De gezellige kletsmiepen :)deel 4

Hoi meiden,

We hebben de hele dag nog heen en weer gerend om alles af te kunnen krijgen :oops:

Heb de hele avond met mijn vriendinnetje aan de bedankjes gewerkt en nog veeeeeel meer.

Linda, jij bent toch jarig vandaag? Meen dat je dat gezegd had, dat 6 oktober een mooie dag is om te trouwen :wink:

We hebben er erg veel zin in en hopen erg hard dat het weer ons een beetje spaartā€¦ Want zoals het nu tekeer gaatā€¦ :think: Dat vindt mijn kapsel niet goed :mrgreen:

Fotoā€™s volgen gauwā€¦

x Nicje :-*

Lieve Nicje.

Het weer zit jullie niet echt mee, maar laat dat niet je dag verstoren.

Heel veel plezier meid!!

(ik had je gisteren al gesmst)

Dikke kus van Esther

nicje zoals op msn al gezegt enzoooooo een fijne dag vandaag, ow wat zal je het drukjes hebben , ihhi

het weer zit niet echt me ehelaas, maar zo mooie mensen ach komt helemaal goed.

Alle liefs biancaā€¦ :-*

Veel plezier vandaag Nicje en alvast van harte gefeliciteerd!

Meid hoe was het??? Of ben je nu op huwelijksreis? Ik ben zooooooo benieuwd!!!

Zie : Showforum en bij Felicitatie-hoekje

(fotoā€™s) :slight_smile:

Mijn verhaal volgt :mrgreen:

Nicje, supergefeliciteerd met jullie trouwdag!! Ik heb natuurlijk gelijk naar de fotoā€™s gekeken en wauwie hoorā€¦

Ik ben benieuwd hoe de dag verder is gelopenā€¦

En goed nieuws he met de ivf!!! Wow ik ga zo erg voor je duimen!!!

Brechtje, je bent alweer voorbij de 13 weken :shock: Wat gaat dat hard zegā€¦ Ik las ook dat je pech had met de gyn maar dat het opgelost is en je een andere krijgt! Fijn hoor!!!

Hier gaat alles zā€™n gangetje, ik merk wel dat de laatste maanden ingaan. Maar ik zeur niet :wink: Nog maar een paar weekjes werken en dan is het genieten geblazen van mijn verlof!

Liefs Gien!

Haha, ik val over mn toetsenbord heen! Gien al 30 weken!!! Wow! Wat gaat het hard ( bij een ander :wink:

Nicje ik ga fotoƂĀ“s kijken!

Jullie gaan allemaal zo snelā€¦

Ik ben zooooooooo blij te lezen dat het allemaal goed gaatā€¦ die spannende maanden in het begin gelukkig voorbij :dance:

Hier een foto van mijā€¦ :mrgreen:

Hoi Meiden,

Eventjes weer eens van me laten horen.

NICJE, NOG VAN HARTE MET JE HUWELIJK!!!

Wat ben jij een mooie meid zeg!!! Soms heb je een bepaalde voorstelling voor je hoe iemand eruit ziet en jij bent anders dan ik had verwacht. Maar mooi ben je zeker!!! Nu nog een hele mooie buik met een nog mooiere wonder erin!!! Ik gun het je zo.

Bianca, Brennie en weet niet meer wie nog meer :oops: alles oke???

Gien en Brechtje wat gaat het hard bij jullie met de zwangerschappen. Leuk hoor!!!

Hier gaat alles zijn gangetje. Amber inmiddels morgen 7 maanden. Een lange maar slanke dametje. Doet vanalles en nog wat. Zitten, aan de tafel staan voor een paar minuutjes met enige ondersteunin, kletsen mamma en ander brabbeltaal. De sleutels van het nieuwe huis krijgen we a.s vrijdagmiddag. Dus dan wordt het weer erg druk voor zā€™n 1 1/2 maand. De tijd vliegt voorbij.

Wilde even van me laten horenā€¦

Gaat jullie goed he!!!

Liefs Linda

Even een foto van Amber zoals ze nu is.

Liefs Linda

ow lieve meid wat een geweldig damtejte zeg, wat een lieve fotos,

leuk vooruitzicht voor julie noieuwe woninkje, lekker ander stekkie, hopelijk gaat alles naar wens en mogen jullie er graag wonen

hier alles zo zijn gangetje, zonder kindjes zonder zwangerschap nog altijd bij de fertiliteitsarts onder controle en tjaaaaaaaaa verder geen mieuwtjes dus hihih

toedeloeeeeeeeeeee lieve meid, :-*

Hoi hoi,

Hey Linda, wat een mooie fotoƂĀ“s. Volgens mij is Amber een erg vrolijk meiske.

Leuk dat je even van je liet horen. Denk nog vaak aan het begin dat ik hier kwam schrijven Wat vliegt de tijd toch.

Ik wil je heel veel succes met de verhuizing wensen.

Dikke kus,

Brennie en Samuel

Hey cool die fotoƂĀ“s! Wauwie!!!

Nicje hoe staat het ervoor bij jou???

Meiden ik kom voor even afscheid nemen. We gaan verhuizen en verbouwen en ik heb helemaal geen tijd meer om bij te lezen. In december zal ik de draad weer oppikken en weer gezellig meebabbelen, misschien ook soms ff tussendoor.

Allemaal een dikke kus! En tot in ons nieuwe huis :wink:

Linda, wat een mooie meid!! scheetje!! :inlove: :inlove:

Brechtje, wat spannend, de verhuizing, zal een hele onderneming worden, met ons kleine neefje en een kleintje in je buikā€¦

WIj hebben woensdag bloed laten prikken, standaard voor IVF-behandeling. Bloed wordt getest op HIV, Hepatitis en hormoonwaarden worden bepaald.

Dinsdag krijgen we de uitslag en met een beetje geluk, mag ik de 29ste beginnen met spuiten!!! Spannend!!! :pray:

Hoi hoi,

Brechtje, heeeeeeeeel veel succes met je verhuizing en verbouwing, spannende drukke leuke tijden, zorg je wel dat je af en toe rust neemt?

( tja oma bemoeid zich er weer eens mee, hihi).

We spreken elkaar weer in December!!

Nicje, wat spannend weer, ik zal voor je duimen.

Oh trouwens, ik weet niet of je mij de laatste tijd ( maanden) geprobeerd hebt te sms en, maar ik was even afgesloten, oeps. maar dan weet je dat ik ----als je me eventueel smsteā€” niets kon ontvangen.

Dat even terzijdeā€¦

Wil nog wel even kwijt dat je een enorm mooie bruid was, en een mooie meid bent. Ik had steeds in gedachten dat je donker kort haar had, haha.

Hoe ik erbij kom? geen idee.

Nou meiden, veel liefs van Brennie

HƃĀ© Brechtje, heeeeeel veel succes met verhuizen e.d.

En zoals Brennie zegt: Denk wel goed om jezelf meid!!!

Pffff wij moeten er over een paar maanden ook aan geloven.

De verhuizing bedoel ik dan.

Ons huis wordt gesloopt.

Meiden ik ga weer, moest even snel, hihi.

Een dikke kus aan iedereen van mij!

En Brechtje: See you in december!!!

Liefs E :**:

Hihi

Ik kort donker haar, wat grappig dat ik dan blond blijk te zijn haha

En waarschijnlijk ook wat boller dan je denktā€¦

Leuk is dat he, een beeld van iemand maken in je hoofd.

Ik zat vorige week bij de gyn en toen zei er een meisje tegen mij:

Heee, jij bent Nicole

Ik zat heel verbaasd te kijken :eh: :shifty:

Blijkt ze een meisje van een ander forum te zijnā€¦ Das toch ook sterk!! :mrgreen: Ze herkende me van de trouwfotoā€™s.

Ik had me haar ook heel anders voorgesteld, grappig hoorā€¦

OOOh hebben jullie een meeting???

Lijkt me zo leuk, om eens af te spreken met de meiden waar ik mee klets hier op KOKā€¦

Niemand wil/durftā€¦ :cry: :mrgreen:

Brechtje, succes met de verhuizing meid!!

Oh en vergeet in mijn vorige berichtje te zetten, dat we verder mogen met poging 2!!! :dance: :dance: :dance:

Joepie!

Bloeduitslagen waren goed, zondag gaat de 1e spuit erin en 10-11 1e echo. Kort samengevat, als alles goed is hebben we eind nov de punctie.

Spannend, maar wel erg leuk, ik vind het nu niet eng, zoals de 1e keer.

Wauw Nicje, ik kom speciaal voor jou ff kijken en nu lees ik goed nieuws! Heerlijk meissie, tussen de klussen door duim ik!!!