De gezellige kletsmiepen :)deel 4

Hoi Meiden,

Nicje, Ik ken Dora nog wel. Maar al een hele lange tijd niks meer van haar gehoord.

En ik wil je foto’s wel eens zien hoor! Kom maar op met je Pbtje.

7 juni (mijn verjaardag, wordt dan 26 jaar) is het toch weer zover, dan gaan jullie er toch weer voor?

Rosa, graag gedaan! Alles oke?

En met de andere meiden??

Liefs Linda :-*

De spannende tijd breekt weer aan Nicje! Hopelijk met succes dit keer!!!

Gien hoe gaat het met je buikie?

Ik ben ongesteld geworden, we gaan weer aan de klusserij! Leuk!

Hai meiden,

Alles goed hier! Buikje stagneert een beetje. Het waren voornamelijk mijn darmen die opspeelden en die zitten nu in een wat rustiger vaarwater. Buikje moet nog even wachten hihi!

Volgende week vrijdag weer een echo. Dat is wel geweldig om naar uit te kijken.

Sinds een paar dagen voel ik me ook weer wat meer mens. De misselijkheid is draaglijker en ik vind eten ook weer lekker. Ik hoop dus dat het vanaf nu alleen maar beterder gaat! De moeheid blijft wel maar zodra ik kan dan slaap ik :wink:

Nicje, ik wil je veel succes wensen voor morgen! Spannend zeg! IK ga voor je duimen :pray:

Brechtje, ik wil je hier wat minder zien want dan kun je des te meer konijnen hihi 8) Ik hoop dat je goed nieuws hebt volgende maand!

De rest van de meiden :-*

Liefs Gien

NICJE,

Denk aan je vandaag. :-*

Liefs Linda

Nicje ik duim ook voor je vandaag!!! Ik hoop dat je met leuk nieuws komt straks!!!

Wauw Gien je hebt de twaalf weken al gehaald!!! Wat goed!!! Ik ben echt blij voor je! Ennuh ik ben ongezteld, dus we konijnen niet en áls we zouden konijnen dan helpt ut toch niet… Hahhahaha! Dus ik mag lekker kletsen! :wink:

Hahaha ja Brechtje… maar over een dag of 12 OEIOEI :wink: :mrgreen:

Helaas nog geen goed nieuws, de cyste is niet gekrompen, dus we gaan niet zomaar door voor de 2epoging…

De IVF-arts gaat eerst overleggen met de gyn. Dinsdag word ik terug gebeld met hopelijk de mededeling dat we verder mogen…

Zelf denk ik dat ik nog een maand aan de meds gezet word… Dus nog even geduld…

Spannend weer een echo Gien!! En idd al over de 12 weken, wat gaat dat snel!!! (voor jou misschien tergend langzaam :shifty: )

En Linda: LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEEEVEN IN DE GLOOOOOORIAAAAAA, IN DE GLOOOO-RIII-AAAAA, IN DE GLOOOO-RIIIIII-AAA

:dance: :dance: hiephiephiep HOERAAAAAAAAAA!!! :dance: :dance:

GeFeLiCiTeErD!!!

Hoe gaat het met de andere meiden?? Bianca, Esther… en de rest??

Liefs Nicje :-*

Oh en voor degenen die Mojo missen, moet je maar even op Meimama’s lezen.

Ze is erg moe, vloeit veel en de kleine Noa Faye houdt haar flink bezig. Ze heeft veel last van darmkrampjes :cry:

Hopelijk zien we je snel weer!!! Sterkte meis!!!

Hallo ik heb al zon poos niet actief geschreven hier, maar ik ben vast nog welkom :mrgreen: ** nodigd zichtzelf uit** :mrgreen:

Ik zal eens even teruglezen , las wel mee , maar vergeet zo veel dat ik even pen en papier er bij neem :oops: errug he

Zo zeg, ben ik weer

Sopje , hoe is het nu met jou?Nog steeds zo misselijk? Ik las dat de echo goed was een mooi kloppend hartje heerlijk te lezen, ik duim echt dat prachtig goed gaat meid.

Brechtje hoe is het met jou? Succes met julie zwangerschapswens.

Esther Wat sneu dat je collegaatje het ook heeftmoeten meemaken , een echo zo leeg, voor jou ookmoeilijk en even zoheel dichtbij dan weer denk ik.

En zelf ongi, stomme duivels, binnenkort weer extra spannende dagen meid. Succes deze maand.

Linda, gefeliciteerd met je verjaardag, was het een mooie dag? iig lekker weer joh.

Hoe is het met amber en de fysio, gaat alles goed of is het iets wat je nu zelfkunt begeleiden ? Iig succes voor der.

Baker je haarnog in, dat vertelde jetoch, wordt zeer rustigervan?

Julie hebben het over Rosa ennog iemand die ken ik beiden eig niet (meer)

Nicje fijn dat jullie zo heerlijk hebben gehad in frankrijk joh, mooie foto meid, ik ben eig ok wel beneiuwd naar de link.

Vandaag naar de gyn geweest en ik las in topic zwanger raken moeilijk lukt dat het geheel niet zo goed ging en de cyste niet kleiner was, meid wat rot ik duim dat alsnog verder mag voor de 2e poginng en dat je niet nog es 1 maand moet doorspuiten .

Gien.,…12 WEKEN gepasserd :dance: :dance: helemaal goed zo!!!

En volgende week weer echo begrijp ik dat goed? Spannend hoor.

Nou heb ik iedereen zonbeetje gehad? anders bij voorbaat excuus.

Liefs bianca,

ow ja ik meende dat ergens bij iemand mijn naam stond,hoe het was/is.

Ik heb moeilijke weken gehad, heb een gesprek bij de ha gehad voor evt hulp dmvgesprekken bij maatschappelijk werk oid, ik sta ingeschreven en krijg binnenkort een oproep.

Nu gaat het steeds beter psychisch eigenlijk al.

Het ongeluk wat in zuidbroek gebeurt ( 3 meiskes overleden ) had ok impact, ik kende de 2 ling best goed,

vrijdag moet ik naar de gyn, en ik ben benieuwd hoe verloopt andre gaat mee ( en wendy )

Nou gtst begnt ik ben er vandoor morgen werken,

toedeloe bianca.

Wat jammer Nic dat jullie nog niet verder kunnen gaan, echt heel jammer! Dikke kus voor jou!

Bianc succes bij de gyn en fijn dat je er weer bent!!! Ik hoop dat je je draai gauw weer helemaal vindt!

Linda: gefeliciteerd!

Bianca: succes morgen met de gyn.

Nic: jammer zeg dat de cyste nog te groot was en jullie nog moeten wachten. Had zo gehoopt dat je een nieuwe datum te horen had gekregen. Ik hoop dat ie snel slinkt en jullie snel voor poging nr. 2 kunnen gaan.

Gien: gefeliciteerd met de 12-wekenmijlpaal.

Met mij gaat het redelijk goed, nog steeds last van misselijkheid maar het wordt wel minder. Alleen vanochtend weer overgegeven. Verder af en toe eens last van mijn borsten, moe en mijn eetlust is niet meer wat het geweest was. Dinsdag weer een echo en ik ben af en toe best wel zenuwachtig/bang, ik probeer het naast me neer te leggen, ik kan er toch niets aan doen, maar dat is soms best wel moeilijk. Afgelopen weekend voor het eerst mijn neefjes te logeren gehad en dat was echt heel gezellig. Het zijn ook zulke schatjes en boefjes.

Goed, ik ga nu maar eens naar huis. Iedereen heel veel succes en plezier met zwanger worden en blijven.

Liefs Sopje

Spannend hoor Sopje weer een echo, maar als je zo moet overgeven dan zit het vast nog veilig in je buik!

Sorry Linda, gister helemaal vergeten! Van harte gefeliciteerd meid!!! Heb je een leuke dag gehad?

Hallo meiden, de echo vandaag ging goed! Hij was lekker aan het bewegen dus het duurde even voordat de arts-assistent hem kon opmeten maar het is uiteindelijk gelukt. Hij is 10 weken en 3 dagen oud en dat klopt ook wel met mijn berekeningen. Verder zat alles er wat moest zitten. Mijn vriendje stond helemaal te glunderen en ik was natuurlijk ook hartstikke blij. We hebben een foto meegekregen waarop je duidelijk alles kan zien. Heb alleen geen scanner dus ik kan hem niet aan jullie laten zien. Daarna heb ik bloed laten prikken voor de gebruikelijke onderzoeken en voor de combitest, in totaal 10 buisjes dus ik zal zowel een lekkere blauwe plek krijgen maar het is voor een goed doel! Over 2 weken weer een echo voor een nekplooimeting en dan gaan we het aan iedereen vertellen.

Groetjes Sopje

Wauw Sopje! Wat ontzettend goed!!! Weet nog helemaal niemand het? Ik ben echt superblij voor je!

Alleen 2 hele goede vrienden van ons weten het maar het wordt wel steeds moeilijker om onze mond te houden. Nog maar 2 weekjes

Sopje,

Van harte meid met je kleine, dat hij/zij het zo goed doet.

Kun je een beetje genieten van je zwangerschap of is het nog een beetje te eng/spannend.

Liefs Linda :-*

Hoi Linda, zo langzamerhand begin ik er steeds meer vertrouwen in te krijgen en in te geloven , al blijf ik het wel spannend en eng. Ik begin er ook steeds meer van te genieten. Zeker nu de kwaaltjes wat minder zijn geworden. Mijn vriendje zit ook continu te glimmen en geniet met volle teugen. Hoe is het met Amber?

Sopje

Sopje gefeli met je mooie echo!!!

:smiley:

Het genieten komt beetje bij beetje terug weet ik uit ervaring…

Oh Sopje, wat fijn!!!

Een hele geruststelling om het hartje en springend wezentje te zien!! Goed zo!!

Mojo!! Jij ook weer in het ‘zwanger worden-land’ ??!!

Hoe gaat het met jou en jouw kleine meisje? Is ze al wat meer gewend aan de wereld?

Ik zal zo eens bijlezen bij mei-mama’s

Brechtje, tijd om te konijnen breekt weer aan!!! DUIMERDEDUIM!!!

Hier gaat alles z’n gangetje. Met dit warme weer zitten we veel buiten, dus minder op KOK

Nu ben ik aan het werk, maar heb geen zin, dus moest ff bijkletsen (mooi de tijd voor dan he :wink: )

Vanmiddag krijg ik te horen of we verder mogen, of dat ik nog een maandje extra moet slikken …

Heb mezelf verwend met nieuwe piercings net. (online besteld)

En ik heb misschien ook al de bedankjes geregeld :dance: Even wachten op het telefoontje…

Oja, zaterdag ga ik met mijn vriendinnetje kijken voor een trouwjurk. Ik ga een aantal modellen passen.

Ik heb er zin in…!!! :dance:

hey hoi mojo, leuk je te lezen hiero, hoe is het met je enjekleintje? gaat alles goed?

hey lieve sopje, meid de echo was goed ben ik blij om,die onzekekrheid zal wel altijd iets blijven,maar zal ook iets vervagen,succeslievemeidenkop op hoor. :-*

nicje joh lekker bezig voor je bruiloft leuk man , al dat regelen en doen vond ik wel hihi

succes met je nieuwe piercings. :thumbup: