Oh Nicje wat een geweldig nieuws.
Ben reuze blij voor jullie.
Enne wanneer kom je nu een keer thee drinken? Of zijn jullie niet meer zo vaak in het oosten van het land?
Dikke knuffels Brennie
wat is samuel al weer een knul zeg, die foto je avatar :inlove:
Hoi Bianca,
Ja hij is echt al een grote vent hoor. Hij zit bovenaan de groei meter vn het consultatiebureau. Heel appart , heeft hij niet van mij, ik ben maar 1,56 hihi.
Ik stuur nog even een nieuwe foto mee van ons fotomodel, hihi.
Hoe is het met jou meissie? Kun je alles nog aan?
Dikke knuffel Brennie
owww die fotoooooooooooooo van 2 mooie mannen :inlove: :mrgreen:
Maar samuel, wat een koppie zeg, heerlijk hé? Ziet er goed uit hoor, lekker vrolijk blij en gezond .
Met mij oké hoor, nog njiet zwanger maar euhm das niet erg meer, ik voel me goed het gaat goed…
dnak je,
liefs van mij.
Dank je wel meis, nu heb ik twee kerels thuis die naast de schoenen gaan lopen, haha.
Ben wel blij dat het met jou en Andre goed gaat en dat je je goed voelt.
Enne je mag altijd je neefje Samuel komen bezoeken en knuffelen hoor!!
Kus Bren
haha ik weet niet eens waar je woon haha
maar euhm wat nu dan mannetje hoteldebotel van dat ik zeg dat ie er goed uitziet ?
wist ie datnog niet dan ??
hihih
nee hoor 2 mooie mannen die gezegend zijn met jou als mooie vrouw , mooie mama :-*
HIHI Ik woon in Almelooooooooooooo.
Nou ik word er nog verlegen van zeg.
Maar complimenten zijn altijd welkom, haha.
Fijn weekend en tot snel ( in almelo? haha)
Groetjes Brennie
Wauw Brennie wat een enorm mooie foto!!! Echt ongelovelijk! Die oogjes!!!
Hier alles best. Druk, erg druk, maar het gaat erg goed. De muren zijn al mooi, de vloer ligt voor de helft en de badkamer is vandaag geleverd en die staat lekker in de woonkamer om het allemaal handig te maken… Nog 4 weken, dan moeten we verhuisd zijn!
Oh en de kleine lieverd in mn buik laat zich al voelen! Zo leuk! Al die schopjes en draaitjes, heerlijk!
Hoi Brechtje,
Oh meid wat een gedoe zeg,maar over 4 weken, dan is het helemaal af en kunnen jullie heerlijk genieten. Zaaalig!!
En wat heerlijk dat je de kleine voelt zeg, oh wat een mooi moment toch.
zucht. Krijg helemaal de kriebels.
Dikke kussen van ons aan jullie.
liefs Brennie
hey brechtje dus nog druk bezig in huis joh, moet veel gebeuren zeker ,
tja als op het einde alles klaar is kun je reuzetrots zijn en heerlijk genieten.
Heerljk dat je je ukkie al voelt zeg, dat lijkt me zo geweldig gevoel.
Gaat alles ook nog goed ? Hopelijk wel , iig alle succes verder meid zowel met je zwangerschap als jullie huiske,
liefs bianca
FIjn dat het zo goed gaat!!
Zullen we met z’n allen bij Brennie op de thee gaan :mrgreen:
JAAAAAAAh gezellig. Wanneer komen jullie?
als we tom tom hebben zet andré me wel eens af :silenced:
** eng **
Echt waar Bianca ???
Hoelang gaat dat nog duren denk je???
Oh lijkt me erg leuk!!!
ligt almelo dan dicht bij helmond ? nee toch ?
Hahaha Bianca krijgt het benauwd
Nee ligt hier zo’n 2 1/2 uur rijden vandaan, maar we gaan weleens die kant op, kan hubbie me mooi afzetten…
Brennie heeft ONS uitgenodigd voor een kopje thee… dussuh… :mrgreen:
haha, best eng he?
Maar hey, als het hier al klikt na al die jaaaaaaaaren, dan zou het in het eggie toch ook goed gaan?
En in het ergste geval, als er stiltes vallen is er altijd nog een Samuel die de clown speelt, dus komt vast wel goed!!
Is inderdaad wel een eindje bij elkaar uit de buurt zeg, maar zou wel leuk zijn.
Cool idee! Helaas vanaf deze kant ff te druk nu en idd ik krijg het daar ook een beetje benauwd van al heb ik goede ervaringen met het ontmoeten van mensen die ik hier heb leren kennen. Sterker nog, we zijn nu een hechte club
Hier idd een hoop te doen, maar oei wat wordt het mooi! We hebben een nieuwbouwhuis gekocht (vlak na de geboorte van onze vent… ja ja lang moeten wachten!) en nu hebben we dus de schone taak om van het betonnen gedoetje een huisje te bouwen. Maar het schiet lekker op. Dit weekend met 5 tot 7 man gewerkt, ja, dan gaat het hard!!! Ik doe trouwens niks in het huis. Ik regel alles vanaf het oude huis en zorg voor onze kleine vent, dat is het prettigst vind ik. Ik kan toch niet te veel met mn buikie en nu kan ik tenminste elke middag
Haha, er worden hier al heuse afspraken gemaakt.
Spannend.
Wat is het hier ineens weer druk.
Gezellig!!!
Brennie, wat een knappe kerels heb jij toch!!!
Brechtje, wat een drukte he?
Wij moeten in april ook verhuizen… zie nu al tegen de drukte op, maar goed.
Ben op zolder alvast wat aan het inpakken.
Nicje, had ik al gezegt dat je een prachtige bruid was?
Vast wel, hihi.
Bianca, jullie ook al aan de TomTom?
Mijn schoonvader heeft er één.
Die kan in de sigaretaansteker en kan dus in verschillende auto’s worden gebruikt.
Wel handig, want ik ben ook vreselijk met kaartlezen…
En hubbie maar rijden, hahaha.
Vorige week had ik de Russen weer op visite.
Baal…
Maar weer op naar de volgende ronde.
(begint zo langzamerhand mijn lijfspreuk te worden…)
Dikke kus van mij!
gezellig druk he meis,
rothe als dan die rottige bloeding er weer is, ik herken de frustratie, en eerlijk gezegt de laatste tijd is dat meer boosheid,
meis succes jij ook.
:-*
ow ja ook tomtom geval wel zo handig als we verder weg moeten,