De gezellige kletsmiepen :)deel 4

hahaha, lijkt er wel op he?

Maar nee. Denk wel dat ik nog steeds last heb van de hormonen, hihi

knuf Brennie

Hoe gaat het hier verder?

Es, schrijf je ook op een ander deel van het forum?

Ben eigenlijk heel benieuwd hoe het nu eigenlijk met je gaat. Eens in de zoveel tijd ben je er om te zeggen dat je weer ongi bent, maar ik wil zo graag weer eens met je kletsen… :wink:

Ik ben inmiddels helemaal lekgeprikt.

Moet sinds bijna 2 weken, 2 spuitjes per dag zetten, omdat ik niet genoeg onderdrukt ben.

Met een beetje geluk word ik binnen nu en 3 dagen ongesteld, en moet ik het ziekenhuis bellen voor een echo en opnieuw starten. Zoniet moet ik het ziekenhuis ook bellen.

Hopelijk word ik optijd ongesteld anders moet ik wachten tot in jan., omdat het ziekenhuis een winterstop heeft… :think:

Hoe gaat het verder met iedereen?

Ik wil naar huis, word gek van mijn werk, heb zin om lekker van het zonnetje te genieten en een stuk te wandelen.

Ga ik denk ik zo ook even doen, in de pauze. (heb mijn wandelschoenen meegenomen uit voorzorg :mrgreen: 8) )

verwijderd

Hoi Es,

Je bent nog niet terug geweest, NOD is geweest, geen goed nieuws vrees ik :?

Hoop het wel heel erg natuurlijk!!

Wij hebben een spannende tijd gehad. Wel of niet verder met deze poging.

Heb nl al bijna 2 maanden moeten spuiten en kon maar steeds niet verder. Ik MOEST ongesteld worden, maar het zat er maar niet aan te komen.

Zondag was de uiterste dag, maar niks natuurlijk. :?

Kreeg na over en weer bellen nog een kans, als ik maandag/dinsdag ongesteld zou worden moest ik bellen en zouden ze bespreken of ik nog verder mocht deze poging.

Maandagavond een beetje bloed. Toch gebeld, beetje gejokt over dat het goed doorgezet was… :angel: :liar:

Dinsdag mocht ik de 1e Puregonspuit zetten (om te eitjes te stimuleren)

Gelukkig werd ik overdag goed ongesteld, dus ben blij dat ik eigenwijs ben geweest hihi :mrgreen:

Als alles goed gaat eind volgende week punctie.

Oh wat zou het een bijzondere oud en nieuw worden als het lukt… :pray: :pray:

Ik hou jullie op de hoogte!!!

Pffff da´s idd dubbel pech! Echt balen! En ik vind het trouwens niks om je voor te schamen hoor! Ik snap wel dat je hubbie het niet aan de grote klok wil hangen, maar aan de andere kant zijn er zoveel mannen met dat probleem! Tenminste, ik ken er nog één. Ik hoop gewoon dat het allemaal helpt en dat jullie wens gaat uitkomen!!!

Nic hoe is het nu? Ongesteld geworden??? ZH gebeld??? Ik vin ut zo spannund!!!

Wij zijn dr weer hoor! Poeh, de verhuizing zit erop! Heerlijk! Het zijn fikse weken geweest, maar het is nu echt bijna af, we wonen iig al heerlijk! We hebben ook weer internet, maakt forummen iets gemakkelijker :wink: Dus vanaf nu kom ik weer lekker meebabbelen!

Oeoeh, mijn duimen draaien weer volop Nicje!!!

Welkom terug Brechtje :wink:

Wij gaan in februari verhuizen!

Heb er echt zin in, maar het zal nog best druk worden dan.

Vandaag is mijn NOD, maar tot op heden nog niks te zien.

Gisteren had ik de hele dag het gevoel dat ik de Russen op visite zou krijgen.

Krampen e.d., maar er gebeurde verder niks.

Ik voel mijn boobs wel, maar de test was negatief vanmorgen.

Ik wacht het maar rustig af.

Hopelijk heeft Sinterklaas de Russen meegenomen naar Spanje…

Ik laat het jullie weten als ik zelf meer weet, maar reken er maar niet op dat het raak is…

Liefs Esther :**:

Spannend Es!!! Duim heel hard voor jullie!!!

Mijn blijdschap heeft heel abrupt plaatsgemaakt voor heel veel verdriet.

Beebje van Rhi is een half uur voor de geboorte overleden. (zie huiskamer)

Ik weet niet goed wat ik met mijn gevoelens aanmoet nu…

Pffff

Pffff, wat is dit erg…

Ik begrijp precies wat je bedoeld met je gevoel Nic…

Ik had het ook al gelezen, ik ga maar niet verder lezen, ik krijg het altijd enorm benauwd van die verhalen! Zo ontzettend erg!

Es ik duim voor je hoor, meissie, het zou zo leuk zijn!!!

Verstandig meis… :wink:

Moet jij ook helemaal niet mee bezig zijn!!

Voel je je verder ok? Al een mooie buik aan het vormen? :inlove:

Trouwens ook ergens gelezen dat Gientjuh op het einde loopt…

Pff wat gaat het toch hard zeg…

2e spuit erin (nog minimaal 6 dagen te gaan = 18 spuiten :shock: :shifty: )

Hoi hoi.

De Russen zijn er weer…

Maar weer op naar de volgende ronde.

Liefs Esther

Getver… :? :x

Waarom nou… :cry:

Ik hoop zo ontzettend hard dat de operatie verschil maakt.

Misschien gaat het daarna veel sneller!

Ik wil weer een keer goed nieuws horen hoor!!

Word zo verdrietig van al die nare berichten :cry:

Oef Es, wat onwijs balen toch! He bah, ik wil zo graag dat jullie ook alles mogen meemaken!

Nicje, hoe gaat het nu met jou? Voel je je goed? Wanneer heb je weer een afspraak in het ZH?

Hier gaat alles prima. Al een fikse buik, hij groeit nu echt veel sneller dan de vorige keer. De kleine is lekker aan het trappen, dus dat is wel heel erg leuk. Verder ben ik moe, maar ja, als dat het ergste is! Dus weer lekker aan het genieten!

Jemig Gien alweer bijna aan het bevallen, wat spannend!!!

Ja hier kan het elk moment gebeuren :mrgreen:

Ben flink van de wap geweest door het bericht van Rhiannon… Elke keer als er zo’n bericht komt ben ik van slag maar nu komt het wel heel erg dichtbij.

Essie, verdorie. kunnen die russen nou niet 1 x keer effe 9 maanden wegblijven… Bah daar word ik nou ook wel een beetje boos om :twisted:

Nicje, goed van je dat je een leugentje om bestwil hebt gedaan en JAAAAAAAA ik hoop op een oud en nieuw wonder… Oh wat gaan we dan een goed jaar beginnen!!! En dan plannen we Essie er “even” achteraan!!! Beide mama in 2007, ok???

Brechtje, bij jou gaat het ook al zo hard! Hoe voel je je verder??

Meiden, ik denk aan jullie… :-*

Liefs Gien

Daar gaan we voor, en dan nemen we hier Bianca ook ff mee :mrgreen:

(schrijft hier niet zoveel meer, maar moet wel mee :mrgreen: )

Ik ben ook met mijn beste vriendinnetje aan het afspreken, dat we samen zwanger worden…

Dat zou toch wel zoooooo ongelooflijk heerlijk zijn!!! :pray:

Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo, om te kijken of de follikeltjes groeien. Ik heb flink buikpijn, dus das een goed teken. Hoop dat het nu eindelijk eens mag lukken hoor… *zegt ze een beetje ego :angel: *

maar ik lees altijd wel k zie mijn naampjûh ? ihhi

geen idee waar ik mee heen moed maar ik duuref alles :silenced: :mrgreen:

ik lees wel mee, vindt soms moeilijk momenteel te typen, voel me zelf erg goed maar vindt soms ook zulke trieste dingen hier, ik zal snel reagereen weer maar dan even aandachtig.

Die tijd ismomenteel soms te kort voor kok

of ik zla minder op de "sofa"moeten zitten :mrgreen:

iig ga ik nu lezen waar i k mee heen moet :stuck_out_tongue:

Hahaha je moet met Es en mij mee naar HET topic :wink: :wink: (zwanger zijn)

Daar gaan we voor :wink:

ow dat durf ik wel

:mrgreen:

goed idee eig hihi