De gezellige kletsmiepen :)deel 4

Es enorm veel beterschap meid! Ik hoop dat je snel opknapt, volgende maand dan zwanger??? Ik hoop het!

Hoi Meiden,

Essie, veel beterschap meid en volgende maand een nieuwe ronde(het klinkt zo niet belangstellend maar ben het wel hoor). Maar eerst maar even opknappen.

Liefs Linda

Dank jullie wel!

Jullie zijn echt zó lief!!!

Kus E :**:

Lieve Esther,

ben je alweer wat opgeknapt? Helpt de kuur?

Ik hoop het wel! EN ik hoop het allermeest voor je dat je snel zwanger bent!

Veel liefs, Rosa :-*

Lieve meiden,

Essie, mag het ook een keer meezitten??? Klote-eisprong… sorry dat ik het zeg maar ik gun het je zo dat het een keer normaal is!!! En dat je zo reageert op je neefje is de normaalste zaak van de wereld… Wat voel je je dan rot en eenzaam he… JE bent blij voor een ander maar wanneer ben jij aan de beurt?

Leuk, ook nog die kiespijn erbij… Gelukkig heb je pijnbestrijding gekregen! JA, vla komt op een gegeven moment ook wel je neus uit!

Nicje, bij jou is het ook uitgesteld of niet? Balen… Gelukkig wel je droomjurk gevonden! Wat zal je stralen als een prinses!!! Ik voelde me die dag zooooooooooooo mooi.

Sopje, gefeliciteerd met je 12 weken echo! Fijn dat alles goed was. Zo zie je. Ook bij jou komt zonneschijn na regen!

Ik heb met 14 weken nog een echo gehad. Geweldig, ik heb genoten! Dinsdag nog naar de vk geweest en ik loop helemaal op schema. Ik dacht dat de buik sneller zou groeien bij de 2e maar ik ben een uitzondering, Ik had van de week een foto gemaakt en vergeleken met de eerste zwangerschap… precies hetzelfde hihi…

Ik werk momenteel wel iets minder, het werd me even teveel en de vermoeidheid brak me op. Deze week voor het eerst wat meer relaxed en nu hoop ik dat dat helpt!

Bianca, je bent stil de laatste tijd. Of schrijf je veel op een ander topic? Hoe is het met jou en je gynverhaal / cyclus?

Rosa, hoe voel jij je in je zwangerschap? Niet misselijk?

Liefs Gien

hallo meiden ik zal even reageren watnzag dat er naar me gevraagd werd dank er voor , ikkopieer even eens tkje tekst van een ander topic

Hallo LieveLieve mensen…

Ik heb een besluit genomen, en wel het volgende:

Ik kom “afscheid” nemen van dit topic. Ook bij de NOD lijst in zwanger worden zal ik niet meer typen.

En bewuste wel overwogen keuze die niks met jullie te maken heeft,maar des te meer met het feit dat ik soms niet meer kan opbrengen hier te typen, kwa tijd kwa zin en kwa het uit 1 houden van alle lieve mensen hun verhalen en achtegronden.

Jullie hebben me hier enorm gesteunt en lief en leed gedeeld te samen, daar voor enorm bedankt. Ik blijf ook zeker net als ik nu al doe mee lezen en met jullie mee hopen en bidden dat zwanger worden lukt, dat de al wel zwangeren een heerlijke meid of knul ter wereld brengen en vol pracht op doen groeien.

Maar ik vindt het oneerlijk alleen hier zelf te komen en te typen en dan niet reageren op jullie en julie bezigheden en zelf wel steeds verhaal doen. Dat is niet fair en voel ik me niet prettig bij. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Ik zal wel typen blijven bij “We blijven doorgaan en houden de moed er in op naar 2007”, daar is een cluppie meiden die net als ik een mk of ma ( of meerder zelfs helaas) hebben gehad en net als ik ook de wens hebben zwanger te raken.

Daar voel ik me momenteel thuis, en snap ik elk en iedereen…

Hier blijft het gevoel van begin af an al dat ik eig natuurlijk heel geen aug stopper ben…

Als jullie graag wel willen dat ik belangrijke dingen hier mededeel wb de gyn bezoeken dan wil ik dat zeker doen,maar ook heb ik daarom wel een eigen topic bij “zwanger worden”. Maar geef dat dan even aan, dan typ ik het hier het hoogsbelangrijkste. ( zie voor link onder in mijn ondertekst gynbezoekenvoor updates)

Ikzelf merk dat ik nu erg bezig ben met het MMM in zkh , met mijn eigen ,omdat ik niet erg goed in mijn vel zit, ik heb as maandag een 1e gesprek, de intake bij GGz en ook die man kan me en Andre helpen bij de weg in het zkh en alles omtrent het gebeuren, maar in 1e instantie om mij weer me zelf te doen zijn en te doen voelen .

Het klinkt erg egoistisch,maar ik weet ook (en ik ken jullie een beetje,) dan weet ik dat jullie het vast begrijpen dat deze keus niet zomaar de wereld in komt.

Na mijn verleden, van de sex mish, de scheiding van ouders, mama die vroeg overleed…en toen mijn eigen leven op rails was…de miskramen missed abortion het ziek zijn na de b12 tekort…en het niet zwanger raken en toen ook nog vorige maand het meiske wat zo vreselijk werd mishandeld , en de 2ling die overleed na die vreselijke ongeluk…ik heb daar allemaal best wat verdiret om.

En daarom denk ik meer om mezelf. Blijf hier op het forum want ben echt verslaafd…spelletjeshoek huiskamer en zwanger worden…vlinderpraat eig overal wel natuurlijk,maar minder en mindervaak reageren, dat doe ik nu al ( zal ms niet opvallen ) maar toch.

Sorry voor het lange verhaal, in zijn geheel maar dan aangepast wil ik het ook even elders neerzetten.

Nogmaals bedankt en heel heel veel liefs sterkte succes moed kracht geluk en goede gezondheid Bianca.

Lieve Bianca.

Ik begrijp je gevoel meid!

En je moet inderdaad doen waar je jezelf goed bij voelt.

Je moet lekker om jezelf gaan denken.

Ik wil je alle sterkte en geluk van de wereld toewensen en ik hoop ook vurig dat het geluk nu ook een bij jou op het pad mag komen!

Ik blijf je topic lezen over de gyn-bezoeken en dergelijke.

Meid, ik leef met je mee!!

Dikke kus van Esther :**:

Hoi Bianca,

Van mij had je al wat gehoord via Pb.

We zullen aan je denken en hopen dat je heel erg snel zwanger bent en kunt genieten van het leven. :slight_smile:

Ik hoop nog wel eens van je te horen en dan is het hopelijk ook goed nieuws. :wink:

Liefs Linda :-* :-* :-* :-*

Hoi Bianca,

ik blijf je volgen hoor meid.

Heel veel succes en sterkte,

liefs Sopje

Ook ik blijf je volgen en wens je heel veel sterkte…

En hopelijk zie ik snel een 9mnd banner in je onderschrift verschijnen :pray:

Bianca

Ben het helemaal met de meiden hierboven eens:

Het is jullie zo ontzettend gegund om binnenkort een mooi mensje op de wereld te mogen zetten!!

We begrijpen jouw besluit heel goed en ik denk dat het voor jou ook heel goed is om wat minder overal op te ‘moeten’ reageren van jezelf.

Het hele zwanger worden wordt al zo beladen en als je het door wat afstand te nemen beter kunt ‘handelen’ moet je het zeker doen!!

Lievelieve Bianca neem je tijd en ik blijf je zeker volgen!!

Dikke kus Nicje :-*

lieffffff en wat een begrip, moct er echt nieuws zijn zet ik dat natuurlijk in mijn topic ( zie link ondertekst) bedankt voor het alsnog meeleven

Lieve Bianca

Ik zal je echt gaan missen hier, ik vind je een hele lieve meid. Ik hoop dat je alles weer op een rijtje kunt krijgen voor jezelf en ik hoop ook dat je binnenkort zwanger mag worden. Ik wil je graag een hele dikke kus en knuffel geven!

Hopelijk heb je gauw goed nieuws!

Hallo meiden,

Het is alweer een tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen, maar denk nog wel regelmatig aan jullie hoor. Ik zit nu nog amper achter de pc thuis en op mijn werk heb ik totaal geen tijd (nu weer even wel).

Ik zie dat Gien zwanger is?! Gefeliciteerd!!!

Bianca, ik begrijp het heel goed hoor dat je afstand wilt nemen.

Brechtje, ben jij ook bezig met een tweede?

Nicje en Essie, hoe is het met jullie? Ik had gehoopt goed nieuws te lezen, maar dat kan nog komen!

Met Jannes gaat alles goed, groeit als kool en is nu bezig met tandjes krijgen. Ik heb een vraag voor Gien en Brechtje. Wanneer begon jullie kleintjes zijn/haar eerste woord uit te spreken?

Helaas, kan weinig vertellen nu, moet aan de bak!

Knuffeltjes,

Jade

Hey Jade leuk dat je er bent! En super dat alles zo lekker gaat! Ehm de eerste woordjes? Daar zijn we nu mee bezig! Hij zegt nog geen papa en mama, maar de laatste tijd wel Mauw (tja, we hebben katten). Hij begint nu wel echt steeds meer te praten en dan telkens dezelfde woordjes. Maar onze vent is niet de snelste…

We zijn idd voor een tweede bezig, hopen dat het lukt!

Brechtje,

Wat zie ik op je banning (3 dagen overtijd!!!)

DUIMDUIMDUIMDUIM!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Krijg er al eelt van op mijn duimen :wink: .

Liefs Linda :-*

Het is zooooooooo warm…

Ik zit bijna niet meer op KOK, dus ook bijna niet hier…

En daarbij heb ik niet veel te vertellen op beeb nieuws… Nog een maand en dan weten we hopelijk meer. Stomme cyste MOET wegzijn dan.

Brechtje, het zal toch niet??? :pray: :pray: :pray: Ik hoop het zoooo, dat zou zo super zijn!!!

Jade, wat fijn je weer eens te zien. En wat gaat het HARD… Jannes al 7 maanden :shock: WOW

Esther, hoe gaat het bij jou? Beetje bijgekomen van de kiespijn?? En weet je al meer over jouw cyclus??

Ik moet weer aan het werk, Brechtje, ik hou je in de gaten :wink:

Zie dat jouw banner weer aangepast is :cry:

Wat jammer, was ook wel TE mooi om waar te zijn, maar wel balen zeg…

Dikke knuf!!!

Oh meiden, wat zijn jullie een schatten! Ik word idd in de gaten gehouden! Haha, tja, het was echt wel spannend, want ik gebruik geen pil meer sinds de geboorte van onze vent. En nu dus meteen overtijd! Ik heb me waarschijnlijk te gek gemaakt, dus uiteindelijk werd ik tóch ongesteld, op naar de volgende ronde dus!

Nic ik ga weer hard voor je duimen! Hoe gaat die cyste weg? Heb je medicijnen of zo? Ik hoop iig dat het wachten nu heel gauw voorbij is!!!

Hallo meisies

Zo, heb even tijd om te schrijven.

Heb zo’n druk weekend gehad!!

Vrijdag is mijn schoonzusje getrouwd, het was een GEWELDIGE dag!!!

Zaterdag zijn we met een luchtballon mee geweest, ook helemaal SUPER en gisteren is mijn neefje gedoopt.

Was ook erg mooi.

En vandaag ben ik lekker vrij.

Jullie kunnen aan mijn banner zien dat ik 5 dagen over tijd ben… vermoedelijk.

Ik weet het niet zeker.

Ik heb 2 weken geleden die antibioticakuur gehad, dus misschien is het daardoor wel allemaal wat in de war.

De test was vrijdag negatief, maar ik heb wel al bijna een week zere borsten en mijn handen jeuken ook al een paar dagen en gisteren mijn buik ineens ook.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken.

Ik heb geen testen meer in huis.

Ik hoop dat ik vandaag even tijd heb om er wat te halen, maar dat weet ik niet, want hubbie komt zo thuis en ik weet niet wat die in de planning heeft.

Anders morgen maar.

Vind het toch wel spannend.

Nicje, gaat alles lekker met de voorbereidingen van de trouwdag?

Pfff, laat die stomme cyste nu eindelijk eens weg gaan!

Wat een ellende kan zo’n ding toch veroorzaken…

Ik duim voor je meid!

Brechtje, jammer dat het niet gelukt is deze keer.

Had wel leuk geweest natuurlijk.

Jade, leuk je weer eens te zien hier!

Ik zou zeggen, hou ons op de hoogte!!

Meiden, ik ga weer.

Even de was draaien.

Dikke kus van mij! :**: