Hallo dames,
Hey, een onbekende ineens.
Ik lees eigenlijk altijd even met jullie groepje mee om alle ontwikkelingen te volgen, nieuwsgierig he? En nu na 2 jaar te lezen en schrijven op deze site, wil ik even zeggen dat ik heeeeel veeeeel respect heb voor de meiden die al zo lang moeten wachten en de manier waarmee ze ermee omgaan.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
groeten Nienke
nienke dank je wel wat ontzettend lief vanje,
das wel fijn, mensen die meeleven doen ons goed hoor echt waar, :-*
Zo… Het was even zoeken zeg! Snapte al niet waar ik het moest zoeken…
Zat me af te vragen waar jullie allemaal waren gebleven?! :oops:
Dacht dat niemand meer schreef… Stomstomstom…
Nicje, wat een mooie trouwfoto’s. Je ziet er erg mooi uit hoor! Heb ik nou goed begrepen dat je in oktober bent getrouwd? Gefeliciteerd meissie!
Brechtje en Gien zwanger!!! Wat leuk! Jullie ook gefeliciteerd meiden. Beetje laat, maar goed…
Linda, helemaal aan het genieten en wat is Amber een schatje.
Brennie, wat een lekker ding is dat zeg… Lekker lachebekje… Die ogen…
Nicje, las je bericht. Spannende tijden meid. Hoop en duim dat het gaat lukken voor je.
Juf_Essie, hoe is het?
De rest… Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie.
Dikke knuffel
Jade
hey jade jij bent meen ik ook al een poosje niet hier geweest toch ? leuk je weer eens te zien ( lezen) hoe is het met jou ? alles oké verder ?
liefs bianca
Hey Jade hoe is het???
Leuk Nienke een berichtje! Tja, ik wil ook telkens weten hoe het met iedereen is hier en ben het met je eens dat we diep respect moeten hebben voor de meiden zie al zo lang moeten wachten.
Bianca, ik ben inderdaad een tijdje niet hier geweest. Als ik thuis ben, zit ik zelden achter de pc. En mijn vorige baan was te hectisch om uberhaupt te gaan surfen. Nu weer terug bij mijn oude werkgever, zit alleen op kantoor, dus wat meer vrijheid.
Hoe is het met jou Bianca? Ik las dat je medicijnen aan het slikken was/bent. Gaat het wat beter met je?
Brechtje, Wat je zegt. Alle respect voor die meiden. Hoe is het met jou? Gaat het lekker met je zwangerschap? Wanneer ben je uitgerekend (ben zelf even te lui om te rekenen)?
Zo… Weer even aan de slag.
Liefs,
Jade
Net bij de gyn geweest. Dit keer een aardige vent. Hoera! Geen tijd voor vragen, maar ja, die heb ik ook niet. Binnen 10 minuten sta je buiten, geeft ook niet, hij zei zn naam en was lief voor ons ventje, dus hij scoorde direct 10 punten. Hij wil de bevalling ook het liefst zo normaal mogelijk laten verlopen (hoera, nog eens 50 punten) en ik kreeg een echo (oké nog 10 punten dan maar). De kleine maakt het goed en dat was eigenlijk ook wel wat ik nu verwacht, ik voel de kleine zo heerlijk bewegen, maar toch weer fijn als ze het even bevestigen
Jade ik ben 12 april uitgerekend. Hoe is het allemaal met jou???
Haha, zo win je nog eens wat!
Ik kreeg net een mail van KOK dat ik een ‘Anglelsound’ heb gewonnen!!!
Super he?
Nu maar hopen dat er snel een beebje is waar ik naar kan luisteren :inlove:
Liefs E*
gefeliciteerd es met het winnen van dat ding moge hij snel in gebruik zijn
jade ja druk dan minder kok herkenbaar hoor, ik neem gene medicijnen , ik weet zo ook even niet meer welke ik nam :think: :roll: hihi
euhm ik heb bericht van zkh 14 nov hsg onderzoek en ineens wordt het heel spannenund :?
Essie, zou dat een voorteken zijn als je zo’n prachtig cadeau wint?? Ik hoop het zoooooooooo voor je
Bianca, ik lees net van je HSG volgende week! Spannend!!! Dan spuiten ze alles door of niet met vloeistof om te kijken of er ergens iets verstopt zit of niet? Of haal ik nu iets door de war…
Nicje, jij bent nu toch ook bijna aan de beurt met de 2e ivf poging of niet? Deze maand toch?
Wat een spannende dingen allemaal!
Brechtje, fijn zeg dat je nu een fijne gyn had, hij heeft in ieder geval genoeg punten gescoord Enne succes met het huissie!!!
