De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

@Chelleke wrote:

Hihi maakt toch ook niets uit.

Ik ben ook nooit normaal geweest :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lange leve de rare en aparte mensen :dance:

Meggie; jij was één van de weinigen die vandaag vrij was denk ik! Haha, heb heerlijk gewerkt, mooi klusjes op kantoor gedaan voor de overdracht van mijn taken :wink: Nog twee weken en dan ben ik juf :inlove:

Karin; ja hij moet nu dubbel en dwars er aan geloven! :lol:

hay meiden

ik ben moeeeeeeeee :zzz:

dit is toch geen weer voor een blanke hahahahah

nouja het was wel lekker hoor alleen om dan ook nog dik een uur een rolstoel te moeten duwen is minder

o hemel ik zit hier als een bezetene te gapen

morgen nog 1 ochtend dienst

en dan heb ik vrijdag mijn 1ste avond dienst (hebben 2 uitvallers)

en vond het voor een keer niet erg om in te vallen want daarna heb ik toch 3 weken vrij

nou meiden ik ga maar ff de hondjes doen

en daarna naar bed

me ogen vallen dicht

:-*

Hee Meiden,

Hier ook gewerkt vandaag en nu even …rust. Mijn vriend heeft vandaag gekookt en we hebben lekker buiten gegeten, heerlijk om zo je avond te beginnen.

Meggie: Inderdaad, je moet wel oppassen in de zon. Omdat je hormoonhuishouding varanderd kun je pigment vlekken krijgen (zwangerschapsmasker). Maar het is ook vermoeiend om veel in de zon te zijn en zowiezo niet goed voor je huid (of je nu zwanger bent of niet). Maar even in de zon kan geen kwaad.

Al een beetje aan het opschieten met pakken??

Klaproos: Zo te lezen heb je veel zin in je nieuwe baan!

Poeizie: Slaap lekker uit (voor zover dat lukt met een vroege dienst, ik moet er morgen ook weer om 6:00 uur uit), morgen weer een warme dag!!!

Voor de rest: veel plezier met klussen, want het moet vooral leuk zijn.

Groetjes Moon.

@ Klaproos: lekker is dat hè die klusjes. Maar je hebt een leuk vooruitzicht!

Veel plezier met klussen vanavond :wink:

@ poeizie: pfff het is inderdaad geen weer om rolstoelen te duwen… pffff. Slaap lekker meid!

@ Moon: ja het is echt buiten eet weer.

Ik heb net de auto uitgezogen. Het was nu of morgen maar morgen wordt het helemaal bloedheet dus dan maar nu :slight_smile:

Ik ga nu even wat spullen opruimen en inpakken en dan morgen vroeg op want de auto moet naar de garage om 8:00 voor nieuwe banden.

Maar goed moet nu eerst weer wat voor manlief zoeken (schroevendraaierset en tangen want hij zegt dat ik weet waar het ligt).

En morgenmiddag voor het laatst KOK-ken, dat wordt afkicken hahaha.

Meggie ik ga je echt missen!! :-* Als ik je voor morgen niet meer spreek wens ik je alvast een erg fijne vakantie! Wanneer ben je er weer? :shifty:

Volgens mij is mn ei onderweg ook, krijg weer die menstruatiekrampen als die ik vorige maand had… en weer het gevoel dat mn baarmoedermond naar beneden duwt… :? (herkent iemand dat??) maar nog altijd hetzelfde slijm :think: Maar nu ga ik de hele week nog klussen omdat ik vorige maand waarsch te vroeg gestopt was…

Ik ga jullie ook allemaal missen. Wat moet ik zonder jullie :frowning: :shock:

Ik kom het laatste weekend van augustus weer terug. Waarschijnlijk zaterdag maar kan ook zondag. Dat weten we nog niet.

Ik herken het niet van je baarmoeder maar het kan natuurlijk. Lotte heeft weleens gezegd dat je eigenlijk met 2 vingers naar binnen moet gaan en dan geloof ik ronddraaien met je vingers (Lotte help!) Vervolgens eruit halen en als het dan trekkerig is ben je vruchtbaar. Maar Lotte kan dat veel beter uitleggen hoor :smiley: Ik hoop echt dat het raak is. Ik lees het als ik terugkom. Oh ben zo benieuwd hoeveel er dan zwanger zijn! Kunnen we ons eigen puf-clubje oprichten hahaha.

Ik zit nu lekker aan een appel (corrigeer 2 appels). Ik had nog zoveel meer willen doen maar ja ik moet nodig eens gaan slapen. Morgen weer een dag.

Ik kom morgen nog wel even binnen waaien :slight_smile:

Welterusten!

Nou zo te lezen heb je vandaag hartstikke veel gedaan! :shock:

Nou om nou aan mn baarmoedermond te gaan draaien… :lol:

Maar dan snap ik nog niet waarom mijn slijm niet verandert!

