De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

@ Jannigje: hopelijk heb je deze ei goed kunnen benutten! Hoe is het lichamelijk met je? Weer hersteld na het ongeluk?

@ Lotte: jeetje wat vervelend zeg dat je negatief getest hebt. Hopelijk over een paar dagen nog. Hier zeggen ze geen bloed geeft moed toch?!

@ Moon: fijne vakantie!

Ik ben ontzettend zenuwachtig voor verloskundige, de dag duurt dan nog lang hoor. Mijn maag is al wat van streek en de zenuwen helpen niet echt.

Gisteravond kwam ik erachter dat ik gebakken aardappelschijfjes niet meer lekker vind :frowning: Dit is echt een drama want ik at dat graag. Verder had ik zo uitgekeken naar de vissticks maar helaas ook dat was helemaal niet zo lekker meer. Ik lust al niet veel en nu dat soort dingen wegvallen…

Wat ik me trouwens afvroeg is waarom wordt het eten van pittig eten afgeraden? Ik eet graag babi/ajam ketjap met rijst maar mag ik dat nu niet meer eten? En ik heb zo’n zin in paprikachips maar durf het niet zo goed aan omdat dat gezegd wordt. Maar ik kan eigenlijk niet vinden waarom dat zo is.

Nou de laptop gaat hier zo weer uit want ik laptop veeeeeeeeel te veel hahaha.

Ik had er ook last van dat ik tijdens mijn zwangerschap dingen waar ik gek op was niet meer lustte. Grappig dat je paprikachips noemt, want dat vond ik eerst juist heel lekker en later dus echt niet meer. Ik heb tijdens mijn zwangerschap heel veel kaastortellini gegeten en daarna niet meer. Ook stond ik 's nachts vaak op om tosti’s te maken. Dat doe ik nu echt niet meer, haha.

Wat heet eten betreft; volgens mij heeft dat vooral te maken met aambeien, maar zeker weten doe ik dat niet.

Wb de verloskundige; maak je niet te druk en heb vertrouwen!

Moon, Fijne vakantie (al lees je het vast niet meer)!

Meggie, ik heb verder alles gegeten buiten de gebruikelijke dingen die je NIET mag eten. Ben gek op Mexicaans :drool: en dat heb ik ook gewoon gegeten tijdens de zwangerschap en dat is ook wel pittig! En wat jij noemt heb ik ook gewoon gegeten :drool: (boemboe’s). Paprika chips :drool: …ook! Volgens mij kan het geen kwaad…? Tycho, Jesse en ik hebben er iig niets aan over gehouden!

Suc6 bij de vk! Mijn duimen draaien voor je! :-*

@ Meggie; hoe was het bij de VK?? :inlove:

wel apart hoor, 1,5 week geleden had ik rekbaar slijm daarna niks meer maar geen posi ovutest, nu nog geen rekbaar slijm maar wel een steeds donker streepje op de ovutesten

Meggie: hoe ging het vandaag???

Oww en je vroeg of ik al helemaal hersteld was van het ongeluk.

Helaas nog niet. Mijn ribben doen nog steeds pijn. Gelukkig kan ik er wel gewoon mee werken en doen maar het is wel constant aanwezig.

Karin: geen idee hoe dat met het slijm zit.

Ik heb op het moment best veel slijm/afscheiding.

Mijn ovutest van vandaag is nog steeds zo positief… dat is toch ook vaag. Al vanaf zaterdag een eisprong??

Allereerst even voor de meiden die gek worden van hun ovulatietesten: sterkte!! Raar dat het allemaal zo wisselend is bij jullie. Je zou zowat aan de testen gaan twijfelen.

Jannigje: balen dat de pijn nog niet weg is. Is dat nog steeds de kneuzing, die duurt wel erg lang!

Mijn echo was helemaal goed. Mooi hartje zien kloppen. Uk is 1,9cm en dat staat voor 8w5d. Vergelijkbaar met wat ik had berekend. Ik ben nu 7 april 2010 uitgerekend. Mijn bloeddruk was goed.

3 mooie foto’s meegekregen (inclusief een tas met heel veel boekjes en folders) en de echo staat op dvd. Dus zeg maar een filmpje :slight_smile:

Alleen heb ik nog een cyste. Zeg maar het blaasje waar de eicel in zat ofzo? Ik weet het niet precies maar alleen dat er vocht in zit. Deze is nu nog 4cm bij 5cm en die gaan normaal gesproken weg alleen bij mij dus nog niet. Maar dat kan over 4 weken wel zo zijn. Nou ja niet iets om me zorgen over te maken zei ze. Alleen als ik hele erge buikpijn krijg moet ik haar bellen.

Nieuwe afspraak staat nog niet want ik moet eerst een afspraak maken voor prenatale screening. En dan een week of 2 weken daarna krijg ik de termijnecho omdat ze het niet leuk voor mij vond als ik in 1 week 2x een echo zou krijgen. Iets later zie je alweer meer. Dus daar ga ik morgen eens voor bellen.

Verder ben ik zoals iedere avond weer eens niet zo lekker. Dus ga maar niet te laat naar bed, als ik slaap voel ik het tenminste niet…

Ik lees morgen weer bij :slight_smile:

Hallo allemaal…

Ik lees dat hier meer meiden zijn die graag nog een kindje willen, maar wegens omstandigheden er nog even niet aan kunnen beginnen.

Hier nog iemand die graag een 2de wilt maar die nog moet wachten.

Ik heb tijdens mijn 1ste zwangerschap bekkeninstabilisatie gekregen, die er helaas nog steeds voor zorgt dat ik mijn werk niet meer kan doen, dus hebben mijn werkgever en ik een reintegratieburo ingeschakeld.

Zolang ik dus nog in dat traject loop en geen zekerheden heb ga ik niet aan een 2de beginnen.

Daarbij ben ik nu flink aan t trainen om mijn spieren wat sterker te krijgen zodat ik wel een 2de zwangerschap aankan.

De planning is om volgend jaar rond deze tijd te beginnen.

Dan willen we ons weer melden voor een ivfpoging.

Hey meis welkom hier :wink: :-*

Meggie fijn dat de echo helemaal goed was :dance:

@ Natascha: welkom hier!!! Vervelend dat je zo’n last van je bekken hebt zeg.

@ Chelleke: hoe gaat het met jou? Ik las in je onderschrift dat het bij Damian 20 rondes heeft geduurd, meis ik hoop echt dat dat nu niet het geval is. Dat vergt wel erg veel geduld. Zeker in combinatie met je reuma pffff.

Nou ik ga me snel aankleden en naar de markt want er komt helaas regen aan.

We gaan er vanuit dat we nu niet zo lang hoeven te wachten toch :wink: :pray:

Verder gaat alles zijn gangetje aan deze kant :thumbup:

he dames,

meggie gefeliciteerd met je kloppend hartje

natascha welkom hier balen dat je zo’n last hebt van je bekken.

Vanochtend bij de gyn. geweest. Alles uitgelegd, echo gekregen (gelukkig kon dat uitwendig) alles zag er normaal uit geen rare dingen gezien. Hij vind het vreemd dat ik nu pas de pijn heb sinds het stoppen met de bv en niet eerder. Waarschijnlijk komt het door mijn eierstokken ik moet nu eerst 3 maanden aan de pil :roll: (eigenlijk langer maar omdat we heel graag een brusje wilden en hij denkt dat het niet zo’n vaart gaat lopen moest eigenlijk tot mei aan de pil) Dan stoppen en mijn cyclus bij gaan houden want hij vindt dat ik wel een heule lange cyclus heb. Mocht het in mei/juni niet gelukt zijn mag ik weer bellen en dan gaan we het hele traject in van clomid en cyclus analyse. Ik had wel alle kenmerken van pco :cry:

goh en daar sport je nu 3x in de week voor , eet gezond , rook niet en drink niet , ben behoorlijk afgevallen . Na Daan* helemaal niet was toen ook behoorlijk wat zwaarder. pffff

Dank jullie wel voor t welkom, hee angel :-* :mrgreen:

Karin, oei pcoverschijnselen, ik ben er wel mee bekend, ik heb zowel pco als endometriose, geen pretje meis als je zo’n onregelmatige cyclus hebt :hug:

Wel fijn dat je maar 3mnd aan de pil hoeft en niet tot aan mei :dance:

Hopelijk hoef je niet de molen in…en lukt t lekker snel om zwanger te raken.

Meggie: ik zie dat ik jou kan feliciteren :dance: :dance:

gisteren het hartje zien kloppen, wat heeerlijk voor jullie zeg.

Geniet er maar lekker van, is het jullie 1ste??

Foute boel hier ben ik bang… :cry: :cry: :cry:

Bloedverlies en krampen, probeer nu een afspraak te krijgen bij de vk, maar krijg ze niet te pakken.

:cry: :cry: :cry:

owneen Klaproos, ik hoop t niet voor je.

Hopelijk krijg je de vk snel te pakken.

:hug:

De vk zegt aan de tel dat het op een miskraam lijkt… :cry: :cry: :cry: ben helemaal in de war nu…

Ooo meisje toch!! :cry:

:hug: :hug:

@Karin1981 wrote:

Vanochtend bij de gyn. geweest. Alles uitgelegd, echo gekregen (gelukkig kon dat uitwendig) alles zag er normaal uit geen rare dingen gezien. Hij vind het vreemd dat ik nu pas de pijn heb sinds het stoppen met de bv en niet eerder. Waarschijnlijk komt het door mijn eierstokken ik moet nu eerst 3 maanden aan de pil :roll: (eigenlijk langer maar omdat we heel graag een brusje wilden en hij denkt dat het niet zo’n vaart gaat lopen moest eigenlijk tot mei aan de pil) Dan stoppen en mijn cyclus bij gaan houden want hij vindt dat ik wel een heule lange cyclus heb. Mocht het in mei/juni niet gelukt zijn mag ik weer bellen en dan gaan we het hele traject in van clomid en cyclus analyse. Ik had wel alle kenmerken van pco :cry:

goh en daar sport je nu 3x in de week voor , eet gezond , rook niet en drink niet , ben behoorlijk afgevallen . Na Daan* helemaal niet was toen ook behoorlijk wat zwaarder. pffff

:hug: :hug: :hug:

Oh Klaproos, meissie toch… :hug: Ik hoop zoooo… :pray:

Sterkte! :-

Karin, fijn dat je iig niet tot mei aan de pil hoeft! Maar dat sluit niet uit dat het vervelend en lastig is… :hug:

Ik hoop ook dat je niet de mmm in hoeft en snel zwanger raakt!

Natasha, welkom! Balen van je bekken zeg! Ik heb er ook veel last van gehad (werkte al met 18w niet meer) en merk dat het nu nog niet goed is :? Ik hoop dat je snel weer voor een wondertje mag/kunt gaan!

Meggie, wat fijn dat je echo goed was :dance:

Lekker genieten meis! Leuk zeg, 3 foto’s en een dvd!

Chelleke, 20 rondes… da’s lang wachten! Wij hebben er bijna een jaar op moeten wachten (die/1e zwangerschap resulteerde helaas in een mk 11w4d) en dat vond ik al lang!

Ik hoop voor je dat het brusje niet zo lang op zich/haar laat wachten!

Mijn beide kereltjes zijn snotjeverkouden… vanmiddag maar ff om neusspray e.d Vond het vannacht gewoon eng zo hapte Jesse naar lucht!

Slecht geslapen dus, durfde me gewoon niet aan de slaap toe te geven.

Hoe is’t met de rest? :-

@Klaproos wrote:

De vk zegt aan de tel dat het op een miskraam lijkt… :cry: :cry: :cry: ben helemaal in de war nu…

ow dat meen je niet :cry: :hug:

Ik :pray: dat ze er naast zit.

In een andere topic heeft een meisje ook ontzettend veel bloedverlies gehad, maar het kindje zit er gelukkig nog.

Ik duim heel hard dat je kleintje ook blijft zitten :pray: