Heeee Brennie!!!
Wat leuk dat je er ook weer bent!!
Ales goed meid?
Hier zijn de Russen weer binnengevallen…
BAAL!!!
Maar goed, dan wachten we gewoon nog wat langer… (zegt ze heel stoer, maar meent er niks van )
Heb vandag een lekkere vrije dag.
Ben druk in de weer met dingen die anders blijven liggen.
Zo nu en dan een ibuprofennetje tegen de buikpijn en dan weer verder, haha.
Ik ga weer.
Groetjus!
:**:
Hoi Essie,
Heh getsie meis, weer die russen op bezoek. Ze mogen nu wel eens een keer 9 maand wegblijven.
Ik zou zo graag willen dat ik iets voor je kon doen, dat ik met 1 gedachte iedereen die het wil , zwanger kon maken, maar helaas.
Ik wens je in elk geval heel veel sterkte,ook al doe je stoer, hihi.
Dikke knuffels Brennie
Hey Bren hoe is het met jou en Sam? Wat leuk dat je er weer bent! Tuurlijk ben je welkom! Haha, op de een of andere manier blijven we verbonden aan elkaar, want iedereen blijft stiekem buurten en wachten tot iedereen het wonder mag meemaken!!!
Es wat enorm balen toch weer! Ik sluit me helemaal bij Bren aan, konden we je maar helpen! Bah, wat naar! Een hele dikke kus voor jou!!!
Hoi hoi,
Hier alles goed hoor.
Samuel loopt nu sinds drie weken, en is een lekkere boef.
Weet zich ook al goed duidelijk te maken, hij zegt koppe the, wat kopje thee is, en badje , en huppetee, als hij me de bal gooit.
Nou zo kan ik wel doorgaan.hihi.
Hoe is het met ons neefje dan? Vast ook al een grote vent?
Ik zal een foto van Sammie toevoegen voor degene die het leuk vinden.
Dikke knuffels,
Bren
Wauw wat een geweldige schat! Oei wat leuk!
Je neefje heeft vorige week leren lopen en is nu helemaal tevree. Achter de katten aanrennen en hoge torens bouwen met lego, alles lukt nu tegelijk. Heerlijk hoor! Hij babbelt ook al lekker, ligt op dit moment mama te roepen in zn bedje, dus ik ben bang dat ik er vandoor moet
Hey meiden!
Net de eerste echo gehad, Het kindje beweegt en het hartje klopt, dus dat is perfect. Er zit alleen bloed naast mn baarmoeder en daar ben ik toch wel van geschrokken. Ik zit nu nl aan de bloedverdunners en blijkbaar doen die al iets te heftig hun werk. Ik heb dan ook niet zo´n fijn gevoel aan de echo overgehouden, ik zou binnenkort een bloeding kunnen krijgen. Dat is niet helemaal wat je hoopt!
Hoi Brechtje,
Meis toch, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent.
Ik weet ook niet xo goed wat ik moet zeggen, kn alleen maar voor je :silenced: dat het niet erg is en dat alles goed is.
Wat zei de verloskundige er dan van? En als je een bloeding krijgt dan hoeft het toch niet erg te zijn voor het kindje?
Nou meis, heel veel srterkte en een hele dikke knuffel.
Brennie
De echo was in het ZH en op zich heeft het waarschijnlijk idd niks met de kleine te maken. Maar hoe het bloed er komt is ook niet duidelijk, dus het geeft je niet echt een zeker gevoel. Tja, ik moet maar gaan afwachten en hopen dat ik binnenkort echt kan gaan genieten. Tot nu toe heb ik me best veel zorgen gemaakt en ik hoopte dat de echo daar verandering in zou brengen…
Ik werd net gebeld door de VK, ze zien het niet zitten om mij te begeleiden in mn zwangerschap. De medicijnen zijn te gevaarlijk, dus ik moet nu naar de gyn. Ik heb een heeeeeeele slechte ervaring met de gyn dus weer een enorme teleurstelling om te verwerken, pffff, hoeveel klappen ga ik nog krijgen? Ik ben bang dat de gyn er nog één voor me in petto heeft, nl een inleiding! Maar daar zal absoluut nog een discussie over volgen!
Och jeetje Brechtje toch.
Wat een teleurstellingen zeg.
Wordt tijd dat je rust krijgt en vol kunt gaan genieten.
Dikke Bren
Hè Brechtje, wat een teleurstellingen…
Laat dit de laatste zijn, zodat je nu echt kunt gaan genieten.
Ik duim voor je meid!!!
Dikke kus van Esther :**:
Oh Brechtje,
Wat een vervelende spanning…
Kun je niet vragen of je een andere gyn kunt krijgen?
Gelukkig wisselt het bij ons nogal, ik heb bijna nooit dezelfde arts. Aan de ene kant vervelend, maar aan de andere kant ook wel weer prettig.
Hopelijk kunnen ze jullie snel uit de zenuwen halen… :-*
Brennie, wat een heerlijk manneke!! :inlove: :inlove:
Nicje, nog maar 2 dagen!!! Ik vind het zo spannend voor je!
Vandaag met het ZH gebeld. Ik heb het hele verhaal eruit gegooid en heb nu de naam van die vervelende gyn. Ze gaan ervoor zorgen dat ik hem niet meer krijg en ze willen zelfs proberen me telkens dezelfde gyn te geven. Ze kunnen het niet garanderen, maar ik vind het fijn dat ze hun best willen doen. Gister was ik echt enorm verdrietig, in 2 weken tijd heb ik een hoop narigheid over me heen gekregen en ik merk dat ik nog niks een plek heb kunnen geven. Zodra nu weer slecht nieuws komt ben ik gelijk helemaal de weg kwijt, het is gewoon even te veel, maar ja, hopelijk was dit de laatste schok.
Ik duim voor je Nic!!!
Goed nieuws van deze kant.
EINDELIJK mogen we verder. Na ruim 7 maanden op naar poging 2!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Vanmorgen bij de gyn geweest. De cyste is kleiner zelfs, 3 cm.
Ik moet nog wel 1 Lucrin-spuit laten zetten op 5 oktober.
En dan eind oktober mag ik beginnen met Decapeptyl. En de rest volgt daarop. Als alles goed gaat mag ik ergens halverwege nov een punctie en terugplaatsing verwachten :mrgreen:
Deze week krijg ik een overzicht thuis van wanneer wat en waar.
oh Nicje,
JOEHOEPIE !!!
Ben helemaal blij voor jullie.
Zt hier met een smile van oor tot oor!
Dikke kus,
Bren
Wauw Nic, wat GEWELDIG!!!
Gefeliciteerd meid!!!
(misschien wordt het dan wel een verlaat huwelijkscadeau)
Ik ga heeeeeel hard voor je duimen hoor!!!
Dikke kus van mij!
Dat zou dan zeker het allermooiste cadeau ooit zijn denk ik
Oh meid wat heerlijk! Oh ik ben zooooooooooo blij voor je! Ik vind het telkens zo enorm spannend! Echt super dat de cyste weer kleiner is, ik hoop echt dat het nu gaat lukken!!!
Nicje, wil jou alvast heel veel plezier toe wensen op jou dag.
De trouwdag op 6 oktober 2006!!! Geniet ervan!!!
Liefs Linda
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lieve Nicje, heel veel plezier morgen! Ik zal aan je denken!!!