De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

Ik zie nu op dag 29 dus ik heb denk ik nog wel een paar dagen te gaan :roll: . Mijn banner stond op 30 dagen

@ Karin: gaan jullie ook al klussen? Ik zag dat jouw stopdatum wel wat later ligt of moet ik dat aanpassen?

@ Klaproos: ik heb in het stoppers topic gereageerd over het slijm hahaha.

@ Jannigje: ik ben benieuwd of je ongi gaat worden :smiley:

Ik heb hier een zwaar snurkende man, echt niet normaal… pff dat wordt nog wat op vakantie. Vorig jaar schopte ik hem naar het andere bed maar nu kan dat niet want mijn schoonouders zijn mee. Oordoppen zijn hier niet tegen bestand hoor!

Ik ga zo appel eten en naar bed. Heb het een beetje gehad voor vandaag… en dat snurken werkt me enorm op de zenuwen… zelfs de tv hard helpt niet :evil:

jannigje, spannend meis ik ga voor je duimen

eeh niet bewust je weet nooit hoe het uitkomt met doompjes

fijn he zon snurkende man

Nou ik vind eigenlijk dat hij eens naar de dokter moet maar ben bang dat er niet veel aan te doen is. Mijn man heeft een hele lichte vergroeiing in zijn neus, kaak en gehemelte (hij heeft te lang in zijn moeders buik gezeten) en ik denk dat het daardoor veroorzaakt wordt. Tsja en om zijn hele gezicht te verbouwen. Maar ik ga het balletje toch maar weer eens opgooien want ik krijg er soms slaneigingen van hihi.

Ik ga naar bed toe meiden! Slaap lekker allemaal en tot morgen!

Goedemorgen!

Goeiemorgen! Hoe voel je je?

We hebben gister overgeslagen :frowning: , hij was moe :shock: Nu hebben we dus niet om de dag gedaan en zoals het lijkt is vrijdag mn ei… :o

Ik ben moe… heb niet zo lekker geslapen maar ja rustig aan vandaag.

Ohhhh balen is dat hè als ze moe zijn… ik heb 1x toen het werk gedaan mocht hij blijven liggen :oops: vond hij niet erg gelukkig.

Maar dan zou ik zeker weten donderdag dan klussen. Sowieso de dag ervoor. En als je ei wat later is dan gewoon zaterdag weer :smiley:

Wel jammer hoor, mannen kunnen soms zo lastig zijn :roll:

Balen dat je moe bent, maar ja, je bent ook net wakker denk? Even bakkie koffie, broodje, stukje fruit en dan gaat het misschien wel weer :thumbup: Slecht geslapen vanwege de warmte?

Ik ga zo naar mn werk, zie jullie vanavond denk ik wel weer!

Ik slaap gewoon al een aantal weken onrustig. Ik word rond 5 uur wakker en slaap daarna niet meer zo lekker. En nu terug naar bed gaan heeft geen zin. Het is ook niet slaperig moe meer hoor, gewoon moe hahaha.

Werkse Klaproos! Ik ga even wat eten en daarna wat doen hier in huis. De laptop gaat even dicht :slight_smile:

Tot vanavond!

Gatsie, snurkende mannen.

Ik heb er helaas ook ervaring mee.

Helemaal als hij alcohol gedronken heeft, dan maakt hij niet uit hoe hij ligt, dan snurkt hij in alle standen :wall:

Karin, balen van je ongi.

Meiden ik ben niet vooruit te branden… kan iemand het huishouden even komen doen :mrgreen:

@ Meggie

Het lijstje is super :inlove:

@ Karin

:hug:

@ Jannigje

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hier geen snurkende man :mrgreen: :dance:

Verder ook weinig te melden eigenlijk.

Wou dat het weekend voorbij was, dan wist ik meer :mrgreen:

Voel verder niks :thumbdown: :wink:

Jeetje wie weet hoeveel zwangeren er zijn als ik terug kom van vakantie :mrgreen: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Ik heb weer even pauze hahaha.

Wat is het rustig hier… :think:

hallo iedereen

dikke knuffel voor meggie balen dat je zo moe bent

ik blijf duimen voor chelleke het is jullie zooo gegund

ik ben niet teleurgesteld hoor dat ik nu ongie ben, kleine hoop maar eigenlijk mag ik ook niet :mrgreen: heb nu de persona die berekent wanneer je vruchtbare dagen zijn en als je dan klust heb je grote kans op zwangerschap dus als je dan niet klust minder kans op. Krijg alleen het stomme batterij klepje niet open :wall: :wall:

klaproos balen dat je man te moe was, anders vandaag morgen en overmorgen :lol: :lol: :lol:

Wat gaan jullie haaaaaaaaaaaaaaard!

ben 3 dagen weinig thuis geweest en heb een hoop bij te lezen!

Straks even doen! :-*

Hahaha ja Kimmiej en het ging zo hard dat het vandaag gewoon rustig is hahaha. Maar goed sommigen zijn ook aan het werk.

Karin: heb je het klepje al open gekregen? Misschien het puntje van een mes ertussen zetten?

Ik zat me trouwens af te vragen of ik nog op moet passen met de zon in Spanje? Iemand die het weet.

Ik heb vandaag voor het eerst sinds lange tijd gewoon een beha aan moeten doen… ik draag ze niet zo vaak omdat ik ze vreselijk vind zitten (en met mijn kleine c vond ik het ook niet nodig) maar mijn borsten zijn nu inmiddels zoveel groter geworden dat die ondersteuning een verademing is. Dan maar een irritant gevoel om mijn middenrif.

Nou ik ga de frituurpan schoonmaken. Vanavond lekker patatjes eten.

En daarna ga ik echt even weer wat doen voor de vakantievoorbereidingen.

Tot vanavond!

@Karin1981 wrote:

ik blijf duimen voor chelleke het is jullie zooo gegund

Dat is lief van je :-*

Is het al met je klepje gelukt :mrgreen:

Meggie

Ik vind mijn B al geen bh aan niet fijn. :oops:

Je kan van de zon een zwangerschapsmasker krijgen, geloof dat je doorvoor moet oppassen, verder weet ik het niet

Hahaha nou Chelleke over het algemeen dragen de meeste vrouwen ook een BH hoor. Maar al vanaf het moment dat ik borsten kreeg en met mijn moeder een BH ging kopen heb ik het zelden aangehad. Ik kan er niet tegen. Maar goed volgens mijn moeder ben ik gewoon apart…

Ik ga eens even zoeken naar de zon en zwanger…

Hihi maakt toch ook niets uit.

Ik ben ook nooit normaal geweest :lol: