De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

@Meggie wrote:

@Klaproos wrote:
Ja effe… ik moet nog even bijkomen hoor hahaha!

En alles (hallloooo 8 pagina’s) bijlezen… :eh: :wink:

Ga jij maar lekker bijlezen meid, ik mistte je hier al. Maar heb al in de gaten dat ik jou voortaan dan gewoon even een berichie moet sturen :smiley:

Lijkt me goed plan ja, ik dacht alleen steeds van: “oh… nog niks nieuws bij de rammelaars…” :wall:

Hihihi en ik had al gekeken of je onlangs nog online was geweest, zag wel dat je gereageerd had bij de stoppers en snapte er niks van. Maar voor de volgende keer :slight_smile: Jouw ongi is helemaal weg?

@Karin1981 wrote:

@Moon78 wrote:
Karin, ik zou gewoon mijn lijf zijn gang laten gaan. Ik heb 14 maanden BV gegeven en werd pas 9 mnd na de bevalling voor het eerst weer ongesteld. Pas na het stoppen van de BV kwam er regelmaat in. (Sinds afgelopen januarie dus) En voordat ik de pil gebruikte zat er weinig regelmaat in.

was het bij jou na het stoppen met de bv ook erg onregelmatig? :think:

Weet ik eigenlijk niet. Mijn cyclus varieert nu tussen de 28 en 35 dagen. Sinds een paar maanden, daarvoor eerlijk gezegd niet op gelet, was er niet zo mee bezig.

@Moon78 wrote:

Karin, ik zou gewoon mijn lijf zijn gang laten gaan. Ik heb 14 maanden BV gegeven en werd pas 9 mnd na de bevalling voor het eerst weer ongesteld. Pas na het stoppen van de BV kwam er regelmaat in. (Sinds afgelopen januarie dus) En voordat ik de pil gebruikte zat er weinig regelmaat in.

Ja klaproos dat krijg je nu als je niet regelmatig op KOK bent!!! :mrgreen:

Begin nu langzaam aan ook verslaafd te raken, vriendlief snapt er niets van. :mrgreen: :mrgreen:

Hoezo niet regelmatig?? :snooty: Ik lees de posts vanuit mijn mail! En als daar niks meer binnen komt omdat er een nieuwe topic is gestart…ja dan mis ik ineens weer 8 blz :frowning: en was gister de hele dag op Ameland en toen is de helft geschreven haha… die pagína’s tikken aan!

Hihihi de topic starter zal in het vervolg een “nieuw topic alert” sturen naar Klaproos :wink:

Dames ik ga even 2 appels schillen, dan kunnen we de nacht weer doorkomen!

@Meggie wrote:

Hihihi en ik had al gekeken of je onlangs nog online was geweest, zag wel dat je gereageerd had bij de stoppers en snapte er niks van. Maar voor de volgende keer :slight_smile: Jouw ongi is helemaal weg?

Ja klopt ja, die topic gaat niet zo snel als hier hahaha!

Maar inderdaad, ben al niet meer ongi sinds woensdag en we klussen wanneer we zin hebben :stuck_out_tongue: vanaf nu even flink om de dag wel om mn ei niet weer mis te lopen… want dat was de vorige maand niet goed gegaan…

@Meggie wrote:

@Moon78 wrote:

Ja klaproos dat krijg je nu als je niet regelmatig op KOK bent!!! :mrgreen:

Begin nu langzaam aan ook verslaafd te raken, vriendlief snapt er niets van. :mrgreen: :mrgreen:

Mijn man vraagt weleens wat ik aan het doen ben en dan zet ik een grote grijns op en dan weet hij al hoelaat het is :dance:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hier precies hetzelfde hoor

en dan een diepe zucht

hiernaast heb ik ook nog een augustus 2007 forum

waar we met een groepje meiden van kok naartoe zijn gegaan

lekker prive en intiem

voor sommige was het op kok namelijk best moeilijk bij te houden en al die toppics van elkaar te onderscheiden en sommige hadden last van pottekijkers dus is het zo goed geregelt

maar kok blijft verslavend :smiley:

Ja geintje, volgens mij ben je vaker on-line dan moi. :lol:

Fijne dag gehad op Ameland? Ben zelf nog nooit op de eilanden geweest. Ja en je kan natuurlijk ook niet weten dat er al zoveel gekletst is, inmiddels 10 pagina’s.

@Meggie wrote:

Hihihi de topic starter zal in het vervolg een “nieuw topic alert” sturen naar Klaproos :wink:

Dames ik ga even 2 appels schillen, dan kunnen we de nacht weer doorkomen!

Hee het zijn er nu al twee, een appel voor de kleine en een appel voor jou! :mrgreen: Hoe voel je je nou dan? Zorg goed voor jezelf hè! :-*

En die alert lijkt me een goed plan! :oops:

@Moon78 wrote:

Ja geintje, volgens mij ben je vaker on-line dan moi. :lol:

Fijne dag gehad op Ameland? Ben zelf nog nooit op de eilanden geweest. Ja en je kan natuurlijk ook niet weten dat er al zoveel gekletst is, inmiddels 10 pagina’s.

