Jeetje Karin dat is wel heel erg vervelend zeg! Begrijpelijk dat je daar niet mee rond wil blijven lopen… hopelijk vinden ze wat het is!
@Meggie wrote:
Maar ik heb 31 augustus om 18:00 mijn eerste afspraak en als ik het goed begrepen heb van de site dan ook een echo.
Handig toch dat ik hier alles typ wat ik kwijt wil maar het niet even op een papiertje opschrijf hahahaha
Maar ik weet dus nu weer hoe laat ik bij de verloskundige maandag moet zijn hahahahahaha.
@Meggie wrote:
@Meggie wrote:Maar ik heb 31 augustus om 18:00 mijn eerste afspraak en als ik het goed begrepen heb van de site dan ook een echo.
Handig toch dat ik hier alles typ wat ik kwijt wil maar het niet even op een papiertje opschrijf hahahaha
Maar ik weet dus nu weer hoe laat ik bij de verloskundige maandag moet zijn hahahahahaha.
:lol: slim om even terug te kijken.
Hier nog geen nieuws.
Wacht wacht wacht.
@Lotte wrote:
:lol: slim om even terug te kijken.
Hier nog geen nieuws.
Wacht wacht wacht.
Spannend Lotte! Heb je zelf het idee dat je je ei goed heb kunnen benutten zo tijdens je vakantie?!
We hebben ons best gedaan, maar ik dnek niet dat het gleukt is.
Mijn (.)(.) waren de afgelopen dagen wat gevoelig, en mijn temp was hoger.
Maar vanochtend was mijn temp weer iets lager (overigens nog niet heel laag) en mijn (.)(.) zijn minder gevoelig.
Het kan nog steeds, maar ik hou er rekening mee dat in ongi wordt.
Als mijn temp morgen hetzelfde of hoger dan vandaag is ga ik morgen een testje doen.
Is hij lager dan wacht ik gewoon af.
Welkom terug Meggie, wel jammer dat je je niet zo lekker voelde tijdens de vakantie. Heb je nog vrij of moet je maandag weer beginnen?
Groetjes Moon.
@ Lotte: spannend hoor!! Ben benieuwd!
@ Moon: ik begin donderdag pas weer
Ik heb onder de spoiler een buikfoto. Helaas ingezoomd op mijn arm dus het lijkt alsof ik een dikke arm heb hahaha maar dat is echt niet zo hoor :lol:
Het stelt natuurlijk nog niet zoveel voor maar vind het voor mezelf wel leuk om te hebben.
Daarbij zie ik de verandering vooral in het echt duidelijker maar ja nog even geduld en dan ga ik het op de foto vast ook zien
Ik hoop maar niet dat mensen me herkennen hahaha en anders even zeggen tegen me en mondje dicht houden voor de rest van de wereld
Mooi Meggie :inlove: ! Wat ben je slank zeg!
Weet je al wanneer je ongeveer uitgerekend bent eigenlijk?
Karin, wat balen meis :hug: Lijkt me niet goed dat je zoveel pijn hebt!
Lotte, aangezien ik je nooit ergens anders zie :liar: SPANNEND!!!
@ Matsjo: dank je Ja ben wel slank inderdaad en aangezien het eten nu niet super gaat hoop ik maar dat ik niet nog slanker word.
Ik denk zelf 8 april maar ik hoop maandag bij de verloskundige meer te weten te komen. Eerder later dan eerder denk ik
Ik heb vanavond heerlijk even een inzinking gehad. 3 weken lang me aanpassen en me niet lekker voelen en in een ver land.
Verder zenuwen voor maandag, te druk maken om dingen dus even lekker gehuild. Lucht toch altijd weer op hè.
En ik ben zooooo blij dat ik hier weer bij jullie ben.
:-* :-* :-* :-* voor jullie!
En niet te vergeten even wat :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: voor degene die het nodig hebben!
Meggie, welcome back! Jammer dat de vakantie voor jou heeeeel lang duurde… Errug he, KOK verslaafd :lol:
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik wens je eeb hele voorspoedige zwangerschap toe!
Ik lijk toch al echt een hele lichte bolling te zien, schattig! :inlove:
Karin, wat vervelend dat je zo’n pijn hebt en wel op het leukste/lekkerste moment van het vrijen… :hug: Ik hoop dat het niets ‘ernstigs’ is en dat het gemakkelijk te verhelpen is!
Lotte, spannend! Mijn duimen draaien! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Zo, nu nog ff kolven en dan mijn nestje in
:-*
Mooie foto Meggie hoor, inderdaad al een buikje :inlove:
Meggie: jeetje meis jammer dat je je zo naar voelde op je vakantie :hug: In ieder geval welkom terug. :-*
Ik zie echt al een mooi beginnend buikje :inlove:
Klaproos: Hoe voel je je??
Lotte: Spannend hoor. Hoop voor je dat het bij jou ook snel raak is.
Karin: jij ook succes… En pijn is idd nooit fijn :hug:
Hoe heb je al geprobeerd je ei te spotten??
Hier vandaag een ovulatietest gedaan en die was echt mega positief. Op zich wel fijn. Kleine bevestiging dat ik wel een ei heb en dat mijn cyclys dus weer gewoon rond de 35 dagen zit :dance: :dance:
@Jannigje wrote:
Hier vandaag een ovulatietest gedaan en die was echt mega positief. Op zich wel fijn. Kleine bevestiging dat ik wel een ei heb en dat mijn cyclys dus weer gewoon rond de 35 dagen zit :dance: :dance:
Mag ik vragen welke testen jij gebruikt?
Die ik deze ronde gebruikt heb zijn nooit helemaal positief geweest.
Ik heb 10 dagen een vage teststreep gehad :?
Meggie, ik zie echt al een klein bolletje hoor!
@Lotte wrote:
@Jannigje wrote:Ik heb al 1 keer een maand met ovutesten van Clearbleu (de niet digitale) getest maar die gaven ook alleen een vaag testlijntje. DUs ook geen ei gespot.
Mag ik vragen welke testen jij gebruikt?
Die ik deze ronde gebruikt heb zijn nooit helemaal positief geweest.
Ik heb 10 dagen een vage teststreep gehad :?
Meggie, ik zie echt al een klein bolletje hoor!
Dit keer heb ik de ovutesten van predictor gekocht.
Gister een vage testlijn en vandaag een vette testlijn. Ben dus blij dat ik um gespot heb want ik was ook al bang dat ik geen eisprong had.
Ik hoop voor jou dat jij natuurlijk wel gewoon een ei hebt gehad maar je testen niet goed waren
Meiden kijken jullie even mee??
Kijk dit is mijn ovutest.
Dit is toch best positief?? Linkerlijn hoort gelijk aan of donkerder te zijn als rechterlijn
Jannigje
ja die is vet positief
ik heb clear blue digitaal gebruikt alleen ik las op internet dat je de staafjes van persona kon gebruiken maar daar begin ik nu over te twijfelen omdat ik een week geleden erg rekbaar slijm had maar geen posi ovutest en nu niks meer. Ik denk dat ik maar weer afwacht en dinsdag meer te weten kom.
Ik ga vanaf volgende maand de goedkope van sensitest maar gebruiken.
Meggie mooi buikje hoor
Jep vet positief :dance:
De teststreep is donkerder dan de controle streep dus inderdaad vet positief :dance:
Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan omdat ik nu op dag 32 van mijn cyclus zit en mijn temp nog verhoogd was.
Helaas hij was negatief.
Eén ding weet ik nu in ieder geval zeker, of ik nu wel of niet zwanger ben, ik heb wel weer een lange cyclus :?
Jannigje, Zeker VET positief!
Lotte, jammer… :hug: Ik hoop dat je te vroeg hebt getest
Balen he, die onregematige en lange cycli :roll:
Beste meiden,
Ik wens jullie een fijne week want wij vertrekken zo!!! Gaan een midweekje weg. Tot vrijdag.
Groetjes Moon.