Meggie wat lief dat dat je het vraagt,al kom ik hier niet zoveel ! :oops: :oops: Het gaat hier goed hoor, Rammel op het moment weer lekker! En zit te denken om 01-01-2010 te stoppen met de pil :oops: :oops:
@Meggie wrote:
Oh dat zou natuurlijk heel goed kunnen (dat je moe wordt van de koolhydraten! Maar ik hoorde gisteren dat je ook weer niet te weinig koolhydraten moet nemen omdat dan je eiwitten (en dus je spieren) dan weer weg gegeten worden.
Een vriendin deed het altijd via Weight Watcher. Daar had zij wel profijt bij.
Ga je dan ook nog meer bewegen of beweeg je al vrij veel?
Mag ik vragen hoe het komt dat je zo zwaar weegt? Is dat ook een gedeelte zwangerschapskilo’s?
ja dat klopt maar het is dan ook weer een eiwitrijk en slik daarnaast ook nog de nodige cal/magnesium tabletten
ik hoop dat ik weer meer puf ga krijgen voor extra beweging die ik boven op me werk al heb
loop me een slag in de rondte en ben al blij als ik ff kan zitten
zou een stappenteller moeten aanschaffen dan zou ik zo kunnen meten hoeveel ik loop tijdens me werk
zou ik wel eens willen weten :mrgreen:
Ohhh komt helemaal goed, je weet waar je mee bezig bent gelukkig. Maar daar twijfelde ik ook niet aan hoor
Nou als je op je werk al veel beweegt dan kun je niet meer doen toch…
Dames ik ga lekker slapen. Tot morgen!
Goedemorgen dames!
Zo wat heb ik een slechte nacht gehad zeg. Om de 2 uur wakker, 3x gedroomd over een positieve test en mijn laatste droom ging over mijn werk dus om 8:15 ben ik er uit gegaan. Met hartkloppingen gepiest in een glas, naar de douche, test erbij gepakt en druppeltjes erin… ondertussen naar beneden gelopen voor een klokje en na 2 minuutjes maar gaan kijken alvast en toen…
Mijn man vroeg wel gelijk hoe gevoelig die testen zijn
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: wat super van harte gefeliciteerd
@kimmiejj wrote:
Meggie wat lief dat dat je het vraagt,al kom ik hier niet zoveel ! :oops: :oops: Het gaat hier goed hoor, Rammel op het moment weer lekker! En zit te denken om 01-01-2010 te stoppen met de pil :oops: :oops:
Wat leuk! :dance: :dance: :dance:
@Meggie wrote:
Goedemorgen dames!
Zo wat heb ik een slechte nacht gehad zeg. Om de 2 uur wakker, 3x gedroomd over een positieve test en mijn laatste droom ging over mijn werk dus om 8:15 ben ik er uit gegaan. Met hartkloppingen gepiest in een glas, naar de douche, test erbij gepakt en druppeltjes erin… ondertussen naar beneden gelopen voor een klokje en na 2 minuutjes maar gaan kijken alvast en toen…
Whaaaaaaaaaa Meggie, GEFELICITEERD! Dat is wel een hele positieve! :dance: :dance: :dance:
Ik wil ook! Kun je niet wat :: :: :: :: deze kant uit blazen?
@kimmiejj wrote:
Jeetje zie nu pas je bericht :oops: maar dat duurt gelukkig niet zo lang meer :dance: Mooie datum ook trouwens
@Elle wrote:
Whaaaaaaaaaa Meggie, GEFELICITEERD! Dat is wel een hele positieve! :dance: :dance: :dance:
Ja hij knalt er wel vanaf hè… ik blijf voorlopig ook hier nog lekker kletsen hoor. Wil eerst nog even de veilige weken door voordat ik bij een 9 maanden topic ga praten.
Ik zal even wat strooien…
:: :: :: :: :: :: :**: zeker omdat er hier nog meer stoppers nog lezen/schrijven
Ik realiseer me trouwens dat ik echt ontzettend veel geluk heb gehad. Waarschijnlijk ben ik op dag 63/64 zwanger geworden. Nu gaan mijn duimpjes hard draaien dat het allemaal goed mag gaan… :thumbup: :thumbdown:
@Meggie wrote:
@Elle wrote:
Ja hij knalt er wel vanaf hè… ik blijf voorlopig ook hier nog lekker kletsen hoor. Wil eerst nog even de veilige weken door voordat ik bij een 9 maanden topic ga praten.
Ik zal even wat strooien…
:: :: :: :: :: :: :**: zeker omdat er hier nog meer stoppers nog lezen/schrijven
Ik realiseer me trouwens dat ik echt ontzettend veel geluk heb gehad. Waarschijnlijk ben ik op dag 63/64 zwanger geworden. Nu gaan mijn duimpjes hard draaien dat het allemaal goed mag gaan… :thumbup: :thumbdown:
Ik ga ook voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: , maar dit is zo’n wondertje; dat moet vast wel goed gaan, dat is gewoon voorbestemd. :-*
@Meggie wrote:
:shock: en of hij vet posi is :dance: :dance: :dance:
@Meggie wrote:
@kimmiejj wrote:Meggie wat lief dat dat je het vraagt,al kom ik hier niet zoveel ! :oops: :oops: Het gaat hier goed hoor, Rammel op het moment weer lekker! En zit te denken om 01-01-2010 te stoppen met de pil :oops: :oops:
Jeetje zie nu pas je bericht :oops: maar dat duurt gelukkig niet zo lang meer :dance: Mooie datum ook trouwens
Meggie had jij ook een lange cyclus of heb je 1 overgeslagen :think:
meggie: :shock: :shock: :shock: :dance: :dance: :dance: Wauwww meis gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
Meggie, wat een onwijs goed nieuws.
Je had vrijdag best al kunnen testen, dan was hij ook wel positief geweest
Volgens mij hebben niet veel vrouwen meteen zo’n vet positieve test.
Gefeliciteerd meid, en geniet van je zangerschap.
@Karin1981 wrote:
Nou mijn cyclus rommelde altijd al wel wat, zeker sinds ik gestopt ben met de pil, niet echt een precieze tijd enzo. Tussen de 28 en 45 dagen. Sinds dit jaar was het ineens 63, toen weer 33 en nu bleef het dus ook maar weg en weg… maar ik ben pas rond dag 58 van m’n cyclus onbeschermd gaan vrijen met mijn man dus eerder kan ik niet zwanger geraakt zijn.
Chelleke en Jannigje: bedankt voor de felicitaties!!!
Lotte: Dank je voor de felicitatie, hahaha ja ik had zeker wel eerder kunnen testen… maar ja dat wist ik toen niet. Ik geloof het allemaal nog niet zo hoor… ik schrok gewoon zelfs een beetje hahaha.
@Meggie wrote:
@Karin1981 wrote:
Nou mijn cyclus rommelde altijd al wel wat, zeker sinds ik gestopt ben met de pil, niet echt een precieze tijd enzo. Tussen de 28 en 45 dagen. Sinds dit jaar was het ineens 63, toen weer 33 en nu bleef het dus ook maar weg en weg… maar ik ben pas rond dag 58 van m’n cyclus onbeschermd gaan vrijen met mijn man dus eerder kan ik niet zwanger geraakt zijn.
op welke dag zat je nu dan
maar echt super hoor :dance: :dance: wat zegt je man ervan die wou toch nog wachten?
@Meggie:
:shock:
WHAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD!!!
Nu even rustig aan het idee wennen en hopelijk snel gaan genieten.
Groetjes Moon.
JAAAAAAAA!!! ik zei het toch :dance:
*maakt hier even een vreugde dansje *
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Van harte gefeliciteerd meid…
nou nu maar afwachten hoeveel hcg je had tijdens de test van de ha
Moon en Poeizie bedankt voor de felicitaties!
Ik ga morgen zowiezo de dokter al bellen maar zal vanavond even al mijn vragen op papier zetten. Ik ga ook vrijdag op vakantie dus even kijken hoe dat moet als ik daar ineens kotsmisselijk ga worden… want iets tegen de misselijkheid zou dan wel prettig zijn. Al is het maar voor het geval dat…
Karin: mijn man is blij hoor!! Hij heeft zelf besloten al eerder de rubbertjes te laten liggen dus tsja die consequentie kun je dan kijgen hahaha. Ik heb denk ik op dag 63/64 mijn eisprong gehad. Maar hij is een man van weinig woorden en moet dat nog even laten bezinken Hij begon wel gelijk al met dat ik nu extra goed moet eten en extra vitamines etc. Dus vooral direct praktisch en zorgzaam hahaha.
Meggie, volgens mij mag je als je zwanger bent domperidon gebruiken.
Ik zou als ik jou was dan wel naar de zetpillen vragen, want gewone pillen komen er als je moet spugen weer uit.