Ik vatte het niet als kritiek op hoor :lol:

Ameland was heerlijk, de hele ochtend hadden we regen, en we hadden fietsen gehuurd dus meteen maar poncho’s erbij gekocht whaha, het zag er niet uit! Keiharde tegenwind een groep van 8 volwassenen en 5 kinderen achter elkaar met gekleurde poncho’s door de duinen op de fiets over de schelpenpaadjes :stuck_out_tongue: 's middags een heerlijke strandwandeling kunnen maken, schelpjes zoeken enz… was leuk! En toen scheen de zon ook volop!

Nou klaproos, klinkt heerlijk. Ik wil ook vakantie!!! Over 2 weken is het dan zover, nu nog een midweekje weg boeken.

Vriendlief slaakt een diepe zucht: Ik zit met een big smile achter de pc.

@ Klaproos: Goed je slijm in de gaten houden hè! Daar heb ik het wederom weer aan gezien.

Je dag op Ameland klinkt ondanks alles toch leuk!

Ik voel me verder eigenlijk nog wel goed. Moe, zere borsten (ze zijn ook al groter geworden, dat zag mijn man al vrij snel ;)) en eigenlijk al vanaf de eisprong etc. last van buikkrampjes van links naar rechts en weer terug. Niet de hele tijd maar af en toe.

Maar verder nog niets te klagen :wink: Het motiveert me nog even extra om goed te eten. Drinken blijft lastig maar ook daarin doe ik mijn best en slik ook vitaminietjes voor de zwangere vrouw.

Ik vind het ook allemaal wel eng, bang dat het fout gaat ofzo. Maar ja daar denk ik maar niet aan.

@ Moon: hahahaha zo herkenbaar. Ik zit hier ook weleens te lachen, te zuchten of heel serieus te kijken als ik wat lees of schrijf en hij zegt dan wat is er toch allemaal, waarom doe je dat haha

@Moon78 wrote:

Nou klaproos, klinkt heerlijk. Ik wil ook vakantie!!! Over 2 weken is het dan zover, nu nog een midweekje weg boeken.

Heb geen vakantie dit jaar helaas…

Mijn vriend heeft het gevoel tegen een muur te ouwehoeren :mrgreen:

@Klaproos wrote:

@Moon78 wrote:

Hahahaha :smiley: die van mij ligt (voor de verandering) op de bank te snurken. Hij werkt ook veel te hard.

Welterusten allemaal, Moet nu echt gaan slapen, morgen is het om 6 uur alweer dag voor mij.

@Meggie wrote:

@ Klaproos: Goed je slijm in de gaten houden hè! Daar heb ik het wederom weer aan gezien.

Je dag op Ameland klinkt ondanks alles toch leuk!

Ik voel me verder eigenlijk nog wel goed. Moe, zere borsten (ze zijn ook al groter geworden, dat zag mijn man al vrij snel ;)) en eigenlijk al vanaf de eisprong etc. last van buikkrampjes van links naar rechts en weer terug. Niet de hele tijd maar af en toe.

Maar verder nog niets te klagen :wink: Het motiveert me nog even extra om goed te eten. Drinken blijft lastig maar ook daarin doe ik mijn best en slik ook vitaminietjes voor de zwangere vrouw.

Ik vind het ook allemaal wel eng, bang dat het fout gaat ofzo. Maar ja daar denk ik maar niet aan.

@ Moon: hahahaha zo herkenbaar. Ik zit hier ook weleens te lachen, te zuchten of heel serieus te kijken als ik wat lees of schrijf en hij zegt dan wat is er toch allemaal, waarom doe je dat haha

Ik hou het heus in de gaten, maar vorige maand niet gespot gewoon!

Meisje het gaat niet fout, dat voel ik! Wel gaaf hoor dat je er ook serieus over gedroomd hebt! Ik had vorige maand de hele tijd al het gevoel dat het niet raak zou zijn… maar je word onzeker doordat je overtijd bent he… ga je toch hele tijd lopen testen. Deze maand doe ik dat niet weer zo… :thumbup:

Moon: slaap lekker!

Klaproos: Hihihi nou ja ik dacht ik zeg het toch nog een keer van het slijm :thumbup: ik weet dit dankzij Lotte :thumbup:

Maar snap dat je niet zo vaak meer gaat testen. Ben benieuwd :slight_smile: Jouw NOD is het weekend dat ik terug kom van vakantie dus hopelijk ga ik dan leuk nieuws lezen :-*

Zowiezo zijn er meerdere waarvan ik positieve testen hoop.

Helaas ga ik er vandoor, morgen op tijd eruit (niet zo lastig als je standaard rond 5:00 wakker bent :roll: al een paar weken lang).

Slaap lekker!!!

@Klaproos wrote:

@Moon78 wrote:

Dagje (s) weg is toch ook een beetje vakantie?

Hier de laatste weken alleen maar veel gewerkt.

ik ga pas 4 september op vakantie

We genieten er ook volop van van het beetje tijd dat we echt samen hebben!

Een ieder die gaat slapen, slaap lekker!! :-*

Ik ben aan het googlen over slijm