:thumbup:
dank je :-
en ik voor jou hoor, :-
Zijn er nog meiden met nieuws???
Het is hier zo stil…
Voorheen was het niet bij te houden, zo druk
JOEEEEHOEEEEEEE!!!
Ehm nee, weinig nieuws. Aan het waaaaaaaaaaaaachten, haha, ik zou het nu al wel willen weten!
Volgens mij zijn er ook weinig meiden nog echt aan het klussen hier, of heb ik het verkeerd?
Ik vraag me af hoe het met Gien is!
En Nicje wanneer ga jij weer naar de gyn?
Ik moet 9 augustus naar de gyn.
Hopelijk is de cyste weg en staan we niet voor een moeilijke keuze…(wel of niet opereren)
9 Augustus komt gelukkig nu gauw in de buurt! Ik ga keihard voor je duimen meid! Ik hoop het echt enorm dat je nu eindelijk zwanger mag raken!!!
nicje ik duim mee, weet je wel hé?
:-*
Hoi meiden.
Sorry dat ik de laatste tijd niet zoveel ben hier, maar het is niet te doen op het zolderkamertje waar de computer staat.
Veel te warm…
Hier is alles goed.
Geen nieuws eigenlijk.
Nicje, ik duim ook hoor!!!
Ook voor de rest natuurlijk!
Dikke kus van E :**:
Hoi Meiden,
Sorry :oops: dat ik zo weinig van me laat horen op het moment. Maar ben gewoon erg druk en bezig met Amber en mezelf. Schrijf wel veel met de maartmamma’s :oops: maar daar kan je je ook nu op het moment veel meer mee vergelijken. Krijg ook tips/advies als ik wat wil weten. En vooral herkenning.
Amber is nog zo aan het spugen(maagklepje werkt waarschijnlijk niet echt goed), poepprobleem nu wel voorbij sinds we gestopt zijn met de nutriton te doen bij de borstvoeding. Lopen bij de kinderarts hadden andere medicijnen gekregen maar hebben zelf al 1 gestopt omdat het toch niet werkt en Amber zelfs was afgevallen. Dus op het moment rijstebloem door de voeding om het wat in te dikken en dat helpt iets. Ze was iig wel aangekomen. Verder wil ik gaan stoppen met de borstvoeding en ben nu begonnen met afbouwen. Echter wil deze dame dus geen andere voeding als moedermelk. Ik ben al 3 maanden bezig met voornamelijk afkolven van de moedermelk en geef het per fles sinds zij de borst weigerde. Ik geef inmiddels wel elke ochtend de eerste voeding de borst en sinds een paar dagen lukt het de laatste voeding ook maar de rest kolf ik dus af (duur 30 minuten per keer). Heb het er dus helemaal meegehad, maar voel me ontzettend schuldig dat ik haar dus niet de 6 maanden geef, die ik in gedachten had. Maar ik trek het niet en twijfel nu al zeker 1 maand van stoppen of niet.
Amber slaapt ook weer steeds slechter overdag dan. 's avonds geen problemen maar de ochtend en de middag wel. Is erg moe maar wil niet slapen. Door de warmte denk ik dan.
Ze roept nu ook weer…:roll: Heeft wel 20 minuten geslapen of zo.
Liefs Linda
Oh wat jammer Linda, dat het nu weer minder gaat.
Borstvoeding is in mijn ogen heilig, maar een moeder die happy is en energie heeft voor haar kind is nog veeeeel belangrijker! Ik zou ook stoppen als ik me er niet goed bij zou voelen, sterker nog ik had denk ik geen 4 maanden afgekolfd, want als ik ergens een hekel aan heb… Je hebt je best gedaan en het is niet gegaan hoe je het wilde. Dat is jammer, maar nu is het tijd om jezelf ook weer een kans te geven. Stoppen is niet opgeven, maar inzien dat jullie daar samen het gelukkigst van worden!
Slapen is hier ook best lastig geweest. De warmte maakt het toch moeilijk! Baker je Amber nog steeds in? Gelukkig is het nu minder warm aan het worden. Hopelijk helpt dat!
Ga je nog op vakantie? Lekker even verstand op nul? En werk je eigenlijk alweer?