Welterusten iedereen, weet nog niet of ik zo weer bij lees of dat we andere activiteiten gaan houden :slight_smile:

@Meggie wrote:

@Formally known as Vuegje wrote:
JAAA MEGGIE!!

gefeliciteerd zeg!! ik kwam ff kijken hoe het was met jullie! en wat een nieuws hier!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Dank je wel!!!

Hoe gaat het met jou? Jullie zijn toch ook al begonnen?!

tjaa ik zit in de wacht weken he :wink: … mij nod is 13/08! dus nog een weekje + wachten

maar zatedag trouwen we … DUUUSSS ik heb best wel ook andere dingen aan me kop, maar goed zo een beetje afleiding :wink:

hoe is het met jou? hoe voel je je.?

ik ben echt zoo intens moe… goed voorteken natuurlijk, maar kan ook zijn van de trouw te regelen … :think:

we shall see :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@Meggie wrote:

.

Ik herken het niet van je baarmoeder maar het kan natuurlijk. Lotte heeft weleens gezegd dat je eigenlijk met 2 vingers naar binnen moet gaan en dan geloof ik ronddraaien met je vingers (Lotte help!) Vervolgens eruit halen en als het dan trekkerig is ben je vruchtbaar. Maar Lotte kan dat veel beter uitleggen hoor :smiley: Ik hoop echt dat het raak is. Ik lees het als ik terugkom. Oh ben zo benieuwd hoeveel er dan zwanger zijn! Kunnen we ons eigen puf-clubje oprichten hahaha.

Dat was Bianca :wink:

Meggie, als ik je niet meer spreek tot gauw!

Klaproos: nog twee weekjes… heerlijk vooruit zicht…

Ik meld me over een poosje wel weer een keer en anders af en toe ff een kort berichtje zoals nu…

Goeiemorgen!!!

Oh mijn NOD is trouwens 21 augustus :shock: heb ik me dan zo misgerekend?

Meggie fijne vakantie :dance:

Meggie, veel plezier tijdens je vakantie.

Geniet er maar extra van, volgend jaar gaat er een klein hummeltje mee.

@ Klaproos: ik hoop dat je je klusdagen goed kunt gaan benutten en dat dat slijm duidt op je vruchtbare dagen :mrgreen:

@ Vleuge: Fijne trouwdag zaterdag, ik hoop dat je prachtig weer krijgt en dat je er lekker van mag genieten!!

@ chelleke: hoe gaat het met jou?

@Meggie, nogmaals een hele fijne vakantie…

Verder gaat het hier niet zo heel geweldig, maar zo hier op het forum kan en wil ik daar niet over praten. Het is gewoon te prive… Ik ben zo boos, zo ontzettend boos… Ik weet gewoon even niet wat ik nu wel en niet wil tot betrekking met een familielid…

Buiten dat gaat het opzich wel goed hoor, maar ja, soms zit je gewoon ff niet zo lekker in je vel. En dat zal dan wel met bovenstaande te maken hebben, maar goed, het zei zo, moet er ff goed over denken en kijken wat ik er mee doe…

Daarom ben ik er dus wat minder(althans dat probeer ik wel maar ik ben toch wel heel benieuwd hoe het met iedereen ga), dus neem het me niet kwalijk als ik soms vergeet op iemand te reageren…

En je mag best pb’en om te weten hoe en wat maar ik zet het er hier zo niet neer…

Dank jullie wel meiden!

We twijfelen nog een beetje of we het al willen vertellen aan onze ouders. Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Kijk als het misgaat vertel ik het ook dus tsja waarom nu niet… beetje lastig nog :slight_smile: We wachten zowiezo nog een week.

Ik ben bijna klaar met pakken. Straks mijn koffer even opnieuw doen want hij gaat niet goed dicht hahaha.

Als ik hier niet meer kom vandaag, heel veel klusplezier voor iedereen!

Hopelijk kan ik een aantal dames feliciteren als ik terugkom!

Voor degene die nog een vakantie krijgen, hele fijne vakantie!

En Klaproos: heel veel plezier met je nieuwe baan! Succes op de eerste werkdag.

Tot het einde van deze maand!

Liefs

Meggie

En even speciaal voor jou Sabje :hug: :hug: :hug: :hug: :-*

Hou je taai hè meid!!!

Sabje :hug:

Sabje :hug: :hug: :hug:

Hier ook niet echt goed. Ook hier spelen er dingen in de familie (lees schoonfamilie :twisted: :twisted: :twisted: )

Best balen want Marco niet lekker in zijn vel. Ook ik redelijk kort lontje :roll: .

Gelukkig gaat het tussen ons samen wel onwijs goed :inlove: (met Stein erbij) :inlove: