Ik heb gister een beetje bloedverlies gehad :think: en ik ben erg moe :think:
Maar dat kan ook van het weer komen :roll: heb ik namelijk altijd wel een beetje als er weer voor het eerst herfstweer is :roll: :oops:
Zou het een innesteling kunnen zijn denk je? Ik weet niet hoelang het geleden is dat je je eisprong hebt gehad. Ik was trouwens ook erg moe hoor en ik ben al moe van mezelf maar nu was het nog erger.
Ohhhh wat spannend… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Ik vind gewoon dat het nu raak moet zijn hihihi!
ik had vrijdag en zaterdag een positieve ovutest.
had ik al verteld dat ik bij Stein gelijk voelde dat ik zwanger was. Echt 2 dagen na de sex zeg maar :oops: … nu heb ik dat totaal niet
@ Jannigje; dat had ik bij zoonlief toen juist helemaal niet, maar nu een paar dagen na de sex inderdaad heb ik het hier ook gezegd: Het kon wel eens raak zijn.
Misschien heb je nu dat gevoel juist minder omdat het al een paar keer mis is gegaan? Zelfbescherming? Ik gun het je van harte en hoop echt dat het deze keer raak is!!
@ Meggie; Chelleke heeft vannacht negatief getest en is nu op vakantie… Hopelijk komt ze hartstikke zwanger terug! Het kan toch nog!
Je hebt je combitest op mijn verjaardag
Verder hier wat oudbloedverlies, maar echt minimaal hoor… Gisteren was duidelijk erger! Heb me afgelopen week ook behoorlijk druk gemaakt (voor het bloedverlies) misschien is er wel gewoon een ader geknapt ofzo? Nog 5 nachtjes slapen en dan weten we meer…
@Klaproos wrote:
@ Jannigje; dat had ik bij zoonlief toen juist helemaal niet, maar nu een paar dagen na de sex inderdaad heb ik het hier ook gezegd: Het kon wel eens raak zijn.Ik denk dat dat er ook mee te maken heeft :oops: .
Misschien heb je nu dat gevoel juist minder omdat het al een paar keer mis is gegaan? Zelfbescherming? Ik gun het je van harte en hoop echt dat het deze keer raak is!!
Maar ik voel op het moment echt niets
En tuurlijk hoop ik ook dat het raak is deze keer :mrgreen:
Spannend allemaal weer Klaproos. Het zou mooi zijn als het nu zou stoppen.
Jammer dat Chelleke een negatieve test had zeg. Hopelijk was ze te vroeg met testen!
Ik ga zo afsluiten en dan zo richting bed. Morgen weer vroeg op en ben best wel moe van een dag werken.
Sorry was even aan het werk, was iets heel ergs ‘vergeten’ Uiteindelijk komt het erop neer dat ik morgen zonder hulpmoeder de groep draai, gelukkig wel een stagiaire. Alle ouders aan de lijn gehad vanavond haha, maar niemand kon :wall:
Maar slaap lekker! Ik hoop dat mn lief niet al te lang doordoet vanavond… Hij moet nog een printpotje voor me installeren… Ik ga nu even lekker lang douchen…
Mogguh…
Vandaag is de rust weer wedergekeerd, gisteren hadden we de begrafenis van een vriendin van ons…
Verder gaat alles wel goed hier.
KLaproos: hopelijk is t werken niet te zwaar vandaag zonder hulpmoeder.
En dat t bloed nu maar weg mag blijven zeg.
Jannigje: spannenddddddd, ik duim voor je dat het raak is.
Bij Odin heb ik de innesteling gevoeld, sjemig wat deed dat pijn zeg,
de laatste dg voor de test voelde ik ook dat mijn baarmoeder anders aanvoelde, een beetje opgezwollen.maarja dat kan de volgende keer weer heel anders zijn.
Een innesteling is ongeveer een week na de eisprong, dat weet ik nl omdat na een terugplaatsing van de embryo t 7dg duurt voor ie zich innesteld.
Sweet-Love: ach wat erg allemaal zeg, vind t erg naar voor jullie.
Hoe kan t nou dat bewind geen geld overgemaakt heeft, daar zijn ze toch voor of niet, erg slordig daar dus en daar zijn jullie nu de dupe van.
Balen dat je nu ook je 2de kinderwens moet gaan opschuiven.
Dikke :hug: en veel sterkte ermee.
Meggie: wat lief en mooi dat je mee gaat doen aan mvm.
Ik ben zo’n persoon die gebruik moet maken van jullie gulligheid :mrgreen:
Dankzij jullie is t voor ons mogelijk om ook een kindje te kunnen krijgen.
Vervelend hoe onzeker je je kunt voelen he, maar zal allemaal wel goed zijn daarbinnen
Super zeg dat jij het zolang kunt stilhouden
Angel: nogmaals meis, vind t jammer dat 3sept jou niet zoveel geluk heeft gegeven als mij 2 jaar geleden :hug: :hug:
Ik snap er niks van, ik kreeg geen email meer dat er hier gepost was :think:
Maar ik heb jullie weer gevonden :mrgreen:
Ik ben inderdaad woensdag ongi geworden.
Eigenlijk ben ik helemaal niet teleurgesteld :oops:
We beginnen vol goede moed aan de nieuwe ronde.
Klaproos, hoe gaat het nu met jou?
Wanneer heb je precies de echo?
Ik hoop zo dat het allemaal goed zit
Hee ja gaat wel hier hoor… Beetje bruinverlies vanmiddag, echt minimaal hoor… En sinds einde van de middag wat buikpijn onderin, maar dat is mijn eigen schuld, heb de woonkamer en de keuken staan sauzen :oops: Ik voelde me goed en er was al 2 dagen niks meer aan de hand… snel overmoedig hè…
Dinsdag is de echo om 15u, spannend, maar denk ergens dat het wel goed is. En dat het bloeden misschien wel kwam van het groeien van mijn baarmoeder? We eten straks lekker pizza, twee kids zijn naar hun moeder, mien zeuntie is net weer thuis van een logeerpartijtje bij oma :mrgreen: Vriendlief gaat vanavond weer verder met sauzen (de hal en een rood vlak in de woonkamer) dus ik zit vanaf nu heerlijk op de bank!
Ik ben nieuw op het forum, maar wil me al wel graag laten toevoegen aan de lijst!
Wij willen in 2010 graag zwanger worden van ons eerste kindje. Een iets exacter moment wordt hopelijk het komende half jaar duidelijk; we zijn namelijk nu bezig om in de komende maanden een huis te gaan kopen. Over uiterlijk een half jaar hoop ik toch wel in mijn nieuwe huisje te zitten en dan is het alleen nog een kwestie van spiraal eruit en plannen :dance:
Pfff… maar wat lijkt dat toch nog ver weg! :roll:
Welkom Ici
welkom ici :mrgreen:
klaproos: ik hoop dat het goed zit
Ja ik ook…
welkom ici.
KLaproos ik duim ook nog steeds keihard mee.
Jannigje: hoe voel jij je??
Natascha: Ik voel me op zich wel goed. :mrgreen: Ik denk dat het ook te vroeg is om echt wat te voelen. :think:
Wel heb ik een vol gevoel in mijn buik maar ik vraag me af hoe dat komt.
Iedereen om mij heen hebben de buikgriep dus misschien zit dat wel dwars :think: :roll:
Tja…wachten duurt lang
jannigje: heeel lang duurt dat, ik w8 liever 9mnd om mijn kindje te zien dan die 2wk in spanning afwachten. :mrgreen:
Hopelijk krijg je geen buikgriep :?
Hey Meiden,
We zijn weer terug en ik ben helemaal hyper… Goede vrienden van ons zijn aan het bevallen, het gaat moeizaam. Maar oh, wat ben ik de hele dag al hyper. Vind het spannend voor hen, maar ook wij leven heel erg mee en worden ook betrokken d.m.v. sms en telefoontjes van de a.s. vader. Is hun eerste kindje. En oh, nu rammel ik verschrikkelijk, zou het zo graag ook weer een keer meemaken. (alleen hebben we nu een peuter-puber is huis, dus nu even niet )
Sorry even ego, moest even.
Groetjes
Verder WELKOM aan alle nieuwe dames hier, rammel maar lekker mee.
Klaproos: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Natascha1975 wrote:
jannigje: heeel lang duurt dat, ik w8 liever 9mnd om mijn kindje te zien dan die 2wk in spanning afwachten. :mrgreen:ik hoop het ook niet want ik ga morgen naar de efteling :mrgreen:
Hopelijk krijg je geen buikgriep :?
Tja het is nu nog een weekje wachten (en een paar daagjes)…gaat zo voorbij :think: :eh: :roll: :liar: :liar: :liar:
Het scheelt trouwens wel dat ik de hele week gewoon moet werken. Dan gaat de tijd wel snel