Noor, ik en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor jullie mee! Hopelijk heb je je ei nu goed benut
Hoi meiden,
Ik ben helaas vandaag ongi geworden, dus ga door naar de volgende ronde. Cyclus van 35 dagen, dus weer langer dan de vorige . Ik kan er geen pijl op trekken. Zo word ik toch nooit zwanger? Ben er echt een beetje van slag van deze keer.
:hug: :hug:
Elle :hug: :hug: :hug:
Hier ben ik heel moe. Echt super erg. Kan haast mijn ene been niet voor het andere zetten.
Misschien dat ik er zo nog even ben
@Jannigje wrote:
Elle :hug: :hug: :hug:
Hier ben ik heel moe. Echt super erg. Kan haast mijn ene been niet voor het andere zetten.
Ga maar lekker uitrusten, meis. Wij zijn er morgen ook nog wel :-* . Hopelijk voel je je snel minder moe (of heeft het een goede reden, dat weet je dan over 2 weken).
@Elle wrote:
@Jannigje wrote:Helaas ben ik er morgen niet dus vandaar dat ik nu weer achter de computer zit.Elle :hug: :hug: :hug:
Ga maar lekker uitrusten, meis. Wij zijn er morgen ook nog wel :-* . Hopelijk voel je je snel minder moe (of heeft het een goede reden, dat weet je dan over 2 weken).
Ik weet niet waarom ik sneller moe ben :think: .
Vandaag had ik even het gevoel zwanger te zijn. Vaak plassen, zuur en erg moe. Maar nu is dat gevoel alweer weg :shifty: :roll:
Wel heb ik een beetje drukkend gevoel in mijn onderbuik en het gevoel dat ik moet plassen maar ik moet niet. Ik zal toch geen blaasontsteking hebben (heb ik nog nooit gehad dus weet niet of dat zo voelt)
Nog 7 dagen tot NOD. Maar als je naar mijn ei kijkt en er daar 14 dagen bij opteld is het nog 6 dagen tot NOD
@ Jannigje: Wah… spannend!
Hoe was het in de Efteling? Hoorde op de radio dat er gisteren files stonden?
Ik heb al heeel vaak blaasontsteking gehad, maar dan doet het ook echt wel pijn als je moet plassen en er komt niks. De pijn is het hevigst vlak nadat je het hebt geprobeerd en zakt daarna weg tot een naar gevoel.
Ik zou vandaag proberen om het weg te drinken en morgenochtend voor de zekerheid in een potje plassen. Als het dan zeer doet en je urine is troebel, dan kun je het meteen naar de huisarts brengen. Hopelijk is het gewoon een zwangerschap en geen blaasontsteking… Over een week weet je het!
het was gister heel leuk in de efteling. Wij waren er voor de files. In het park was het best heel druk maar nog wel te doen. We hebben alles gedasan wat we wilde. We waren pas om 21 uur thuis.
Ahhh arme Stein. Moest vandaag gewoon weer naar school toe :mrgreen:
Ik hoop ook dat het een zwangerschap is.
Ik zal morgen even in potje plassen en kijken of het troebel is.
en een test in de kast roept dat ik die erin moet steken maar ik doe het niet :shifty: :silenced:
Jannigje: wie weet zou wel gaaf zijn voor je!
Elle: wat ontzettend rot dat je ongi bent geworden :hug:
Als het te lang duurt zou je je cyclus eens kunnen laten volgen door een fertiliteitsarts, misschien met behulp van medicatie zo bepalen wanneer je eisprong is, t rotte is dat je dan wel vaak naar t ziekenhuis moet gaan en ik weet natuurlijk niet tot hoever je wilt gaan.
Erg rot die onregelmatige cyclussen, ik heb t helaas ook gehad. :hug:
@Jannigje wrote:
en een test in de kast roept dat ik die erin moet steken maar ik doe het niet :shifty: :silenced:
Hahaha :lol:
Geduld is een Schone Zaak
Ik test nooit voor mijn NOD maar nu heb ik echt moeite :roll: Al doe ik het niet, het kost moeite
hahaha, vervelend als zo’n test ligt te roepen he :mrgreen:
Elle… :hug: Balen zeg!
Ik herken het helaas maar al te goed, zo’n vreselijk onregelmatige cyclus…grrr! :evil: Maar toch ben ik ook 2x (nou ja, 4x) zwanger geweest.
Geef niet op meis!
Jannigje, spannend! Heeeeel herkenbaar zo’n roepende test :lol:
Zou nu toch te vroeg zijn, dus zonde geld en slecht voor je humeur.
Effe geduld nog meissie!
Hoe is’t met de rest?
Ik ga plat, ben moe
Even weer wat hormoontjes voor jullie die het nodig hebben… (ter compensatie dat ik niet op iedereen reageer… :oops:)
:: :: :: :: :: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Klaproos heel veel sterkte en succes morgen met de echo. Heb je nog bloedingen gehad?
Meiden ik ga morgen echt het lijstje wijzigingen. Ik heb van diverse mensen weer berichtjes gehad.
Het is alleen zo dat ik echt zo lui ben. Misschien is het ook wel gewoon moeheid hoor maar heb gewoon nergens zin in. Behalve stil zitten of liggen en dan internetten of tv kijken. Ik hoop maar dat het een fase is want ik heb nog genoeg te doen…
Ik wil ook een website over de zwangerschap maken maar ben totaal toos-inspiratieloos. Echt alle creativiteit (hier stond dus creatieve tijd hahaha) lijkt wel met de zwangerschapshormonen die ik uit plas te verdwijnen hahaha.
Ik slaap nu ook al gewoon bagger (nou ja al bijna 8 weken lang slaap ik al bagger) dus energie is ook gewoon laag. En het wordt alleen maar erger toch hahaha.
Verder probeer ik te genieten van het zwanger zijn maar het feit dat het voor mij nog niet echt voelbaar en tastbaar is maakt het lastig. Dus het wordt tijd dat ik een dikke buik krijg en dat mijn buik beurs geschopt wordt door de uk
En dan even iets privé onder de spoiler…
Mijn nicht blijkt onverwacht zwanger terwijl ze nog nooit ongesteld is geweest. Haar eerste uk heeft ze met behulp van medicatie kunnen krijgen en nu was ze zo moe en snapte het niet. Maar ze is nu dus spontaan zwanger geworden en ze is 4 dagen voor mij uitgerekend. Niet dat ik contact met haar heb haar maar vond het wel een bijzonder verhaal.
Nou lieve meiden morgen een update voor het lijstje
goedemorgen dames.
Ik heb denk ik de buikgriep die Stein verleden week had. Mèn ik spuug me een ongeluk. :sick:
Mijn vader had het trouwens zaterdag ook.
Ik kan je wel vertelllen dat mijn ribben nu wel weer aardig pijn doen :roll:
Buikgriep heerst inderdaad, ik ben momenteel 's morgens ook echt niet lekker… :sick: Ik ben een slechte spuger, dus verroer me zo min mogelijk, en heb nog niet gespuugd. Vervelend Jannigje, hopelijk voel je je vanmiddag beter en heeft het spugen een andere reden
Meggie; wat een bijzonder verhaal inderdaad zeg!! en dank je voor je good wishes, vanmiddag om 15u is het zo ver… Ergens denk ik, ik ben nog hartstikke zwanger, waarom anders ben ik dan zo moe en beroerd momenteel en heb van die gevoelige tepels. Maar aan de andere kant, heb 3 dagen gevloeid, waarvan dag 2 de ergste was en eind vorige week nog wat bruinverlies en tja HcG schijnt nog weken lang in je bloed te blijven waardoor de kwaaltjes van kracht kunnen blijven. Zou nu 6 weken zijn, hopelijk zien we een kloppend hartje, eerder ben ik niet gerust.
Wat voor website ga je maken dan? Over je eigen zwangerschap??
Klaproos: ik kom jou enorm veel succes wensen voor vandaag,
ik hoop dat alles keurig in orde is :thumbup: :thumbup:
Jannigje: he bah buikgriep, ik geloof dat t hier in t zuiden nog niet heerst.
Heeel veeel beterschap meid :hug:
Meggie:Lekker aan toegeven aan die luiheid hoor, nu kan t nog haha.
Na de 12de week zal je merken dat je steeds meer puf krijgt en weer zin hebt om dingen te doen :hug:
En wat bijzonder zeg van je nicht, zo’n verhalen hoor ik graag :inlove:
Fijne dag allemaal (hier schijnt de zon)
Dank je Natascha
En hier schijnt de zon ook, het schijnt bloody hot te worden vandaag, morgen weer 8 graden minder. Vind het nu ook nog koud hoor!
Ik ga zo maar eens even de huur opzeggen, als ik thuis blijf zitten, blijf ik misselijk Gordijnen naar de stomerij brengen, kwart over 11 vergaderen (zucht, zo geen zin)
klaproos: ik voor je dat je vanmiddag een mooie echo hebt
KLaproos, ik wil je even veel sterkte wensen voor vanmiddag.
Mijn zus heeft tijdens haar 2e zwangerschap ook bloedingen gehad.
Later bleek dat het eerst een 2-ling zwangerschap was en dat 1 vruchtje afgestoten is.
Dus er is nog hoop