welkom Memmie
en nog van harte met Jesse
welkom memmie
Memmie, welkom hier en sterkte met het in bedwang houden van je rammelende eierstokken.
@Karin1981 wrote:
he dames
ik moet volgende week dinsdag naar de gyn. ik heb verschrikkelijk veel pijn in mijn buik rond het litteken van de keizersnede. EN ik heb nog steeds geen ei gespot dus met die pijn maak ik me toch el zorgen of het allemaal nog wel goed zit
:hug: :hug:
@Memmie wrote:
:oops: Heb me niet eens eerst ff voorgesteld en gevraagd of ik hier mee mag beppen… :oops:
Welkom en inderdaad nog gefeliciteerd met Jesse :inlove:
Memmie, je bent overigens niet de eerste bij wie de eierstokken alweer zo snel zijn gaan rammelen.
Ondanks dat we een prachtige dochter hebben miste ik het zwanger zijn zo erg dat ik het liefst meteen weer zwanger wilde worden :oops:
Dag Rammelaars,
Ik volg jullie al een tijdje en nu zag ik dat Memmie zich heeft aangemeld en dacht ik: laat ik dat ook maar doen! Ik ben niet echt een rammelaar want we gaan er al voor, maar vind jullie het leukst. Dus mag ik ook meedoen?
Ik ben Noor, 26 jaar en kom uit Groningen. Vandaag 8 weken geleden is mijn dochter Roos* geboren. Ze was eerder die dag helaas overleden. Haar verhaal staat in het kort bij Vlinderpraat en uitgebreid op http://rooswit.vlindersite.nl/.
Al vrij kort na haar geboorte wisten we dat we snel weer een kindje willen. Ben nu alweer voor de tweede keer ongesteld en hopelijk duurt het allemaal niet te lang. Eigenlijk zouden we nog even moeten wachten ivm. onderzoeken, maar dat lukt ons niet :oops:. Als ik volgende maand niet zwanger ben, gaan we die onderzoeken laten doen en weten we misschien meer.
Alle zwangeren: gefeliciteerd!!
De rest: zet hem op!!
Welkom Noor :hug:
Noor, jij ook welkom bij de eirammelaars.
Ik heb de site met tranen in mijn ogen bekeken.
Wat hebben jullie veel meegemaakt.
Ik hoop dat jullie je verdriet snel een plekje kunnen geven :-*
@ Noor; Welkom hier (ben zelf geen rammelaar meer, maar schrijf hier nog wel mee) en tjee ook ik heb net huilend de site van Roos* bekeken, wat ontzettend dapper met al die foto’s en wat is ze mooi :-* Alle sterkte bij het verwerken van dit verdriet!
@ Memmie; jij ook van harte welkom! En van harte met je kleine kleine :inlove:
@ Karin; jeetje zo’n pijn joh! Beter even maar het erge uit laten sluiten ja… Sterkte zeg!
Hey Noor, welkom :hug:
Ik had je prachtige dochter al eerder bekeken :vlinder: :kaars:
Meiden, dank voor het welkomen hier! :-*
Noor, wat een prachtige site hebben jullie voor jullie meisje :: Roos ::
De tranen rolden over mijn wangen… Wat een mooi klein meisje, maar wat groot verlies :hug:
Ik hoop dat jullie kinderwens snel weer in vervulling mag gaan en als je(jullie) wel voor de onderzoeken gaat hoop ik dat de uitslagen goed zullen zijn!
Welkom Memmie veel plezier hier
Noor, jij ook welkom…Ik ben even emo. na het bekijken van jullie site van jullie mooie meisje Roos.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen
Ik meld me aan!
Zwanger nu in 8 wkn.
Naam: Marielle
Uitgerekend: 03-04-2010
Hoeveelste: 1ste kind…
@ Memmie, van harte gefeliciteerd nog met Jesse!! En tuurlijk ben je van harte welkom!!
@ Noor; natuurlijk ben jij ook van harte welkom. Vond de site erg indrukwekkend, wat hebben jullie veel meegemaakt. Maar wat een prachtig mooi meisje… t is niet eerlijk…
@ Maryiille: welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
@ Klaproos: Hoe gaat het met jou? Al kwaaltjes? En hoe bevalt je nieuwe baan?
@sabje373 wrote:
Thnx :mrgreen:
Lieve meiden,
Ontzettend bedankt voor jullie warme onthaal; doet me veel…
:-*
Mariiyelle: welkom en gefeliciteerd!
Karin: hoe gaat het nu met je? Nog steeds zo veel pijn?
@sabje373 wrote:
@ Klaproos: Hoe gaat het met jou? Al kwaaltjes? En hoe bevalt je nieuwe baan?
Geen echte kwaaltjes momenteel :dance: Heb serieus maar twee en een halve week last van mijn rug gehad…
Ben wel snel licht in mn hoofd met opstaan :mrgreen: Heurt erbij!
Klaproos en Mariiyelle, GEFELICITEERD met jullie zwangerschap!
Beide een hele fijne en voorspoedige zwangerschap toegewenst!
Klaproos, fijn dat de kwaaltjes (nog) meevallen en dat de pijn in je rug over is!
Mennnnn, had gisteren toch wat…
Tycho is gisteren van de trap gedonderd :shock: Echt van boven naar beneden! Hij zou wel ff met een grote knuffel, ZONDER MAMA, de trap af. Nou dat ging wat sneller dan hij had gedacht!
Mennnnn, wat schrok ik! Gelukkig stond hij meteen op en ging huilen…pfieuw! Ik brulde harder dan hem Het had ook zoooo anders af kunnen lopen! Hij had echt niks! De knuffel (zo’n grote kermis hond) was de oorzaak van het vallen, maar ook zijn redding. Hij lag er boven op. Mennnn, hoezo een beschermengeltje!