Oh ik ga het lijstje even aanpassen Heb nog even geen zin om dingen te doen (heb net al boodschappen gedaan en weet ik veel waar ik allemaal geweest ben) dus nu even relaxen. Ondertussen even wat drinken.
:-* :-* :-* voor jullie allemaal!
@Meggie wrote:
Ik las in jullie stopperstopic Chelleke dat je nog niet echt iets voelt maar niet alle zwangerschappen zijn hetzelfde hè Ik zou het zo leuk voor je vinden!
Nee klopt, we wachten geduldig :liar: af
wat een doos zeg… hier ook een vette
natuurlijk kan het afwijken… bijv als je een meerling draagd dan gaat je hcg hormoon sneller omhoog natuurlijk
maar die indicators zijn toch erop getest voor ze op de markt kwamen
wat een bullshit allemaal… nouja met 31 aug zie je echt wel wat hoor
en als je moet uitgaan van de test ben je dan minimaal +/- 10 weken
en dan is het zo terug te rekenen wanneer de bevruchting moet hebben plaats gevonden
ennuh rammel evengoed wel door hoor
zeker als ik bedenk dat tygo straks niet meer het kleintje in de familie is
en dan zie ik hem opdrachtjes uitvoeren en lekker kletsen en dan denk ik ohhhh was het alvast maar 2011 :roll:
net ging de deurbel en kwam mijn bestelling binnen van BIS… dus ga straks eens boodschappen doen en dan morgen alvast beginnen
de weekplanner begint op maandag maar van woensdag naar woensdag kan ook natuurlijk :mrgreen:
ik zag al die vrolijke kleurtjes en dacht YESSSS ik heb er zin in!
heb er trouwens ook omega 3 en multivitamines bij gekregen
alleen per week veel te veel … maar goed beter te veel als te weinig
en ze gaan lang mee … heb ik er ook nog wat aan als ik op gewicht ben :mrgreen:
kwam een site tegen bij de afvallers en heb me daar ook aangemeld
heb me voorgenomen om morgen op de weegschaal te gaan staan en dan pas volgende week woensdag weer
ook moet ik even kijken naar een meetlint
ik ben dat soort dingen ook altijd kwijt he :oops:
Jeetje Meggie, wat heb jij toch vreemde zorgverleners :? Die van mij zijn juist erg leuk en aardig!
Hahaha ja die zorgverleners in deze omgeving zijn wat typisch. De gynaecologen die ik gehad hebben zijn ook zo apart. Zo stug.
Ik moet zeggen dat waar ik oorspronkelijk vandaan kom de mensen wel veel aardiger waren hoor qua dokters en in het ziekenhuis enzo. Maar ja ik ga er gewoon vanuit dat die assistente toe is aan vakantie :lol: :lol: :lol:
yesssss… net mijn zwager online
mijn zus komt zo richting almere en gaan we lekker koffie drinken
maar alvast gevraagd hoe het was gegaan natuurlijk
en de echo was fantastisch zei hij dus dat is al een tipje van de sluier
de rest ging ze allemaal vertellen als ze hier was
nou nu ben ik dus helemaal blij he :dance:
Zeg stelletje kletstante’s :mrgreen:
Ik schrok me rot toen ik zag dat ik 5 pagina’s moest lezen.
Meggie, die test zeg toch genoeg.
Laat die assistente maar l*llen.
Jij bent gewoon mega zwanger.
Verder weet ik eigenlijk niet meer wat er allemaal gekletst is :oops:
Maar ik ga nu mijn best weer doen jullie bij te houden
Poeizie: heel veel plezier met je zus!!
Lotte: hahaha ja we hebben weer lekker zitten kletsen
Ik heb trouwens het lijstje een update gegeven, ik vond het zo wel leuk zoals ik het nu gedaan heb MAAR als jullie een andere mening hebben zeg het vooral hahaha.
Ik ga nu echt even de laptop afsluiten om eens wat anders te gaan doen want ik heb nog geen drol gedaan deze middag…
Tot vanavond!
meggie lekker laten lullen je bent gewoon hardstikke ver zwanger
hier wel ongie maar bljft rozig :think: :think: breekt niet echt flink door
chelleke ik duim voor je
Spannend poezie veel plezier
Karin, zou het misschien stiekem toch een innseteling kunnen zijn?
Ik zou trouwens als ik jou was niet voor een maandje de pil gaan slikken.
Ik ben ik oktober me de pil begonnen en ik heb er echt verschrikkelijk veel spijt van.
Na mijn zwangerschap was ik regelmatig, maar nu niet meer. :?
Meggie, ik ga zo naar het lijstje kijken.
Super leuk gedaan Meggie.
Ben ik alleen benieuwd, is dat je eigen test???
Ik heb trouwens net ovu testen besteld.
10 stuks voor 13,99 en dan zitten er ook nog 2 zwangerschapstesten bij.
Het was niet de bedoeling dat ik die testen zou gaan gebruiken deze ronde, maar omdat de vorige ronde zo lang was en ik geen idee heb wanneer ik nu mijn eisprong heb wil ik toch weer gaan testen.
Meggie wat hebben we een speciaal lijstje! Ik wil ook op het derde lijstje
@ Karin: hmmm ben het eens met Lotte, misschien innesteling
@ Lotte: ik snap dat je spijt hebt, nu rommelt het maar wat. En niet gek dat je testen besteld hoor. Het is nu zo lastig te pijlen voor je. En tsja het aanbod is er dus waarom niet?
Oh ja en het is niet mijn eigen test hoor, ik heb het plaatje van internet
@ Klaproos: ik wil ook dat jij daar komt, misschien ook dan nog net een aprilkindje…
Ik ben nu ineens wel erg ingekakt. Ik ging net even wat opruimen boven, vakantiespullen klaar leggen maar voel me ineens zo moe. Had er ineens helemaal geen zin meer in. Dus ga even wat eten (doe eens gek en neem een boterham) en dan even lekker op de bank liggen.
nou volgens mij is het doorgebroken tis nu rood verlies , denk dus cyclus van 45 dagen :roll: hopelijk snel weer minder
Ik wil ook dat klaproos wel bij de april mama’s komt :mrgreen: en ik hoop natuurlijk nog steeds (al is er maar een kleine kans) dat ik daar ook kom.
Karin:balen dat je ongesteld geworden bent
Oh Karin… balen zeg… :hug:
Jannigje; april mama’s bedoel je denk
@ Meggie; lief je berichtje bij de mei/juni stoppers :mrgreen:
@Klaproos wrote:
uhhh ja dat bedoel ik :oops: :oops:
Jannigje; april mama’s bedoel je denk
:lol: :lol: :lol:
Zou wel leuk zijn, jij weet aankomende week al meer zie ik of heb je deze ei niet kunnen benutten door je ribben?
@Klaproos wrote:
Zou wel leuk zijn, jij weet aankomende week al meer zie ik of heb je deze ei niet kunnen benutten door je ribben?ik heb mijn ei een klein beetje kunnen benutten, maar niet optimaal.
Mijn echt vruchbaarste dag (voor zover je dat kan zeggen met mijn cyclus :roll: ) heb ik niet benut :oops: Toen had ik echt veel te veel pijn
Nou spannend dus voor jou!! Wie weet he