De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

Ik kwam nog even een laatste keer voorbij :slight_smile:

Klaproos succes met het googlen over dat heerlijke onderwerp :lol:

Tot morgen weer!

Trusten!

@Karin1981 wrote:

als ik ff een maand aan de pil wil beginnen wanneer moet ik ook alweer beginnen :think:

Volgens mij op de eerste dag van je menstruatie…

Hee Elle, balen meid… :hug:

@Karin1981 wrote:

@Meggie wrote:
@Karin1981 wrote:
@Moon78 wrote:
@ Karin: Op de dag dat je ongesteld wordt dan start je met de pil.

Waarom beginnen by the way???

Jaaaaaaaaaaaa meeting van de ei- rammelaars lijkt me geweldig!!!

Meggie: Denk dat je 4 wkn onderweg bent, gokje.

Groetjes Moon.

misschien als ik maand slik daana wee stop er een beetje meer regelmaat in kom :think: of is dat nie slim volgens jullie

Mijn eerlijke mening… ik zou het niet doen. Ik denk niet dat het helpt om de regelmaat erin te krijgen. Ik zou het nu gewoon afwachten. Elle was deze keer ook na 26 dagen terwijl ze daarvoor ook een hele lange cyclus had. Ik zou het in ieder geval niet doen :-*

ok op jou advies doe ik het niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik slik nu wel braaf teunisbloem pillen

Ja, bij mij was inderdaad mijn vorige cyclus 43 dagen en nu 26. Nog een paar daagjes erbij en dan regelmatig (of gewoon niet en dan zwanger :smiley: ) en dan ben ik blij. Maar wat ik bedoelde te zeggen; het kan dus eerst heel lang en dan heel kort.

Zouden die teunisbloempillen helpen? Wie heeft er ervaring mee?

En oh ja: ik vind jullie allemaal lief dat jullie even luisteren naar mijn geklaag :-*

@Klaproos wrote:

Hee Elle, balen meid… :hug:

Sja, meikindjes zijn ook heel leuk…

Ja daar kan ik over meepraten :inlove:

Maar ga nu douchen en slapen, welterusten!!

Trusten! Ik ga ook.

@Meggie wrote:

Nou net kwamen de waterlanders weer hoor toen manlief belde :wink:

Maar Chelleke: mijn schildklier wil wat te snel werken (niet zo vreemd dat aankomen dan ook zo lastig is). Het afgelopen jaar was mijn waarde wel weer oké maar omdat mijn cyclus weer raar werd toch maar weer bloed laten testen. En zoals iedere keer wijkt het één wel af en het ander niet. Dus geen reden om verder te handelen (althans dat vindt mijn huisarts).

Ik ga na de vakantie eens kijken hoe ik het aan kan pakken om een andere huisarts te krijgen.

Manlief wil dat ik preventief tamiflu meeneem op vakantie… ook al heb ik gezegd dat ik dat niet krijg hij wil dat ik toch alles probeer om het te krijgen. Ik snap hem ook wel, hij maakt zich zorgen maar hij vraagt eigenlijk iets wat ik niet voor elkaar kan krijgen.

En ik moet van hebben nog een zwangerschapstest halen, die met het termijn erop hahaha. Zo lief eigenlijk.

Nou ja ik ga straks echt eens wat doen hier want zit al de hele ochtend lui op mijn kont hahaha.

Ik ben blij dat ik hier even mijn hart kan luchten hoor. Het voelt soms wat ego :oops:

ik lees dit net en tamiflu mag je niet gebruiken als je zwanger bent of zwanger wilt worden.

Goedemorgen dames!

Nou om 7:00 stond ik naast m’n bed haar. Bruis van de energie hahahaha.

Maar de test is gedaan en…

:smiley: dit had ik eigenlijk niet verwacht. Want als de eisprong en bevruchting is geweest wanneer ik denk dat het is dan duurt dat nog 2 a 3 dagen namelijk… Maar ben er wel blij mee hahaha. Ik ben nu helemaal benieuwd hoe ver ik ben :smiley:

Poeizie je had dus gelijk :dance: :dance:

Bianca: bedankt dat je het even meldt, ik heb het ook aan mijn man gezegd (die maakt zich er vooral druk om namelijk).

Elle: je mag hier zoveel klagen als je wilt meid!

JAAA MEGGIE!!

gefeliciteerd zeg!! ik kwam ff kijken hoe het was met jullie! en wat een nieuws hier!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@Formally known as Vuegje wrote:

JAAA MEGGIE!!

gefeliciteerd zeg!! ik kwam ff kijken hoe het was met jullie! en wat een nieuws hier!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Dank je wel!!!

Hoe gaat het met jou? Jullie zijn toch ook al begonnen?!

Prachtige test :dance: :inlove:

JAAAAAAAAA!!! ik zei het toch, ik zei het toch! :dance: :inlove:

dus hup bellen met die hap!

dit was toen bij mijn zus 3,5 jaar geleden(jeetje wat gaat de tijd hard :think: ) de reden voor een echo :mrgreen:

jeetje ik ben volgens mij net zo door het dolle heen als jij :lol:

het voelt gewoon alsof ik de lotto heb gewonnen

Zie je, gewoon al meer dan 3weken zeg! :dance: :dance: :dance:

Zei het toch!!!

Hahaha nou ik ben door de assistente van de verloskundige alweer van de 3+ wolk afgegooid hoor… ik en assistentes gaan niet samen denk ik de komende maanden :x :lol:

Die test was niet betrouwbaar :snooty: :think: :evil: :hand: :slight_smile: nou dan toch lekker niet volgens hun. Het bewijst vooral dat ik HCG in voldoende mate aanwezig heb. En het scheelt echt dan maar 2 dagen duss :stuck_out_tongue: (ik steek mijn tong nu heel lang uit).

Maar ik heb 31 augustus om 18:00 mijn eerste afspraak en als ik het goed begrepen heb van de site dan ook een echo. Lijkt mij sowieso wel zinvol om dan te doen om te kijken hoever ik eventueel al ben voor zover dat dan te zien is. Manlief kan dan ook lekker mee.

Ik moet nog wel even de intakeformulieren invullen via internet, geldig ponsplaatje hebben (maar die heb ik al geloof ik), verzekeringspasje meenemen, nadenken over nekplooimeeting of wij dat willen (moet het zelf betalen). Kortom genoeg om nog over na te denken.

Ik vind het zo leuk dat jullie zo blij voor me zijn :smiley:

Maar eh praat vooral ook gerust verder over het rammelen van jullie eierstokken hoor!! Daar is dit topic uiteindelijk voor toch :smiley:

Meggie: mooi zon positieive test hoor!! super

Misschien heb je hier nog wat aan

Testuitslag:

Niet zwanger: niet zwanger.

Zwanger 1-2: zwanger, de bevruchting heeft 1-2 weken geleden plaats gevonden. Volgens de huisarts 3-4 weken

Zwanger 2-3: zwanger, bevruchting heeft 2-3 weken geleden plaats gevonden. Volgens de huisarts 4-5 weken.

Zwanger 3+: zwanger, bevruchting heeft meer als 3 weken geleden plaats gevonden, meer als 5 weken zwanger…

(bepaling huisarts is met een cyclus duur van 28 dagen…

Pffff wat een muts zeg die ass. :roll:

Ik steek met je mee :stuck_out_tongue:

Sabje: dank je wel, zo staat het inderdaad in de bijsluiter maar ja ik ga me er niet druk om maken.

@Chelleke wrote:

Pffff wat een muts zeg die ass. :roll:

Ik steek met je mee :stuck_out_tongue:

Hahaha dank je :slight_smile:

Ik las in jullie stopperstopic Chelleke dat je nog niet echt iets voelt maar niet alle zwangerschappen zijn hetzelfde hè :slight_smile: Ik zou het zo leuk voor je vinden!