De gezellige kletsmiepen :)deel 4

Essie… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Es wat spannend…

Ik heb nog een verzameling testen liggen thuis, als je wilt, kan ik er 1 opsturen, dan heb je m morgen met de post :mrgreen:

Hoop het zo voor jullie…

essie. ik duim hard voor jou.

O Nicje, dat zou helemaal geweldig zijn.

Heb je m’n adres? (ik stuur hem wel even als PB)

Moet je wel even je banknummer erbij doen hoor.

Alvast bedankt.

Hmmm, ik voel het alweer aankomen…

helaas… :cry:

Ooooooooh Es hoe is het??? Zijn ze echt gekomen? Of toch niet? Meid geef alsjeblieft gauw antwoord, ik ben zo benieuwd! Tot die tijd zullen mijn duimen iig niet rusten, ik hoop het zo voor jullie!!!

dat zou weer enorm balen zijn.

Hoi lieverds

Ja, de Russen zijn toch echt binnen komen vallen gisteravond.

Baal er enorm van.

Heb ook best veel buikpijn, maar gelukkig helpen de ibbu’s goed!

Pfff, op naar de volgende ronde maar weer…

Bedankt voor het duimen!!!

Liefs E :**:

:frowning:

wat balen meid :cry:

He get, wat jammer nou! Blijkbaar je lijf toch van streek. Pfffff, op naar de volgende ronde, ik duim gewoon weer door. Heeeeeeele dikke kus voor jou!

Even spammen voor Pino (ik merk wel hoelang het hier blijft staan :wink: )

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=22827

Nathalie (Pino) loopt met de vierdaagse van Nijmegen mee voor een goed doel: ‘stichting doe een wens’

Ze zoekt sponsors, wie helpt??

Liefs Nicje :-*

Iedereen een beetje bevangen door de hitte?

Wij zitten nu met z’n tweetjes boven met de airco aan.

Verder in huis is het zoooooooooo warm :oops: BAH

Maar goed, niks te klagen, wij hebben gelukkig 3 jaar geleden een airco aangeschaft, er zijn zat mensen die het nu zonder moeten doen (acherme, mijn moedertje)

We doen verder helemaal niks op zo’n warme dag, pas 's avonds komen we tot leven.

Straks moet ik naar Nijmegen (acupunctuur), das bijna een uur in de auto. Neem mooi de auto van hubbie mee (airco) anders ben ik gekookt als ik daar aankom.

Hopelijk komt de rest ook weer een keertje kletsen :wink:

Ja! Ben dr weer! Ff druk op mn werk gehad, maar nu heb ik vakantie! Heerlijk!!! Vanaf nu dus weer lekker de tijd voor vanalles, geen oppas, dus lekker genieten van mn ventje!

Hoe is het met iedereen???

Wij zijn aan de klus met dit overheerlijke weer. Toch weer spannend en leuk allemaal! Verder dus heel druk op mn werk, maar nu even niet. Lekker de deur achter me dichtgegooid en nu lekker genieten!

dat is een goede instelling brechtje!!! Lekker even voor je zelf en om jezelf denken, :thumbup: :-

esther hoe is het nu met je, de ongi voorbij en de pijn ook? he meid jammer hoor,

nou meiden :-
van mij, ik lees nog steeds mee hoor :wink:

Leuk dat je nog steeds meeleest. Ik zie dat je zin hebt in dit weekend! Wat is er??? Hoe gaat het met jou?

hallo, ja ik lees nog mee en af en toe schrijf ik her en der ook al weer, de time out doet me wel goed. Dat zal ms raar klinken, maar ik was er echt aan toe.

Dit weekend is Juudje hier geweest. Ook van KOK he, en nu eens reallife langs en een top weekend gehad leuke dingen gedaan alleen helaas tijdens de BBQ regen en dus naar binnen gemoeten.

Ze is pas weer weg, want ze moet toch gauw al 2.5 uur rijden…

Met mij wel goed hoor. Gaat wel zijn gangetje, vorige week geopereerd en endo geconstateerd…in sept mogen we naar de VPG voor nader onderzoen van dre en mij, en ms in de toekomst wel iui.

Nou lieverds :-*

Ik heb niet zoveel verstand van al die medische termen, dus ik snap de helft van je verhaal niet… Wel fijn dat je je beter voelt en dat jullie een gezellig weekend (bijna) achter de rug hebben. Dikke kus voor jou!

@bianca81 wrote:

hallo, ja ik lees nog mee en af en toe schrijf ik her en der ook al weer, de time out doet me wel goed. Dat zal ms raar klinken, maar ik was er echt aan toe.

Dit weekend is Juudje hier geweest. Ook van KOK he, en nu eens reallife langs en een top weekend gehad leuke dingen gedaan alleen helaas tijdens de BBQ regen en dus naar binnen gemoeten.

Ze is pas weer weg, want ze moet toch gauw al 2.5 uur rijden…

Met mij wel goed hoor. Gaat wel zijn gangetje, vorige week geopereerd en endo geconstateerd…in sept mogen we naar de VPG voor nader onderzoen van dre en mij, en ms in de toekomst wel iui.

Nou lieverds :-*

Even de termen dan hiero “verteeld” soory dat ik het er zo neerzet het gaat al zo gemakkelijk het afkorten meid,

ms= misschien

KOK=kindje op komst ( wist je wel )

BBQ = barbeque ( wist je ook ) inhi

endo = is endometriose, het weefsel wat bij menstruatie vrijkomt en buiten de baarmoeder valt en zich daar gaat opbouwen en afstoten, dit veroorzaakt pijn en kan zwanger worden belemmeren

sept=september

iui-intra uternine inseminatie ( meen ik zo )

Aha, vooral endo was een moeilijke voor me, de rest was ik wel uit hoewel ik van iui ook niks afweet. Maar in ieder geval duim ik voor je meissie, ik hoop dat alles helemaal goed komt!!!