De gezellige kletsmiepen :)deel 4

Nicje, mijn lichaam doet het nu inderdaad op eigen kracht.

Nou ja, met de medicijnen voor de schildklier dan.

Die moet ik gewoon mijn hele leven blijven slikken.

Ik heb nu steeds een cyclus van een dag of 32.

Da’s wel netjes.

Ik ben al maanden niet naar de gyn geweest, omdat ik er gewoon genoeg van had.

Dat gepluk aan mijn lijf steeds en steeds weer een andere gyn.

P moet nog steeds zijn zwemmers laten checken, maar hij ziet dat niet zo zitten, haha.

De schat…

Hij wil het wel doen voor mij zegt hij, maar het liefst begint hij er niet over en het kan hier alleen maar op maandag.

Vaak komt het dan niet uit.

We doen het rustig aan.

Al dat gestress helpt ook niet.

Dikke kus van mij! :**:

meiden hoe is het met jullie???

er is zon poosniet geschreven hier

Ja, dat was mij ook al opgevallen, hihi.

Hier alles goed. (heb alleen knallende koppijn…)

Nog in afwachting van mijn ei.

Met jou ook alles goed Bian?

Liefs E :**:

hie redelijk zijn gang met grote downs en kleine ups hihi , we gaan door hoor, we komen er wel ooit.

Rot dat je zon hoofdpijn hebt

hopelijk knap je snel op

nicje sprak ik net via msn , is druk met huwelijk plannen leuk man…

Ik ben terug van weggeweest. Even lekker op vakantie geweest en nu begint het gewone leven weer. Nicje gaat toch heel binnenkort trouwen nu? Zoooo leuk!!!

Jaaaa, nog maar 33 daagjes!!!

Spannend!!!

Ben zooo benieuwd naar haar jurk!

Nicje, wat super nog 2 daagjes dus vanaf nu!!

Ik ben deze week een midweekje weg dus kan je niet die dag feliciteren dus dat doe ik nu maar vast!!!

Nicje en hub, maak er wat van! Geniet van de dag en van elkaar. Jullie zullen stralen!! En ik hoop een heeeeeel mooi huwelijkscadeautje :wink:

Meiden, ik duim elke keer met jullie mee… kloteduivels…

Hier gaat alles lekker z’n gangetje, heerlijk zwanger maar best druk met nog een dreumes erbij!

Liefs Gien

Gien, het is in oktober hoor, dus het duurt nog een paar weekjes :wink:

Fijn dat het allemaal zo goed met jullie gaat!

Liefs Esther

Gaaf Gien dat het allemaal zo goed gaat! Ik vind het nu ook anders dan vorige keer. Erg vermoeiend als de kleine man niet wil slapen en ik doodop ben. Ik ben echt moe! Net weer 1,5 uur geslapen, de vent slaapt nog steeds, dus nu lekker even tijd voor jullie!

Nicje jij gaat toch weer bijna naar de gyn? Donderdag?

hey meiden top te lezen dat het goed gaat, heerlijk. Mag ook wel vindt ik hoor.

Hier zijn gangetje, ook wel negatieve dingen die gebeuren, maar ik ga door en zal heus er beter uitkomen

En morgen dus naar vpg, eindellijk stapje verder.

ook wel negatieve dingen die gebeuren, maar ik ga door en zal heus er beter uitkomen

Goeie instelling meis ik ben ervan overtuigd dat zulke dingen een reden hebben en dat je er altijd weer sterker uitkomt :wink:

dank je wel mojo :-*

HOihoi

Wij gaan 06-10-06 trouwen :inlove:

Afgelopen zaterdag vrijgezellenfeest gehad, was erg lachen.

We zijn naar een boerderij geweest, daar mocht ik een koe naar de stal loodsen en daarna met de hand melken. Tractor gereden hahaha

En dat alles in een overall, met laarzen en een hoofddoekje haha

Daarna samen met de mannengroep gaan eten.

Zaterdag gaan we de jurk en ringen halen, spannend hoor…

De jurk heb ik nog niet aangehad, wel een vergelijkbare, maar niet in ‘mijn’ kleur en maat… bibber

Volgende week woensdag in ondertrouw, daarna lekker uit eten :mrgreen:

We moeten 27 sept naar de gyn. Ik weet niet meer of ik het hier verteld heb, maar de cyste was kleiner en we mogen in principe nu beginnen met de 2e poging. We wachten dus tot na de bruiloft.

27 sept gaat de gyn kijken of de cyste nog steeds kleiner is en anders moet ik weer wachten… ga er niet vanuit dat ie weer groter zal zijn, maar je weet maar nooit.

Bianca, dat is de beste instelling. Ik zeg altijd: Alles komt goed!!

Dat is mijn levensmotto…

Hoe erg iets ook is, je komt er weer bovenop, soms duurt het wat langer en moet je meer tijd nemen, maar soms gaat het ook heel snel. En daar word je dan weer sterker van!!

Heerlijk meiden dat het zo goed met jullie gaat! Kan me HEEEEEL goed voorstellen dat het ontzettend vermoeiend kan zijn met een klein ukje thuis. Bereid je maar vast voor op als de baby er eenmaal is 8)

Ik ga aan het werk, het is hier echt heel druk, moet nog zoooooooooooooveel doen… Schandalig eigenlijk dat ik nu zit te KOKKEN…

Doeeeeeg liefs Nicje :-*

Oei Nicje de tijd vliegt! Leuk hoor dat de bruiloft nu zo dihtbij is!!!

Bianca heel veel sterkte meid!

Hoi Meiden,

Ik wilde even laten weten dat het me gewoon niet meer lukt om hier te schrijven na meer dan 2 1/2 jaar hier te hebben geschreven lukt het me gewoon niet meer. :oops: :oops: :oops: In de loop der tijd vielen er steeds meer mensen af zodra ze zwanger waren of bevielen. Volgens mij zijn degene die echt vanaf de opzet van deze topic die ook veel van naam is veranderd verdwenen. Ik heb het wel gezellig gehad en lief en leed met jullie gedeeld. En bedank jullie daarvoor. :thumbup: :smiley:

Ben nu nog wel actief bij de maart mamma’s maar ook al wat minder op sommige dagen. Ik zal wel af en toe meelezen als het me lukt. Ben namelijk wel benieuwd naar de dames die nog zwanger moeten worden.

Ben erg druk met vanalles en nog wat. Amber, werken, mezelf, familie/vrienden en we gaan verhuizen. :?

Meiden, ik hoop dat de dames die nog zwanger moeten worden snel en gezond zwanger worden(met of zonder hulp) en dat jullie eens een wonder mogen vasthouden.

HEEL VEEL LIEFS,

Linda.

Linda succes met verhuizen en natuurlijk ook met je kleine meid, we lezen vast nog wel een keer iets van je.

Dikke kus!

Linda heel veel succes en sterkte met alles waar je het zo druk meehebt. Ik hoop dat alles goed gaat en goed blijft gaan. Heel veel liefs voor jullie alledrie en hopelijk tot ziens,

Sopje

even snel reactie op lina, meid ik wil jou ontzettend bedanken voor je steun altijd de lieve woorden, en jij alle goeds gewenst met je kleine .

Alle geluk gewenst, en ik vindt het heel goeed te begrijpen dat typen hier soms niet echt werkt meer.

Lekke rom jullie zelf denken hoor

lief bianca

ik ben bij de vpg geweest vandaag en voor info zie mijn link ondertekst voor gyn bezoeken update.

Linda,

begrijp het ook goed hoor, ik merk dat ik ook meer bij de andere kant te vinden ben (‘als zwanger worden langer duurt’)

Maar we zijn er nog wel met een aantal van het begin… :mrgreen:

Samen met Es hebben we het opgezet… :wink:

Ga maar lekker genieten van je kleine meisje en hopelijk gaat alles je verder goed. Succes met de verhuizing.

Liefs Nicje :-*

Hallo lieverds,

Hier ben ik weer na een hele lange tijd.

Hoop dat ik hier nog wel welkom ben, voel me schuldig dat ik jullie heb laten vallen.

Linda, ik kan begrijpen dat je even niet komt. maar hopelijk laat je af en toe van je horen.

Brechtje wat leuk dat je zwanger bent. Spannend weer hoor, dus we krijgen een nichtje of neefje erbij, joepie.

Nicje, Essie, Bianca en alle andere meiden die nog steeds op het wonder wachten., ik denk aan jullie, en blijf echt mijn best doen met duimen dat al jullie dromen uit mogen komen!!

Nou meiden, tot snel, kus Brennie