snel goed nieuws van je te lezen!

Nou ik heb geen stap op de bouwplaats gezet hoor! Haha, het bier kon ik inleveren en daarna opzouten! Nee hoor, even leuk gekletst en de biertjes afgegeven, maar verder niet gevraagd. Ik ga ze niet omkopen, we moeten gewoon geduld hebben. Ons huis is niet meer te zien door de huizen die ze ervoor bouwen, dus nu nog 6 maanden wachten zonder dat we iets kunnen zien… Pffff we reden wekelijks even heen om naar de vorderingen te kijken, maar nu kunnen we onze eigen vorderingen niet meer zien helaas!

Hoi meiden

Hoorde vandaag dat een collega voor het eerst voor de echo ging en dat het niet goed was…

Ben er helemaal naar van, vind het zo erg.

Ik kom gauw weer wat langer kletsen hoor.

Nog bedankt voor alle lieve felicitaties!!!

Jullie zijn SUPER meiden!!

Dikke kus van E :**:

Hoi Meiden,

Sopje, ben je volgens mij de vorige keer helemaal vergeten te noemen.

Mijn excuses hiervoor..

Maar hoe gaat het verder met je. Vandaag de echo, spannend meid. Duim en denk aan je… Hoop dat alles nu goed is en je eindelijk mag genieten en dan ook van die vervelende zwangerschapskwaaltjes. Ik het begin toch een bevestiging dat het goed gaat maar die je later in je zwangerschap als vervelend ervaart. Tenminste zo ging het bij mij dan.

Toi toi voor straks.

Vandaag komt de kinderfysio langs voor Amber.

Liefs Linda

De echo was goed!!!

Ik kon nog niet zo veel zien maar wel dat het hartje klopt. Wat een opluchting zeg, goed we zijn er nog niet maar wel verder dan de vorige keren en het ziet er goed uit. Over 3 weken mogen we weer een echo om te bepalen hoe ver ik ben.

Groetjes en liefs van een hele blije en opgeluchte Sopje

Wat enorm fijn Sopje! Van harte meid! Ik hoop dat je een geweldige zwangerschap krijgt!!!

Hoi Meiden,

Kon ik weer opnieuw beginnen. De tekst was ineens weg. Weet niet wat er nu gebeurde… Hhhmmm vreemd.

Maar de fysio is langsgeweest voor Amber. Amber heeft dus een asymmetrisch schedeltje naar links toe. Dit moeten we dus in de gaten houden. Wij doen i.p al alles aan oefeningen dus kon ze niks aan toevoegen. Wat we alleen nu nog kunnen doen is zo doorgaan en nu we ook aan het inbakeren zijn en Amber ook dieper slaapt is haar in haar slaap meer corrigeren. En dan 2 keer op de rechterkant leggen tegen 1 keer op haar linkerkant zodat de belasting (druk) meer op rechts komt dan haar linkerkant.

Verder vond ze Amber er goed uit zien. Lichamelijk verder oke en motorisch is ze ook al veel verder dan 9 weken. Lijkt haar meer een baby van 4 a 5 maanden. Maar komt ook omdat we zo met haar bezig zijn met oefenen met haar nekje en haar houdingen.

Maar ze komt 21/6 weer langs om haar weer te onderzoeken en mocht het schedeltje niet bij trekken dan moesten we worden doorverwezen voor een helmpje…

Dus dit is kort mijn verhaal van de fysio gebeuren.

Sopje, van harte meid dat het nu goed is allemaal. Een kloppend hartje :inlove: geweldig voor je…

Liefs Linda

Hoi meiden

De Russen zijn er weer!

Baal er stevig van maar ja.

Hadden jullie trouwens al gehoord dat ons alles Rosa weer zwanger is?

Zij schreef hier voor haar eerste zwangerschap ook altijd mee.

Leuk he?

Mojo, alles goed daar?

Vandaag de grote dag!

Liefs Esther :**:

Oh Es wat jammer weer! Jeetje meid! Ga je weer babbelen met de gyn? Ik hoop zo dat je geholpen kan worden!!!

Leuk dat Rosa zwanger is! Ik weet nog wel wie het is! Van harte!

Linda, hopen dat het allemaal helpt!!!

Oh Esther, wat balen weer… Hoe is het toch mogelijk he… :eh: Het is jullie zo gegund… :?

Mojo is sti-hil…spannend hoor!!! :shifty: 8)

Sopje, wat heerlijk dat het er goed uitzag!! Kan me een klein beetje jouw angst/spanning voorstellen. En dan weet ik ook dat het voor jou wel heeeeel erg spannend moet zijn geweest.

Brechtje, wat een leuk nieuws!!! Dus we gaan nu met z’n allen voor juni?? Ik vind het een goed plan!! :wink:

Linda, goed oefenen met de kleine dame, dan komt het allemaal wel goed hoor!! Jullie zijn er nog optijd bij, als ik het goed gelezen heb. Fijn dat ze nu begeleid wordt, is toch ook wel een fijn idee hoor…

Wij gaan vannacht eerst even lekker op vakantie. We gaan (weer) naar Frankrijk. Eerst midden Frankrijk, dan 3 dagen Pyreneen en daarna door naar BRetagne. Dit is onze grotevakantie-vakantie. OMdat we (als het goed is) weer een poging gaan doen, kunnen we in juli met de bouwvak niet weg… Dus doen we het lekker nu.

Het is daar als het goed is deze week 25 graden en lekker zonnig… zal aan jullie denken :wink: :stuck_out_tongue:

Tot over 10 daagjes… (oh en we hebben internet op de kamer dus ik kan Mojo wel volgen hoor :wink: Ik hou je in de gaten hahaha :wink: )

Hoi Nicje,

fijne vakantie meid.

Lekker even relaxen .

Geniet ervan he!

Liefs Linda

O, ja voor de belangstellende staan er foto’s op het showforum bij de maartmamma’s van Amber. Ook de nieuwste… :inlove:

Idd Nicje er allemaal weer voor gaan in juni! Ik ga nu vast voor je duimen!!! Geniet van je vakantie!!!

Meiden, Mojo is aan het bevallen!!!

Zie de Mei-mama’s in bij de 9 maanden mama’s!!!

Zettum op meid!!

Liefs Esther :**: