De gezellige kletsmiepen :)deel 4

Helaas geen goed nieuws gisteren :cry:

De arts belde laat met de mededeling dat ik nog iig 2 maanden Provera moet slikken :?

Dus dat wordt iig wachten tot na de bruiloft :cry: Ik baal echt gruwelijk!!

De eerst volgende kans zal ergens in oktober zijn.

Dan moet wel de cyste kleiner zijn, als over 2 maanden blijkt dat ie er nog zit, dan moeten we een operatie overwegen.

Maar ik heb al aangegeven dat ik DAT niet wil. De gyn heeft na de vorige operatie gezegd dat hij nog net de linkereierstok heeft kunnen redden.

Dus jullie begrijpen wel dat ik niet in mijn beste eierstok laat snijden :?

Oh ja en ik moest toch echt mijn best gaan doen om af te vallen :evil: Dat lukt dus niet door die pillenā€¦grrrr

Maar goed, we richten ons nu dus op de bruiloft en afvallen. Wel handig dat ik iig geen rekening hoef te houden met een bolle buik als we gaan trouwenā€¦Geluk bij ongeluk :wink: :roll:

Hoi Meiden,

Hier alles inmiddels zijn gangetje.

Ben vanaf 5:30u al op Amber had namelijk al honger en mijn borsten stonden ook op springen en begonnen te lekken.

Daarna met het huishouden al begonnen. Al 3 wassen gedaan, vaatwasser draait, bed verschoont, kattenbak verschoont, plantjes water gegeven. En de wc en badkamer schoongemaakt. Nu even pauze ben bezig geweest met een lapje te naaien voor een collega die net is bevallen daar maken we met 20 lapjes stof (waar je bv Nijntje of iets dergelijks op maakt) een kleed van. Zie die van mij in ander berichtje.

Erg leuk en orgineel want ieder kleed is weer anders en Uniek(geen een hetzelfde). Moet zo weer verder met stoffen en stofzuigen. Vaatwasser leegruimen en zal vast nog wel het een en ander moeten doen.

Amber doet het redelijk. Wilde niet meer aan de borst drinken, dus kolf nu af en geef het per fles soms erg vermoeiend dat dubbele werk. Maar is voor Amber nu nog wel beter, zal het proberen vol tehouden tot 6 maanden maar twijfel al wel een beetje.

Amber spuugde zoveel de laatste tijd dus krijgt nu in voeding Nutriton om het te verdikken en sinds gebruik daarvan gaat het prima.

Alleen kwam er het probleem niet kunnen poepen erbij en als het al kwam was het hard/dik en pijnlijk met poepen. Zielig gewoon. Nu na veel tobben van arts lactulose gekregen maar nog geen resultaat maar zijn net sinds gisteren mee gestart.

Verder is Amber nog onder controle van de kinderfysio ivm haar voorkeurshouding en afplatting van het schedeltje. Fysio komt aanstaande woensdag weer. Amber kijkt wel meer de andere kant op maar nog niet heel erg goed als ze in bed ligt en slaapt gaat ze toch het meest op haar verkeerde linkerkant liggen.

Amber wordt nu nog ingebakerd al een aantal keren geprobeert te stoppen maar Amber begint gelijk te maaien met die armen en is dan continue wakker van zichzelf. Maar slaapt inmiddels voornamelijk in de bakerzak en niet meer met de 2 losse doeken. We proberen het wel weer over 2 weken.

Amber is nu 6.5 kg en 65cm lang. :smiley:

Meiden, met mij gaat het wel redelijk, soms moeite met het werken. Het is erg druk op het moment en als Amber dan ook huilt vlak voordat ik weg moet vind ik het niet makkelijk om weg te gaan. Maar doe het wel hoor, diep ademhalen en gaan fietsen met hard muziek op. Op het werk geen tijd om aan Amber te denken alleen als ik aan het kolven ben.

Meiden ga weer verder. :wink:

Liefs Linda

Het lukt met niet om die foto erop te zetten van het kleed sorry.

Snap er niks van.

Volgens mij is hij wel op het maart fotoforum.

Liefs Linda

Probeer het met een ander. Maar ook dit is niet gelukt.

Nicje,balen zef,maar inderdaad richt je maar ff op de bruiloft!!En hopelijk hebben jullie daarna eindelijk meer gelukā€¦

Ja ik lees hier nog wel mee(niet omdat ik zwanger wil worden hoorhahaahahha),bijna geen tijd om te typen hoor want Noa Faye is nog steeds erg stressy en veel huilen,ook snachtsā€¦

Ben dus lekker moe,maar heb het ervoor over hoorā€¦ :inlove:

Bij showforum staan fotoā€™s en bij kraamtijd staat mn bevallingsverhaal voor de geinteresseerden :wink:

Mojo, die heb ik al gezien ja!!! Moooi hoor

Snap wel dat je nog niet hier bent om weer zwanger te worden hoor hahaha Zal het laatste zijn waar je nu aan moet denken :roll: 8) :shock: :mrgreen:

Linda, dat van het werken herken ik wel van andere ouders ja. Lijkt me ook erg moeilijkā€¦

Maar het went schijnbaar :think: :shifty:

Hoi Nicje,

Meid wat is dat balen zeg!

Denk aan jeā€¦

Had het zo voor je gehoopt.

Liefs Linda :-*

Hoi Nicje,

Meis wat vreselijk voor je zeg!!

Het wordt nu toch eens een keer tijd dat het een keer mee gaat zitten, je hebt het zo dubel en dwars verdient.Ik blijf voor je duimen hoor!!!

Dikke dikke kussen en knuffels,

Brennie en Samuel

Tis weer stil hier!!

We zijn weer een beetje bijgekomen en we moeten weer verder heā€¦

Ben me nu helemaal aan het richten op de bruiloft, vanmiddag voor een jurk weggeweest!!

Ik heb mijn droomjurk gevonden, helaas niet aangehad, want ze hadden m niet hangen (terwijl ik gebeld had en gevraagd of ze m had)

Ik heb een andere jurk aangehad (die er qua stof op lijkt)

Moest wel erg lachen hoorā€¦ stond daar in mijn boxer met daaroverheen een torselet van hun (veel te grote cups :mrgreen: GEEN GEZICHT

maar de jurken waren wel leuk, jammer alleen dat ze geen grotere maten hebben hangenā€¦(weinig)

We gaan ook nog ergens anders kijken, hopelijk hebben ze m daar wel :wink:

Nicje,

Leuk he die voorbereidingen voor een huwelijk.

Ik had het erg met de torselet dat ik hem omhoog trok, stel dat ze je (.)(.) zien hihihihi :oops: , trok die mw hem omlaag dat hoord zo zei ze.

Heb nogal grote maat, maar goed viel wel mooi zo in de jurk.

Geniet van de voorbereidingen, de dag zelf vliegt voorbij. Laat je het opnemen op video. Erg leuk om terug te zien.

Oh Nic wat een pech toch weer! Ik vind het echt sneu voor je! Bah, weer een tegenslag! Ik blijf ook stug doorduimen, eens zal jij ook zwanger zijn en mama worden! Ik hoop dat het vlug gaat gebeuren!

Maar de bruiloft is natuurlijk super! Lekker dat je je daarop kunt richten nu! Geniet van alle voorbereidingen!

Mojo leuk dat je er weer bent! Ik hoop dat je kleine meid snel wat minder gaat huilen, zodat jij ook wat rust krijgt!

Linda poeh, lastig hoor dat afkolven steeds!

Meiden,

Wat is het toch rustig hier! :think:

Alles wel oke met iedereen??:eh:

Mooi weer heā€¦Nou ja, vandaag even minder dan :think:

En volgens mij schrijft iedereen overalā€¦ Druk dusā€¦

Ik heb nog wel een leuk nieuwtje, we gaan vanavond neefje kijken :mrgreen:

Mijn broer heeft vannacht gebeld (op alle foons) maar wij hebben er heerlijk doorheen geslapen :wall: :wall: :wall:

Een klein mannetje erbij en alles is goed gegaan, dus vanavond, na de acupuntuur ga ik met mijn mams even spieken :inlove: :inlove:

(hoop dat ik het droog kan houden, zoiets bijzonders, zoā€™n klein wezentje!!!)

Veel plezier Nic! Hopelijk ben jij de volgende in de fam!

Alles verder prima hier!

Lieve Nic!

Wat ontzettend jemmer zeg dat je moet wachten tot oktober en dan ook maar weer afwachten! ECht balen, dikke kus voor jou! :-* Ik wou dat ik je kon beloven dat het voor jou snel zal komen, maar dat gaat niet. Kan alleen maar voor je hopen en bidden. En dat zal ik dus ook doen.

Trouwens, denk aan alle meiden hier en verder op het forum bij wie alles niet zo vanzelfsprekend is! Wou wel dat ik iedereen kon helpenā€¦

wou ik even zeggen

Oh ja, wel heel fijn voor je dat je zoiets leuks hebt om naar uit te kijken en mee bezig te zijn!

Hoi hoi allemaal

Ben ik ook weer even.

Heb de puf niet om te reageren de laatste tijdā€¦ sorry.

Nicje, we hadden al even gesmst.

denk aan je meid!

Rosa, hoe gaat het met jou?

Alles nog goed met de kleine?

Ik zit nu op dag 31 van mijn cyclus en ik heb nog steeds geen eisprong gehadā€¦ :cry:

Ik dacht dat ik hem aan het begin van de week voelde (ik voelde hem echt) maar de temp is laag gebleven en ik voel nu verder ook niks.

Ik snap er niks meer van.

4 Juli moet ik weer naar de internist.

Volgens mij is de schildklier gewoon weer te traag (hoop ik eignelijk, want dan is er wat aan te doen)

Daarna maak ik weer een afspraak met de gyn.

Vorige week heb ik een neefje gekregen.

En hoe geweldig ik dat ook vind, het blijft erg moeilijk.

Het heeft dan ook al voor de nodige huilbuien gezorgtā€¦

Jakkes, ik wou dat ik me niet zo voeldeā€¦

Maar goed, verder gaat het allemaal prima.

Hebben jullie nog vakantieplannen?

Wij niet, moet de hele vakantie werken.

Liefs E :**:

Jeetje Es, wat naar meis! Ik vind het zo onwijs rot voor je!Ik snap je gevoel helemaal en die huilbuien ook! Je wacht al zo lang! Zo ontzettend frustrerend! Ik wil je graag een hele dikke kus geven!

Hallo allemaal,

we hebben vandaag weer onze beeb mogen bewonderen en alles zag er prima uit! Hij was lekker aan het bewegen en draaien en begint al echt een klein mensje te worden. Ook de nekplooimeting en tripletest waren goed en ook al geven die alleen maar aan wat de kans is op een chromosomale afwijking en geen 100% zekerheid, is dat voor mij voldoende. Ik ben nog steeds een beetje in sjoc, maar wel hartstikke blij!

Liefs Sopje

Lieve Sopje, wat SUPER voor jullie!!!

De 12 weken gepasseerd en een mooie echo!

Geweldig!!

Lieve Brechtje, bedankt voor je lieve woorden!!!

Lieve Nicje, gefeliciteerd met je neefje.

Ik heb een beetje een dubbel gevoel.

Ik hoop aan ƃĀ©ĆƒĀ©n kant niet dat ik zwanger ben.

Ik had afgelopen zaterdag ineens heel veel kiespijn.

Zondag ben ik naar de tandarts geweest om de kies te laten trekken.

Ik trok het niet meer!

Ik dacht dat het daarna wel snel over zou gaan.

Mooi niet dus.

Die nacht ben ik weer bij de tandarts geweest en die zij dat het heel erg ontstoken was.

AUWIE!!!

Ik heb een antibioticakuur gekregen en sterke pijnstillers.

Dat kan volgens mij nooit goed zijn bij een zwangerschap.

Ik leef de laatste dagen op vla en heb ontzettende zin in eten :?

Het is tot nu toe nog niet echt verbeterd.

Ik heb een heel dik wang.

Ik hoop dat de kuur nu snel aanslaat, want ik heb er echt genoeg van!

Ik ga weer even bankhangen en proberen te slapen.

Daar is de afgelopen nachten ook niet veel van gekomen.

Dikke kus van mij :**:

Sopje ik zocht even naar nieuws van je heb zitten duimen als een idioot voor je, ik ben blij te lezen dat het goed was de echo .

Esther sterkte en beterschap, :-*