De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

klaproos :hug: :hug:

Na gisteravond geen bloedingen meer gehad… :pray: Ik sta zo op scherp dat ik het moeilijk vind om me te ontspannen, daar waar ik rust kan nemen, neem ik rust, het klussen komt nu bijna helemaal op mijn vriend aan helaas, gelukkig hebben we hulp van mijn familie.

Klaproos, goedzo weg met die bloedingen, wie weet is t een ader geweest, die willen namelijk ook wel eens voor bloedingen zorgen.

Goed dat je rustig aan doet, ik blijf mee hopen :pray: :pray:

Pfieuw Klaproos! Hopelijk blijft het zo!!! Duimpjes draaien!

Ik heb vandaag gebeld om een afspraak te maken voor de combitest. 21 september heb ik deze (ben dan 11w5d). Morgen dan weer de verloskundige bellen voor een afspraak voor de termijnecho van 12 weken. Lekker druk ermee.

Ik ben vandaag trouwens 9 weken zwanger. Zelfs dat voelt al als een mijlpaal.

Mooi tijd om aan het werk te gaan, lijstje aanpassen! Bedankt voor de PB’s!

Dames ik heb de lijstjes aangepast. Kijk even of alles klopt en als het niet zo is dan hoor ik het graag! Bij alle nog ei-rammelaars dames mis ik de NOD’s/WOD’s.

@ Klaproos: ik heb jou even eruit gehaald. Ik zet je het liefst bij de zwangeren lijst maar zag dat je nog even tot de volgende echo wilt wachten bij de april’mamma’s dus heb dat ook hier maar zo gelaten. Ik hoor het wel als je weer in een lijstje wil meid. :hug: :hug: :hug:

meggie leuk om dan naar je kleintje te kunnen kijken he :mrgreen:

Thnx voor t toevoegen.

Ik heb geen Nod/Wod, ik neem medicijnen waardoor ik geen cyclussen heb ivm groeiende verklevingen…zolang mijn lichaam geen cyclus heeft groeien die ook niet.

In 3 uur tijd een maandverband vol bloed… :cry: :cry: :cry: De hele ochtend en begin van de middag was er niks aan de hand… Kreeg vanmiddag weer meer krampen, niet heel erg, maar ik voelde ze wel… Vriendlief is thuis, die neemt nu alles over tot de kids op bed liggen, ik blijf zitten waar ik zit en zodra de kids op bed liggen lig ik op de bank… :cry: :cry: :cry: Hopen dat met rust alles weer stopt…

@ Meggie; wat een mooie lijstjes :inlove: Ik weet inderdaad even niet meer waar bij ik bij hoor, of ik nog wel zwanger ben… :cry:

@Klaproos wrote:

In 3 uur tijd een maandverband vol bloed… :cry: :cry: :cry: De hele ochtend en begin van de middag was er niks aan de hand… Kreeg vanmiddag weer meer krampen, niet heel erg, maar ik voelde ze wel… Vriendlief is thuis, die neemt nu alles over tot de kids op bed liggen, ik blijf zitten waar ik zit en zodra de kids op bed liggen lig ik op de bank… :cry: :cry: :cry: Hopen dat met rust alles weer stopt…

@ Meggie; wat een mooie lijstjes :inlove: Ik weet inderdaad even niet meer waar bij ik bij hoor, of ik nog wel zwanger ben… :cry:

Heej lieve Klaproos,

Ik vind het zo ontzettend rot voor je…

Hopelijk betekent het niet iets slechts voor de uk…

Ik wil jou als buddy bij de aprilmamma’s dus hopelijk blijft alles goed gaan!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-*

@ Klaproos :hug: :hug:

Bloeden is gestopt sinds ik mn maandverband heb verschoond en ik mn vorige bericht plaatste… :think: lekker onduidelijk allemaal…

Als het een miskraam is laat het dan als de sodemieter doorzetten en stop anders asjeblieft met bloeden please!!! :wall: :pray: Hoe onzeker kan je iemand maken…

pffffffffff klaproos, wat ellendig dit zeg.

Ik kan niet meer doen dan je een virtuele knuffel geven en blijven hopen dat jullie kindje lekker blijft zitten.

:hug: :hug: :hug: :pray: :pray: :pray:

jeetje klaproos ik blijf duimen dat er volgende een mooi kloppend hartje te zien is :hug: :pray: :pray:

Oh Klaproosje…wat een onzekerheid! :hug:

En wat duren dagen dan lang he?!

Ik hoop ook echt dat jullie kindje er nog lekker en veilig zit :pray:

Ik hoop voor je dat de tijd naar de volgende echo toe snel gaat!

Jullie zijn schatten, gisteravond vannacht en vanmorgen niks verloren, nu net weer een heeel klein beetje, had meer verwacht zo na het werken.

Ja sorry, werk wel gewoon door… Het zijn maar 2 uurtjes per dag en doe het verder heel rustig aan, mijn vriend neemt nu met mijn familie die hele verbouwing op zijn schouders, ik kijk er alleen nog maar :eh:

En vind het een fijne afleiding, die kids, anders ben ik alleen maar naar mn maandverbandjes aan het kijken.

Soms weet ik niet meer wat ik voel in mn buik, mn darmen of mn baarmoeder of mn blaas… :think:

Ik ga zo bij ons huis kijken, mn vriend is gisteravond bezig geweest met behang… Als vanmiddag het vloeien ook uitblijft, dan blijf ik hoop houden, moet zeggen dat ik me op dit moment weer heel nuchter opstel.

Mijn tepels zijn nog net zo gevoelig als vorige week, dat zou voor een miskraam toch ook al weg moeten zijn?

Whaa daar gaat mn gevoel weer, slinger slinger…! :wall: Durf nergens op te hopen aan de ene kant, en krijg hoop door schoner maandverband aan de andere kant.

Ik ga even in ons prieeltje kijken voor ik om 15u weer bij school moet staan. Bedankt voor jullie medeleven, jullie zijn schatten!

Als ik mijn hoofd er weer volledig bij heb ga ik weer reageren zoals jullie van me gewend waren… :-*

Ik heb me heel lang niet gemeld, daar is helaas een reden voor :cry:

Mijn vriend en ik hebben besloten een 2e op de lange baan te zetten, het gaat gewoon niet lukken, niet nu, niet in januari, misschien midden 2010, maar dat is ook niet zeker.

Financieel was het makkelijk haalbaar, maar door heel veel gedoe en tegenslagen, zijn we in een zwart gat gevallen. De bewind betaalde onze huur niet, en hebben we in 1 klap 1000euro schuld er bij.

En de kans om ons huis kwijt te raken was erg groot, hopend dat de bewind hun belofte nakomen, en hun dus deze week zowiezo huur overmaakt, ook zijn ze zo laks, dat ik afgelopen dagen geld bij meerdere mensen heb moeten lenen om te kunnen eten, en mijn kind van voeding te voorzien. Bewind heeft namelijk geen week geld gestort, en pas volgende week krijgen wij weer geld, als het mee zit.

We willen eerst van dit af zijn, en kijken wat we kunnen doen, voor we aan een 2e denken…

Maar daarom rammel je nog wel toch Sweet-Love? :mrgreen:

Maar vervelend joh, ik weet hoe het is om schulden te hebben, gelukkig nooit onder bewind hoeven staan, maar toch het is zeker naar!

Hopelijk zijn jullie er snel uit! :-*

Klaproos hopelijk is het bloedverlies weggebleven! :pray: :pray: :pray:

Was het prieeltje mooi :slight_smile:

Sweet-Love ik heb de situatie inderdaad gelezen in het topic dat je gestart bent. Het is echt allemaal te gek voor woorden… Stelletje gladiolen!

Ik heb vandaag gewerkt, ging wel lekker. En ergens ook wel gek, weten dat je zwanger bent maar nog niets zeggen. Hihihi. Maar goed over een week of 3 ga ik het zeggen. Dan ben ik 12 weken.

Ik ben net gebeld door MoedersVoorMoeders. Die komen maandag. Eerst had ik er niet zo’n zin in maaaaaar als ik dan denk aan al die andere mensen die niet zomaar zwanger worden en in sommige gevallen afhankelijk zijn van mijn zwangerschapshormonen nou dan wil ik me daar wel overheen zetten. Dus maandag komt ze :slight_smile: Spannend ook wel weer.

21 september heb ik de combitest en de week daarna de termijnecho :dance:

Ik geloof het soms echt nog niet. Dan denk ik bij mezelf dat ik vast niet echt zwanger ben of dat het ineens over is zonder dat ik het door heb gehad. Echt irritant hoor.

Hoe is het met alle mensen op het wachtbankje en alle rammelende eierstokken?

Lotte jij gaat de nieuwe ronde weer in las ik in het stopperstopic? Balen joh!

Chelleke vandaag is jouw NOD, al iets gebeurd of ga je testen. Ik ben zoooo benieuwd.

Jannigje jij hebt jouw ei kunnen benutten dus zit je nu op het wachtbankje?

En alle anderen hoe gaat het daar?

Ik blijf heeeel erg rammelen, we hebben van de week nog jongens namen in ons hoofd wat leuk zou zijn :roll: …

Maar ik moet het maar even accepteren… dat we moeten wachten… tot een tijd dat alles rustig is :cry:

Klaproos: duim nog steeds voor je voor een goede afloop :pray: :pray: :pray:

Hier mijn ei wel kunnen benutten. Ik zit idd weer op het wachtbankje.

Ik ben erg benieuwd :mrgreen:

Zwaar hoor Sweet-Love! Vooral eigenlijk de reden waarom het allemaal uitgesteld moet worden. Het had niet zo hoeven zijn als het bureau beter zijn werk doet :evil:

Jannigje heb je zelf al een gevoel? Ik voelde me wel anders nu ik zo denk. Beetje zenuwachtig. En heb ook mijn innestelingsbloedsliertje gehad. Ohhhh ik hoop het zo voor je :thumbup: :thumbdown: