De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

@Lotte wrote:

Meggie, volgens mij mag je als je zwanger bent domperidon gebruiken.

Ik zou als ik jou was dan wel naar de zetpillen vragen, want gewone pillen komen er als je moet spugen weer uit.

Dank je wel want ik gebruik dat ook weleens als ik heftige hoofdpijn heb om de opname hiervan te bevorderen omdat mijn maag dan van streek is. Maar je snapt dat ik nu natuurlijk niet zo snel wat neem :slight_smile:

Ik zit me wel af te vragen hoe ik zelf een termijn kan uitrekenen hoelang ik zwanger ben…

Ik ben blij dat ik het hier allemaal kwijt kan want loop dan wel een beetje met het grote nieuws maar we willen het nog niet vertellen.

Ik denk dat je dat in jou geval niet zelf uit kan rekenen.

Daarvoor zal je toch echt een regelmatige cyclus nodig hebben.

Waarschijnlijk wordt er een echo gemaakt om te kijken hoe ver je bent.

Met bloedonderzoek kunnen ze volgens mij ook al zeggen hoe ver je ongeveer bent.

ja daar dacht ik ook al meteen aan lotte

je hebt een hcg waardetabel waar je om en nabij van uit kan gaan hoever je bent

behalve als je een meerling verwacht dan :mrgreen:

Ik ga het morgen gewoon allemaal vragen :slight_smile:

ik zit morgen aan de laptop gekluisterd :mrgreen:

heb lekker 2 daagjes vrij dus alle tijd van de wereld :lol:

meg ik vind het echt zo leuk voor je … :inlove:

@poeizie wrote:

Oh lekker dat je vrij bent!! Ga je nog wat leuks doen of is het gewoon lekker relaxen?

Ik vind het ook zo lief dat jullie allemaal zo blij voor me zijn. Ik zei het net nog tegen mijn man dat ik zo blij ben dat ik het hier kwijt kan.

Tuurlijk kun je alles hier kwijt.

Daar zijn we toch voor. :-* :-* :-*

Ik ben al ruim 4 jaar blij dat ik hier (heel kok) terecht kan. Heb hier al een heleboel dingen meegemaakt.

@Meggie wrote:

@poeizie wrote:

Oh lekker dat je vrij bent!! Ga je nog wat leuks doen of is het gewoon lekker relaxen?

Ik vind het ook zo lief dat jullie allemaal zo blij voor me zijn. Ik zei het net nog tegen mijn man dat ik zo blij ben dat ik het hier kwijt kan.

ligt een beetje aan het weer

ik zou eigenlijk weer verder aan de meubeltjes voor tygo

schuren en schilderen

en tuurlijk kan je hier alles kwijt… that’s where friends are fore :mrgreen:

Ik ben morgen ook vrij, dus ik wacht ook in spanning af.

o kunnen we gezellig samen wachten lotte :mrgreen:

Helaas moet ik werken maar vlieg na mijn werk vol spanning naar de computer om hier te kijken :oops: :mrgreen:

Helaas op mijn werk geen computer om te spieken :twisted:

hmm hier nog geen ongie , morgen nog testen en dan de ha bellen wel een vervangende arts maar goed nu weet ik helemaal niets

Jannigje hoest met je

@Lotte wrote:

Ik ben morgen ook vrij, dus ik wacht ook in spanning af.

Ik ben morgen niet vrij helaas, maar ook ik ben wel nieuwsgierig. Morgenavond meteen kijken als ik thuis ben.

@Karin1981 wrote:

hmm hier nog geen ongie , morgen nog testen en dan de ha bellen wel een vervangende arts maar goed nu weet ik helemaal niets

Jannigje hoest met je

He Karin, wat vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik had dat mijn vorige cyclus; die was opeens 9 dagen langer dan die ervoor. Hopelijk heb je snel alsnog een positieve test of wordt je anders ongesteld, zodat je weet waar je aan toe bent.

ohhh meiden heb ff een paar duimen nodig hoor

mijn zus krijgt dinsdag haar 1ste echo… ze is dan +/- 11 wkn

vind het echt super spannend

11:30 uur is ze aan de buurt en daarna komt ze richting almere om gezellig ff bij de kletsen

ik duim voor goede berichten en mooie foto’s :inlove:

ik ga heel hard duimen :pray:

@poeizie wrote:

ohhh meiden heb ff een paar duimen nodig hoor

mijn zus krijgt dinsdag haar 1ste echo… ze is dan +/- 11 wkn

vind het echt super spannend

11:30 uur is ze aan de buurt en daarna komt ze richting almere om gezellig ff bij de kletsen

ik duim voor goede berichten en mooie foto’s :inlove:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik heb niet bijgelezen

Maar …

MEGGIE GEFELICITEEEEEEEEEEEERD!!!

Laat het beebje maar lekker groeien !

Maar wat is de test duidelijk joh!

Geen twijfel mogenlijk :inlove: :inlove: :mrgreen: :mrgreen:

wat zijn jullie toch schatten

lijkt op dit soort momenten wel een orkest van alleen sambaballen :mrgreen: maar vind het evengoed zo leuk

jongste zus bijna aan bevallen toe en zus na mij bijna 11 wkn zwanger

tis toch een zegen zo’n vruchtbare familie :lol:

@ Jannigje: dus eigenlijk ook al vanaf het moment dat Stein geboren is?

@ poeizie: oh ja nu je het zegt, je ging weer verder met de meubeltjes :slight_smile: Het schijnt wel goed weer te worden.

mijn duimpjes gaan draaien voor je zus. Zo nu pas haar echo met 11 weken. Dat is best wel laat.

oh en je andere zus bijna bevallen, nou wat je zegt, vruchtbare familie hahaha.

@ karin: Spannend hoor. Wat je zegt, nu weet je niets en dat is echt helemaal irritant.

@ kimmiej: dank je wel! Weet je ik heb nog een paar keer de test bekeken vandaag om te kijken of ie nog postief was hahaha.

Ik ben blij dat ik bijna op vakantie ga want dan ben ik alweer 3 weken verder als ik terugkom. Anders kruipt de tijd…