De gezellige kletsmiepen :)deel 4

Ik ben een pietsie misselijk, echt een pietsie maar en verder kon ik gister in ene niet snel lopen omdat ik dan last kreeg van mn buik. Ik dacht nog ongesteld te worden gister, maar gelukkig pakte het anders uit!

Spannend Es je ei! Hoe gaat het verder met je? Heb je vakantie?

Bianca, toch duim ik lekker voor je, wie weet waar het allemaal goed voor is!

Brechtje gefeliciteerd!!!

Ik hoop dat alles goed gaat,

liefs Sopje

Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaa…

Brechtje, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Er komt een brusje bij!

Ik hoop dat alles goed gaat en je lekker kan genieten van deze zwangerschap!

Hier is alles ok… eerlijk gezegd weinig nieuws!

Meike wordt vrijdag alweer 1!!!

Donderdag krijgen we de screeningsecho en daar kijk ik ook erg naar uit.

Verder alleen erg moe. Werk nog steeds wat uurtjes minder en mijn bloeddruk blijft ook erg laag. 105 over 50. Maar als het daarbij blijft ben ik heeeeeeel erg blij!!!

Meiden, ik duim voor jullie!!!

Liefs Gien

GEFELICITEERD!!!

Lekker snel, dat scheelt een hoop gestress, SUPER!"!!

Jeetje Gien, wat ga jij snel zeg, 21 weken al??? :shock:

Fijn dat je, op de lage bloeddruk na, je goed voelt. En Meike alweer 1 jaar!!! Waar blijft de tijd 8)

Wij gaan morgen naar de gyn, ben zenuwachtig…stom he, want eigenlijk gaan we nu toch nog niet verder…

Ik denk dat het komt omdat ik van de Provera af wil en op de pil over wil. Ik ben die dikke Nic erg beu…Doe zo mijn best, maar val helemaal niks af…grrrr

Linda hoe is het afgelopen met het huis??? Spannend altijd, soms vind ik het wel eens jammer dat we al een mooi huis hebben, vind het zo leuk om op huizenjacht te gaan… We zitten weleens achter internet, voor de lol huizen uit te zoeken… leukleukleuk

En Es, nu is het afgelopen. Ik ga jouw ei even (lief, doch duidelijk) toespreken:

Lief eitje!

Ik zal even wat uitleg geven over hoe kindjes gemaakt worden…

1 keer per maand heeft een vrouw eisprong, dan ontploft het huisje waar het eitje inzit. (dat is de explosie die jij vorige week meegemaakt hebt)

Niks engs hoor, dat hoort zo.

Onderweg ben je als het goed is een heleboel ‘kikkervisjes’ tegen gekomen. Hopelijk heb je 1 van deze zwemmers tot je genomen.

Mocht je dat nog niet gedaan hebben, je hebt misschien nog een hele kleine kans (opschieten dus 8) )

Na een tijdje voel je dan kleine delingen, je wordt groter en groter.

En na een weekje kom je aan in een hele mooie kamer met rode, warme, zachte wanden.

DAAR moet je lekker in gaan liggen en groeien. :inlove:

En dan komt er nog een belangrijk detail; je moet daar ongeveer 9 maanden blijven zitten.

Zo, hopelijk snapt jouw ei het… :wink:

Trouwens dames, dat telt voor alle eieren, dus misschien moet iedereen het even aan haar ei voorlezen :mrgreen:

Prachtige tekst Nic!!! Heel veel sterkte bij de gyn? Laat je weten hoe het was? Hopelijk is de cyste helemaal verdwenen en gaan jullie zeer binnenkort voor de tweede poging!!! Ik duim mn duimen blauw!

Es hoe is het bij jou?

Gien alweer 21 weken! Wow, wat gaat dat hard (voor ons). Ik ben in mn vorige zwangerschap ook zo vreselijk moe geweest en het lijkt nu alweer te beginnen! Op tijd naar bed gegaan en toch moe! Ach, lekker rustig aan doen!Kun je de kleine al voelen? Wil je weten wat het wordt? Veel plezier bij de echo!

Linda hoe is het met jouw meisje?

Whaaaaahahahaha Nic, geweldig!!!

Ik heb de tranen in mijn ogen van het lachen, hihi :lol:

Nu maar hopen dat het helpt

Het is nu de 11 dag na de eisprong als het goed is.

Nog even spannend dus.

Liefs Ikke :**:

@Juf_Essie wrote:

Whaaaaahahahaha Nic, geweldig!!!

Ik heb de tranen in mijn ogen van het lachen, hihi :lol:

Nu maar hopen dat het helpt

Het is nu de 11 dag na de eisprong als het goed is.

Nog even spannend dus.

Liefs Ikke :**:

Ik hoop ook dat het helpt Essie!!!

En Nic, lieve Nic, veel sterkte bij de gyn. Ik hoop dat wat je wil lukt en je gaat afvallen. Veel beter als je lekker in je vel zit toch??

Brechtje, wat lees ik nu??? Heel erg gefelici!

Heel veel liefs, Rosa

:-* :-* :-* voor iedereen hier!

Wauw Rosa, jij bent de 12 weken ook alweer ruim voorbij.

Fijn meid!

Voel je de baby al?

Alles goed met jou, Rosa???

EINDELIJK GOED NIEUWS!!

De cyste is kleiner geworden!!

Is nu 3,1 cm en we mogen beginnen met poging 2. :mrgreen:

Zelf willen we wachten tot na de bruiloft, omdat de kans dat het niet lukt aanwezig is en ik niet ziek wil zijn op mijn bruiloft.

27-09 hebben we nog een controle echo om zeker te zijn dat ie iig niet gegroeid is en dan schrijven we ons meteen in voor de 2e poging!!

Ik krijg miv vrijdag weer (2) Lucrin-spuiten. Op eigen verzoek, want ik ben de Provera beu. Hopelijk kan ik nu eindelijk gaan afvallen!!

Dus met een beetje geluk na onze bruiloft meteen door voor de volgende poging

:dance:

Joepie!! Ben heel blij voor je Nicje.

Sopje

goed zo nicje , nogmaal gefeli, waar we ophoopten is dan eindelijk zo ver

( ik ga eens vaker een dag te vroeg duimen en hopen :wink: :mrgreen: )

even gekopierd van andere topic

ik heb alleen steeds erge buikpijnen en ben ziekerig ervan

ik heb do de 17 een hysteroscopie gepland stan in zkh

ik had gisteren contakct met zkh gehad met een gyn, een lieve die ik eerder had tijdens die erge pijnen

hij wil toch het onderzoek om te zien of er ms dan verkelvingen zijn in de bm of dat ms toch die ernstige bm infectie van 1.5 jaar terug schade heeft aangericht na de laatste zwangerschap, toen ben ik nl 2 x gecureteerd en ja die infectie en bloeding alles in 1 week,

hij zegt effe checken, en door ik zo veel last heb en ziekerig er van ben ms toch verstandig maar kan best zo zijn dat er niks uitkomt hoor

dan is gewoon echt de endo., en gaan ze het verder bespreken van behandeling

Wow Nicje, wat breng goed nieuws! Waaaaauw! Wat onwijs leuk, meid! Ik ga de komende maand nóg harder duimen dat ie netjes klein blijft! Oh, je hebt eerlijk waar mn hele dag goed gemaakt met deze opmerking!

Bianc, voor jou moet ik ook nóg harder duimen ben ik bang. Helaas van jouw kant geen heerlijk nieuws. Ik wil je een hele dikke knuffel geven en hoop dat alles nu toch echt heel gauw goedkomt!

hey lieve brechtje dank jewel lief van je, ik wil eig alleen van de pijn af, das nu prioriteit de kinderwens is nu even minder( nu ja nog net zo sterk) maar de helde pijnen af en toe migen wel weg

nou toedels lieve meiden en laterz

Ik lees weer eens mee en zie dat Brechtje zwanger is,gefeli :smiley:

Nicje goed nieuws,ik blijf voor je duimen

Bianca,sterkte de 17e en uiteraard blijf ik ook voor jou duimen…

Eigenlijk voor iederen wel hoor :oops:

Hoi meiden.

De Russen zijn weer gearriveerd.

Ik heb weer flink de balen met buikpijn en hoofdpijn als ‘leuke’ (NOT) bijkomstigheid…

Ik kom snel weer kletsen hoor.

Nic, wat fijn dat er goed nieuws was meid!!!

Dikke kus van mij! :**:

Oh Es, weer niet gelukt! Meissie wat jammer toch! Een hele dikke kus voor jou!!!

Mojo hoe is het met jou?

Bianca ik hoop dat de pijn gauw weg gaat en dat er dan een kindje in je mag gaan groeien!!!

thnx lieverds toch , :-*

ik ben nu net ongi geweest, en de piojn is nu beduidend minder…hoef dan geen pijnstilling te nemen, ja donderdag wordt spannend ik zie niet zo zeer tegen zkh op en de onderzoek,maar wel dat ik alleen ben liever had ik dre mee maar dat kan dus niet helsas…

nu ja ik zal wel redden denk ik zo , ik zal tzt mijn verslag doen in mijn eigen topicje bij de gynbezoeken, wel z ohandig

Oh Getver, wat balen weer :cry:

Es, ben jij weer aan de slag met medicijnen? Of doet jouw lichaam het op eigen kracht nu?

Weet nog dat je voor jouw mk een lange cyclus had, maar volgens mij is het nu aardig regelmatig…

Ik moet weer aan het werk, spreek jullie gauw weer…

Liefs Nicje :-*