Ik hoop dat het gauw beter zal gaan bij jullie!
Hoi Meiden,
Ben er weer even snel.
Waar was ik ookal weer gebleven.
Ga stoppen met de BV. Langzaam afbouwen hoor wil nog wel de voedingen die zij nog wel uit de borst drinkt zolang mogelijk behouden zeg maar. Al geef ik 3 voedingen met kunstvoeding en 3 borstvoeding (borst of per fles).
Ik baker al sinds een maand niet meer in. En ging eigenlijk wel goed tot nu de laatste hittegolf zeg maar.
Ik ga niet op vakantie. Ben net 2 weken vrij geweest maar genoeg gedaan in huis en op bezoek/bezoek gekregen. Voortuin gedaan. Willen een huis gaan kopen dus op jaagt. Nu een gevonden gaan het donderdag als het goed is bezichtigen en dan een bod doen. Hopelijk kaapt niemand hem weg voor onze neus.
Ik werk al weer sinds 8 juni. Gaat redelijk. Vooral als Amber huilt of vervelend is ga ik met een rot gevoel weg maar verder gaat het wel.
Meiden, laat het hier even bij.
Liefs Linda :-*
Goed idee om een paar voedingen vol te houden! Dat heb ik ook nog heel lang gedaan en is toch prettig, zeker als ze dan gewoon aan de borst drinkt. Hoeveel dagen werk je? En waar gaat Amber heen als je werkt? Misschien is het een idee om haar nu het iets koeler wordt toch weer te gaan inbakeren. Daar is natuurlijk niks mis mee en dat kun je ook nog lang blijven doen als ze daar beter op draait!
Nou ja, sterkte iig!
En succes met de huizenjacht! Leuk!
Hey meiden, ik kom hier met nieuws! Vanochtend heb ik een test gedaan en ik ben zwanger! We zijn enorm blij met dit nieuws! Hopen dat alles goed gaat, dan komt er in april een broertje of zusje bij!
Een hele dikke kus voor jullie allemaal!
Brechtje verander je banner!!!
Gefelciiteerd meid van harte en heel veel geluk, toch best snel of niet joh,
hopelijk verloopt je zwangerschap zoals het hoort meid
heel veel goeds en liefs bianca…
Ja ik ben idd weer heel snel zwanger geraakt. We mogen van geluk spreken! Maar ik zal hier blijven totdat jullie ook allemaal je wens in vervulling hebben zien gaan!!!
dat was je geraden hihi nee hoor meid, wat jij zelf wil kan me best indenken als je verder wilt,
hele goede zwangerschap nomaals, en als ik en al die anderen zo ver zijn komen we bij jou aan met de vragen eig ben je dus vet de pineut ihih
Graag!!! Laat mij maar de pineut zijn, ik kom hier toch nooit meer weg heb ik gemerkt! Na mn vorige zwangerschap heb ik geprobeerd weg te gaan, maar ik bleef me afvragen hoe het met iedereen was, dus ben lekker weer komen babbelen en daar ga ik nu niks aan veranderen!
jaaaaaaaaaaa je hebt een andere banner :dance: :thumbup:
ja is wel leuk hoor je zo af en toe hier te lzen, ik kom hier met vlagen de ene keer voelt goed de andere keer ben ik er zat van niet van jullie maar gewoon van het gedoe soms hihi
kijk nu is er weer lekker goed nieuws en hebben we wat naar uit te zien :thumbup:
Hopelijk heb jij ook binnenkorts iets moois om naar uit te kijken! Ik hoop het echt voor je!
En ja, de banner is speciaal voor jou!
spontaan is de kans klein zwanger raken nu…in september/oktober weten we hopelijk meer.
en die banner moet je doen vor je zelf hoor!!
:-*
Wauw!!!
Brechtje, wat super!!!
Gefeliciteerd meid!!
Ik hoop dat het allemaal goed mag verlopen!!
Mijn ei is ook weer geweest, dus dat is ook weer even spannend.
Heb je al kwaaltjes?
Bianca, leuk dat je toch om het hoekje blijft kijken hier!
Dikke kus van mij! :**: