De gezellige kletsmiepen :)deel 4

Thnx voor de info!

owkee dan, joehoe, even in de gaten houden dus…

Hoi Meiden,

Al wat bekend over Mojo. Zal straks maar even lezen bij de mei mamma’s.

Bianca, hoe is het met jou???

Ik ben gisteren nog bij de kapper geweest en voor het eerst voor 4 uurtjes bij Amber weggeweest. Ging wel goed, beter dan ik dacht. De eerste keer was voor 2 uurtjes en ik huilde al toen ik de deur uitstapte maar heb wel doorgezet. Knip/verfbeurt is erg goed gelukt. Ben er helemaal blij mee.

Liefs Linda

:-*

MOJO isbevallen van een dochter

Haar naam is : Noa Faye

Ze is bevallen om 21.14 uur in het ziekenhuis !!

Meid van harte en veel geluk met jullie meiske, ook voor je manie john natuurlijk.

Alle goeds, ennuh hopelijk horenwe snel iets over hoe het met deniertjes is van der.

Liefs bianca.

Hoi,

Ik heb ook al bij de meimamma’s geschreven maar doe het hier nog een keer…

:: MOJO VAN HARTE MET JULLIE DOCHTERTJE NOA. ::

GENIET ERVAN HE!

Liefs Linda :-* :-*

Mojo gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Noa,

ik hoop dat alles goed gaat met haar niertjes

Liefs Sopje

Mojo en man gefeliciteerd :dance:

Mojo enorm gefeliciteerd met jullie dochter! Wauw wat een mooie naam heeft ze gekregen! Ik vind hem helemaal geweldig! Geniet van je kraamtijd, rust zoveel mogelijk uit en vooral…

…GENIET VAN JE MOOIE MEID!!! :inlove:

Mojo GEFELICITEERD!!!

:inlove: EIndelijk is ze er dan, hopelijk alles goed met haar…

Linda, wat goed dat je dat gedaan hebt!!! Super voelt dat he… beetje eng, maar wel voldaan, stoer van je!! :wink:

Wij zijn in Tarbes in zuid Frankrijk. We hebben de eerste dagen erg mooi weer gehad, volop zon en zo’n 25 graden. Nu is het bewolkt, maar nog steeds aangenaam. We gaan zo even wat eten en de omgeving verkennen

Tot gauw!!!

Hoi Nicje,

Ben je lekker aan het genieten meid! :smiley:

Mooie omgeving en lekker eten. :wink:

Lekker ontspannen…

Foto ziet er mooi uit… :smiley:

Liefs Linda

Jeetje wat een gave foto! Geniet ervan Nic!

wat een rpachtfoto nic wauw, wat een uitzich, zal genieten zijn voor jullie,

alle goeds metde vakantie heel veel geluk meid, tot gauw liefs bianca

@Juf_Essie wrote:

Hoi meiden

De Russen zijn er weer!

Baal er stevig van maar ja.

Hadden jullie trouwens al gehoord dat ons alles Rosa weer zwanger is?

Zij schreef hier voor haar eerste zwangerschap ook altijd mee.

Leuk he?

Mojo, alles goed daar?

Vandaag de grote dag!

Liefs Esther :**:

Nou ja zeg! wat lief dat jullie nog weten wie ik ben! Ik :oops: :oops: mij gewoon diep dat ik me hier nooit meer laat zien! Ik lees wel eens mee, maar dacht, die weten toch niet meer wie ik ben.

Wel dus.

Ik moet wel zeggen dat ik wel aan jullie denk en zó hoop voor jullie lieve meiden dat jullie zwanger mogen worden!

Ik ben dus idd in verwachting van de teeede, kan het bijna niet geloven! Ging ook wel erg snel allemaal. Maar Rinke krijgt een brusje! en als dat brusje net zo’n lieve schatis als Rinke, dan komt het helemaal goed!

veel liefs, Rosa :-* :-*

Hoeveel weken ben je nu zwanger Rosa??? Leuk hoor, een brusje!!!

Ik ben bijna 6 weken. Zag ergens dat jullie ook voor een tweede gaan!

Leuk!

groetjes, Rosa

Hoi Meiden,

Rosa, welkom terug he!

Liefs Linda :-*

Ja, komende maand gaan wij ook weer aan de klus, ik heb er weer echt zin in! Ehm, in een zwangerschap, haha, nou ja, de klus op zich is ook geen rotwerk :wink:

Tis wel rustig hier dames!!!

Gezellig Rosa… Ik las trouwens van de week ergens dat Dora een tweede kindje heeft. Is dat DE Dora die eerst ook hier schreef??? :?:

Weet iemand dat? Ik kan haar ff niet zo snel weer terugvinden voor een PBtje

Wij zijn weer thuis vanuit het lekkere Frankrijk. We hebben heerlijk genoten van de rust. We hebben erg veel gewandeld en echt genoten. We zijn echt heel Frankrijk door gegaan, dat was wel erg vermoeiend, maar SUPER mooi!!!

Voor liefhebbers van een kort reisverslagje met foto’s, ik wil de link van onze website wel doorgeven (pb)

We hebben net alles al een beetje opgeruimd, hubbie is nu bij de buren bedanken voor het oppassen (op het huis en de plantjes) en ik moest jullie even op de hoogte brengen :wink:

Fijne vrije dag morgen nog, allemaal en tot gauw!!!

Liefs Nicje :-*

Hallo!

nog maar 3 daagjes Nicje, spannend!

Leuk dat je zo genoten hebt in Frankrijk. Ik weet het ff niet meer, maar hebben jullie daar een tweede huis ofzo???

Linda, bedankt! :-*

Brechtje, succes!!!

Zou je bijna denken he… :mrgreen:

Was het maar zo, dat is wel een droom van ons, maar dat zal nog wel even gaan duren :wink:

We gaan daar regelmatig naartoe en dan verblijven we in verschillende hotelletjes. Vnl B&B dat bevalt ons goed. Een kleine kamer, met een eigen douche en toilet. Das ook alles wat we nodig hebben, we zijn toch de hele dag weg!!