@Memmie wrote:
Mijn beide kereltjes zijn snotjeverkouden… vanmiddag maar ff om neusspray e.d Vond het vannacht gewoon eng zo hapte Jesse naar lucht!
Slecht geslapen dus, durfde me gewoon niet aan de slaap toe te geven.
Beterschap aan die kant :hug:
@Memmie wrote:
Mijn beide kereltjes zijn snotjeverkouden… vanmiddag maar ff om neusspray e.d Vond het vannacht gewoon eng zo hapte Jesse naar lucht!
Slecht geslapen dus, durfde me gewoon niet aan de slaap toe te geven.
Kan om 10 over 2 terecht voor een echo (vriendlief liet zich niet afschepen), misschien inwendig, mag niet meer plassen en moest wat drinken voor tijd, (moet nu al erg nodig! :shock: ) net onder de douche weer bloed verloren… ben nu erg bang dat het echt mis is… Mijn vriend is nu maandverband halen, gebruikte alleen tampons voorheen, dat lijkt me nu niet de bedoeling…
Goed van je vriend! :thumbup: Fijn dat je snel een echo krijgt!
Meis, mijn duimen draaien! Sterkte hoor, wat moet dit spannend en onzeker voor je zijn… :hug: Ik denk aan je!
Chelleke, Thanks! :-*
Dank je…
memmie beterschap met je ventjes :hug:
Klaproos, je zit nu bij de vk, ik hoop zo dat ondanks t bloedverlies
toch alles in orde is
20mnd wachten is lang ja, ik hoop angel dat je deze keer niet zolang hoeft te wachten. :hug:
Wij waren voor odin 4 jaar bezig,en met de eerste ivf was t raak.
T fijne is dat we bij een volgend kindje meteen ivf kunnen doen, dat scheelt alweer een hoop tijd.
4 jaar :shock: Da’s pas langgggggg!
Fijn dat je bij een volgend kindje meteen voor IVF mag!
Mooi resultaat :inlove: (avater)
Klaproosje, :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Dank je Memmie :oops:
Ja dan stelt 20 mnd ook niks voor
Maar inderdaad fijn dat je nu wel meteen ivf mag :thumbup:
Hoop op goed nieuws k.roos
nog geen nieuwes van klaproos
@ Chelleke: nou ik ga voor jullie heel hard duimen dat het snel raak mag zijn!
@ Karin: je gaat toch weer lang traject in lijkt wel. Maar hopelijk allemaal voor een goed doel, een brusje!
@ Natascha: zwanger worden is voor jou dus eigenlijk best wel lastig als ik het zo lees? 4 jaar zeg… jeetje…
@ Klaproos: hopelijk was alles goed meid!
@ Memmie: beterschap voor je beide kereltjes
Ik heb vanmiddag mijn piek in de energie maar goed benut door het huis op te ruimen en te stofzuigen. Vanaf 14:00 tot ongeveer 19:30 voel ik me over het algemeen goed en de rest gewoon een vaatdoek dus maar gebruik er van maken.
Oh en ik heb iets gevonden wat me goed bevalt om te eten, melkliga’s! Naast de perenijsjes hahaha. Ze geven me ook goede energie gelukkig.
Nou ik ga eens afwachten totdat manlief thuis komt. Ik heb hem echt gemist. Zo saai zonder hem.
Sorry sorry sorry voor de late reactie… Had er inderdaad even geen zin in, ben veel te emotioneel
Eigenlijk valt het (nu nog) mee… Ze zag een baarmoederholte (wat betekent dat ik zwanger ben of ben geweest) die was wat ovaal, wat wel past bij zo’n jonge zwangerschap, en ze heeft een klein wit puntje gezien (maar geen foto van kunnen maken helaas) dat zou het vruchtje moeten zijn. Het vruchtje is mooi bovenin de baarmoeder ingenesteld, de bloeding zat er (nog) een aardig eind vanaf.
Ik heb een informatieboekje meegekregen wat ik kan verwachten van een (dreigende) miskraam en wat ik moet doen in welke situaties. Plus een nieuwe eccho afspraak voor volgende week. De bloedingen die ik nu heb, is niet erg veel, ik lijk ongesteld te zijn, in een maandverbandje zijn het steeds vlekken ten grootte van een 2 euro muntstuk. Maar bloed is bloed en maakt me vet bang!
Een miskraam kan 7 tot 10 dagen duren, we hopen dat het bloeden snel stopt en ons kindje lekker blijft zitten.
We zitten nu sowieso een week in spanning, tenzij ik het vruchtzakje spot, tot die tijd is er niks duidelijk…
Zorgeloos zwanger? Voor mij niet meer…
Klaproos :hug: :hug: :hug:
@ Klaproos: er is gelukkig nog hoop…
Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je!
Ik hoop het ook… ben echt bang… dit is pas mn eerste dag van de bloeding, de derde schijnt het ergste te zijn…
Voor de buitenwereld is hier niks aan de hand, alleen mijn vriend en mijn beste vriendin weten het.
Mijn vriend is nu lekker aan het klussen in ons nieuwe paleisje ik ga morgen gewoon weer aan het werk. Ben vandaag bij een vergadering weggelopen, er heerst buikgriep onder mn collega’s hoorde ik, dus van die krampen nam ik gebruik om weg te kunnen :oops:
Morgen weer werken, fijn mijn hoofd op andere dingen.
Vanmiddag hebben we onze nieuwe auto opgehaald, een Opel Zafira, de kinderen zitten er wel zo mooi in, wat een ruimte!
zucht…
Sterkte Klaproos!
Hopelijk blijft het allemaal goed gaan. Ik ga voor je :thumbup: thumbdown: !
:-* :hug:
Klaproos :hug: :hug:
ach klaproos, wat een onzekerheid zeg, heeel veel sterkte en zolang er nog hoop is houden we ons daaraan vast. :hug:
Meiden ik ga morgen de lijstjes een update geven. Graag via een PB doorgeven wat er gewijzigd moet worden. En als je nieuw bent en op 1 van de lijstjes wil dan ook graag via PB de gegevens doorgeven. Thank you!
Klaproos, wat een spannende week gaat dit voor jullie worden… :hug:
Ik hoop dat jullie kindje lekker blijft zitten en de bloeding snel stopt!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties… :-*