Jade, leuk om wat te horen! Hoe gaat het met jou en de kleine?
Nienke, je hebt helemaal gelijk… Ik heb zoveel bewondering voor de meiden die al zo lang op hun wens moeten wachten. Het is af en toe zooooooo oneerlijk… Als ik toch kon helpen :hug:
Voor mij wordt het ook wel een beetje spannend. De laatste loodjes zijn begonnen en het eind komt in zicht! Alles gaat goed verder en ik ben erg nieuwsgierig naar onze kleine kruimel…
Meike doet het ook super. Is momenteel een beetje ziek. Heeft vorige week de BMR prikken gehad en heeft daar nu wat last van gekregen. Echt heel zielig… Ze wordt al zo groot…
Liefs Gien
hey lieve gien,
fijn dat alles zo goed gaat met meike, sneu als ze ziekjes zijn van de prikjes, had mijn oppaskindje laatst ook.
Wb HSG onderzoek heb je helemaal gelijk, zien of de eileiders open zijn, dinsdag is het bijna, eindelijk weer vooruitgang. Maar dat over mij.
nicje , jij was al begonnen met spouiten, wanneer is het moment dat jullie mogen voor de punctie en evt terugplaatsing ? Ik denk nog aan je en volg ook zo af en toe je topic bij als zwanger worden langer duurt,
meid knuf voor jou.
Brechtje hoe is juli ehuissie, schiet et al op? Finj dat je een goede gyn hebt dat is zeer zeker belangrijk, zeker in de begeleiding tot een bevalling meis.
jade dus alles goed met jou en je kleintje?
heb je ene leuke fotootjeeeeeeeeeeee
Ik duim voor je Bianca!
Gien jeetje, ik krijg helemaal de kriebels! Al bijna uitgerekend!!! Wat onwijs spannend! Ik kan me die laatste weken zo goed herinneren, zo leuk! Zet hem op meid! Ben je al met verlof?
Die gyn was trouwens eenmalig, tenminste… er werken er 6 bij ons en je krijgt zomaar een gyn, dus volgende keer waarschijnlijk weer een andere, maar ja, we zien het wel.
Met het huis gaat het heel goed! De grote klussen zijn af. We hebben een hele mooie keuken staan en daar ben ik echt heel blij mee! Aan de badkamer wordt hard gewerkt, maar dat doen we niet zelf. Verder nu nog dingetjes als traphekjes ophangen, gordijnen bestellen en de vloer van plinten voorzien. Nog een paar weekjes…
Nicje hoe gaat het bij jou?
Esther gefeliciteerd met je prijs! Enne zoals Bianca het zegt, moge het snel in gebruik worden genomen.
Bianca, nog een dag. Spannend…
Gien, bijna uitgerekend?! Dat wist ik niet!!! Wat leuk! Gefeliciteerd!
Met ons gaat het goed. Jannes heeft een klein griepje te pakken. Hij heeft amper geslapen vannacht. Lag maar te brabbelen en af en toe te huilen. Vind het zo sneu allemaal. Het liefst zou ik de hele dag bij hem willen zijn, maar helaas… Er moet ook gewerkt worden.
Verder groeit hij als kool en is hij lekker actief en vrolijk.
Een ander nieuws… Ook Jannes krijgt een broertje of zusje. Als alles goed gaat zal dit begin juli gebeuren. We vinden het leuk als tussen Jannes en brusje, zoals Gien het noemt, niet al te veel leeftijdsverschil zit. Hoever ik ben weet ik niet, over vier à vijf weken krijg ik een termijnecho en dan zal het duidelijker zijn. Mijn cyclus was nogal heel erg onregelmatig en we hebben heel hard ons best ervoor gedaan. Ben zo blij dat het gelukt is.
Meiden, ik ga weer aan het werk. Ik hoop snel positieve berichten te kunnen lezen hier.
Liefs,
Jade
OOOooooooooooooooooooooh Jade!!!
GEFELICITEERD!! Wat spannend weer… :-*
jade gefeliciteerd met jullie zwangerschap heel veel goeds en succes
ik heb vandaag hsg gehad in mijn ondertekst op de linkklikken kun je info lezen,
maar kort gezegt, ging goed geen pijn nog geenuitslag :mrgreen:
Jade ,
Hartelijk gefeliciteerd!!!
Groetjes brennie
ps. woonde jij niet in zwitserland? of heb ik het helemaal mis.
Jade van harte meid! Wat ontzettend leuk voor jullie!!!
Volgens mij is dat Jewel (in Zwitserland)
Toch :think:
aaaaaah Nicje, dat klopt ,
ik was even in de war, maar de namen beginnen allemaal met een j, haha.
dank je wel meis,
knuf bren
Zwanger Bren?