Voor iedereen die het nog niet weet:
Hier willen we allemaal graag zwanger worden, maar nu kan/mag/wil het nog niet. De club van ei-rammelaars dus!
Helaas hebben we 1 :**: Bianca haar kindje is met 10 weken en 1 dag overleden. Sterkte Bianca!
En als je iets aangepast wilt hebben dan hoor ik het ook graag.
Wil je ook toegevoegd worden meldt het dan even in dit topic of stuur me een PB dan voeg ik je zo snel mogelijk toe.
Als je toegevoegd wil worden heb ik de volgende gegevens nodig:
Goedemorgen dames! Ik ben er alweer vroeg uit. Straks komt de kapster.
Ik zit op dag 80 van de cyclus en vanmorgen werd ik wakker met het gevoel dat de test morgen negatief zal zijn. Zowiezo kan ik maandag bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek daar ben ik ook wel benieuwd naar. Spannende dagen weer!
Fijne dag allemaal!!!
Meggie :hug:
Mijn NOD is 8 of 10 augustus
Ik ga maandag nog een keer testen als hij dan weer negatief is dan bel ik de ha (als die tenminste niet op vakantie meer is)
@Karin1981 wrote:
Ik ga maandag nog een keer testen als hij dan weer negatief is dan bel ik de ha (als die tenminste niet op vakantie meer is)
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :hug:
Ik meld me ook
@Karin1981 wrote:
Spannend Karin!
@Jannigje wrote:
Ik meld me ook
Hoe is het met je Jannigje? Al minder last van je ribben?
Ik ben zelf weer geknipt dames. Een flink stuk eraf. Dat was ook wel nodig hoor. Ik heb het nu weer lekker vlot.
Vanmiddag de hele middag weg dus tot vanavond weer denk ik
Ik ben der ook!
KArin spannend meis!
Meggie! Lekker zeg je haartje weer kort !
@Meggie wrote:
@Jannigje wrote:HOiIk meld me ook
Hoe is het met je Jannigje? Al minder last van je ribben
Lief dat je het vraagt. gelukkig gaat het met mijn ribben iets beter. ben ook weer aan het werk. Het doet nog wel pijn maar niet meer zo veel pijn.
Hoe is het nu verder met jou?? hoe zit je haar nu??foto :mrgreen:
meldt!!! :mrgreen:
lief dat jullie zo in me geloven
ik moet ook gewoon zo’n tsjakka moment inlassen
IK KAN HET IK KAN HET IK KAN HET!!!
ik weeg op het moment zo rond de 114 kilo en wil naar de 70 kilo toe uiteindelijk
het moet me gewoon lukken in die 2 jaar
hoe ik het doe doe ik het, maar ik moet en zal gezonder een 2de zwangerschap in gaan.
Present. :mrgreen:
Karin, wat een balen zeg.
Hopelijk heb je maandag succes met testen.
Hier volop :twisted:
Ach, nog maar een paar dagen dan zijn we er hopelijk voor lange tijd van af
ohhh karin wat balen zeg
en meggie nog steeds die ijzeren dicipline… super knap hoor
morgen D-day :mrgreen: :kaars:
ik ben zelf morgen aan het werk dus ik hoop dat ik dan 'smiddags leuk nieuws te lezen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
lotte balen he als je zo mega ongesteld bent :thumbdown:
ik heb de laatste tijd altijd als ik rond mijn ei-sprong zit dat ik dan misselijk word en daarna pijn in mijn buik en onderrug krijg
en dan metname vaak aan een bepaalde zijde… de ene keer links en andere keer weer rechts
dus zal dan echt daarmee te maken hebben
vlak voor ik ongesteld word krijg ik altijd hele grote kenmerkende puisten op me gezicht en nek
meestal een stuk of 3… en die doen dan ook zeer
heel vervelend… maar zal er wel bij horen
chelleke 8 aug. is ook al bijna
dat is volgende zaterdag alweer
dan begint voor ons namelijk de 3 weekse vakantie 8)
Ik ben er ook weer
Jannigje: Gelukkig dat het iets minder is. Lang genezingsproces eigenlijk dan voordat je er helemaal af bent. Een foto van mijn haartjes moet ik jullie onthouden i.v.m. mijn privacy maar ik zal ooit nog wel een foto van mezelf laten zien als ik een buikfoto heb ofzo hihihi.
Kimmiej hoe gaat het met jou? Zie je naam hier weer wat vaker Leuk! Gaat het allemaal goed met je?
Poeizie: in 2 jaar kun je veel kwijt raken gelukkig maar te snel is ook niet goed toch? Wel knap dat je het aan durft zeg. Het is zo lastig.
Lotte: zo je bent ongi en dan ook goed ongi… dat heb ik ook meestal als ik een tijdje overtijd ben, alsof je het dubbel krijgt ofzo
Morgen inderdaad D-day ik vind het wel spannend. Het ene moment denk ik ja, het andere moment nee. Maar ik zie het wel. Jullie horen het morgen wel hahaha.
Ik ga zo een beetje rommelen in huis en dan maar weer op tijd naar bed. Ik ben echt zo moe… als ik niet zwanger ben dan mag dit echt wel even onderzocht worden door de huisarts want zo extreem heb ik het nog nooit gehad eerlijk gezegd…
ik vind het zelf ook mega spannend meggie
leef zo met je mee … denk dat ik als de test positief is morgen ik ook even een ronde dansje ga maken in de woonkamer :mrgreen: :dance:
mijn eerste doel is onder de 100 kilo komen
dan heb ik al een hele mijlpaal berijkt
dan zou ik op een gewicht komen wat ik al meer dan 8 jaar niet meer heb gewogen
dus laten we daar eerst voor gaan
over hangent vel maak ik me geen zorgen daar ik dat toch wel heb
ik heb eerder al 140 kilo gewogen dus er is al het eea af
ben nu steeds in gevecht geweest om niet meer aan te komen
hopelijk ben ik nu genoeg stabiel om weer te gaan zakken in gewicht
het is een koolhydraad arm dieet en ik heb die al een keer eerder gedaan en voelde me daar toen heel goed bij en was heel fit
blijkbaar reageer ik dan toch heel sterk op koolhydraten en dat ik misschien daardoor ook nu weer zo veel moe ben
ik ga er iig weer voor!
zo dat was even een ego berichtje van mij uit :mrgreen:
Poeizie, ik heb echt respect voor je.
Het is niet zomaar iets, je bent heel wat van plan.
Maar als je goed gemotiveerd bent ben je denk ik al een heel eind.
Oh dat zou natuurlijk heel goed kunnen (dat je moe wordt van de koolhydraten! Maar ik hoorde gisteren dat je ook weer niet te weinig koolhydraten moet nemen omdat dan je eiwitten (en dus je spieren) dan weer weg gegeten worden.
Een vriendin deed het altijd via Weight Watcher. Daar had zij wel profijt bij.
Ga je dan ook nog meer bewegen of beweeg je al vrij veel?
Mag ik vragen hoe het komt dat je zo zwaar weegt? Is dat ook een gedeelte zwangerschapskilo’s?
@poeizie wrote:
chelleke 8 aug. is ook al bijna
dat is volgende zaterdag alweer
dan begint voor ons namelijk de 3 weekse vakantie 8)
Ja het schiet alweer op :dance:
Maar kan ook 10 aug zijn (als ik van mijn vorige cylcusdagen uitga. Als ik van de l.fase dagen uitga is het de 8e)
Lekker 3 weken vakantie :dance:
Morgen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: