Klaproos, ook hier draaien mijn duimen over-uren voor je!
Ik hoop dat je een mooie echo te zien krijgt!
Jannigje, Beterschap! :hug:
Meggie, idd een bijzonder ‘verhaal’!
Hier ook mooi, warm weer! Ga er dan ook maar ff van genieten!
Morgen ben ik 4 jaar getrouwd en het is al jaren mooi weer op 9 sept. Voor ons huwelijk, op ons huwelijksdag en de 4 jaren erna ook
Meiden, fijne dag! :-*
Kom later voor de uitslag van de echo :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
klaproos: ik denk nog steeds aan je :-
Ik heb trouwens in mijn zwangerschap van Stein tot 14 weken iedere keer bloedverlies gehad. En toen was alles gelukkig ook goed.
Dat hoop ik dus voor jou ook :-
Hier weet ik het echt even niet meer. Vannacht en vanmorgen veel gespuugt. Echt een buikgriepje want zelfs water bleef er niet in.
Nu blijft het er gelukkig wel weer in. Maar jeetje wat heb ik een honger :shifty: .
Mijn moeder vroeg vanmorgen ook al of ik zwanger was. Ik vroeg haar waarom. Zij zegt dat ik al een paar dagen een heel erg kort lontje heb :think: :roll: :oops:
Ik heb me in kunnen houden en heb dus niet getest. En ik hoop dat ik me zeker tot zondag nog in kan houden
Zo, heb hier nog niet veel geschreven, maar zal toch maar weer even wat laten horen :oops:
Jannigje, wat grappig, we hebben dezelfde NOD. :mrgreen:
Beterschap :hug:
Ik heb afgelopen vrijdag last van mijn buik gehad, wat krampen en vervelende steken en hele dag zo’n zeurderige buik. Nu, op nu en dan een zeurend steekje na geen last meer.
Moet me ook inhouden om niet eerder te gaan testen, maar wil het wel proberen uit te stellen tot na NOD. :shifty:
Klaproos, ik zal duimen voor een hele mooie echo!
Klaproos ik denk aan je! Nog even en je weet hoe het met de uk is!
Dank jullie wel! We gaan er zo heen. We weten al van de vorige keer dat het spreekuur zeker een half uur uitloopt.
@Klaproos wrote:
Dank jullie wel! We gaan er zo heen. We weten al van de vorige keer dat het spreekuur zeker een half uur uitloopt.
Irritant is dat hè. Zit je daar weer extra te zenuwen.
Ik ben zo moe maar moet zo toch boodschappen doen. Maar sinds ik zwanger ben voel ik me vaak wat paniekerig en ongeduldig in de supermarkt dus hik er een beetje tegenaan.
Ik weet dat er niks kan gebeuren, hoogstens word ik onpasselijk en val ik flauw maar dood ga ik niet. En toch ben ik gewoon zenuwachtig ervan.
Meer mensen die dit herkennen?
Klaproos, hoe is het gegaan???
Daar was ik ook nenieuwd naar :shifty:
Hopelijk heb je een mooi kloppend hartje gezien
nog steeds geen nieuws :think:
pff ik hoop maar dat alles goed is
klaproos waar ben je??? hoe was het???
Ik weet niet of Klaproos het op prijs stelt maar heb wel een sms gehad over hoe het gegaan is.
Ik denk dat ze nu te druk is met kids naar bed brengen etc.
Ze hebben in ieder geval een hartje zien kloppen. De rest van het verhaal laat ik aan haar over.
En Klaproos mijn mobiel loopt iedere keer vast als ik terug wil smsen :evil: baal er echt van!
owww ik ben benieuwd naar de rest van het verhaal.
Ik ga ervan uit dat het wel positief is dat het hartje klopt.
:hug: :-*
Meiden ik heb de lijst weer een update gegeven.
Ici ik heb je toegevoegd.
Elle, Lotte en Jannigje, jullie NOD is gewijzigd.
En Ecila1982 staat op het lijstje van de zwangeren!
(De naam corrigeer ik de volgende keer, sorry!)
Ze blijkt inmiddels zwanger te zijn en in mei uitgerekend te zijn.
Wat fijn om te lezen dat Klaproos een hartje heeft zien kloppen.
Meggie, dank je wel voor het wijzigen van mijn nod.
ohwww wat super dat ze het hartje hebben zien kloppen.
Ben benieuwd naar haar verhaal.
Daar ben ik dan weer. Had idd Meggie gesmst, zodat jullie iig een beetje op de hoogte zouden zijn, ik wist namelijk dat ik het vanavond nog druk zou krijgen met info avond op school. Dank je Meggie voor het doorgeven :-*
Hier vanmiddag een wurmpje gezien met stompjes als armpjes en beentjes en goddank een kloppend hartje :inlove:
Erg vervelend was wel dat ik linea recta werd doorgestuurd naar de gyn, want er was een grote “holte” van dik 5cm groot die de vk niet kon plaatsen. Die zat er vorige week namelijk nog niet.
Dit blijkt een bloeduitstorting te zijn. De gyn kon me niet geruststellen, het kindje maakt het kennelijk nog goed, het schommelde lekker heen en weer en zwabberde wat met zn stompies :lol: Maar het is nog maar de vraag of dit goed gaat.
Voor nu blijf ik bij de gyn onder controle en moet ik er volgende week dinsdag al weer zijn.
Ik kon er ook helemaal niks aan doen om een evt miskraam te voorkomen, rust had geen zin. Gewoon afwachten wat mijn lichaam gaat doen, gaat ie genezen of opruimen…
Dus we blijven leven in spanning.
Klaproos :hug: heftig zeg.
Maar ik :thumbdown: :thumbup: voor je dat alles goed komt.
Sterkte meid :-*
@Lotte wrote:
Klaproos :hug: heftig zeg.
Maar ik :thumbdown: :thumbup: voor je dat alles goed komt.
Sterkte meid :-*
Dank je… Och mn vriend was ook helemaal :? Die was er vandaag zo vanuit gegaan dat alles wel goed zou zijn, dat ie voordat ie thuis kwam een compleet babypakje had gekocht maatje 50 incl sokjes en mutsje :inlove: Die schat… die durfde het na alle echo’s vanmiddag bijna niet meer te geven, zaten we samen met tranen in de auto…
En misschien komt het ook wèl goed… maar ja, heb wel meer risico dat het misgaat…
Agossie, wat lief.
Misschien is het juist wel een voorteken dat het wel goed komt
Ja… laten we het hopen… Heb me net maar even afgemeld bij de aprilmama’s :? ga er echt nog wel meelezen Meg Maar mijn uitgerekende datum kwam na vandaag op 1 mei 2010…
Grappig, met mijn zoon was dat eerst 30 april en na de echo 3 mei (werd trouwens 16 mei :shock: ) Evenveel dagen later