De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

Memmie, wat zullen jullie geschrokken zijn.

In mijn omgeving zijn al verschillende kindjes van de trap gevallen, en bij allemaal is het (redelijk) goed gegaan.

Het schijnt zo te zijn dat kinderen als ze van de trap vallen zichzelf onbewust rond maken en dus rollen.

Hier zijn de gevolgen soms niet zo erg.

Dank je Memmie :inlove:

En jemig!! :shock: Kinderen zijn ook zooo ondernemend!! Pff gelukkig is het goed afgelopen :hug:

Jeetje Memmie wat zal jij idd geschrokken zijn. En Tycho waarschijnlijk ook :shock:

:hug: :hug: :hug:

Klaproos gelukkig dat je nog niet echt last hebt van kwaaltjes

jeetje Memmie wat zul je geschrokken zijn :hug:

@noor ja de pijn is nog steeds erg , maar goed nog maar dagen hopelijk dan duidelijkheid

Weet je precies wanneer je de uitslag krijgt Karin? :hug:

Hoi Meiden,

Ik meld me ook weer eens :mrgreen:

Memmie, Noor en Mariiylle van Harte Welkom bij de ei- rammelaars!!!

Memmie nog gefeliciteerd met de geboorte van Jesse en een :hug: voor Tycho.

Noor: Ik heb de website van Roos :**: bekeken en het heeft een behoorlijke indruk op me gemaakt. Wat een mooi meisje, jammer dat ze niet bij jullie heeft mogen blijven.

Mariiyelle, Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Verder:

Heb nu bijna 2 weken vakantie erop zitten en ben nog steeds niet uitgerust. Ik blijf moe.

Zou het komen doordat ik nog niet ongesteld ben geworden??? Heb wel een lange cyclus, maar zo lang. Kan eigenlijk niet zwanger zijn, heb een spiraaltje. Morgen toch maar een testje doen??? Wat denken jullie???

Volgende week lekker een (mid)weekje weg, FF relaxen. Vorige week naar de Efteling geweest met mijn zusje (en haar vriend, mijn vriend en Matthijs natuurlijk)en het was GEWELDIG!!! Onze kleine man heeft zich echt prima vermaakt. Nog een leuke annekdote: We waren in het sprookjesbos bij de draak. Zeg ik “kijk een draak”. Zegt Matthijs: “Nee, isse KOE!”. :lol: :lol: :mrgreen:

Groetjes Moon.

@Klaproos wrote:

Weet je precies wanneer je de uitslag krijgt Karin? :hug:

ik moet dinsdag naar mijn gyn. die zal wel gaan kijken met een echo :think: :think:

Moon klinkt goed allemaal zeg… oh en wat een uitspraak! :lol: Vol overtuiging natuurlijk!

@Moon78 wrote:

Zou het komen doordat ik nog niet ongesteld ben geworden??? Heb wel een lange cyclus, maar zo lang. Kan eigenlijk niet zwanger zijn, heb een spiraaltje. Morgen toch maar een testje doen??? Wat denken jullie???

Tsja, met een spiraaltje is het toch zo dat het kan dat je helemaal niet meer ongesteld wordt? Maar ja, toch wel een beetje spannend. Een testje kan geen kwaad en dan weet je het tenminste...

@ Memmie: je zult wel erg geschrokken zijn omdat Tycho van de trap is gevallen!! Gaat het nu weer goed met hem???

@ Moon, misschien is een testje wel handig, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. De kans op een zwangerschap met een spiraaltje is klein, maar zeg nooit nooit…

Ik weet niet wie het zei, maar ik ben idd ook verschrikkelijk moe, en ik heb dan nog wel een abnormale vakantie gehad… zeg maar vanaf 17 junio tot aankomende dinsdag… Maar zo he… ik ben echt munt…

Maar ik denk dat dat komt door alle kluswerkzaamheden bij de scouting. Die hebben een nieuwbouw blokhut, en alles moest nog geschuurt, geverft en nog veeeel meer… Meestal ben je voor 12’en niet thuis, en dan lig je ook nog niet meteen in bed… voor dat ik dan mijn ogen dicht doe is het al gauw een uur of een half twee… En uitslapen kan ik niet… In het weekend ben je er de hele dag… Al met al is dat het gene wat er denk ik flink heeft ingehakt. Gelukkig hebben we vanaf vanavond feest, openingsweekend.

@Noor82 wrote:

@Moon78 wrote:

Tsja, met een spiraaltje is het toch zo dat het kan dat je helemaal niet meer ongesteld wordt? Maar ja, toch wel een beetje spannend. Een testje kan geen kwaad en dan weet je het tenminste...

Ik heb een koperspiraaltje, wordt dus wel gewoon ongesteld, wil geen hormonen meer in mijn lijf. Ik denk dat je het Mirena spiraaltje bedoelt (met hormonen). Nu denk ik even een langere cyclus.
Heb een test gedaan en deze was (naar verwachting) negatief. Dus zal binnenkort wel ongesteld worden

Meiden ik ben er weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

Ik heb jullie gemist, werkelijk waar! Ik zag al wat nieuwe namen bij de aprilmama’s vanuit de ei-rammelaars, whahaha! Super! Maar ga zo eerst alles lezen en reageren.

@ Chelleke: hopelijk snel een positieve test joh!

@ Vuegje: nog gefeliciteerd met je bruiloft! En ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ ecilia: Welkom hier!

@ Klaproos: gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd! Joepie! Goed geklust!!!

@ Memmie: Welkom hier!

@ Noor82: Welkom!

Nou dat was mijn bijdrage hahaha.

Ik heb jullie echt zo gemist. Gewoon erg… :oops:

Maar goed het was een lastige vakantie… Vanaf de eerste reisdag niet zo lekker, kreeg sneller last van reisziekte of toch de zwangerschap?! Nou goed uiteindelijk begon ik me gewoon steeds naarder te voelen. Moe, futloos, continu het gevoel niet genoeg te eten en daarbij ook geen trek in eten… erg vervelend allemaal. Uiteindelijk maar aan mijn schoonouders verteld dat ik zwanger ben (zij waren namelijk mee). Hartstikke blij, mijn ouders gebeld ook helemaal verrast.

Maar ja eigenlijk heb ik me tot woensdag iedere dag gewoon bleh gevoeld. Daarbij de beperkte eetmogelijkheden in een ver land. Ineens niet meer zo van vlees houden… nou ja deze 3 weken duurden heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang.

Maar inmiddels wel zo’n 8 weken zwanger (volgens mijn berekening). Maandag de afspraak bij de verloskundige, ik ben benieuwd op welk termijn die uitkomt. Ik weet alleen de tijd van de afspraak niet meer haha. Dus daar ga ik nog maar even over bellen. Mijn buik begint echt al te bollen… mijn darmen hebben zich duidelijk verplaatst.

Ik vind het allemaal erg spannend, dit kindje is zo gewenst dus mijn duimen draaien dat het goed mag blijven gaan.

Inmiddels thuis voel ik me goed dus ik heb ook het vermoeden dat ik heimwee had want ik wilde al vanaf dag 1 naar huis…

Maar goed ik ga zo eens lekker slapen, ben er al lang uit (6:00 eruit vanmorgen gaap!)

Tot morgen weer :smiley:

MEGGIE!!!

Ik heb jou ook gemist!!! Je bent vroeger thuis gekomen!

Wat vervelend dat je vakantie zo lang geduurd heeft enw at fijn dat je ouders en schoonouders ook zo blij zijn!!

Hier weet nog niemand het, alleen mn lief en ik :inlove: Maar het is ook nog maar zo kort… Had echt al 6 dagen voor mn NOD een pos test :mrgreen: Paar dagen later nog eens met ClearBlue gedaan en die gaf zwanger aan… We zijn erg blij!!

Vandaag weer druk aan de klus (in het huis dan, waar daar hebben we inmiddels ook de sleutel van!! :inlove: ) Dus kijk pas vanavond weer…

Oh ben zo blij dat je er weer bent! :smiley:

Oh de letters hadden weer niet zo groot gehoeven :lol:

welkom thuis Meggie

balen dat je je niet zo lekker voelde :hug:

Hihihi nou zo blij ben je gewoon :mrgreen:

Leuk dat we allebei april-mama’s worden!!!

Ik heb niet van alles en iedereen meegekregen wat er aan de hand is maar…

@ Karin: zou je mij nog kunnen vertellen waarom je naar de gyneacoloog moet?

Ik heb vannacht zitten lezen en dat is duidelijk niet handig als je moe bent… hihihi.

Meggie welkom thuis.

Vervelend dat je je zo rottig hebt gevoeld :hug:

Meggie, welkom terug!!!

Wat vervelend dat je je niet lekker voelde tijdens de vakantie.

@Meggie wrote:

Hihihi nou zo blij ben je gewoon :mrgreen:

Leuk dat we allebei april-mama’s worden!!!

Ik heb niet van alles en iedereen meegekregen wat er aan de hand is maar…

@ Karin: zou je mij nog kunnen vertellen waarom je naar de gyneacoloog moet?

Ik heb vannacht zitten lezen en dat is duidelijk niet handig als je moe bent… hihihi.

ik heb nog heel veel pijn in mijn buik met name tijdens de s*x en dan met name de hoogtepunt voor mij is verschrikkelijk pijnlijk, tanden bijten af en toe ook vaak nog steken rond mijn litteken. Aangezien ik mijn ei sprong niet spot maak ik me zorgen