De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

eerste dag van je menstruatie , als je helderrood bloedverlies hebt

@Meggie wrote:

@ Klaproos: joehoe waar ben je?!?! Ik mis je hier in het topic hoor! Inmiddels alweer aan de klus?!

@ Moon: fijn dat hoofdpijn is afgezakt! fijn om te horen dat ook jij niet misselijk bent geweest :slight_smile:

@ poeizie: hihihi moeders :slight_smile: heb je vanavond nog wat kunnen schilderen?

@ elle: balen meid! 26 is wel weer erg kort joh. En zelfmedelijden mag je hebben hoor :slight_smile:

Ik had de verloskundige praktijk gebeld vanmiddag rond 17:30 maar de praktijkassistente moest even overleggen vanwege mijn rare cyclus. Maar goed ik ben net terug gebeld door die vrouw dat ze nog niet heeft kunnen overleggen en dat morgen doet en mij dan 's middags terug belt.

Wat ik me trouwens afvroeg, hoe tel je vanaf een normale cyclus. Tel je het aantal weken vanaf de eisprong, innesteling of vanaf je laatste menstruatie?

Ik word namelijk lichtelijk geirriteerd dat ik vandaag al 2x heb gehoord dat het nog zo pril is en zo kort. Alsof het dan minder bestaansrecht heeft ofzo… ik snap dat ik vroeg ben maar dan nog moet ik dan maar wachten tot september ofzo? Mijn man zegt dat het mijn hormonen zijn en dat zal ook wel. Is het dan zo vreemd om te bellen zodra je een positieve test hebt? Zo ja dan moet de verloskundige haar website aanpassen want daar staat dat namelijk wel…

Voel me echt opstandig vandaag… :oops:

Ik vond het al zo stil in mijn inbox… nieuwe topic dus, ben 8 blz aan het bijlezen (waarom bedenk ik me dat dan niet eerder?)

MAAR MEGGIE!!! :clap: :clap: :clap: Ik zat net gewoon te gillen hahahaha!! Gefeliciteerd meid!!

Met zo’n cyclus en dan in 1x raak! GEWELDIG!! :-* :-* :-*

Ik zei toch dat die vermoeidheid een teken was :dance: :dance: :dance: WHOEHOE!! En nou huil ik :mrgreen: Haha! Nou kom je vanzelf wel wat aan hoor hihi! Oh yes!!

Ben blij voor je !!

Jeetje Karin dat is een lastige vraag… ik ben al jaren pilloos. Ik dacht uiterlijk de 7e dag van de menstruatie en anders zodra die gestopt is, maar dat is graven in mijn geheugen hoor :slight_smile:

Staat het niet in de bijsluiter?

@poeizie wrote:

Hahaha nou hieruit blijkt dat mijn kennis over de pil inmiddels gedaald is tot het nulpunt hahaha.

@ Karin: Op de dag dat je ongesteld wordt dan start je met de pil.

Waarom beginnen by the way???

Jaaaaaaaaaaaa meeting van de ei- rammelaars lijkt me geweldig!!!

Meggie: Denk dat je 4 wkn onderweg bent, gokje.

Groetjes Moon.

Zijn we allemaal tegelijk of zo???

ik denk dat je een 3+ krijgt meggie

ergens voel ik dat … fibeeeee fibeee fibeee (of is het nou vibe? :think: )

@Klaproos wrote:

@Meggie wrote:
@ Klaproos: joehoe waar ben je?!?! Ik mis je hier in het topic hoor! Inmiddels alweer aan de klus?!

@ Moon: fijn dat hoofdpijn is afgezakt! fijn om te horen dat ook jij niet misselijk bent geweest :slight_smile:

@ poeizie: hihihi moeders :slight_smile: heb je vanavond nog wat kunnen schilderen?

@ elle: balen meid! 26 is wel weer erg kort joh. En zelfmedelijden mag je hebben hoor :slight_smile:

Ik had de verloskundige praktijk gebeld vanmiddag rond 17:30 maar de praktijkassistente moest even overleggen vanwege mijn rare cyclus. Maar goed ik ben net terug gebeld door die vrouw dat ze nog niet heeft kunnen overleggen en dat morgen doet en mij dan 's middags terug belt.

Wat ik me trouwens afvroeg, hoe tel je vanaf een normale cyclus. Tel je het aantal weken vanaf de eisprong, innesteling of vanaf je laatste menstruatie?

Ik word namelijk lichtelijk geirriteerd dat ik vandaag al 2x heb gehoord dat het nog zo pril is en zo kort. Alsof het dan minder bestaansrecht heeft ofzo… ik snap dat ik vroeg ben maar dan nog moet ik dan maar wachten tot september ofzo? Mijn man zegt dat het mijn hormonen zijn en dat zal ook wel. Is het dan zo vreemd om te bellen zodra je een positieve test hebt? Zo ja dan moet de verloskundige haar website aanpassen want daar staat dat namelijk wel…

Voel me echt opstandig vandaag… :oops:

Ik vond het al zo stil in mijn inbox… nieuwe topic dus, ben 8 blz aan het bijlezen (waarom bedenk ik me dat dan niet eerder?)

MAAR MEGGIE!!! :clap: :clap: :clap: Ik zat net gewoon te gillen hahahaha!! Gefeliciteerd meid!!

Met zo’n cyclus en dan in 1x raak! GEWELDIG!! :-* :-* :-*

Ik zei toch dat die vermoeidheid een teken was :dance: :dance: :dance: WHOEHOE!! En nou huil ik :mrgreen: Haha! Nou kom je vanzelf wel wat aan hoor hihi! Oh yes!!

Ben blij voor je !!

Hahaha dank je :):):slight_smile: Wel lief je reactie! Ik strooi even wat hormoontjes naar jou :: :: :: :: :: :: :: :: en iedereen die het nodig heeft natuurlijk :slight_smile:

Ik kom zeker nu wel wat aan ik kijk er al naar uit.

Jij bent de volgende hoor! Samen met Jannigje, Belly, Chelleke, Lotte en Elle :smiley:

@Moon78 wrote:

Groetjes Moon.

misschien als ik maand slik daana wee stop er een beetje meer regelmaat in kom :think: of is dat nie slim volgens jullie

Hahaha nou we kunnen wel even een polletje maken :stuck_out_tongue:

Ik ga er geen beweringen over doen hoor :slight_smile:

En Moon we zijn inderdaad allemaal tegelijk, gezellig hè :smiley:

Ja effe… ik moet nog even bijkomen hoor hahaha!

En alles (hallloooo 8 pagina’s) bijlezen… :eh: :wink:

@Meggie wrote:

@poeizie wrote:

Hahaha nou hieruit blijkt dat mijn kennis over de pil inmiddels gedaald is tot het nulpunt hahaha.

hahahahaha en ik heb al in geen 6 jaar geen pil meer aangeraakt

ben helemaal in to the spiraal :smiley:

maar dat is niks voor een maandje

maar idd waarom 1 maand?

medicatie heeft om te reguleren vaak toch wel meestal 3 mnd nodig voor je een totaal gemiddeld beeld hebt :think:

@Karin1981 wrote:

@Moon78 wrote:

Groetjes Moon.

misschien als ik maand slik daana wee stop er een beetje meer regelmaat in kom :think: of is dat nie slim volgens jullie

Mijn eerlijke mening… ik zou het niet doen. Ik denk niet dat het helpt om de regelmaat erin te krijgen. Ik zou het nu gewoon afwachten. Elle was deze keer ook na 26 dagen terwijl ze daarvoor ook een hele lange cyclus had. Ik zou het in ieder geval niet doen :-*

@Klaproos wrote:

Ja effe… ik moet nog even bijkomen hoor hahaha!

En alles (hallloooo 8 pagina’s) bijlezen… :eh: :wink:

Ga jij maar lekker bijlezen meid, ik mistte je hier al. Maar heb al in de gaten dat ik jou voortaan dan gewoon even een berichie moet sturen :smiley:

@Meggie wrote:

@Karin1981 wrote:
@Moon78 wrote:

Groetjes Moon.

Mijn eerlijke mening… ik zou het niet doen. Ik denk niet dat het helpt om de regelmaat erin te krijgen. Ik zou het nu gewoon afwachten. Elle was deze keer ook na 26 dagen terwijl ze daarvoor ook een hele lange cyclus had. Ik zou het in ieder geval niet doen :-*

ok op jou advies doe ik het niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik slik nu wel braaf teunisbloem pillen

Thnx voor je :: :: :**: :slight_smile: Het zal mij benieuwen! :roll:

Wordt het niet eens tijd dat je je lijstje aanpast?? :stuck_out_tongue: Jij zwanger, Matsjo… (vergeet ik iemand?) Even met koeieletters erin zetten!! :smiley:

Karin, ik zou gewoon mijn lijf zijn gang laten gaan. Ik heb 14 maanden BV gegeven en werd pas 9 mnd na de bevalling voor het eerst weer ongesteld. Pas na het stoppen van de BV kwam er regelmaat in. (Sinds afgelopen januarie dus) En voordat ik de pil gebruikte zat er weinig regelmaat in.

Ja klaproos dat krijg je nu als je niet regelmatig op KOK bent!!! :mrgreen:

Begin nu langzaam aan ook verslaafd te raken, vriendlief snapt er niets van. :mrgreen: :mrgreen:

Nou dat kan ik morgen wel even doen ja.

Matsjo, Bianca, Tweet heeft er ook op gestaan en is ook al zwanger. Ik geloof dat Chelleke op het wachtbankje zit en FKAV (Barbara) is ook al aan de klus hahaha. Lekker groepie hier :slight_smile:

@Moon78 wrote:

Karin, ik zou gewoon mijn lijf zijn gang laten gaan. Ik heb 14 maanden BV gegeven en werd pas 9 mnd na de bevalling voor het eerst weer ongesteld. Pas na het stoppen van de BV kwam er regelmaat in. (Sinds afgelopen januarie dus) En voordat ik de pil gebruikte zat er weinig regelmaat in.

Begin nu langzaam aan ook verslaafd te raken, vriendlief snapt er niets van. :mrgreen: :mrgreen:

was het bij jou na het stoppen met de bv ook erg onregelmatig? :think:

@Moon78 wrote:

Mijn man vraagt weleens wat ik aan het doen ben en dan zet ik een grote grijns op en dan weet hij al hoelaat het is :dance: