De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

Moon78:Welkom terug!

Wow wat spannendddddddd!!! Dat de kleine maar snel geboren mag worden.

Jannigje: ow dat scheelt idd een hoop dat je moet werken,

dan vliegt de tijd wel lekker om :slight_smile:

Moon wat een ontzettend leuke post van je!! Je hyper valt gewoon in je tekst af te lezen :mrgreen:

Jannigje; de duimpjes draaien voor jou… en jakkes, buikgriep heerst hier ook! Dat werkte dinsdag in mijn voordeel toen ik die krampen had en begon te vloeien met die vergadering, waar mijn werkgever ook bij was. Mijn collega riep meteen dat zij dat weekend ervoor de buikgriep had gehad en dat dit het vast was en dat ik naar huis moest. :silenced: pfieuw!

Bedankt iedereen voor het medeleven, kan het hard gebruiken!

Meiden reageer morgen of van de week weer even. Klaproos ik reageer ook nog op je bericht :wink:

Ik ben moe en de tijd gaat me veel te langzaam.

Sterkte voor de wachters, hopelijk snel een positieve test voor jullie, hier wat hormoontjes

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Hoi meiden,

Ik ben weer terug van vakantie. We hebben het heerlijk gehad, erg lekker weer op 2 dagen na. Ik had op 23 augustus (vandaag 2 weken geleden) mijn eerste positieve ovutest, dus denk dat mijn NOD pas rond morgen is (negeer die banner dus maar). Nog niet ongi, wel gevoelige (.)(.), gisteren negatief getest, hopelijk was ik gewoon te vroeg. Tijdens vakantie wel 2 keer gedroomd dat ik een positieve test had. Misschien wil ik gewoon te graag.

Ik heb hier niet heel erg ver terug gelezen.

@klaproos; hoe is t nou met jou? Zit brusje er nog? Ik duim hier heel hard voor je dat alles gewoon goed komt. Dikke :hug: voor jou!

@sweet; ik heb je hele verhaal nog niet gelezen, maar begrijp dat jullie door anderen in een moeilijke situatie zitten. Ook voor jou een hele dikke :hug: !

@meggie; bedankt voor je hormoontjes; hopelijk werken ze. Wat ga jij snel zeg, 9 weken alweer!

@ Natascha: ik ga hard mijn best doen met plassen :slight_smile:

@ Lotte: gelukkig dat de teleurstelling niet zo groot was. Kan me ook voorstellen dat je er soms ook wel even genoeg van heb. Heb je soms niet zoiets van ik gooi al die ovutesten en dat temperaturen overboord en doe het zonder en vrij wanneer we zin hebben?

@ Klaproos: rustig aan hè meid!!! Ik had ook veel buikpijn hoor in het begin. Menstruatieachtige pijn. Dus blijf hopen dat de uk nog lekker veilig in jou zit.

Spannende dag dinsdag!

@ Ici: welkom! Ik ga je zo aan de lijst toevoegen!

@ Jannigje: wanneer is jouw NOD want dat heb ik niet in de lijst staan namelijk.

@ Moon: welkom terug!! Is het kindje inmiddels geboren? Alles goed gegaan?

@ Elle: welkom terug meid! Ik heb de nacht voordat ik testte ook 3x gedroomd over een positieve tesst dus hoop heel erg dat dit voor jou ook mag gelden.

Pff wat een spannende tijd weer voor je. Wanneer wil je nu gaan testen? Wacht je nog een weekje?

Ik vind de tijd best wel langzaam gaan, mijn glas is ook vaak half leeg dus het voelt ook als pas 9 weken maar goed ik heb vandaag het er met manlief over gehad, ik moet er meer vertrouwen in hebben en positiever naar de zwangerschap kijken.

Weet iemand wanneer Chelleke terug komt van vakantie. Ik ben benieuwd of ze nog opnieuw getest heeft en wat de uitslag was.

Nou meiden hopelijk gaat alles goed met jullie. Ik strooi wederom weer wat hormoontjes naar jullie die het nodig hebben…

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Meggie: mocht er nieuws zijn van Angel(chelleke) dan zou ze dit smsén naar d’r vriendin en dan zou t bekend gemaakt worden bij de meistoppers, en wij mede meimama’s 2008 houden t ook scherp in de gaten hahaha.

@Meggie wrote:

@ Lotte: gelukkig dat de teleurstelling niet zo groot was. Kan me ook voorstellen dat je er soms ook wel even genoeg van heb. Heb je soms niet zoiets van ik gooi al die ovutesten en dat temperaturen overboord en doe het zonder en vrij wanneer we zin hebben?

Als ik zou weten wanneer mijn eisprong is, dan zou ik dat doen, maar omdat ik dat nu niet merk (geen rekbaar slijm en ook geen steekjes) gaan we gewoon zo door.
En doordat ik temp weet ik ook of heb wel of geen zin heeft om aan het eind van mijn cyclus te testen.

Hallo Allemaal,

Jaaaaaa de baby is er!!! Is gisteravond laat geboren. Alles goed en gezond, moeder en kind moeten nog wel even in het z’huis blijven. Hopelijk horen we vandaag meer en kunnen we eind deze week op kraamvisite. Ben zo blij voor ze!!!

En dan rammelt het hier weer, maar wil echt nog wel even wachten met een 2de. Geniet nog zo van ons mannetje.

Groetjes Moon.

Gefeliciteerd Moon.

Wat is het geworden en hoe heet het??

Thanks Lotte

Ja helemaal vergeten, is een jongetje maar dat wisten we al, hadden ze al verteld. Hij heeft dezelfde naam als de zoon van Jannigje, leuke naam dus.

Ik ga ff zoeken :wink:

Leuke naam zeg.

Ook op dezelfde manier geschreven?

Zover ik weet wel, hen natuurlijk nog geen kaartje gezien, maar hun kennende gewoon zoals je het zegt.

Hai, ja denk dat brusje er nog wel zit, had gister wat bruinverlies en sinds vannacht echt buikpijn, maar weet niet of dat bandenpijn is, of mn darmen, of iets niet in orde, ben niet fit in ieder geval…

Moon, wat leuk! Leuke naam inderdaad ook!!

Ik heb de echofoto in het showforum geplaatst voor degene die het leuk vinden om te zien :slight_smile:

@Meggie wrote:

@ Jannigje: wanneer is jouw NOD want dat heb ik niet in de lijst staan namelijk.

Mijn NOD is op 14 september :mrgreen:

@Moon78 wrote:

Ja helemaal vergeten, is een jongetje maar dat wisten we al, hadden ze al verteld. Hij heeft dezelfde naam als de zoon van Jannigje, leuke naam dus.

Leuk dat de baby geboren is. Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: En een mooiere naam hadden ze niet kunnen bedenken :wink: :mrgreen:

@ Ici: welkom! 't is heel gezellig hier!

@ Meggie: mooie echofoto, heel duidelijk!! :inlove:

@ Klaproos: wat een spanning allemaal, gelukkig dat je wat afleiding hebt door bezig te zijn met je nieuwe huis.

Pfff… kan niet slapen dus val jullie even lastig. Heb gisteren m’n ei gehad en vriendlief speciaal wakker gemaakt, dus hopelijk is het gelukt :pray:

Nu ging ik net naar de wc en zag een beetje rozig bij het afvegen. Vreemd, want dit kan toch niet al van een eventuele innesteling zijn? :think: Dacht dat dat een paar dagen duurde… Hmmm, hoop dat het wel zo is :inlove:

Nu 2 weekjes wachten… :roll:

Ik heb het even opgezocht en dat was dus een eisprongbloedinkje. Moeten we zo voor de zekerheid ook nog maar even...

Noor een innestelingsbloeding kan niet, op t moment dat je eitje bevrucht wordt moet ie nog eerst een weg afleggen naar je baarmoeder.

Wat je had kan idd v/d eisprong zijn geweest.

Ik hoop t zooo voor jullie dat het raak is en je over 2wk een positieve test hebt :pray: :pray: :hug: